In Steenwijk en omstreken is nu alles dicht behalve de brievenbus, geef die jongen eens ongelijk.quote:
Want die zie je elke dag ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat mensen in klederdracht werden uitgelachen.
Geef TwenteFC de schuld.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Whahaha.. Wat is dit nou weer?
Moar dat is de groate boase stad, mien jong, daar benne enkel crimineeln!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat mensen in klederdracht werden uitgelachen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Steenwijk en omstreken is nu alles dicht behalve de brievenbus, geef die jongen eens ongelijk.
Hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Moar dat is de groate boase stad, mien jong, daar benne enkel crimineeln!
Net als Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde inteeltkoppen.
In Staphorst kan je zus gewoon je nicht zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
In Staphorst heb je nog gezinnen met 12 kinderen.
En de jongens zitten daar massaal aan de snuif.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Staphorst kan je zus gewoon je nicht zijn.
Ik heb een vrij neutraal gezicht.quote:
Ik vind je er wel een beetje seniel uitzien.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb een vrij neutraal gezicht.
Niet echt. Zijn moeder wel. Het is Kwieboois trouwens.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Kuijt woont vlakbij Kwik Boois.
Waar voetbalde jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt. Zijn moeder wel. Het is Kwieboois trouwens.
Die rechter is Jack Spijkerman?quote:
Overvliegen uit Istanbul, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dirk komt elke zondag nog braaf bij zijn moeke op de thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |