SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jaquote:
Stoofperenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Even peertjes schillen.... stoofperen![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoofperen![]()
Die maakte mijn oma ook altijdIk mis oma
Auto of thuis?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
Morgen hopelijk eindelijk m'n versterkertje terug
Ohja, dat kan ookquote:
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoofperen![]()
Die maakte mijn oma ook altijdIk mis oma
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregen
Hey! In Nederland is niks ver wegquote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregen
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey! In Nederland is niks ver weg
Wel voor Faxie.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijtquote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, de Angry Video Game Nerd adventures al gezien?
Die woont dan ook in Belgie, hoewel zijn compensatie mobiel snel zat is dacht ik tochquote:
Snel met de benzine jaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die woont dan ook in Belgie, hoewel zijn compensatie mobiel snel zat is dacht ik toch
Mazda is officieel gestopt met de wankelmotor omdat die zo inefficient isquote:
Dat valt ook wel weer mee. Wat is nu 1 uur rijden om sowieso bij beschaving te komenquote:
Twee zelfsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor Faxie ook niet, die heeft goddomme ook een auto
Nee hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mazda is officieel gestopt met de wankelmotor omdat die zo inefficient is![]()
Nee, ik bedoel het spel gebaseerd op AVGN.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijt
Ik kijk altijd Nostalgia Critic, veel leuker
Vroegahquote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijt
Ik kijk altijd Nostalgia Critic, veel leuker
Mwa, vind het toch net wat lekkerder klinken met.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ookIk heb (semi) acoustisch dus gebruik geen versterker
![]()
En downloaden met 7,2Mbbijna alsof ik weer op de campus woon
Gewoon in de beschaving wonenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Wat is nu 1 uur rijden om sowieso bij beschaving te komen
Nieuws van gisteren: http://jalopnik.com/mazda(...)ry-engine-1467670527quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Er is nog steeds een nieuwe in ontwikkeling![]()
En op 1 toerental (dus als range extender bv) zijn ze juist erg efficient.
Ja die comic fappertsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het spel gebaseerd op AVGN.
Nostalia Critic is al 2 jaar tergend niet grappig.
Die hele site heeft alleen LAG, Brad Jones en Todd.
Beschaving? Hier?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in de beschaving wonen
PK/liter verbruik is die niet efficientquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Er is nog steeds een nieuwe in ontwikkeling![]()
En op 1 toerental (dus als range extender bv) zijn ze juist erg efficient.
Trouwens, 177 pk per liter ongeblazen is best efficient dacht ik't Is maar hoe je het bekijkt
![]()
Ligt ook aan je klankkast, snaren en plectrum (als je die gebruikt). Ik vind het alleen mooier klinken als het ook een echte buizenversterker is.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroegah
[..]
Mwa, vind het toch net wat lekkerder klinken met.
Ja die berichten komen en gaan al jaren....quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuws van gisteren: http://jalopnik.com/mazda(...)ry-engine-1467670527
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die comic fappertsDie vind ik dan weer niks.
Ik lig meestal wel in een deuk![]()
Hm dat spel niet gespeeld nee... zal eens die video kijken.
Ja, niet bij jou natuurlijk.quote:
En nu nog een begrijpelijk taalquote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PK/liter verbruik is die niet efficientEn koppel per verbruikte liter ook niet
Tokkiedrecht ik woon erquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.
Linkara is van de comics en die is tergend. Zulks een kutmongool.
[..]
Ja, niet bij jou natuurlijk.
Veel simpeler dan dit kan nietquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu nog een begrijpelijk taal
Wat boeit koppel als je 9500 toeren tot je beschikking hebtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PK/liter verbruik is die niet efficientEn koppel per verbruikte liter ook niet
Ik ben morgen vrij maar ga niet op en neren voor een bakje stoofpeertjesquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Marshall heb/had ik hier, klinken meestal wel goed desondanks dat het een semi-buis is.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt ook aan je klankkast, snaren en plectrum (als je die gebruikt). Ik vind het alleen mooier klinken als het ook een echte buizenversterker is.
Ow nouja die andere kijk ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.
Linkara is van de comics en die is tergend. Zulks een kutmongool.
[..]
Ja, niet bij jou natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |