Dat ja. En ze heeft een rare mond.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje mannelijk. Maar ik ben vast een zure jaloerse trut. Dat donkere vriendinnetje van die Faisa vind ik knapper.
Wat is er nog meer mis met haar?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. En ze heeft een rare mond.
Puntige knie ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. En ze heeft een rare mond.
Volgens mij zag ik ook een snorretje en niet zulke mooie tanden.quote:
Ik vind dat houthakkershemd ook niet zo mooi, wat jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ook een snorretje en niet zulke mooie tanden.
Maar ik zal net als alors wel jaloers zijn.
Vrouwen komen nog wel eens overdreven kritisch over.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ook een snorretje en niet zulke mooie tanden.
Maar ik zal net als alors wel jaloers zijn.
Een afzichtelijk monster is hetquote:
Dat vind ik wel gaan eigenlijk, leuke kleuren.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat houthakkershemd ook niet zo mooi, wat jij?
CR7 zou ik zo doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwen komen nog wel eens overdreven kritisch over.
Terwijl ik gewoon direct toegeef hoe aantrekkelijke mannen CR7, GGMM en Mani89 zijn.
Wij letten misschien meer op detailsquote:Op woensdag 20 november 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwen komen nog wel eens overdreven kritisch over.
Terwijl ik gewoon direct toegeef hoe aantrekkelijke mannen CR7, GGMM en Mani89 zijn.
Dat is een goede docu ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef tong80 het volgende:
TV / [TV-TIP] A must see Doc. 'Paradise Lost-3.' Vanavond NED-2.
Klederdracht en mooi in een zin.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Katwijkse klederdracht is het mooist.
Urk ook, man man man, goddeloos gewoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Katwijk zit helemaal volgestopt met coke.
Het is gewoon in Katwijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De strandhuisjes op katwijk zijn vernoemd naar @Willy1967
In Steenwijk en omstreken is nu alles dicht behalve de brievenbus, geef die jongen eens ongelijk.quote:
Want die zie je elke dag ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat mensen in klederdracht werden uitgelachen.
Geef TwenteFC de schuld.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Whahaha.. Wat is dit nou weer?
Moar dat is de groate boase stad, mien jong, daar benne enkel crimineeln!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat mensen in klederdracht werden uitgelachen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Steenwijk en omstreken is nu alles dicht behalve de brievenbus, geef die jongen eens ongelijk.
Hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Moar dat is de groate boase stad, mien jong, daar benne enkel crimineeln!
Net als Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde inteeltkoppen.
In Staphorst kan je zus gewoon je nicht zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
In Staphorst heb je nog gezinnen met 12 kinderen.
En de jongens zitten daar massaal aan de snuif.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Staphorst kan je zus gewoon je nicht zijn.
Ik heb een vrij neutraal gezicht.quote:
Ik vind je er wel een beetje seniel uitzien.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb een vrij neutraal gezicht.
Niet echt. Zijn moeder wel. Het is Kwieboois trouwens.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Kuijt woont vlakbij Kwik Boois.
Waar voetbalde jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt. Zijn moeder wel. Het is Kwieboois trouwens.
Die rechter is Jack Spijkerman?quote:
Overvliegen uit Istanbul, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dirk komt elke zondag nog braaf bij zijn moeke op de thee.
Het hoofdveld ligt lekker beschut in de duinen.quote:
Dus in principe kan jij worden opgegeven voor de Kantineheld?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het hoofdveld ligt lekker beschut in de duinen.
In principe niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus in principe kan jij worden opgegeven voor de Kantineheld?
Ik was even tandenpoetsenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Alors zit met traantjes in haar ogen op de bank.
Dit is echt, terwijl zo'n Arie Boomsma die mensen uit de kast gaat drukken, dat is gewoon schaamteloos en wanstaltig.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ja ik moet toegeven dit is wel mooie televisie.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben steeds bang dat deze man uit zijn stoel springt en iedereen begint te slaan.
Arie Boomsmaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is echt, terwijl zo'n Arie Boomsma die mensen uit de kast gaat drukken, dat is gewoon schaamteloos en wanstaltig.
Vastbinden aan de Lemster Skûtsje en kielhalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Arie Boomsma
Upknuppen an de heugste beume.
In de eerste afleveringen was hij nogal grof.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Erica'tje heeft goud op de 100 meter lopend buffet.
Vooral de racistische grappen over donkere spelers van Oranje deden het goed bij mij.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de eerste afleveringen was hij nogal grof.
Maar in de laatste afleveringen eigenlijk ook.
Ja, ook bij mijquote:Op donderdag 21 november 2013 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral de racistische grappen over donkere spelers van Oranje deden het goed bij mij.
Kanjerpubliek.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
Enthousiast publiek zeg, wat een kanjers!
Zou haar zo hard doen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zou haar zo hard doen heElke gek heeft zijn gebrek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik vind haar flabbernek er toch mooi bij hangen..quote:
Puntige knieen ook, zou haar niet rakenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Joan heeft wel een ietwat puntige neus.
wat een kanjerquote:Op donderdag 21 november 2013 23:11 schreef waxmask het volgende:
Mijn bank zegt nooit sorry, ik wel eens als ik een scheet laat, maar da's niet naar de bank, wel erop...
Volgns mij is het een homo en is ie een bankstel.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:11 schreef waxmask het volgende:
Mijn bank zegt nooit sorry, ik wel eens als ik een scheet laat, maar da's niet naar de bank, wel erop...
sofa is fijner iddquote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef alors het volgende:
Ik ben bankenmoe, voor mijn part vallen ze allemaal dood daar.
Een flesje maar?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach was in een dolle bui na een fles Goldstrike...
Ah vandaar gewoon dronken dusquote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach was in een dolle bui na een fles Goldstrike...
Karina is een sherrykanon.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeveel liter wijn zit er al in, Cor?
2 glazen schat. Geen liters dusquote:Op donderdag 21 november 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeveel liter wijn zit er al in, Cor?
Das rascistisch tegenover zwarte pietquote:Op donderdag 21 november 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die dingen gaan nu over de zwarte markt voor 300 pesos over de toonbank.
Die piet kan even de vinkentering krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das rascistisch tegenover zwarte piet
100meter omvang bedoel je?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die grap over Erica en de 100 meter hadden we al gehad he?
Je mag hem nog een keer maken, er is nu meer publiek.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die grap over Erica en de 100 meter hadden we al gehad he?
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Okee komt ie:
Erica heeft ook een keer goud gehaald op de 100 meter.
De 100 meter lopend buffet!
Ja nu heb ik trek Johannes.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Okee komt ie:
Tong80 is het hier niet mee eens.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Okee komt ie:
Die heeft wat mannenmelk nodig!quote:
Haha ja als je na 3 uur eindelijk iets binnen had.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zag alles er uit in de winamp en kazaa tijd.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Lesbische vrouw die niet kan horen.
Claudia de Breille
godverquote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lesbische vrouw die de hond niet in de pot vindt
Claudia de Librije
Nou geweldig joh, die bitch moet gewoon dr bek houden.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Als dit echt was is die kerel flink gepwnd door een wijf.
Johannes de Breij.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lesbische vrouw die de hond niet in de pot vindt
Claudia de Librije
pff cmon, als je daar niet tegen kan moet je niet naar zoiets heen gaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nou geweldig joh, die bitch moet gewoon dr bek houden.
Dat kun je ook andersom uitleggen. Zij kan er niet tegen dat ze aangesproken wordt. Gaat keihard blerren in een microfoon terwijl die man daar niet tegenover kan gaan staan. Oneerlijke strijd dus en ergo een bitch dat wijfquote:Op donderdag 21 november 2013 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff cmon, als je daar niet tegen kan moet je niet naar zoiets heen gaan.
Lesbische vrouw met vertragingquote:Op donderdag 21 november 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
Lesbische vrouw op leeftijd.
Claudia de Breien
Fixedquote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Claudia lijkt wel een beetje op in haar gezicht.
Ze kan er niet tegen dat mensen zich aangesproken voelen door haar grappen, terwijl ze vantevoren weten dat er grappen over gemaakt kunnen worden. Dat bleren is misschien wat amerikaans en onnodig, maar dat is geloof ik meer om het publiek weer voor haar te winnen. Anders zou iedereen een kutavond hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat kun je ook andersom uitleggen. Zij kan er niet tegen dat ze aangesproken wordt. Gaat keihard blerren in een microfoon terwijl die man daar niet tegenover kan gaan staan. Oneerlijke strijd dus en ergo een bitch dat wijf
zou dr doenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Anouk twittert als 40-jarige nog als een tegendraadse puber
Zwart kleedt af.quote:
Lijkt of er steeds essentiële posts verdwijnen...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
laad ie bij jullie ook zo slecht?
Maar jij weet precies hoe het zit want ik heb het je net voor de uitzending verteld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gewoon een plaatje van Leroy Fer.
Op het randje he?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gewoon een plaatje van Leroy Fer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |