Ik schat je op 28.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo oud hoor
Wij ookquote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben wel trots op die random headers hoor.
Netjes gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben wel trots op die random headers hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LH.quote:
Bijna, 29, maar ik zat altijd in een kroeg waar ze oude shit draaide (voornamelijk punk maar dit kwam ook wel eens voor).quote:
Je kan niet klikken?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vooral als je op deze header klikt
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staan er alleen maar twee in dus is die niet heel random
y, srlsly, y.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
srsly, nooit geweten dat dat een echt nummer was.
Toch nog tamelijk jong.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bijna, 29, maar ik zat altijd in een kroeg waar ze oude shit draaide (voornamelijk punk maar dit kwam ook wel eens voor).
Ik ben 10 maanden en 26 dagen jonger dan LBquote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
LH.
Letters van het alfabet, in cijfers, = leeftijd.
Kwam ik ook gister achter
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:48 schreef Maringo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
Owjaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Knip die headers eens op 640px dan
Vervangen, das de nieuwequote:
LompeBok?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Toch nog tamelijk jong.
[..]
Ik ben 10 maanden en 26 dagen jonger dan LB
Zou ze allemaal schalen naar 640px, is de forumstandaardquote:Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
Ja, moet ik trouwens zorgen dat alle headers hetzelfde breedte zijn? Nu zijn ze verschillend enzo.
Ah, heb ik niet meer door ivm de breedbeeld layoutquote:Op woensdag 20 november 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou ze allemaal schalen naar 640px, is de forumstandaard
Heb een aantal foto's gezienquote:Op woensdag 20 november 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bijna dertig![]()
rip. En alweer drie jaar getrouwd
N00bquote:Op woensdag 20 november 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bijna dertig![]()
rip. En alweer drie jaar getrouwd
Mijn vrouw is goed voor mijquote:
Ach ik kom uiteraard graag langs.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw is goed voor mij
Zaterdag viert ze haar verjaardag, de jonge bloem, FOK!kers over de vloerwat je al niet overhoudt aan FOK!
Ik moet nog steeds een nieuwe maken. Mn oude is verloren gegaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:52 schreef d4v1d het volgende:
De dag dat mijn abo verloopt en mijn css uit gaat ga ik gewoon keihard huilen. Huilend tot ik mn abo heb verlengd.
En dan je scharrels.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw is goed voor mij
Zaterdag viert ze haar verjaardag, de jonge bloem, FOK!kers over de vloerwat je al niet overhoudt aan FOK!
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach ik kom uiteraard graag langs.
Alleen nog geen uitnodiging ontvangen?
We zitten al met een huis volquote:Op woensdag 20 november 2013 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach ik kom uiteraard graag langs.
Alleen nog geen uitnodiging ontvangen?
Jeweets. Oh wacht, toch nietquote:
Dat is lang geleden dat ik die gehoord heb.quote:
't Is oké Lt. Jij en ik maken ons eigen feestje.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We zitten al met een huis vol(en zijn inmiddels al gewoon vrinden, noemen we niet eens "FOK!kers" meer eik
)
[..]
Jeweets. Oh wacht, toch niet
Briljante tekst van die man.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik die gehoord heb.
Dus zo voelt het om afgeschoten te wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
We zitten al met een huis vol(en zijn inmiddels al gewoon vrinden, noemen we niet eens "FOK!kers" meer eik
)
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
't Is oké Lt. Jij en ik maken ons eigen feestje.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
't Is oké Lt. Jij en ik maken ons eigen feestje.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dus zo voelt het om afgeschoten te worden
Watquote:Op woensdag 20 november 2013 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, hop op naar ons eigen feest.
Die piano is okquote:Op woensdag 20 november 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]precies, gewoon in een hoekje in de tuin.
[..]tsk, hier, een muziekje voor de troost:
Heb geen tuin. We houden 't in m'n douche.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]precies, gewoon in een hoekje in de tuin.
[..]tsk, hier, een muziekje voor de troost:
Joah ik vind het wel tofquote:Op woensdag 20 november 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gasten zijn sowieso erg oké, eckte helden zijn dat, geweldige muziek maken ze
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb geen tuin. We houden 't in m'n douche.
Ik sla al je gifjes opquote:Op woensdag 20 november 2013 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Joah ik vind het wel tofEven in de like list, want dat is de enige list die ik heb op YT.
[..]
[ afbeelding ]
Donnie, we need to talk.
Neen, dat is enkel Pink Floydquote:
Enige band waarvan ik ooit een tattoo zal (en heb) laten zettenquote:
Gvd, beste serie ever. Mag staff mee doen?!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enige band waarvan ik ooit een tattoo zal (en heb) laten zetten
Tevens toffe prijsvraag: ZOM / [WIN] een Zombisch prijzenpakket!
Nee dus. AAAAAAAARGH.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
Kaaaaaaaaaaaak, ik baal nu dat ik niet mee mag doen (en daarnaast heb ik alle seizoenen toch al), echt een mooie prijs dit
Nope, uitgezonderd.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gvd, beste serie ever. Mag staff mee doen?!
Heeft FOK! eigenlijk baat bij dat soort acties? Afgezien van de users die 't leuk vinden.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enige band waarvan ik ooit een tattoo zal (en heb) laten zetten
Tevens toffe prijsvraag: ZOM / [WIN] een Zombisch prijzenpakket!
quote:
Yupquote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heeft FOK! eigenlijk baat bij dat soort acties? Afgezien van de users die 't leuk vinden.
Is altijd zo, crew is altijd uitgesloten van deelnamequote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dus dat vogel het woord is.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!11quote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]![]()
!!! Ik bel nu m'n docent biologie op om het na te vragen!
Oh, altijdquote:Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
Is altijd zo, crew is altijd uitgesloten van deelname
Erge is dat ik ook nog designer ben en daarom zelfs weet welke acties er komen, soms ben ik echt jaloersquote:Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, altijd
* Lt.Surge zoekt weer z'n emo playlist op.
En users maar klagen dat Mods zo'n geweldig leven hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Erge is dat ik ook nog designer ben en daarom zelfs weet welke acties er komen, soms ben ik echt jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |