Wat fijn dat hij nu slaapt.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:27 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom gelijk even het verse topic in kletteren...
Mijn smeekbeden zijn verhoord... HIJ SLAAPT!
Heel de dag actief in touw geweest met 't beestje, naast het normale niet slapen het humeur van een gestampte bladluis, als ik het maar waagde om geen aandacht aan hem te besteden. Vanaf 04.30 vanmorgen. Needless to say, ik heb nog steeds mijn pyama aan
Ohja, had ik het nu goed begrepen dat er 2 meets zijn?
1 mini meet die nogal groot uitgevallen is en een échte meet?
Lief!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik duim voor een goede nacht Loj! Echt, ik moet best vaak aan jou denken als ik zelf moe ben na een nacht waar jij waarschijnlijk een moord voor zou doen...
Verjaardagshoed:quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Lief! Doe je hier nog wel even een verjaardagstaartfoto?
oh wauw wat een verademing!!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef Omentielvo het volgende:
Dank je![]()
Ik weet dat je gelijk hebt hoor. Mijn zus en ouders zeggen hetzelfde. Maar zo af en toe kan ik zo piekeren over zulke dingen
Hihi. Thuiswerken kan ik niet![]()
Ik heb ook geen verstand van kv, maar ik zou een thermosfles gekookt water meenemen dan denk ik als ik de deur uit zou gaan. En volgens mij hoeft een kindje dan niet elke dag te poepen hoor, sowieso móet niks. Tenzij ze er klachten van krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Suiker, staat er ook op de verpakking hoe je het moet doen als je weggaat en of er kraan- of bronwater nodig is?Hoeveel schepjes en hoeveel water, daar komen we wel uit denk ik. En is het ook zo dat ze met kv écht iedere dag moeten poepen?
Bronwater is niet nodig tenzij je loden leidingen hebt. Bronwater kan zelfs ongeschikt zijn voor flesvoeding. Ze hoeven niet iedere dag te poepen maar doen ze meestal wel. Een dag ertussen kan echt geen kwaad. Ze moet niksquote:Op donderdag 21 november 2013 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fieder, dat vermoeden we wel ja. Het begon 2 uur na de fles en ging de hele avond door. Ze hield echt niks binnen. De volgende ochtend was alles weer prima in orde en ze heeft ook geen diarree gehad. Het was echt het maagje dat compleet van slag was. Zo sneu! Alles kwam er binnen 5 minuten weer uit.
En snap dat je zorgen maakt om het vallen... Helmpje op in huis?Nee.. ik weet het niet, het zal vast een keer gebeuren, maar als ie straks buiten loopt, gaat ie vast ook wel een keer onderuit. Volgens mij zitten er goede reflexen ingebakken die ervoor zorgen dat ze niet heel snel bam op hun hoofd klappen.
Suiker, staat er ook op de verpakking hoe je het moet doen als je weggaat en of er kraan- of bronwater nodig is?Hoeveel schepjes en hoeveel water, daar komen we wel uit denk ik. En is het ook zo dat ze met kv écht iedere dag moeten poepen?
Súperknap!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:21 schreef L-E het volgende:
Ja die aprilkindjes gaan hard he! Behalve mijnes, maar die zegt nog steeds augurk en kwiljeaajuhen dat is ook heel knap
Ik doe thuis koud kraanwater in de fles en dan warm ik het op in de magnetron. Daarna pas de melkpoeder erbij want dan lost het beter op. Soms neem ik gewoon warm kraanwater. Ik vroeg er laatst nog naar hier, als je geen boiler, geiser of loden leidingen hebt is warm kraanwater op Noors leeftijd geen enkel probleem.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lang wegga neem ik inderdaad een thermosflesje gekookt water mee en een gewoon flesje koud kraanwater. Dan meng ik het op locatie in de melkfles (1/3 bloedheet water en de rest koud geloof ik).
Poepen gebeurt hier soms vier keer, soms helemaal niet. De ene keer hard, de andere keer waterig, dan weer half om half, alle kleuren van de regenboog. Bijna dan
Kortom, gewoon kijken hoe het gaatEn er is een fv-topic!
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:46 schreef Suikertante het volgende:
L-E jouwes heeft heus wel nieuwe skills![]()
Vooral al die kleine dingen die dan ineens veel ouder doen lijken. Van een afstand iets zien en dan blijven focussen. Als iets valt kijken waar het terecht is gekomen (een seconde of twee). Geconcentreerd naar iets kijken en dan pas een actie uitvoeren. Echt z'n best doen om iets te pakken (met geluid), eerst vergat hij binnen een seconde waar hij mee bezig was. Aanvoelen dat je hem voor de tiende keer gaat kietelen en dan al lachen voor je het daadwerkelijk doet.
Augurk zeggen doet de mijne nog niet eens
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]Zo leuk idd, die kleine dingetjes. Gisteren wilde J iets pakken wat niet mocht, toen pakte mijn vriend haar handje vast zodat ze er niet bij kon, buigt ze gewoon voorover om het met haar andere hand te pakken. Misschien stelt het niets voor en het is superlogisch maar toch vond ik het tof dat ze dat gewoon al bedenkt in haar kleine hoofdje
.
Ja, die zijn ook 7 maanden geweest of gaan het wordenquote:
Jaja, het was een onstuimige zomer.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]Aprilkindjes zijn ook wel echt oververtegenwoordigd hier
.
Ja maar mn keukenweegschaaltjequote:Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Ongevéér dan he, XMZo nauw luistert het niet.
Oh cool, dat gaan we vanavond proberen!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:55 schreef Suikertante het volgende:
[..]ja dat!
In mijn plakboek staan allemaal opdrachten en eentje was om twee speeltjes te geven, in elke hand een. Dan bied je daarna een derde speeltje aan. Hij (in jouw geval zij) moet dan dus een speeltje loslaten om het andere te kunnen pakken.
F zag speeltje 3, keek snel naar allebei zijn handen, trok een moeilijk gezicht en liet toen een speeltje losDat hebben we een paar keer gedaan en er was één rammelaar die hij nooit los liet
Tof!
Oh echt? Bijzonder!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:
Volgens onze VK zijn er uberhaupt heel veel kinderen geboren in april 2013. Ook late en vroege baby's die per se in april geboren wilden worden (zoals F).
Mijn eerste keus ziekenhuis was zelfs vol! Maar misschien was het alleen in Utrecht, bijzondere aardstraling vanwege een happening in 2303 voor Christus...quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:17 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb een plakboek waar ik tot nu toe gebleven ben bij de kraamweek met inplakken.
Maar ik heb ook een notitieboekje waar ik regelmatig wat in schrijf als ze een nieuwe skill heeft of wat ze allemaal al gegeten heeft of wanneer een tandje doorkwam. Maar soms ook gewoon een pagina met haar naam met allemaal hartjes eromheen als ik in een verliefde bui benof de 'songtext' van allerlei gekke liedjes die we zingen met haar naam ipv de gewone tekst ofzo
met als tophit 'Juul loves the boobie boobie' op de melodie van 'I like to move it move it' (jeweetwel, van Madagascar)
![]()
.
Moet ik even kijken of ik ze alle twee kom of eentje. Ik heb op beide data niets, nog even afhankelijk van auto. Ik kan er de laatste met Danic meerijden (als ze gaat)quote:Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij nu slaapt.
En wat betreft de meet dat klopt!!!
Wij hebben inderdaad ook een doosje met de kranten van die dag en nog een geboortekaartje en alle felicitatiekaarten enzo. Eerste pakje hangt ingelijst boven de commode, samen met een geboortekaartje en de geboorteadvertentie. Ik heb geen zwangerschapsboek bijgehouden, de echofoto's zitten allemaal in het babyboek ook, met daarnaast tekeningen hoe ze erbij ligt op de foto's want bij de eerste echo met 9 weken is dat nog niet heel duidelijk. Denk ook dat zwangerschapsboek vooral voor jezelf interessant blijft, minder voor baby zelf.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef Suikertante het volgende:
Olf zulke brieven zijn later echt geweldig. Ik vind het echt ontroerend om ze nu van mijn ouders te lezen (voornamelijk van mijn vader vind ik het echt zo lief! Die is echt zo overduidelijk verliefd!).
In mijn boek worden allerlei vragen gesteld en er is ruimte voor eigen tekst. Daar schrijf ik de nieuwe ontwikkelingetjes enzo. Maar de vragen zijn ook leuk, bijvoorbeeld: wat eet je nu op een dag, welke liedjes vind je leuk, wat is je slaapritueel.
Er staat ook steeds wat info in over de ontwikkeling, deze week bijvoorbeeld dat zijn ogen al bijna net zo goed zijn als die van ons. Dan bedenk ik dat ik kan schrijven dat hij opa en oma nu al van heel ver herkent en dan gaat lachen
Ik heb ook wel dingen die ik niet kwijt kan inderdaad. Ik heb een poosje bijgehouden van wie we post/bezoek/cadeautjes kregen enzo. Heb alle kaarten bewaard. Dus ik denk dat dat allemaal maar bij elkaar in een doos gaat. Ik heb een supertoffe vintage knalgroene beautycase waar tot nu alles in pastDaar komt zijn eerste pakje nog bij en de krant van zijn geboortedatum enzo. En het 9 maanden boek, dat heb ik dus braaf bijgehouden maar als ik het nu doorblader vind ik er geen reet aan, laat staan hoe dat voor een jongen moet zijn
![]()
L0t, dat liedje is ook een goeie! Hier zijn er ook een aantal die rouleren. Eigenlijk bijna alle liedjes die we horen worden verfost. Ik noem 'm even Baby.
-Mister Baby Baby (lova lova, boombastic)
-True blue, Baby I love you (madonna)
-Mi gusta la guitarra, mi gusta Baby (ik merk nu dat het ook niet hoeft te lopen ofzo)
-Come on Baby light my fire
-Baby is de schrik van elke cowboy (Harry de hengst van Telekids)
Ohh, die is leukquote:Op donderdag 21 november 2013 11:08 schreef Suikertante het volgende:
-Baby is de schrik van elke cowboy (Harry de hengst van Telekids)
Herkenbaar, en ik ben nummer 3.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, die is leuk
Wat lief zeg van je ouders, ik heb zoiets helemaal niet van vroeger, was niet echt iets voor mijn ouders geloof ik. Wel fotoboeken enzo, die hielden ze bij mij nog wel goed bij (ik ben de oudste) maar van mijn zusje (3e kind) zijn er beduidend minder albums.
Voila!quote:Op donderdag 21 november 2013 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Juud, dat lampje met patat klinkt geniaal. Heb je nog een linkje?
Merci!quote:Op donderdag 21 november 2013 14:03 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Voila!
http://www.habaspeelgoedw(...)htlampje-schaap.html
Die van ons mocht eigenlijk niks aannemen. Wij hebben een klein bosje bloemen gegeven en een persoonlijk bedankkaartje geschreven. En ik moest huilenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Limone het volgende:
Hallo, hier ben ik!
Ik wil op heel veel reageren al, maar dat doe ik later... Morgen is de kraamhulp voor het laatst (*O*). Hadden jullie iets van een cadeautje? Of een bosje bloemen?
No way! Jij bent toch pas eergisteren bevallen ofzo?!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Limone het volgende:
Hallo, hier ben ik!
Ik wil op heel veel reageren al, maar dat doe ik later... Morgen is de kraamhulp voor het laatst (*O*). Hadden jullie iets van een cadeautje? Of een bosje bloemen?
Limone welkom!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Limone het volgende:
Hallo, hier ben ik!
Wij hebben een fles wijn en chocola gegeven met een foto van F.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Limone het volgende:
Hallo, hier ben ik!
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Limone het volgende:
Hallo, hier ben ik!
3 dagen kraamafdeling, 2 dagen kraamhotelquote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Juud-- het volgende:
3 halve dagen maar? Moest je een tijdje in het zkh blijven?
Spugen tussen je borsten..herkenbaar (helaas) en vrij walgelijk..
Bij de eerste een aantal flessen wijn. Want daar was ze gek op. Ze is dan ook een vriendin geworden want ik heb mn ogen uit mn kop gejankt toen ze weg ging. Ze kreeg van mn ouders ook nog bloemen voor de goede zorgen. Mn man liep mee naar de auto om dr spulletjes te dragen en vertelde later dat zij ook een beetje moest huilen want ze vond het zo fijn en warm bij ons.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Limone het volgende:
Hallo, hier ben ik!
Dit was precies wat ik dachtquote:Op donderdag 21 november 2013 19:06 schreef As1981 het volgende:
Hillie wat fijn, ook goed dat je het op je werk heb kunnen regelen.
Pessie hier draaien we ook weinig muziek, maar zingen we gewoon zelf.
Xme, ik weet het niet zo goed. Nu gaan mijn kinderen niet naar een kdv. Maar ik kan me voorstellen dat een leidster misschien geschrokken is over bv een verandering van een contract en het daar even over wilt hebben. Niet zo handig moment misschien, maar dat soort dingen kunnen bij uitzondering gebeuren. Ik denk zeker dat zij moeten letten op of producten goed zijn en op de kinderen en dat het lastiger is zo aan het einde van de dag als de groep groter word. Hoe is dat anders dan?
Dat ze de flessen slechter drink is denk ik niet raar. Het is toch heel anders op zo'n groep. Veel meer om zich heen en dan ben je gewoon snel afgeleid. Kyan dronk elders vaak ook veel slechter want er was zo veel te zien. Dat heeft denk ik niet eens met de tijd die ze er voor nemen te maken.
En rumoerig en een bende, ja kindjes spelen. Tegen het einde van de dag zullen er meer kindjes opgehaald worden dus is het voor de leidsters drukker, dus vind ik die twee factoren niet zo heel raar.
Het verschonen van die luier kan ook zijn dat jij je daar niet druk om hoeft te maken als je haar mee naar huis neemt en lekker aandacht aan haar kan geven. Daar zou ik niet snel iets achter zoeken persoonlijk.
Maar als jou gevoel niet goed is, bespreek je bezwaren dan met hen. Zij kunnen daar dan vast een goed antwoord op geven. Volgens mij waren ze ook best geschrokken van het melk verhaal toch?
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Limone het volgende:
Hallo, hier ben ik!
Ik heb mijn tablet lay-out aangepast en je PM totaal over het hoofd gezien, maar ik heb je nu geantwoord.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef As1981 het volgende:
Limone welkom. Wij hebben een geboortekaartje en bedankje meegegeven.
Suiker twee zielen 1 gedachte
Sull fijn dat de echo goed was. Minder van die nasleep van de bevalling.
Ik had je nog een dm gestuurd ivm mijn zweepslag heb je die gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maand lang drie keer per week totaal niet slapen vind ik wel een slaapprobleemquote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Phaidra het volgende:
Loj![]()
Ik lees nu dat de slaappoli al van een slaapprobleem spreekt als iemand een maand lang, minimaal 3x per week niet in slaap kan komen, 's nachts wakker wordt of juist heel vroeg in de ochtend wakker wordt (en daar last van heeft). Ik vind dat best snel!
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Omentielvo het volgende:
Jazeker. Is een goede keus geweest van mij om thuis te blijven. Vandaag merkte ik dat het gewoon echt beter ging. De laatste week was ik te moe om Riley echt de aandacht te geven die ik haar wil geven. En vandaag lukte dat weer helemaal goed.
Ja ok. Dan is het duidelijk. Maar je kan dus ook al naar de slaappoli als je een maand lang 3x per week om 5 uur wakker bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Een maand lang drie keer per week totaal niet slapen vind ik wel een slaapprobleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: FootiesIk had de foto in de selectie laten zitten Shandaly. Maar ik hou van kleintjes die zo verwonderlijk kunnen zijn over iets simpels zoals voetjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spaghetti ventje van As!!!
Olli van Hillz!!!
Voetjes van Shandaly!!!![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:41 schreef Loj het volgende:
Jongens, wat doen jullie![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb overdag trouwens een superkindje hoor! Dat maakt je sterknu jij over amandelen begint. Mijne zijn ook op zeer jonge leeftijd geknipt. Ik heb ook nachten lang herrie geschopt. Maar ik zou aan mijn moeder moeten vragen of ik dat ook deed als ik er voor het zicht geen last van had. ( kromme zin, weet even niet zo goed hoe ik het anders kan verwoorden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spaghetti ventje van As!!!
Olli van Hillz!!!
Voetjes van Shandaly!!!
Ik had wel heel vaak voorhoofdsholte ontsteking en was heel vaak verkouden enzo. Op het laatste waren ze zo ontstoken dat ik nog maar een mini gaatje over had om te ademen en eten. Toen zijn ze eruit gegaan. Maar geen idee of dat in het begin ook al zo 'zichtbaar' was. Ik zal het eens aan haar vragen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben allebei een minibeetje gehuild maar pas toen ze halverwege de trap was dus ze heeft het niet gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van half 7 tot 8 dus nog wel een beetje. Gelukkig Ow ook nog! Yay voor Owquote:Op vrijdag 22 november 2013 06:18 schreef Loj het volgende:
Goedemorgen!!!!
Mijn kind heeft van 3-6 geslapen !!![]()
Hilz nog een beetje geslapen?
Ik zou het niet doen, maar ik ben een zeikerd wat betreft vaccinaties.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:43 schreef Olf het volgende:
Even zonder bijlezen, m'n baby mag zo weer op audiëntie bij het CB inclusief prikken. Nu heeft ze een slechte nacht achter de rug en beetje hangerig maar niet echt ziek, lijkt weer tandjes maar weet niet of ik daar altijd alles op kan gooien.laten jullie de vaccinatie dan doorgaan?
Na 11 maanden nog zulke amateuristische vragen.
Hier op de wijk is de stelregel dar de prikken gewoon door gaan tenzij ze koorts hebben of bijvoorbeeld een kinderziekte (omdat ze anders door die prikken kans hebben op dubbelop) maar bij verkouden, beetje hangerig of last van tandjes zetten ze wel de prikken, omdat kinderen in het eerste jaar veel verkouden zijn of last hebben van tandjes e.d. zou anders een heel groot deel van de prik afspraken verzet moeten worden en bij die gevallen is niet echt een ziekte waardoor de reactie op de prikken heftiger zou kunnen zijn (of iets in die trant) dus ik zou zo meteen even overleggen met de cb arts/cb verpleegkundige wat zij er van denkt. Denk dat als zij adviseren dat het kan ik het ook door zou laten gaan. (Heb ik bij de oudste zo een keer gedaan toen hij toch wel flink verkouden was)quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:43 schreef Olf het volgende:
Even zonder bijlezen, m'n baby mag zo weer op audiëntie bij het CB inclusief prikken. Nu heeft ze een slechte nacht achter de rug en beetje hangerig maar niet echt ziek, lijkt weer tandjes maar weet niet of ik daar altijd alles op kan gooien.laten jullie de vaccinatie dan doorgaan?
Na 11 maanden nog zulke amateuristische vragen.
Dat shirtje heb ik ook! Van de kraamzorg gekregen toen ze weer kwam kijken bij de oudstequote:Op donderdag 21 november 2013 22:28 schreef Shandaly het volgende:
Wat betreft die slaappoli zou ik denken 'niet geschoten is altijd mis'. Wie weet hebben ze wel dé gouden tip voor Ow... en ik hoop eigenlijk dat Loj dit gewoon pas morgenochtend leest
Wij waren afgelopen weekend bij een collega van me, die in zijn vrije tijd best leuke fotootjes maakt... Deze haalde het niet tot de eindselectie, maar ik vind 'm zelf zo leuk. Zoals ze naar d'r voetjes kijkt "ah, dáár zitten jullie! Waar waren jullie net nou?! Niet meer verstoppen hoor, foei!"
[ afbeelding ]
Ik heb er ook zo eenquote:
Wij gaven haar een doos chocolade en een mooie bos rozen. Heeft ze een foto van op Facebook gezet.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Limone het volgende:
Hallo, hier ben ik!
Ieuw geen ideequote:Op vrijdag 22 november 2013 10:29 schreef GotC het volgende:
Waaaah! M'n baby heeft gepoept. En het zit zelfs in z'n broekspijpen. Hoe pak je dit aan!
Romper over lijfje naar beneden en ik heb Noor met zo'n luier wel gewoon eens in de douchebak gelegd en afgespoeldquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:29 schreef GotC het volgende:
Waaaah! M'n baby heeft gepoept. En het zit zelfs in z'n broekspijpen. Hoe pak je dit aan!
A doet die bababa en dadadada nu sinds een week of 2 en is nu bijna 7 maanden. Denk toch niet dat je je daar zorgen om moet maken. Zit toch geen exacte datum op?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, teruglezen!
Iets anders, Noor is nu bijna 6 maand, maar maakt nog steeds geen babababa of dadada geluiden. Het zijn echt nog voornamelijk keelklanken. Aaaaaaooooeeeee en ieeeeeeee, maar vooral uuuuuuuuuuuu. Moet ik daar wat mee? Zal het volgende week iig even met het CB bespreken.
Even voor jouw geruststelling. M was ook redelijk laat maar brabbelen maar praatte wel ontzettend snel (en veel). Nog steeds loopt hij best wel voor in zijn taalontwikkeling. Met 6 maanden riep hij ook nog alleen maar huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Ik zou me dus niet zo'n zorgen maken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets anders, Noor is nu bijna 6 maand, maar maakt nog steeds geen babababa of dadada geluiden. Het zijn echt nog voornamelijk keelklanken. Aaaaaaooooeeeee en ieeeeeeee, maar vooral uuuuuuuuuuuu. Moet ik daar wat mee? Zal het volgende week iig even met het CB bespreken.
Verticale groep 0-4quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx venco en Kyara! Vroeg het me gewoon af. Las ergens dat dat gebababa met 4-5 maand begint, vandaar
.
Even spammen hoor
[ afbeelding ]
Fruithapjestijd!
Dankzij zo'n moederquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx, en dat ondanks zo'n moeder![]()
.
En ze is weer de oude hoor. Ik had net gekolfd, 210cc.. Ik denk ach, ik kijk wel hoever ze komt met de fles, zo 2 uur na haar halve potje fruit. Nou, hij is op. Zuiplapje
Als je zou weten hoe hoog de stapel inmiddels is dan zou je dat niet zeggen. Ik pak sokken en ondergoed tegenwoordig van de stapel omdat er niks meer in mijn kast ligtquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:15 schreef Fieder het volgende:
Kyara laat die was lekker liggen joh beterschap voor J
Dat is vet cool! En duurt heel kort!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef Suikertante het volgende:
Wat een geweldige foto's posten jullie vandaag!![]()
Ik kreeg gisteren een brief van de Universiteit, of ik benaderd wil worden voor experimenten op taalgebied in het Babylab. Ik kan tegen die tijd altijd nee zeggen dus ik ga me wel aanmelden want ik ben geïnteresseerd in taal. Ik was benieuwd of iemand van jullie dit ook heeft gedaan en aan wat voor experimenten ik moet denken (en of je meteen 3 uur zoet bent).
Dus in plaats van dat berichtje te tikken had ik ook een halve wasmand kunnen vouwen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh snert, ik lees nu de folder pasDaar staat eigenlijk alles in
Ik heb me ingeschreven! Klinkt goed te doen, zeker als je 'm op schoot mag houden (dat staat in de folder). En die sloopkogel van een Mquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:39 schreef Kyara het volgende:
Ik heb met M meegedaan (met de tweeling vind ik het teveel gedoe). M heeft een aantal onderzoeken gedaan. 1 was een neurologisch onderzoek met elektroden op zijn hoofd en bepaalde klanken (hij zat op mijn schoot en ik had een koptelefoon op). En naderhand nog een vragenlijst over zijn woordenschat. Dat was het "heftigste" onderzoek. De rest bestond uit keuzes maken tussen 2 speelgoedjes (op een bepaalde manier ingeleid), filmpje kijken van een bepaald bord met knopjes en lichtjes en dan zien of hij het ook na kon doen (hij was de eerste in het experiment en had meteen het bord gesloopt...). Op zich wel geinig vond ik. Duurt meestal niet lang hoor, het moet ook voor de kleintjes te behappen zijn natuurlijk. En ze doen het ook erg leuk.
(ik heb het dus meegedaan in Nijmegen)
Nee nee, want nu krijg ik er al bijna zin in!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dus in plaats van dat berichtje te tikken had ik ook een halve wasmand kunnen vouwen?
Ja ik las het. Ik vond het al niet zo heel erg meer en nu helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:41 schreef Olf het volgende:
Oh en Tally, Lebbis had een goed excuus dat het niet doorging las ik net...
Ohhhhhh wat knus! Mijne staat echt half in d'r slaap op, doet d'r ogen open en begint al gillend aan de spijlen te rammelen. Zodra een van ons haar dan optilt is ze instant vrolijk maar wachten is niet echt haar sterkste punt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:07 schreef Suikertante het volgende:
Sorry Olf, hier is het per dag maar één keer piepen dat hij er meteen uit wil. De rest is inderdaad vrolijk! Ik leg hem vaak wel even op z'n rug. Lampje aan, muziekdoosje aan (eentje die ik alleen bij het wakker worden gebruik) en dan ligt hij rustig nog een half uur te ouwehoeren.
Wie weet doet F dat ook wel als hij zo'n ouwe rot is..quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Olf het volgende:
[..]
Ohhhhhh wat knus! Mijne staat echt half in d'r slaap op, doet d'r ogen open en begint al gillend aan de spijlen te rammelen. Zodra een van ons haar dan optilt is ze instant vrolijk maar wachten is niet echt haar sterkste punt.
Een ouwe rot. Ik heb een ouwe rot!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wie weet doet F dat ook wel als hij zo'n ouwe rot is..
Hier geen mobile boven bed, bed is voor slapen! Bedoel je specifieke tips wat boven box enzo? Wij een mobile, een lelijke. En een woezel en pip speelgoed met bogen, ook lelijk. Baby vond ze allebei fantastisch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:14 schreef GotC het volgende:
OlfIk zie het al voor me, dat gillend rammelen aan de spijlen.
Zeg, jullie zijn allemaal ervaren dames inmiddels. Hebben jullie tips wb mobiel voor boven de box? En een speelkleed? Hebben jullie ook een mobiel boven het bed?
Oh en what happened to de daily Olf? Ik verheugde me daar al op tijdens m'n zwangerschap en sinds ik hier ben: Geen daily Olf!
De Ikeaboog is inderdaad heel fijn, als je het in centrum van Nederland woont mag je die van mij overnemenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:14 schreef GotC het volgende:
Zeg, jullie zijn allemaal ervaren dames inmiddels. Hebben jullie tips wb mobiel voor boven de box? En een speelkleed? Hebben jullie ook een mobiel boven het bed?
+1quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef As1981 het volgende:
Ik blijf dat bizar vinden dat kinderen gewoon overal in slaap kunnen vallen. Dan doen mijn kinderen echt niet
Leuke pyjama's Kyara.
Ja ik zie hetquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:10 schreef Suikertante het volgende:
Hier (nog) geen lampje! Gotc Djéco heeft nog veeeel meer mooie mobiles
De mijne normaal gesproken ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef As1981 het volgende:
Ik blijf dat bizar vinden dat kinderen gewoon overal in slaap kunnen vallen. Dan doen mijn kinderen echt niet
ja, maar ik doe M ook geen plezier met een mobiel boven zijn bed. Daar gaat hij inhangen of zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:39 schreef Suikertante het volgende:
Kyara wat een toffe pakken! En jij vindt een bed dus om in te slapen.
..en om te bouwen tot racebaan
Ik dacht JNY.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef GotC het volgende:
Kyara, de pakken van de dames! Waar zijn die van?
Jup, box moet omlaagquote:
Ja gaat echt veel te hardquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:08 schreef Fieder het volgende:
Pessie wat gaat het hard opeens he?![]()
Loj succes vannacht!
Kyara zou ik ook doen hoor, hopelijk slaapt ze wat (en jij ook natuurlijk)
+1quote:Op zaterdag 23 november 2013 06:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat het een goed teken is dat er vannacht niks is gepost!
+1quote:Op zaterdag 23 november 2013 06:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat het een goed teken is dat er vannacht niks is gepost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |