SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jaquote:
Stoofperenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Even peertjes schillen.... stoofperen![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoofperen![]()
Die maakte mijn oma ook altijdIk mis oma
Auto of thuis?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
Morgen hopelijk eindelijk m'n versterkertje terug
Ohja, dat kan ookquote:
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoofperen![]()
Die maakte mijn oma ook altijdIk mis oma
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregen
Hey! In Nederland is niks ver wegquote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je een bakje van me gekregen
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey! In Nederland is niks ver weg
Wel voor Faxie.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijtquote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, de Angry Video Game Nerd adventures al gezien?
Die woont dan ook in Belgie, hoewel zijn compensatie mobiel snel zat is dacht ik tochquote:
Snel met de benzine jaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die woont dan ook in Belgie, hoewel zijn compensatie mobiel snel zat is dacht ik toch
Mazda is officieel gestopt met de wankelmotor omdat die zo inefficient isquote:
Dat valt ook wel weer mee. Wat is nu 1 uur rijden om sowieso bij beschaving te komenquote:
Twee zelfsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor Faxie ook niet, die heeft goddomme ook een auto
Nee hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mazda is officieel gestopt met de wankelmotor omdat die zo inefficient is![]()
Nee, ik bedoel het spel gebaseerd op AVGN.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijt
Ik kijk altijd Nostalgia Critic, veel leuker
Vroegahquote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel. Maar die is niet echt actief meer, en de AVGN afleveringen zelf vind ik geen bal meer aan. Hij is het kwijt
Ik kijk altijd Nostalgia Critic, veel leuker
Mwa, vind het toch net wat lekkerder klinken met.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ookIk heb (semi) acoustisch dus gebruik geen versterker
![]()
En downloaden met 7,2Mbbijna alsof ik weer op de campus woon
Gewoon in de beschaving wonenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Wat is nu 1 uur rijden om sowieso bij beschaving te komen
Nieuws van gisteren: http://jalopnik.com/mazda(...)ry-engine-1467670527quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Er is nog steeds een nieuwe in ontwikkeling![]()
En op 1 toerental (dus als range extender bv) zijn ze juist erg efficient.
Ja die comic fappertsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het spel gebaseerd op AVGN.
Nostalia Critic is al 2 jaar tergend niet grappig.
Die hele site heeft alleen LAG, Brad Jones en Todd.
Beschaving? Hier?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in de beschaving wonen
PK/liter verbruik is die niet efficientquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Er is nog steeds een nieuwe in ontwikkeling![]()
En op 1 toerental (dus als range extender bv) zijn ze juist erg efficient.
Trouwens, 177 pk per liter ongeblazen is best efficient dacht ik't Is maar hoe je het bekijkt
![]()
Ligt ook aan je klankkast, snaren en plectrum (als je die gebruikt). Ik vind het alleen mooier klinken als het ook een echte buizenversterker is.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroegah
[..]
Mwa, vind het toch net wat lekkerder klinken met.
Ja die berichten komen en gaan al jaren....quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuws van gisteren: http://jalopnik.com/mazda(...)ry-engine-1467670527
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die comic fappertsDie vind ik dan weer niks.
Ik lig meestal wel in een deuk![]()
Hm dat spel niet gespeeld nee... zal eens die video kijken.
Ja, niet bij jou natuurlijk.quote:
En nu nog een begrijpelijk taalquote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PK/liter verbruik is die niet efficientEn koppel per verbruikte liter ook niet
Tokkiedrecht ik woon erquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.
Linkara is van de comics en die is tergend. Zulks een kutmongool.
[..]
Ja, niet bij jou natuurlijk.
Veel simpeler dan dit kan nietquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu nog een begrijpelijk taal
Wat boeit koppel als je 9500 toeren tot je beschikking hebtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PK/liter verbruik is die niet efficientEn koppel per verbruikte liter ook niet
Ik ben morgen vrij maar ga niet op en neren voor een bakje stoofpeertjesquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Marshall heb/had ik hier, klinken meestal wel goed desondanks dat het een semi-buis is.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt ook aan je klankkast, snaren en plectrum (als je die gebruikt). Ik vind het alleen mooier klinken als het ook een echte buizenversterker is.
Ow nouja die andere kijk ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brad Jones is de Cinema Snob en Todd is van de muziek.
Linkara is van de comics en die is tergend. Zulks een kutmongool.
[..]
Ja, niet bij jou natuurlijk.
Zonder koppel kom je niet echt van je plaatsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat boeit koppel als je 9500 toeren tot je beschikking hebt![]()
Koppel is geen verrichtte arbeid. Vermogenscurve is alles wat geldt.
(verdomme niet weer die discussie he... al zo vaak gehad...)
Ja want olieverbruik=slecht in de ogen van veel mensen. Ze vergeten alleen even dat het niet over een zuigermotor gaat en dus die vergelijking nergens op slaat.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel simpeler dan dit kan niet![]()
Een wankelmotor heeft een hoog brandstofverbruik voor het vermogen dat ze opwekken. Nog niet te spreken over olieverbruik (al weet ik niet of dat nog steeds zo is).
Koppel haalt je van de streep, vermogen geeft je (top)snelheid. Je hoeft mij hierover niks te leren, heb er 4jr voor op school gezetenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat boeit koppel als je 9500 toeren tot je beschikking hebt![]()
Koppel is geen verrichtte arbeid. Vermogenscurve is alles wat geldt.
(verdomme niet weer die discussie he... al zo vaak gehad...)
Een auto op maat, kost alleen 2x je jaarsalarisquote:Op woensdag 20 november 2013 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een 1976 Nissan Fairlady Z, ik wil er 1![]()
[ afbeelding ]
Snap ik welquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij maar ga niet op en neren voor een bakje stoofpeertjes
Marshal is meestal wel fijn ja, al heb ik er helemaal geen dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Marshall heb/had ik hier, klinken meestal wel goed desondanks dat het een semi-buis is.
Met een sleutel van 5 meter lang kan je ook 1000Nm koppel leveren op een bout.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder koppel kom je niet echt van je plaats
Ik vind het anders irritant als ik elke keer olie moet bijvullen, heb eens zo'n Opel gehad, kom ik elke maandag bij het tanken een liter olie erbij gooienquote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want olieverbruik=slecht in de ogen van veel mensen. Ze vergeten alleen even dat het niet over een zuigermotor gaat en dus die vergelijking nergens op slaat.
Alleen is die "sleutel" van jouw motor maar 5cmquote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een sleutel van 5 meter lang kan je ook 1000Nm koppel leveren op een bout.
Dan zou ik maar opnieuw naar school gaan. Het is afhankelijk van de curve en overbrenging. Meer niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koppel haalt je van de streep, vermogen geeft je (top)snelheid. Je hoeft mij hierover niks te leren, heb er 4jr voor op school gezeten
[..]
Een auto op maat, kost alleen 2x je jaarsalaris
[..]
Snap ik wel
[..]
Marshal is meestal wel fijn ja, al heb ik er helemaal geen dus.
Het koppel van die V60 Hybridequote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder koppel kom je niet echt van je plaats
Dat laatste is voornamelijk het probleem jaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een auto op maat, kost alleen 2x je jaarsalaris
Tja da's wel extreem.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het anders irritant als ik elke keer olie moet bijvullen, heb eens zo'n Opel gehad, kom ik elke maandag bij het tanken een liter olie erbij gooien
Sowieso bevalt mijn Hybride ook mede door dat gegeven, heerlijk zo'n hulpmotorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het koppel van die V60 Hybridedat ding gaat van z'n plek niet normaal. Hybride icm met diesel is echt een perfecte combinatie
Haha vuigaardquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja hoor.
Beetje lekker mijn fapmapje doorbladeren.
Ja en? Maar een sleutel van 5 meter draai je 1 keer om in een halve minuut, en die sleutel van 5cm gaat 9500 keer per minuut.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen is die "sleutel" van jouw motor maar 5cm
Redelijk gevuld, ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha vuigaard
Goedgevuld mapje zeker.
Het is geinig voor speel autotjes vanwege de karakteristieken van de motor ja, maar erg succesvol in de racerij zijn ze nooit geweest, terwijl elke wankelmotor liefhebber daarop aanstuurt in elke discussie.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zou ik maar opnieuw naar school gaan. Het is afhankelijk van de curve en overbrenging. Meer niet.
Als ze de vulopeningen naast elkaar plaatsten niet nee. Auto had 120k km geredenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja da's wel extreem.
Maar olie tanken of benzine tanken is verder echt niet zoveel extra moeite.
Je vergeet Subaruquote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geinig voor speel autotjes vanwege de karakteristieken van de motor ja, maar erg succesvol in de racerij zijn ze nooit geweest, terwijl elke wankelmotor liefhebber daarop aanstuurt in elke discussie.
Als het echt zo'n geweldig concept was geweest, werd het wel meer toegepast.
Hetzelfde met de boxer motor, het heeft voordelen, klinkt ook geweldig, maar die wegen niet op tegen de nadelen. Op een enkeling na (Porsche) gebruikt niemand die dingen meer.
Le Mans 91?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geinig voor speel autotjes vanwege de karakteristieken van de motor ja, maar erg succesvol in de racerij zijn ze nooit geweest, terwijl elke wankelmotor liefhebber daarop aanstuurt in elke discussie.
Als het echt zo'n geweldig concept was geweest, werd het wel meer toegepast.
Hetzelfde met de boxer motor, het heeft voordelen, klinkt ook geweldig, maar die wegen niet op tegen de nadelen. Op een enkeling na (Porsche) gebruikt niemand die dingen meer.
Sorry.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Huis ruikt naar rode wijn en kaneel
Neen.quote:
Ik weet het koppel ook niet uit mijn hoofd, maar ik weet wel dat die oude aanhanger van nu uit elkaar getrokken gaat worden bij flink optrekkenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso bevalt mijn Hybride ook mede door dat gegeven, heerlijk zo'n hulpmotor
Al weet ik de koppel van de mijne niet zo 123..
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het koppel ook niet uit mijn hoofd, maar ik weet wel dat die oude aanhanger van nu uit elkaar getrokken gaat worden bij flink optrekken
Geeft niksquote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Neen.
Heb ik nooit gehad.
Hmmquote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Huis ruikt naar rode wijn en kaneel
Die produceren nauwelijks nog wat joh. Plus dat ik begreep dat in de nieuwe auto's de boxer ook weg gaat. Al kan dat ook een gerucht zijn.quote:
1 race en dat had ermee te maken dat ze niet naar verhouding wilden downsizenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Le Mans 91?
Ze wonnen, en gelijk werd de motor verboden
hmm, daar is het bijna weer tijd voorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet lekker joh, denk aan gluhwijn ofzo
Er gaat vannacht al (natte) sneeuw vallenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, daar is het bijna weer tijd voor
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er gaat vannacht al (natte) sneeuw vallen
Hihi ik zei natte![]()
Heb je de winterbandjes er al onder, of rijd je nog op semi-slick?quote:
Ik heb morgen de hele dag lekker voor mezelf, kinderen blijven over. Moet alleen ff boodschappies doen.quote:
Daarom is mn moeder ook weg met de AWD van mn vader, de eerste sneeuw vind ze altijd wat eng.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er gaat vannacht al (natte) sneeuw vallen
Hihi ik zei natte![]()
Semi's uiteraard.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je de winterbandjes er al onder, of rijd je nog op semi-slick?
's nachts had ik het overquote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb morgen de hele dag lekker voor mezelf, kinderen blijven over. Moet alleen ff boodschappies doen.
Jaa! Nu even snel soepje opwarmen, en dan kunnen de beentjes omhoog!quote:
7c my ass, winterbanden zouden alleen om het profiel al verplicht moeten zijn tov semi-slick rond deze tijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Semi's uiteraard.![]()
Sowieso nog boven 7C
Veel plezier met glijdenquote:[..]
's nachts had ik het over
Moet taxi spelen naar schiphol
Je moet ook stoofperen maken, die hoef je ook amper te kauwenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa! Nu even snel soepje opwarmen, en dan kunnen de beentjes omhoog!
2,6 liter. Het is gewoon wegpesten omdat ze een efficientere motor hadden, en de andere fabrikanten op hun pikkie getrapt waren omdat ze alle ontwikkelingen van hun eigen wankelmotoren stopgezet hadden bij de eerste de beste oliecrisis.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die produceren nauwelijks nog wat joh. Plus dat ik begreep dat in de nieuwe auto's de boxer ook weg gaat. Al kan dat ook een gerucht zijn.
[..]
1 race en dat had ermee te maken dat ze niet naar verhouding wilden downsizentegenwoordig mogen ze gewoon weer meedoen, alleen niet met dezelfde motorinhoud.
De diesels op LeMans rijden ook met restricties.
Impreza's zonder Boxer? Lijkt me stugquote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die produceren nauwelijks nog wat joh. Plus dat ik begreep dat in de nieuwe auto's de boxer ook weg gaat. Al kan dat ook een gerucht zijn.
[..]
1 race en dat had ermee te maken dat ze niet naar verhouding wilden downsizentegenwoordig mogen ze gewoon weer meedoen, alleen niet met dezelfde motorinhoud.
De diesels op LeMans rijden ook met restricties.
Gluhwijn? Nooit opquote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet lekker joh, denk aan gluhwijn ofzo
Appelmoes ook nietquote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook stoofperen maken, die hoef je ook amper te kauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |