Haha Inderdaad.quote:
Nee maar ben hier wel al sinds het begin.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Plexcon, jij bent toch een beetje de baas hier
Ja maar je moet het dan ook wel kunnen claimen, gewoon hup er in, chestroom claimen en op je gemak leegroofen. Anders kan je niets fatsoenlijk looten zonder homes te hebben, en das betalen natuurlijk!quote:Op donderdag 21 november 2013 16:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
Je kunt de grond van een onder overkopen waardoor ze unclaimed wordenDan behoort het niet tot jouw faction
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Aldie doet mij altijd denken aan Johan Vlemmix. Denkt dat die heel wat is, maakt constant lawaai maar eigenlijk neemt niemand hem serieus.
Maar ja, net als bij ter land ter zee en in de lucht nemen we het maar voor lief dat hij er is.
whehe, nu oorlog heb je oorlog met aldiequote:Op donderdag 21 november 2013 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Aldie doet mij altijd denken aan Johan Vlemmix. Denkt dat die heel wat is, maakt constant lawaai maar eigenlijk neemt niemand hem serieus.
Maar ja, net als bij ter land ter zee en in de lucht nemen we het maar voor lief dat hij er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Haten op Aldiequote:Op donderdag 21 november 2013 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik was toch Johan Vlemmix?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
kk..quote:
Primark heeft onesies!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |