Wat fijn dat hij nu slaapt.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:27 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom gelijk even het verse topic in kletteren...
Mijn smeekbeden zijn verhoord... HIJ SLAAPT!
Heel de dag actief in touw geweest met 't beestje, naast het normale niet slapen het humeur van een gestampte bladluis, als ik het maar waagde om geen aandacht aan hem te besteden. Vanaf 04.30 vanmorgen. Needless to say, ik heb nog steeds mijn pyama aan
Ohja, had ik het nu goed begrepen dat er 2 meets zijn?
1 mini meet die nogal groot uitgevallen is en een échte meet?
Lief!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik duim voor een goede nacht Loj! Echt, ik moet best vaak aan jou denken als ik zelf moe ben na een nacht waar jij waarschijnlijk een moord voor zou doen...
Verjaardagshoed:quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Lief! Doe je hier nog wel even een verjaardagstaartfoto?
oh wauw wat een verademing!!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef Omentielvo het volgende:
Dank je![]()
Ik weet dat je gelijk hebt hoor. Mijn zus en ouders zeggen hetzelfde. Maar zo af en toe kan ik zo piekeren over zulke dingen
Hihi. Thuiswerken kan ik niet![]()
Ik heb ook geen verstand van kv, maar ik zou een thermosfles gekookt water meenemen dan denk ik als ik de deur uit zou gaan. En volgens mij hoeft een kindje dan niet elke dag te poepen hoor, sowieso móet niks. Tenzij ze er klachten van krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Suiker, staat er ook op de verpakking hoe je het moet doen als je weggaat en of er kraan- of bronwater nodig is?Hoeveel schepjes en hoeveel water, daar komen we wel uit denk ik. En is het ook zo dat ze met kv écht iedere dag moeten poepen?
Bronwater is niet nodig tenzij je loden leidingen hebt. Bronwater kan zelfs ongeschikt zijn voor flesvoeding. Ze hoeven niet iedere dag te poepen maar doen ze meestal wel. Een dag ertussen kan echt geen kwaad. Ze moet niksquote:Op donderdag 21 november 2013 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fieder, dat vermoeden we wel ja. Het begon 2 uur na de fles en ging de hele avond door. Ze hield echt niks binnen. De volgende ochtend was alles weer prima in orde en ze heeft ook geen diarree gehad. Het was echt het maagje dat compleet van slag was. Zo sneu! Alles kwam er binnen 5 minuten weer uit.
En snap dat je zorgen maakt om het vallen... Helmpje op in huis?Nee.. ik weet het niet, het zal vast een keer gebeuren, maar als ie straks buiten loopt, gaat ie vast ook wel een keer onderuit. Volgens mij zitten er goede reflexen ingebakken die ervoor zorgen dat ze niet heel snel bam op hun hoofd klappen.
Suiker, staat er ook op de verpakking hoe je het moet doen als je weggaat en of er kraan- of bronwater nodig is?Hoeveel schepjes en hoeveel water, daar komen we wel uit denk ik. En is het ook zo dat ze met kv écht iedere dag moeten poepen?
Súperknap!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:21 schreef L-E het volgende:
Ja die aprilkindjes gaan hard he! Behalve mijnes, maar die zegt nog steeds augurk en kwiljeaajuhen dat is ook heel knap
Ik doe thuis koud kraanwater in de fles en dan warm ik het op in de magnetron. Daarna pas de melkpoeder erbij want dan lost het beter op. Soms neem ik gewoon warm kraanwater. Ik vroeg er laatst nog naar hier, als je geen boiler, geiser of loden leidingen hebt is warm kraanwater op Noors leeftijd geen enkel probleem.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lang wegga neem ik inderdaad een thermosflesje gekookt water mee en een gewoon flesje koud kraanwater. Dan meng ik het op locatie in de melkfles (1/3 bloedheet water en de rest koud geloof ik).
Poepen gebeurt hier soms vier keer, soms helemaal niet. De ene keer hard, de andere keer waterig, dan weer half om half, alle kleuren van de regenboog. Bijna dan
Kortom, gewoon kijken hoe het gaatEn er is een fv-topic!
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:46 schreef Suikertante het volgende:
L-E jouwes heeft heus wel nieuwe skills![]()
Vooral al die kleine dingen die dan ineens veel ouder doen lijken. Van een afstand iets zien en dan blijven focussen. Als iets valt kijken waar het terecht is gekomen (een seconde of twee). Geconcentreerd naar iets kijken en dan pas een actie uitvoeren. Echt z'n best doen om iets te pakken (met geluid), eerst vergat hij binnen een seconde waar hij mee bezig was. Aanvoelen dat je hem voor de tiende keer gaat kietelen en dan al lachen voor je het daadwerkelijk doet.
Augurk zeggen doet de mijne nog niet eens
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]Zo leuk idd, die kleine dingetjes. Gisteren wilde J iets pakken wat niet mocht, toen pakte mijn vriend haar handje vast zodat ze er niet bij kon, buigt ze gewoon voorover om het met haar andere hand te pakken. Misschien stelt het niets voor en het is superlogisch maar toch vond ik het tof dat ze dat gewoon al bedenkt in haar kleine hoofdje
.
Ja, die zijn ook 7 maanden geweest of gaan het wordenquote:
Jaja, het was een onstuimige zomer.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]Aprilkindjes zijn ook wel echt oververtegenwoordigd hier
.
Ja maar mn keukenweegschaaltjequote:Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef Suikertante het volgende:
Ongevéér dan he, XMZo nauw luistert het niet.
Oh cool, dat gaan we vanavond proberen!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:55 schreef Suikertante het volgende:
[..]ja dat!
In mijn plakboek staan allemaal opdrachten en eentje was om twee speeltjes te geven, in elke hand een. Dan bied je daarna een derde speeltje aan. Hij (in jouw geval zij) moet dan dus een speeltje loslaten om het andere te kunnen pakken.
F zag speeltje 3, keek snel naar allebei zijn handen, trok een moeilijk gezicht en liet toen een speeltje losDat hebben we een paar keer gedaan en er was één rammelaar die hij nooit los liet
Tof!
Oh echt? Bijzonder!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:
Volgens onze VK zijn er uberhaupt heel veel kinderen geboren in april 2013. Ook late en vroege baby's die per se in april geboren wilden worden (zoals F).
Mijn eerste keus ziekenhuis was zelfs vol! Maar misschien was het alleen in Utrecht, bijzondere aardstraling vanwege een happening in 2303 voor Christus...quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:17 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb een plakboek waar ik tot nu toe gebleven ben bij de kraamweek met inplakken.
Maar ik heb ook een notitieboekje waar ik regelmatig wat in schrijf als ze een nieuwe skill heeft of wat ze allemaal al gegeten heeft of wanneer een tandje doorkwam. Maar soms ook gewoon een pagina met haar naam met allemaal hartjes eromheen als ik in een verliefde bui benof de 'songtext' van allerlei gekke liedjes die we zingen met haar naam ipv de gewone tekst ofzo
met als tophit 'Juul loves the boobie boobie' op de melodie van 'I like to move it move it' (jeweetwel, van Madagascar)
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |