Danic, wat fijn dat Rosalie toch gepoept heeft en nog fijner dat jullie zo snel terecht kunnen bij een andere arts. Je hebt volkomen gelijk, dit moet anders.
Ferrari, wat ligt je bollie daar heerlijk te pitten!
Pessie, ik hoop dat het boek zinvolle tips voor jullie heeft.
Cwen, wat fijn dat de krampjes minder worden. Hier hebben we soms nog wel teruggegrepen naar de infacol hoor.
Zaïre, wat naar dat je dochter zo moet huilen. "Gelukkig" is er niet direct wat ernstigs aan de hand. Hopelijk is het maar een faaaaaasssee.
LB, sterkte met je missende kies

Kyara, zijn de tandjes al in zicht? Klinkt wel als dé symptomen idd.
Tally, wat balen dat de voorstelling niet door ging zeg

. Hopelijk heb je wel een fijne avond gehad

. En wat een toffe foto!
Animalmix, beterschap voor je meisje, ze ziet er idd zielig uit zo.
Spirit, ik vind het ook een wonderlijk advies. Ik zou doen wat goed voor jullie voelt. Zelf houd ik de lijst van bv.com er gewoon bij. Die geeft mij wel houvast van wat al wel of niet mag. Maar Noor is nog niet zo'n bijvoeding-fan, dus ik heb makkelijk praten.
Suiker, wat klinkt je heerlijk fliefd op je zoon

En ook al pogingen tot staan

.
Shandaly, tof van je geslaagde concert!
GotC, ik herken veel van je posts, maar dan niet mn schoonmoeder maar mn eigen moeder. Die begon ook over liga met sinaasappelsap en weet altijd beter wat er met Noor is dan ikzelf.
Het mooiste was van de zomer een keer. We waren even aan het wandelen en het was rond de tijd van een voeding. We liepen een supermarkt in en in de supermarkt begon ze wat te piepen. Dus ik zeg, nou we gaan naar huis, want ze heeft trek. Mn moeder: "nee, het is de omslag van de warme buitenlucht naar de koele supermarkt. Volgens mij heeft ze geen honger". Ik: "Mam, ik herken het huiltje, ze heeft gewoon trek.". Enfin, thuis dik aan het brullen en tankte een enorme fles weg. Maar idd, constant "jij sliep ook door" en "jij at ook dat en dit" etc etc. En toen ze zo aan het spugen was moest ik maar diksap geven. Echt
Omen, ik duim dat je maandag weer helemaal opgeknapt bent!
Spees, wat een vrolijke verjaardagsfoto's!
Juud, dat lampje met patat klinkt geniaal. Heb je nog een linkje?
Venco, wat leuk dat je zo'n progressie ziet! Slabbetje van gezicht trekken doet Noor ook al! En een lol dan

.
Loj, ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen, ik snap volkomen dat jullie er doorheen zitten. Wat heftig zeg... Misschien toch een keer contact leggen met een kinderarts?
Noor is er gelukkig weer helemaal bovenop. Ik heb vanochtend wel ff er wat van gezegd bij het kdv dat ze écht moeten opletten als ze het zakje opwarmen dat als het echt heel raar ruikt of nog belangrijker, er dikke fliebels inzitten en ook spikkels op de fles zitten als je de melk rondcirkelt, ze m dan beter weg kunnen gooien en kv geven. Ze schrok er wel van gelukkig dat het was gebeurd, dus ze ging er op letten. Nouja, voor zolang als het nog duurt want mn productie holt achteruit. Af en toe denk ik nog, zal ik weer vaker gaan kolven, maar nee.. Nu nog ergens een stoomcursus kv doen, want ik heb geen idee nog. Kan je dat met gewoon kraanwater maken, of moeten we bronwater in huis gaan halen etc. Hoe doe je dat als je weggaat? Etc etc.
Verder gister even bij de fysio geweest omdat ze nog steeds alleen een zij draait, maar ze verwachtte dat het snel ging komen en vond dat Noor het goed deed! Ook de afplatting viel reuze mee en de voorkeurshouding was ook amper meer te bespeuren. Blij

.