Neen, dat is enkel Pink Floydquote:
Enige band waarvan ik ooit een tattoo zal (en heb) laten zettenquote:
Gvd, beste serie ever. Mag staff mee doen?!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enige band waarvan ik ooit een tattoo zal (en heb) laten zetten
Tevens toffe prijsvraag: ZOM / [WIN] een Zombisch prijzenpakket!
Nee dus. AAAAAAAARGH.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
Kaaaaaaaaaaaak, ik baal nu dat ik niet mee mag doen (en daarnaast heb ik alle seizoenen toch al), echt een mooie prijs dit
Nope, uitgezonderd.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gvd, beste serie ever. Mag staff mee doen?!
Heeft FOK! eigenlijk baat bij dat soort acties? Afgezien van de users die 't leuk vinden.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enige band waarvan ik ooit een tattoo zal (en heb) laten zetten
Tevens toffe prijsvraag: ZOM / [WIN] een Zombisch prijzenpakket!
quote:
Yupquote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heeft FOK! eigenlijk baat bij dat soort acties? Afgezien van de users die 't leuk vinden.
Is altijd zo, crew is altijd uitgesloten van deelnamequote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dus dat vogel het woord is.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!11quote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]![]()
!!! Ik bel nu m'n docent biologie op om het na te vragen!
Oh, altijdquote:Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
Is altijd zo, crew is altijd uitgesloten van deelname
Erge is dat ik ook nog designer ben en daarom zelfs weet welke acties er komen, soms ben ik echt jaloersquote:Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, altijd
* Lt.Surge zoekt weer z'n emo playlist op.
En users maar klagen dat Mods zo'n geweldig leven hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Erge is dat ik ook nog designer ben en daarom zelfs weet welke acties er komen, soms ben ik echt jaloers
Heb ik welquote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En users maar klagen dat Mods zo'n geweldig leven hebben.
450 euro/week is niet slecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En users maar klagen dat Mods zo'n geweldig leven hebben.
quote:
In chocolade munten zekerquote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
450 euro/week is niet slecht.
Nooit. Groene boekjes zijn voor Hagenezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef Bitterlemon het volgende:
En wanneer gaat FOK! nou eens Groene Boekjes uitdelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |