SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jaquote:
Stoofperenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Even peertjes schillen.... stoofperen![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoofperen![]()
Die maakte mijn oma ook altijdIk mis oma
Auto of thuis?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
Morgen hopelijk eindelijk m'n versterkertje terug
Ohja, dat kan ookquote:
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoofperen![]()
Die maakte mijn oma ook altijdIk mis oma
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregen
Hey! In Nederland is niks ver wegquote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregen
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey! In Nederland is niks ver weg
Wel voor Faxie.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijtquote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, de Angry Video Game Nerd adventures al gezien?
Die woont dan ook in Belgie, hoewel zijn compensatie mobiel snel zat is dacht ik tochquote:
Snel met de benzine jaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die woont dan ook in Belgie, hoewel zijn compensatie mobiel snel zat is dacht ik toch
Mazda is officieel gestopt met de wankelmotor omdat die zo inefficient isquote:
Dat valt ook wel weer mee. Wat is nu 1 uur rijden om sowieso bij beschaving te komenquote:
Twee zelfsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor Faxie ook niet, die heeft goddomme ook een auto
Nee hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mazda is officieel gestopt met de wankelmotor omdat die zo inefficient is![]()
Nee, ik bedoel het spel gebaseerd op AVGN.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijt
Ik kijk altijd Nostalgia Critic, veel leuker
Vroegahquote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijt
Ik kijk altijd Nostalgia Critic, veel leuker
Mwa, vind het toch net wat lekkerder klinken met.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ookIk heb (semi) acoustisch dus gebruik geen versterker
![]()
En downloaden met 7,2Mbbijna alsof ik weer op de campus woon
Gewoon in de beschaving wonenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Wat is nu 1 uur rijden om sowieso bij beschaving te komen
Nieuws van gisteren: http://jalopnik.com/mazda(...)ry-engine-1467670527quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Er is nog steeds een nieuwe in ontwikkeling![]()
En op 1 toerental (dus als range extender bv) zijn ze juist erg efficient.
Ja die comic fappertsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het spel gebaseerd op AVGN.
Nostalia Critic is al 2 jaar tergend niet grappig.
Die hele site heeft alleen LAG, Brad Jones en Todd.
Beschaving? Hier?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in de beschaving wonen
PK/liter verbruik is die niet efficientquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Er is nog steeds een nieuwe in ontwikkeling![]()
En op 1 toerental (dus als range extender bv) zijn ze juist erg efficient.
Trouwens, 177 pk per liter ongeblazen is best efficient dacht ik't Is maar hoe je het bekijkt
![]()
Ligt ook aan je klankkast, snaren en plectrum (als je die gebruikt). Ik vind het alleen mooier klinken als het ook een echte buizenversterker is.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroegah
[..]
Mwa, vind het toch net wat lekkerder klinken met.
Ja die berichten komen en gaan al jaren....quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuws van gisteren: http://jalopnik.com/mazda(...)ry-engine-1467670527
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die comic fappertsDie vind ik dan weer niks.
Ik lig meestal wel in een deuk![]()
Hm dat spel niet gespeeld nee... zal eens die video kijken.
Ja, niet bij jou natuurlijk.quote:
En nu nog een begrijpelijk taalquote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PK/liter verbruik is die niet efficientEn koppel per verbruikte liter ook niet
Tokkiedrecht ik woon erquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.
Linkara is van de comics en die is tergend. Zulks een kutmongool.
[..]
Ja, niet bij jou natuurlijk.
Veel simpeler dan dit kan nietquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu nog een begrijpelijk taal
Wat boeit koppel als je 9500 toeren tot je beschikking hebtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PK/liter verbruik is die niet efficientEn koppel per verbruikte liter ook niet
Ik ben morgen vrij maar ga niet op en neren voor een bakje stoofpeertjesquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Marshall heb/had ik hier, klinken meestal wel goed desondanks dat het een semi-buis is.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt ook aan je klankkast, snaren en plectrum (als je die gebruikt). Ik vind het alleen mooier klinken als het ook een echte buizenversterker is.
Ow nouja die andere kijk ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.
Linkara is van de comics en die is tergend. Zulks een kutmongool.
[..]
Ja, niet bij jou natuurlijk.
Zonder koppel kom je niet echt van je plaatsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat boeit koppel als je 9500 toeren tot je beschikking hebt![]()
Koppel is geen verrichtte arbeid. Vermogenscurve is alles wat geldt.
(verdomme niet weer die discussie he... al zo vaak gehad...)
Ja want olieverbruik=slecht in de ogen van veel mensen. Ze vergeten alleen even dat het niet over een zuigermotor gaat en dus die vergelijking nergens op slaat.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel simpeler dan dit kan niet![]()
Een wankelmotor heeft een hoog brandstofverbruik voor het vermogen dat ze opwekken. Nog niet te spreken over olieverbruik (al weet ik niet of dat nog steeds zo is).
Koppel haalt je van de streep, vermogen geeft je (top)snelheid. Je hoeft mij hierover niks te leren, heb er 4jr voor op school gezetenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat boeit koppel als je 9500 toeren tot je beschikking hebt![]()
Koppel is geen verrichtte arbeid. Vermogenscurve is alles wat geldt.
(verdomme niet weer die discussie he... al zo vaak gehad...)
Een auto op maat, kost alleen 2x je jaarsalarisquote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een 1976 Nissan Fairlady Z, ik wil er 1![]()
[ afbeelding ]
Snap ik welquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij maar ga niet op en neren voor een bakje stoofpeertjes
Marshal is meestal wel fijn ja, al heb ik er helemaal geen dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Marshall heb/had ik hier, klinken meestal wel goed desondanks dat het een semi-buis is.
Met een sleutel van 5 meter lang kan je ook 1000Nm koppel leveren op een bout.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder koppel kom je niet echt van je plaats
Ik vind het anders irritant als ik elke keer olie moet bijvullen, heb eens zo'n Opel gehad, kom ik elke maandag bij het tanken een liter olie erbij gooienquote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want olieverbruik=slecht in de ogen van veel mensen. Ze vergeten alleen even dat het niet over een zuigermotor gaat en dus die vergelijking nergens op slaat.
Alleen is die "sleutel" van jouw motor maar 5cmquote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een sleutel van 5 meter lang kan je ook 1000Nm koppel leveren op een bout.
Dan zou ik maar opnieuw naar school gaan. Het is afhankelijk van de curve en overbrenging. Meer niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koppel haalt je van de streep, vermogen geeft je (top)snelheid. Je hoeft mij hierover niks te leren, heb er 4jr voor op school gezeten
[..]
Een auto op maat, kost alleen 2x je jaarsalaris
[..]
Snap ik wel
[..]
Marshal is meestal wel fijn ja, al heb ik er helemaal geen dus.
Het koppel van die V60 Hybridequote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder koppel kom je niet echt van je plaats
Dat laatste is voornamelijk het probleem jaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een auto op maat, kost alleen 2x je jaarsalaris
Tja da's wel extreem.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het anders irritant als ik elke keer olie moet bijvullen, heb eens zo'n Opel gehad, kom ik elke maandag bij het tanken een liter olie erbij gooien
Sowieso bevalt mijn Hybride ook mede door dat gegeven, heerlijk zo'n hulpmotorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het koppel van die V60 Hybridedat ding gaat van z'n plek niet normaal. Hybride icm met diesel is echt een perfecte combinatie
Haha vuigaardquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja hoor.
Beetje lekker mijn fapmapje doorbladeren.
Ja en? Maar een sleutel van 5 meter draai je 1 keer om in een halve minuut, en die sleutel van 5cm gaat 9500 keer per minuut.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen is die "sleutel" van jouw motor maar 5cm
Redelijk gevuld, ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha vuigaard
Goedgevuld mapje zeker.
Het is geinig voor speel autotjes vanwege de karakteristieken van de motor ja, maar erg succesvol in de racerij zijn ze nooit geweest, terwijl elke wankelmotor liefhebber daarop aanstuurt in elke discussie.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zou ik maar opnieuw naar school gaan. Het is afhankelijk van de curve en overbrenging. Meer niet.
Als ze de vulopeningen naast elkaar plaatsten niet nee. Auto had 120k km geredenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja da's wel extreem.
Maar olie tanken of benzine tanken is verder echt niet zoveel extra moeite.
Je vergeet Subaruquote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geinig voor speel autotjes vanwege de karakteristieken van de motor ja, maar erg succesvol in de racerij zijn ze nooit geweest, terwijl elke wankelmotor liefhebber daarop aanstuurt in elke discussie.
Als het echt zo'n geweldig concept was geweest, werd het wel meer toegepast.
Hetzelfde met de boxer motor, het heeft voordelen, klinkt ook geweldig, maar die wegen niet op tegen de nadelen. Op een enkeling na (Porsche) gebruikt niemand die dingen meer.
Le Mans 91?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geinig voor speel autotjes vanwege de karakteristieken van de motor ja, maar erg succesvol in de racerij zijn ze nooit geweest, terwijl elke wankelmotor liefhebber daarop aanstuurt in elke discussie.
Als het echt zo'n geweldig concept was geweest, werd het wel meer toegepast.
Hetzelfde met de boxer motor, het heeft voordelen, klinkt ook geweldig, maar die wegen niet op tegen de nadelen. Op een enkeling na (Porsche) gebruikt niemand die dingen meer.
Sorry.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Huis ruikt naar rode wijn en kaneel
Neen.quote:
Ik weet het koppel ook niet uit mijn hoofd, maar ik weet wel dat die oude aanhanger van nu uit elkaar getrokken gaat worden bij flink optrekkenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso bevalt mijn Hybride ook mede door dat gegeven, heerlijk zo'n hulpmotor
Al weet ik de koppel van de mijne niet zo 123..
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het koppel ook niet uit mijn hoofd, maar ik weet wel dat die oude aanhanger van nu uit elkaar getrokken gaat worden bij flink optrekken
Geeft niksquote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Neen.
Heb ik nooit gehad.
Hmmquote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Huis ruikt naar rode wijn en kaneel
Die produceren nauwelijks nog wat joh. Plus dat ik begreep dat in de nieuwe auto's de boxer ook weg gaat. Al kan dat ook een gerucht zijn.quote:
1 race en dat had ermee te maken dat ze niet naar verhouding wilden downsizenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Le Mans 91?
Ze wonnen, en gelijk werd de motor verboden
hmm, daar is het bijna weer tijd voorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet lekker joh, denk aan gluhwijn ofzo
Er gaat vannacht al (natte) sneeuw vallenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, daar is het bijna weer tijd voor
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er gaat vannacht al (natte) sneeuw vallen
Hihi ik zei natte![]()
Heb je de winterbandjes er al onder, of rijd je nog op semi-slick?quote:
Ik heb morgen de hele dag lekker voor mezelf, kinderen blijven over. Moet alleen ff boodschappies doen.quote:
Daarom is mn moeder ook weg met de AWD van mn vader, de eerste sneeuw vind ze altijd wat eng.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er gaat vannacht al (natte) sneeuw vallen
Hihi ik zei natte![]()
Semi's uiteraard.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je de winterbandjes er al onder, of rijd je nog op semi-slick?
's nachts had ik het overquote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb morgen de hele dag lekker voor mezelf, kinderen blijven over. Moet alleen ff boodschappies doen.
Jaa! Nu even snel soepje opwarmen, en dan kunnen de beentjes omhoog!quote:
7c my ass, winterbanden zouden alleen om het profiel al verplicht moeten zijn tov semi-slick rond deze tijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Semi's uiteraard.![]()
Sowieso nog boven 7C
Veel plezier met glijdenquote:[..]
's nachts had ik het over
Moet taxi spelen naar schiphol
Je moet ook stoofperen maken, die hoef je ook amper te kauwenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa! Nu even snel soepje opwarmen, en dan kunnen de beentjes omhoog!
2,6 liter. Het is gewoon wegpesten omdat ze een efficientere motor hadden, en de andere fabrikanten op hun pikkie getrapt waren omdat ze alle ontwikkelingen van hun eigen wankelmotoren stopgezet hadden bij de eerste de beste oliecrisis.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die produceren nauwelijks nog wat joh. Plus dat ik begreep dat in de nieuwe auto's de boxer ook weg gaat. Al kan dat ook een gerucht zijn.
[..]
1 race en dat had ermee te maken dat ze niet naar verhouding wilden downsizentegenwoordig mogen ze gewoon weer meedoen, alleen niet met dezelfde motorinhoud.
De diesels op LeMans rijden ook met restricties.
Impreza's zonder Boxer? Lijkt me stugquote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die produceren nauwelijks nog wat joh. Plus dat ik begreep dat in de nieuwe auto's de boxer ook weg gaat. Al kan dat ook een gerucht zijn.
[..]
1 race en dat had ermee te maken dat ze niet naar verhouding wilden downsizentegenwoordig mogen ze gewoon weer meedoen, alleen niet met dezelfde motorinhoud.
De diesels op LeMans rijden ook met restricties.
Gluhwijn? Nooit opquote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet lekker joh, denk aan gluhwijn ofzo
Appelmoes ook nietquote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook stoofperen maken, die hoef je ook amper te kauwen
Zit profiel op hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
7c my ass, winterbanden zouden alleen om het profiel al verplicht moeten zijn tov semi-slick rond deze tijd.
[..]
Veel plezier met glijden
Van de week maar eens All Seasons op m'n 15 inch velgjes laten leggen en daar mee rondtuffen..quote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
7c my ass, winterbanden zouden alleen om het profiel al verplicht moeten zijn tov semi-slick rond deze tijd.
[..]
Veel plezier met glijden
Gewoon met de hand manquote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef Faxie het volgende:
Heb een electrische slagmoersleutel besteld voor het bandenwisselen![]()
Da's toch wat makkelijker wisselen
Ik weet niet hoequote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook stoofperen maken, die hoef je ook amper te kauwen
De manier waarop Mazda toen reageerde was ook wel een beetje kinderachtig, het enige wat Le Mans wil is een mooie race laten zien, dat gebeurt niet wanneer er eentje oppermachtig is door een compleet andere techniek te gebruikenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
2,6 liter. Het is gewoon wegpesten omdat ze een efficientere motor hadden, en de andere fabrikanten op hun pikkie getrapt waren omdat ze alle ontwikkelingen van hun eigen wankelmotoren stopgezet hadden bij de eerste de beste oliecrisis.
De dieselrestricies zullen ook wel scherper gaan worden in de toekomst...
Die klinkt en rijdt niet eens als een boxerquote:Op woensdag 20 november 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Impreza's zonder Boxer? Lijkt me stug![]()
Die nieuwe Toyota/Subaru BRZ heeft ook een Boxer
Teveel gezeik. Eerst bouten iets lossen, dan omhoog krikken, losdraaien, velg wisselen, bouten vast, iets zakkenen dan pas vol aantrekken. Anders draait het wiel mee namelijk. En de krachten op de draad zijn ook niet echt fijn zo, plus meer kans op velgbeschadiging.quote:
Het aanschaffen van een luchtinstallatie en gereedschap is een van de beste dingen die we hebben gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef Faxie het volgende:
Heb een electrische slagmoersleutel besteld voor het bandenwisselen![]()
Da's toch wat makkelijker wisselen
Uiteraardquote:
Die riggels profiel noemenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit profiel op hoor
Valt best mee overigens
All seasons gaan, hebben niet mijn voorkeur, maar het is beter dan zomerbanden.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van de week maar eens All Seasons op m'n 15 inch velgjes laten leggen en daar mee rondtuffen..
En dan waarschijnlijk die 17 inchers verkopen..
Mag welquote:Op woensdag 20 november 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik wil je mijn receptje wel pmen?
Stoofperen kopen, schillen en koken in wijnquote:
Oma deed er altijd heel lang over..quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoofperen kopen, schillen en koken in wijn
Hoelang moet je koken?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stoofperen kopen, schillen en koken in wijn
Dat houd je hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Teveel gezeik. Eerst bouten iets lossen, dan omhoog krikken, losdraaien, velg wisselen, bouten vast, iets zakkenen dan pas vol aantrekken. Anders draait het wiel mee namelijk. En de krachten op de draad zijn ook niet echt fijn zo, plus meer kans op velgbeschadiging.
hier ook, bijna de hele dagquote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oma deed er altijd heel lang over..
Dat kan, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oma deed er altijd heel lang over..
www.google.nlquote:
[/quote]quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De manier waarop Mazda toen reageerde was ook wel een beetje kinderachtig, het enige wat Le Mans wil is een mooie race laten zien, dat gebeurt niet wanneer er eentje oppermachtig is door een compleet andere techniek te gebruiken
[..]
Die klinkt en rijdt niet eens als een boxervond hem heeeeeel erg tegenvallen. Was zwaar teleurgesteld. De dealer had er zelfs al een sportuitlaat onder gezet zodat die al wat beter klonk
![]()
Het is toen maar een BMW geworden
Mede omdat ik ws die 17 inch wil gaan verkopen gaan er all seasons onder.. Dan kan ik gewoon blijven rijden als het weer zomer wordtquote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het aanschaffen van een luchtinstallatie en gereedschap is een van de beste dingen die we hebben gedaan
[..]
Uiteraard
[..]
Die riggels profiel noemen![]()
[..]
All seasons gaan, hebben niet mijn voorkeur, maar het is beter dan zomerbanden.
Wat voor 1?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben na zaterdag misschien een nieuw autootje.
Dan geloof ik dat jouw receptje in de buurt zal komen van die van mijn omaquote:
Ik snap wel dat je die 17" weg doet, kan je ze niet beter nog even bewaren tot het echt moet? Anders is het zonde joh.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mede omdat ik ws die 17 inch wil gaan verkopen gaan er all seasons onder.. Dan kan ik gewoon blijven rijden als het weer zomer wordt
Ik wist wel dat TWI kapper wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Mjah, maar ze moeten er wel onder vandaan voordat ze straks weer zwaar gaan pekelen en shit, dat sowiesoquote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je die 17" weg doet, kan je ze niet beter nog even bewaren tot het echt moet? Anders is het zonde joh.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist wel dat TWI kapper waswhut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is afgelopen nacht al gestrooidquote:Op woensdag 20 november 2013 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar ze moeten er wel onder vandaan voordat ze straks weer zwaar gaan pekelen en shit, dat sowieso
Tja zoveel sleutel ik niet, dus vind dat niet de moeite verder. Het gaat mij alleen om het bandenwisselen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het aanschaffen van een luchtinstallatie en gereedschap is een van de beste dingen die we hebben gedaan
[..]
Uiteraard
[..]
Die riggels profiel noemen![]()
[..]
All seasons gaan, hebben niet mijn voorkeur, maar het is beter dan zomerbanden.
Hier niet hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is afgelopen nacht al gestrooid
De techniek was niet beter, anders hadden ze wel binnen de restricties geraced. Er waren ook nog genoeg andere klasses waar geraced had kunnen worden en daar kwamen ze ook nietquote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als die techniek nou eenmaal beter was?
Maar alle andere fabrikanten hadden die kennis niet in huis omdat ze de ontwikkelingen stopgezet hadden.
D'r zijn vuile spelletjes gespeeld daar...
Als ze een leuke race wilden laten zien, hadden ze alleen maar exact dezelfde auto's moeten laten rijden. Dan krijg je een leuke race.
Tegenwoordig is het hier ook voor het banden wisselen en wanneer de nieuwe auto van mn ouders er is kan ik em beter bij mij thuis neerzetten. Want dan ben ik de enige die het nog gebruiktquote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja zoveel sleutel ik niet, dus vind dat niet de moeite verder. Het gaat mij alleen om het bandenwisselen.
Als het nou goedkoper was had ik het wellicht gedaan.
Ik heb nog nooit bij een garage iemand daar moeite mee zien hebben anders.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat houd je hoorook een slagmoersleutel krijgt ze meestal niet los als je wiel van de grond is. En na draaien met een momentsleutel moet(!) altijd met het wiel op de grond.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben na zaterdag misschien een nieuw autootje.
Ik ga gewoon langs m'n bandenboer om de xxx kilometerquote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij een garage iemand daar moeite mee zien hebben anders.
Op moment zetten deed ik altijd op de ouderwetse manier. 80 kilo op de sleutel
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij een garage iemand daar moeite mee zien hebben anders.
Op moment zetten deed ik altijd op de ouderwetse manier. 80 kilo op de sleutel
Logisch zo'n band is bijna even groot dan jij bentquote:Op woensdag 20 november 2013 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga gewoon langs m'n bandenboer om de xxx kilometer
+-110Nmquote:Op woensdag 20 november 2013 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]dan verneuk je echt die bouten
Ik zet alles wat met remmen en wielen te maken heeft vast op het juiste moment. Anders krijg je van die geintjes "he, daar rolt een wiel, hmm die lijkt wel op die van mij, FUCK"
elk fatsoenlijk bedrijf zet die dingen goed vast.
*Alsquote:Op woensdag 20 november 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch zo'n band is bijna even groot dan jij bent
Ze mochten toch meedoen? Dan zijn de restricties in orde. Dan niet achteraf zeikenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De techniek was niet beter, anders hadden ze wel binnen de restricties geraced. Er waren ook nog genoeg andere klasses waar geraced had kunnen worden en daar kwamen ze ook niet
Lijkt me wel tof om m'n eigen brug te hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het hier ook voor het banden wisselen en wanneer de nieuwe auto van mn ouders er is kan ik em beter bij mij thuis neerzetten. Want dan ben ik de enige die het nog gebruikt![]()
We hadden ook een hefbrug op lucht en deden veel meer, maar dat is wat minder geworden naar mate iedereen drukker werd.
Jouw haar zat afgelopen zaterdag goed. Had nog geen knipbeurt nodig.quote:
Ik hoorde van GvsE dat je lelijk bent, dus jij kunt er wel eentje gebruiken.quote:
Haha wat nog meer?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om m'n eigen brug te hebben
Inderdaad, ik zet em altijd op 112Nm, draait ook altijd weer prima los, nooit beschadigde bouten oid.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
+-110Nm
Vriend van mij gehad inderdaad..
Auto weggebracht, opgehaald reed op de A10, vol in de vangrail daardoor.
Ja er zijn zoveel bandenboeren in deze omgevingquote:Op woensdag 20 november 2013 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga gewoon langs m'n bandenboer om de xxx kilometer
Hoe was mijn baard?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Jouw haar zat afgelopen zaterdag goed. Had nog geen knipbeurt nodig.
Mjah, hier zit die op de route van huis naar de zaakquote:Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja er zijn zoveel bandenboeren in deze omgevingMag ik weer een half uur in de auto zitten met dat kutverkeer bij Bergen op Zoom. En dan nog eens terug.
Geen zin in dus he.
Tja als ik met m'n volle gewicht op die sleutel zit (even lang als een momentsleutel) lijkt het me wel dat ze goed vastzitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]dan verneuk je echt die bouten
Ik zet alles wat met remmen en wielen te maken heeft vast op het juiste moment. Anders krijg je van die geintjes "he, daar rolt een wiel, hmm die lijkt wel op die van mij, FUCK"
elk fatsoenlijk bedrijf zet die dingen goed vast.
Goed verzorgd. Misschien net iets te netjes. Maar ik hoorde van de expert dat dat goed is, dus ik zal niet klagen.quote:
Kost wel heel veel ruimte, daarom hebben we em ook weggedaan. Aangeschaft toen ik ging racen en dat kon ik alleen betalen als ik geen ruimte hoefde te huren. Dus mocht het thuis van mijn ouders (quote:Op woensdag 20 november 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om m'n eigen brug te hebben
Ligt een beetje aan de bout ook. Of alu of staal.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zet em altijd op 112Nm, draait ook altijd weer prima los, nooit beschadigde bouten oid.
Dat valt met een knipbeurt niet te verhelpen hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoorde van GvsE dat je lelijk bent, dus jij kunt er wel eentje gebruiken.
Lijkt me best licht... daar trekken we de drukrubbers in de drukkerij mee aan en zo zwaar is dat niet...quote:Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zet em altijd op 112Nm, draait ook altijd weer prima los, nooit beschadigde bouten oid.
Te netjes? Maar ik heb me weken niet geschorenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Goed verzorgd. Misschien net iets te netjes. Maar ik hoorde van de expert dat dat goed is, dus ik zal niet klagen.
Ik zag hetquote:
Je moet niet vergeten dat je oppervlakte maar heel klein isquote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me best licht... daar trekken we de drukrubbers in de drukkerij mee aan en zo zwaar is dat niet...
Als dat geen smullen wordtquote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag hetJe bent geweldig
![]()
![]()
Duizend maal bedankt![]()
Ook niet bijgewerkt? Gelijkmatige groei heb je dan. Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te netjes? Maar ik heb me weken niet geschoren
Je zet veel teveel gewicht dan, waarmee je de schroefdraad van de bout,of als je pecht hebt de naaf verneukt. Deze kan dan afbreken.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als ik met m'n volle gewicht op die sleutel zit (even lang als een momentsleutel) lijkt het me wel dat ze goed vastzitten.
En ik wil die bouten niet verneuken, mede daarom de slagmoersleutel.
Die rubbers worden met een spanbout aangetrokken. Is kwa kracht die je uitoefent niet anders.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat je oppervlakte maar heel klein is
Zoek maar na in het werkplaatshandboek, dit is de algemene richtlijn, het kan er iets boven of onder zitten, maar meer dan 120Mn zal het echt niet zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me best licht... daar trekken we de drukrubbers in de drukkerij mee aan en zo zwaar is dat niet...
Twi heeft Myra al. Meer heeft hij niet nodig.quote:
Een paar haartjes met een pincet er uit getrokken die bij mijn neus zaten.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ook niet bijgewerkt? Gelijkmatige groei heb je dan. Ik ben jaloers.
quote:
D'awwwww.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi heeft Myra al. Meer heeft hij niet nodig.
Tja echt zo'n onderwerp waar elke expert z'n eigen mening over heeft. En een leraar heeft altijd gelijk he.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zet veel teveel gewicht dan, waarmee je de schroefdraad van de bout,of als je pecht hebt de naaf verneukt. Deze kan dan afbreken.
110Nm is niet zo gek veel.
En het is echt een doodzonde om bouten met een slagmoersleutel vast te ratelen. Er in schroeven mag, maar niet vast draaien.
Tijdens mijn stage vroeger kreeg ik echt gigantisch op mijn flikker als ik dat deed. Zelfs als het bij mijn eigen auto was.
Tjah, enigzins comfortabel rijden lijkt me wel fijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi heeft Myra al. Meer heeft hij niet nodig.
Zie het inderdaad, zal wellicht ook schelen dat rubber niet echt die kracht 'vasthoudt' of hoe je dat wil noemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die rubbers worden met een spanbout aangetrokken. Is kwa kracht die je uitoefent niet anders.
De linker of de rechter?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steek 'm in je uitlaat en kom erachter.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee...
Genoeg porn on zhe interwebz
Hier zitten ze bijna tegen elkaar aan, komen ze het dan te weten of gaat dat goed?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje afwisselen, zolang ze het maar niet van elkaar weten.
Trio voorstellenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier zitten ze bijna tegen elkaar aan, komen ze het dan te weten of gaat dat goed?
Charme=aan.quote:
Ik liet twi voorin zitten. Zo lief ben ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, enigzins comfortabel rijden lijkt me wel fijn.
Eeeuh, nee. Dit is waarom niet elke mongool aan mijn wielen mag komen. Omdat er dus mensen zijn die maar wat doenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja echt zo'n onderwerp waar elke expert z'n eigen mening over heeft. En een leraar heeft altijd gelijk he.
Dat is aardig van je.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik liet twi voorin zitten. Zo lief ben ik.
Mja ik zie 110. Maar er is een Service Bulletin die 147 adviseert voor de 18 inchers.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoek maar na in het werkplaatshandboek, dit is de algemene richtlijn, het kan er iets boven of onder zitten, maar meer dan 120Mn zal het echt niet zijn.
Het was mijn masterplan om stiekem aan Myra haar bips te zitten.quote:
En die van Twi gij snoepertquote:Op woensdag 20 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was mijn masterplan om stiekem aan Myra haar bips te zitten.
Waar?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeeuh, nee. Dit is waarom niet elke mongool aan mijn wielen mag komen. Omdat er dus mensen zijn die maar wat doen
147?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik zie 110. Maar er is een Service Bulletin die 147 adviseert voor de 18 inchers.
Is het gelukt?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was mijn masterplan om stiekem aan Myra haar bips te zitten.
Have funquote:
Nee, ik had geen tijd meer, ik moest om 15:00 weg, en dan kun je lastig collega's laten wachtenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lul, dus je bent niet terug geweest?
Dat is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi kon ik niet bij.
Wel bij C_M.
Ook met balanceren helaas, terwijl dat echt zo ongelofelijk makkelijk isquote:
Ja vanwege een geluid bij sturen op lage snelheden. Iets hoger moment lost dat op.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
147?
Maar dan nog, lomp op de sleutel hangen is niet genoeg
2 vrouwenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
Een van m'n kitechickies is aan de vent
Ow en de andere is aan de vrouw
Die 20 boutjes zorgen anders wel dat je veilig thuis komt en zoquote:Op woensdag 20 november 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vanwege een geluid bij sturen op lage snelheden. Iets hoger moment lost dat op.
Boeie, ik hang op elke bout even lomp.
Nee ik ga even een momentsleutel van 100,- halen voor een paar boutjes
Ouchquote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
Een van m'n kitechickies is aan de vent
Ow en de andere is aan de vrouw
Nee je had gewoon moeten gaan, kan je vergif op innemen dat ze er morgen dus niet isquote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik had geen tijd meer, ik moest om 15:00 weg, en dan kun je lastig collega's laten wachten
Morgen opnieuw proberen
Hoop ik wel dat ze er zelf is
Vaak hebben ze weinig zin om de band een halve slag te draaien hequote:Op woensdag 20 november 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook met balanceren helaas, terwijl dat echt zo ongelofelijk makkelijk isIk had een complete set gekocht van wielen plus banden, gebalanceerd, maar vertrouwde het niet, dus nog ff laten balanceren bij mijn vaste bandenboer. Zat er gemiddelde 35gram verkeerd op
![]()
Nu is die tot de 180 iig trillingsvrij, daarboven nog niet geprobeerd.
Wie? Wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouch
Ach, gelukkig heb je er nog eentje achter de hand.
Bestelling vooruit plannen had ik juist die ochtend gedaan...quote:We vinden het erg vervelend te horen dat de mail met kortingscode binnenkwam nadat je al een bestelling had gedaan. Zoals je begrijpt zullen er altijd mensen zijn die net een bestelling hebben gedaan op het moment dat er een mailing met een actie binnenkomt. Zolang de kortingscode nog geldig is, kun je deze natuurlijk nog gebruiken. Je kunt ook een bestelling vooruit plannen voor in de toekomst.
Briljantquote:
Ik weet niet, ik moet afwachten.. Ik weet pas rond half 9 of ze er is.. Ik ben eerder dan zij, dus kan ik ook niet checken of haar auto er wel of niet is..quote:Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee je had gewoon moeten gaan, kan je vergif op innemen dat ze er morgen dus niet is
[..]
Vaak hebben ze weinig zin om de band een halve slag te draaien he
Sowieso niet veel moeilijk aan nee.
Ja, want een band leeg laten lopen is zoveel werkquote:Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak hebben ze weinig zin om de band een halve slag te draaien he
Sowieso niet veel moeilijk aan nee.
Altijd leuk bedrijven die faalenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bestelling vooruit plannen had ik juist die ochtend gedaan...
En bedankt....
En de saturn webshop faalt ook met zijn voor 22:00 besteld, morgen in huis
Of ik op een momentsleutel met heel m'n gewicht zit of op een andere sleutel... vaster kunnen ze niet hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 20 boutjes zorgen anders wel dat je veilig thuis komt en zoPlus dat zo'n sleutel veel vaker van pas kan komen.
En ik geloof dat ik er 40 euro voor heb betaald.
Angstaanjagend eng ja, Zelfs de Bullebijter was bang voor haar.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra is wel een beetje eng.
Ik ook welquote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou best 2 vrouwen uit kunnen kiezen.
Tja...quote:Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouch
Ach, gelukkig heb je er nog eentje achter de hand.
Blijkbaarquote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want een band leeg laten lopen is zoveel werk
Ze kunnen wel TE vast en dat zitten ze wanneer je met je volle gewicht erop gaat. Want 147Nm hoef ik nog lang niet al mijn kracht, laat staan gewicht te gebruiken.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of ik op een momentsleutel met heel m'n gewicht zit of op een andere sleutel... vaster kunnen ze niet hoor
Mijn vaste doet dat dus wel gewoon, hebben ze met die 17" ook gedaan toen ik terug kwam met blijvende trillingen.. Band iets verdraait op de velg, opnieuw balanceren en nu is het perfectquote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want een band leeg laten lopen is zoveel werk
De Billenbijterquote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Angstaanjagend eng ja, Zelfs de Bullebijter was bang voor haar.
Ik denk niet dat wij veel overlap zullen hebben, wat dat betreft.quote:
de mijne rijdt ook als een zonnetjequote:Op woensdag 20 november 2013 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vaste doet dat dus wel gewoon, hebben ze met die 17" ook gedaan toen ik terug kwam met blijvende trillingen.. Band iets verdraait op de velg, opnieuw balanceren en nu is het perfect
Die van mij doet dat voordat ik kom klagenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vaste doet dat dus wel gewoon, hebben ze met die 17" ook gedaan toen ik terug kwam met blijvende trillingen.. Band iets verdraait op de velg, opnieuw balanceren en nu is het perfect
wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Billenbijter
[..]
Ik denk niet dat wij veel overlap zullen hebben, wat dat betreft.
Wassen met dit weer? Nah, dan maar viesquote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne rijdt ook als een zonnetje![]()
Hij moet alleen ff door de wasstraat
Oh dat kan ik morgen wel ff doen natuurlijk
Apparaat gaf 0,0 aan toen ik weg ging.. doet ook op de 0,5quote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van mij doet dat voordat ik kom klagenHij weet dat wij hard rijden, dus hij balanceerd op de 0,5 gram, waar de meesten maar tot 5 gram balanceren. In de praktijk zou je tot 300km/h niks mogen kunnen voelen. Al kan geen enkele auto in onze familie dat
ben vd week door een polderweggetje gegaan en daar lag wat modder op de weg vanwege de boer die aan het oogsten was enzoquote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wassen met dit weer? Nah, dan maar vies
Ohja absoluut.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest best lachen.
[..]
Dat onze smaak verschilt.
Proxis T1R was erg fijn jaquote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Apparaat gaf 0,0 aan toen ik weg ging.. doet ook op de 0,5
Ik heb ook Altijd Toyo Proxes T1R gereden, die had ik niet voor niets
He bahquote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben vd week door een polderweggetje gegaan en daar lag wat modder op de weg vanwege de boer die aan het oogsten was enzo
Hoop zooi iig....
Een auto is om te rijden...quote:Op woensdag 20 november 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
He bah
Ik doe niet meer zo veel aan polderweggetjes met deze![]()
Sowieso nog maar weinig gekke dingen.. Van de winter ook geen glijpartijtjes over ijs enzo met deze
Zuinig met je autootje he....quote:Op woensdag 20 november 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
He bah
Ik doe niet meer zo veel aan polderweggetjes met deze![]()
Sowieso nog maar weinig gekke dingen.. Van de winter ook geen glijpartijtjes over ijs enzo met deze
Ik ben wel voor gebruik van meer Nederlandse woorden en minder vertalingen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De vertalingen zijn dan ook wel briljant, ergens geniaal.
Ik vond ze onder de Swift met 205/50/16 wel lekkerder/beter rijden als nu met 225/45/17quote:Op woensdag 20 november 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Proxis T1R was erg fijn jaook al ben ik zelf meer een Pirelli man.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuinig met je autootje he....
Ik prefereer engels, zoals het spel is gemaakt. De vertalingen scheppen nogal wat verwarringen wat welk beest precies is.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel voor gebruik van meer Nederlandse woorden en minder vertalingen.
Probeer eens P Zero Nero, die heeft wat zachtere wanden. Waardoor die wat makkelijker contact houdt met de weg.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond ze onder de Swift met 205/50/16 wel lekkerder/beter rijden als nu met 225/45/17![]()
Daarom dat de 17" ook weer weg gaan, en van de zomer kijken voor evt 16" velgen die wat minder zwaar en opzichtelijk zijn..
Mijn fiets is gejatquote:
Hey Peu, jij liet mij toch die grijze eetkamerstoel zien bij de koopjeshoek in Amersfoort waarvan ik zei dat dat waarschijnlijk het showmodel was omdat die serie eruit gaat?quote:
LOLquote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Peu, jij liet mij toch die grijze eetkamerstoel zien bij de koopjeshoek in Amersfoort waarvan ik zei dat dat waarschijnlijk het showmodel was omdat die serie eruit gaat?
Vandaag was ik bij de ikea in Duiven en guess what..... nieuw assortiment
huh? Wat raarquote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Peu, jij liet mij toch die grijze eetkamerstoel zien bij de koopjeshoek in Amersfoort waarvan ik zei dat dat waarschijnlijk het showmodel was omdat die serie eruit gaat?
Vandaag was ik bij de ikea in Duiven en guess what..... nieuw assortiment
Al een jaar geledenquote:
Nee, misschien dat ik nog wel 1 of 2 stoelen daarvan koop.quote:
Dit was een eetkamerstoel in dezelfde kleur/stof als de bank, echter stond het showmodel bij de koopjeshoek en dacht ik dat dat was omdat die serie uit het assortiment was.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh? Wat raar
Wat heb je nu gekozen?
Eerst maar even weer naar m'n 15" Fabrieksvelgenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer eens P Zero Nero, die heeft wat zachtere wanden. Waardoor die wat makkelijker contact houdt met de weg.
Dat wel jaquote:Op woensdag 20 november 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Wel tof dat die stoelen in dezelfde kleur als je bank te koop zijn
Werksequote:
Zonder vocht gaat 't wat stroef he..quote:Op woensdag 20 november 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kijk, dat krijg je met al die autopraat. Topic gaat ineens als een slak
Kom eens met iets anders danquote:Op woensdag 20 november 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja ik was ook gewoon maar serie gaan kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, preciesquote:Op woensdag 20 november 2013 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik was ook gewoon maar serie gaan kijken.
Saaiheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
Zo dan
I didn't notice eitherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Zo dan
DuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boobsdamn
![]()
Zo dan
Godverdomme en ik hou niet eens van tieten én ik heb dit plaatje al 10 keer eerder gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I didn't notice either
Wauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Oh, maar die zag ik al wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Zo dan
Damn, die tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |