in één keer goedquote:Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[...]
en gewoonweg dom zijn...
[...]
Ja, gaat ie ook zeker weten rellen?quote:
Juist, volgens mij is de H. Sapiens het enige thans levende mensenras. Maar ik kan het natuurlijk verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:39 schreef Kandijfijn het volgende:
Door aan te nemen dat rassen bestaan ben je net zo achterlijk als die neonazi's.
Mensen die prat gaan op de superioriteit van hun eigen subgroepje, moeten het meestal niet hebben va hun individuele superioriteit.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef GSbrder het volgende:
Als "blank-zijn" het enige is waar je trots op bent dan heb je gewoon een tamelijk leeg leven.
Waarom zijn de australiers dan zo dom?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:53 schreef spiegelspel het volgende:
Waarom is het blanke ras inferieur?
[ afbeelding ]
Alleen de oost Aziaten zijn slimmer dan het blanke ras.
Maar dat doen ze ook. Zij denken dat rassenmenging gelijk staat aan genocide tegen het 'blanke ras'.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef Hoplahopla het volgende:
Maar wat is dat toch? Waarom gooit men het niet over een ander boeg en stelt men gewoon dat het blanke ras een uitstervende soort is en daarom het belangrijk is dat er geen rassenvermenging plaatsvindt. Zonder al die (openbare) rassenhaat en veelvuldige nazirekwisieten...?
Hoezo zouden er in het dierenrijk wél rassen bestaan maar bij de mensen niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:39 schreef Kandijfijn het volgende:
Door aan te nemen dat rassen bestaan ben je net zo achterlijk als die neonazi's.
Kakkers bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die prat gaan op de superioriteit van hun eigen subgroepje, moeten het meestal niet hebben va hun individuele superioriteit.
Jij bent een racist als je in dit tekstje 'blank' door zwart zou vervangen zou jij een ban voor een jaar hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik snap extreemrecht niet zo goed. En ik bedoel dan de neonazi's en zulks...
Nou zat ik gisteren een documentaire op Youtube te kijken over neonazimuziek. Daar werd veelvuldig geheild en de superiouriteit van het blanke ras benadrukt. Nou snap ik nog steeds niet dat die lui niet begrijpen dat het blanke ras een inferieur ras is en dat je het beter over een andere boeg kunt gooien als je het zo belangrijk vind dat het ras blijft voortbestaan. Je trekt toch juist gigantisch veel aandacht naar jezelf toe door te roepen dat Joden zus moeten en negers zo moeten...Je zou denken dat sommige mensen echt niets geleerd hebben van het verleden en gewoonweg dom zijn...
Maar wat is dat toch? Waarom gooit men het niet over een ander boeg en stelt men gewoon dat het blanke ras een uitstervende soort is en daarom het belangrijk is dat er geen rassenvermenging plaatsvindt. Zonder al die (openbare) rassenhaat en veelvuldige nazirekwisieten...?
Sinds wanneer is racisme verkeerd?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Jij bent een racist als je in dit tekstje 'blank' door zwart zou vervangen zou jij een ban voor een jaar hebben
Daar werden de kanslozen van Engeland gedumpt.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom zijn de australiers dan zo dom?
die zijn toch ook blank?
Het alleen betrekking op Aboriginals.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
die zijn toch ook blank?
Australië ?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:53 schreef spiegelspel het volgende:
Waarom is het blanke ras inferieur?
[ afbeelding ]
Alleen de oost Aziaten zijn slimmer dan het blanke ras.
Het gaat over de oorspronkelijke bewoners.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
die zijn toch ook blank?
Dat is inderdaad de essentie, een leeg leven wordt opgevuld met haat in groepsverband.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef GSbrder het volgende:
Als "blank-zijn" het enige is waar je trots op bent dan heb je gewoon een tamelijk leeg leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |