Wat is dezequote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die bobber vieze nakker gaat hij snaps screenen. Die stuur ik dus ook niks meer
snapshotquote:Op donderdag 21 november 2013 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb jij snapshot? Installeer ff
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die bobber vieze nakker gaat hij snaps screenen. Die stuur ik dus ook niks meer
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klein matennaaiertje is dat
IK WIL JOU OP SNAPCHATquote:
Vooruit dan maar hier is een nieuwequote:Op donderdag 21 november 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
En aldie, ik doe verder niks met die pic, heb m zelfs verwijderd omdat t me niks kan boeien
Tuurlijk niet, het factions systeem laat het toe om de chunks van de vijand te claimen, maar alleen vanuit de buitengrens. Maar dat kan dus alleen als je vlak bij elkaar zit, maar in zo'n grote wereld heeft het dus verder weinig nut.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Das toch logisch, anders kun je met je faction op 20 locaties zitten.
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef Curlbrah het volgende:
Base vs Base eh?
hebben we daar wel genoeg mensen voor?
als iedereen mee doetquote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef Curlbrah het volgende:
Base vs Base eh?
hebben we daar wel genoeg mensen voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Je kunt de grond van een onder overkopen waardoor ze unclaimed wordenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het factions systeem laat het toe om de chunks van de vijand te claimen, maar alleen vanuit de buitengrens. Maar dat kan dus alleen als je vlak bij elkaar zit, maar in zo'n grote wereld heeft het dus verder weinig nut.
En maakt toch niet uit dat je op 20 verschillende plekken kan zitten, je hebt maar 1 faction home en kan maar max aantal chunks claimen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Wie doen er mee met BvB?
• Bobbernaut
• Ame_thyst
• Sosua
• Curlbrah
• Shaderon
• Plex
• David
Misschien handiger om nog niet vanavond te beginnen (morgen / weekend! ?), weet niet waar iedereen is maar niet hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |