Het is wat veel tekstquote:
Maar het blok waar ze samen met Front National inzitten is blijkbaar wel tegen het verhuiscircus. Of mis ik iets?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef mvdejong het volgende:
Vermoedelijk een gevolg van hun samenwerking met LePen.
Laurence Stassen, Lucas Hartong, Auke Zijlstra en Patricia van der Kammenquote:
Ze begrijpen blijkbaar niet wat hier staat:quote:'Je moet maar eens opletten, ze durven het woord Brussel geen één keer te noemen. Dat komt omdat het er niet instaat. Deze tekst ging over machtsuitbreiding en niet over Straatsburg. En machtsuitbreiding van het Europees Parlement, daar is de PVV tegen.'
Misschien weten ze niet eens dat Brussels de Engelse vertaling is van Brussel want Brussel staat dus wel in de tekst.quote:1. Believes that the European Parliament, given that it is the only body directly representing the European citizens, should be granted the prerogative of determining its own working arrangements, including the right to decide where and when it holds its meetings;
2. Agrees with the principle that the European Parliament would be more effective, cost-efficient and respectful of the environment if it were located in a single place; notes that the continuation of the monthly migration between Brussels and Strasbourg has amongst most EU citizens become a symbolic, negative issue detrimental to the European Union’s reputation, especially at a time when the financial crisis has led to serious and painful expenditure cuts in the Member States;
3. Considers it perfectly legitimate to launch a debate on its right to determine its own working arrangements, including the right to decide where and when it is to meet;
4. Commits itself, therefore, to initiating an ordinary treaty revision procedure under Article 48 TEU with a view to proposing the changes to Article 341 TFEU and Protocol 6 necessary to allow Parliament to decide on the location of its seat and its internal organisation;
Waarom is die idioterie überhaupt ooit ingevoerd. Nou ja, naast het pleasen van de Fransen dan. Of komen ze er daadwerkelijk nu pas achter dat dit gewoon geld verdampen is en meer niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:35 schreef penny-wise het volgende:
Waarom wil iemand dit uberhaupt laten behouden?
Welk geweldig bevredigend argument hebben ze daar voor.....
Dan zijn ze best dom idd.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef Wespensteek het volgende:
De PVV mensen zijn gewoon niet capabel. In elsevier staat hun weerwoord:
http://www.elsevier.nl/Eu(...)rg-gestemd-1413907W/
[..]
Ze begrijpen blijkbaar niet wat hier staat:
[..]
Misschien weten ze niet eens dat Brussels de Engelse vertaling is van Brussel want Brussel staat dus wel in de tekst.
Dus de PVV heeft liever dat ze op en neer reizen tussen Brussel en Straatsburg dan dat ze alleen in Straatsburg zouden zitten? Want er staat wel duidelijk in dat het in één plaats moet zijn.quote:Volgens de PVV'er is het een leugen dat het Europees Parlement woensdag tegen Straatsburg heeft gestemd. 'Er staat alleen maar dat ze het zelf willen bepalen. Dat kan dus ook Straatsburg zijn, of Ankara. Daar hebben we geen zin in.'
Schopt u het daar dan even naar toe, daar is het op z'n plaats. Ik bedoel ik ben geen fan van de PVV ofzo, voordat we dat weer krijgen, maar dat fobische gedoe over elk Greet of PVV wissewasje gaat hier in NWS toch ook niet nog eens in talloze topics, breed worden uitgemeten hè en nog wel ingebracht door een POL-mod met een prachtig, "eigen" hiervoor uitermate geschikt subforum tot zijn beschikking.quote:
Nee, EP gaat er helaas niet over.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Hexagon word straatsburg nou gesloten of niet ?
Originele visie op dit geheel.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef raptorix het volgende:
Like i care die jokers in de EU, net zoals die bananen in den Haag, ik geef geen kut, alleen maar dat de boel zo snel mogelijk in elkaar stort, daarom stem ik ook PVV volgende keer, hoe meer idioten daar, hoe sneller we er vanaf zijn.
Een vetootje van Frankrijk is genoeg om die hele stemming tot tijdverdrijf te degraderen, inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, EP gaat er helaas niet over.
Anarchy for the win?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef raptorix het volgende:
Like i care die jokers in de EU, net zoals die bananen in den Haag, ik geef geen kut, alleen maar dat de boel zo snel mogelijk in elkaar stort, daarom stem ik ook PVV volgende keer, hoe meer idioten daar, hoe sneller we er vanaf zijn.
Libertarisme it isquote:Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef Ferdo het volgende:
Weinig verrassend: onder de tegenstanders bevinden zich veel Fransozen.
[..]
Anarchy for the win?
Op 16 februari 2012 heeft ten minste Lucas Hartong hier juist voorgestemd volgens dezelfde website (V: Should the European Parliament have a single seat (instead of two, Strasbourg and Brussels); A: ja). Andere PVV-MEP's hadden die dag niet gestemd over de motie. Is hier soms meerdere malen over gestemd en hebben ze telkens iets anders gestemd?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Hexagon het volgende:
Wat krijgen we nu. De PVV is voor het maandelijkse verhuiscircus van Brussel naar Straatsburg. Ze stemmen namelijk tegen het afschaffen ervan.
[ afbeelding ]
Had niet verwacht dat ze zo content zouden zijn met de gang van zaken in het EU parlement.
Voorlopig niet, dat is aan de lidstaten.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Nope. Pure Franse waanzin.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom is die idioterie überhaupt ooit ingevoerd. Nou ja, naast het pleasen van de Fransen dan. Of komen ze er daadwerkelijk nu pas achter dat dit gewoon geld verdampen is en meer niet?
Dat lijkt me wel de meest waarschijnlijke verklaringquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Ze zullen de vraag wel niet begrepen hebben...
dat een madleder die zat eerst in de 2de kamerquote:Op donderdag 21 november 2013 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een incompetentie.
Google net om eens te kijken wie er in de PVV-delegatie zit. Onder andere die malle Limburgse Laurence Stassen, en deze mevrouw waarvan ik tot een minuut geleden altijd dacht dat het een man was:
[ afbeelding ]
Nee, want Frankrijk gaat zijn veto daar toch wel tegen uitspreken.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Lolwut dat is toch een man?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een incompetentie.
Google net om eens te kijken wie er in de PVV-delegatie zit. Onder andere die malle Limburgse Laurence Stassen, en deze mevrouw waarvan ik tot een minuut geleden altijd dacht dat het een man was:
[ afbeelding ]
Holy cow, daar zou ik mijn varken nog vanaf schoppen.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is idd Barry Madlener
Hij zal wel Patricia van er Kammern bedoelen
[ afbeelding ]
Omdat men in Straatsburg meer voor elkaar krijgt. De belangrijke deals worden daar gemaakt (achter de schermen).quote:Op woensdag 20 november 2013 20:35 schreef penny-wise het volgende:
Google kan ze ook niet meer zo goed onderscheidenquote:Op donderdag 21 november 2013 08:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is idd Barry Madlener
Hij zal wel Patricia van er Kammern bedoelen
[ afbeelding ]
Waarom schop je haar niet en laat je dat arme varken niet met rust?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Holy cow, daar zou ik mijn varken nog vanaf schoppen.![]()
Het is een oproep om het EP het recht te geven om te kiezen voor 1 vestigingsplaats, er wordt niet gekozen voor een specifieke stad.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:28 schreef MouzurX het volgende:
Maar wat staat er dan in het voorstel? In Straatsburg zitten of in Brussel?
Straatsburg is best een mooie stad, en je kan er heel lekker etenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:35 schreef penny-wise het volgende:
Dan ben ik voor verhuizing van het EP naar Yerevan of Lima.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Straatsburg is best een mooie stad, en je kan er heel lekker eten
Oké, natuurlijk dé beste reden om voor 200miljoen p/j de hele handel te verhuizen van Brussel naar Straatsburg.....quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Straatsburg is best een mooie stad, en je kan er heel lekker eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |