Goed argument inderdaad. Misschien ooit eens eentje aanschaffen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
Helm geeft vaak wat rustiger beeld vind ik, je houd je hoofd stiller dan de fiets.
kijk mijn filmpje van de twenterit maar eens... 3 verschillende camera standpunten. 1 op de helm, 1 op stuur en 1 achterop zie je het verschil welquote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed argument inderdaad. Misschien ooit eens eentje aanschaffen.
maakt wel herrie vind ik. Sowieso meerdere opname punten voor de variatie.quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Je hoofd, simpelweg omdat je dan alles opneemt waar je naartoe kijkt.
Staat die in dit topic? Dan kijk ik hem wel even.quote:Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk mijn filmpje van de twenterit maar eens... 3 verschillende camera standpunten. 1 op de helm, 1 op stuur en 1 achterop zie je het verschil wel
Dat dacht ik dus ook inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Je hoofd, simpelweg omdat je dan alles opneemt waar je naartoe kijkt.
Als het veel herrie maakt, kan je dat dan dempen of lukt dat niet?quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
maakt wel herrie vind ik. Sowieso meerdere opname punten voor de variatie.
PTA / De 9e Motorrijders New/Oldbierit! #21quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat die in dit topic? Dan kijk ik hem wel even.
herrie tijdens rijden. In helm, fluit meerquote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat die in dit topic? Dan kijk ik hem wel even.
[..]
Dat dacht ik dus ook inderdaad.
[..]
Als het veel herrie maakt, kan je dat dan dempen of lukt dat niet?
Leuke clipquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PTA / De 9e Motorrijders New/Oldbierit! #21
In de op rit 7 Twente editie
Wel gevonden hoop ik?quote:Op maandag 25 november 2013 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Heerlijk is datje complete winterpak inclusief liners al ASN hebben en dan je motorsleutels niet kunnen vinden. Mag je nog even in je pak in een warme kamer gaan zoeken
binnen anderhalve minuut badend in het zweet
jij hebt altijd iets met sleutels hequote:Op maandag 25 november 2013 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Heerlijk is datje complete winterpak inclusief liners al ASN hebben en dan je motorsleutels niet kunnen vinden. Mag je nog even in je pak in een warme kamer gaan zoeken
hedde gij gene haakske voor uw sleutels jongequote:Op maandag 25 november 2013 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Jazeker wel, en daar hebben ze na plaatsing van dat haakje hooguit twee keer aan gehangenquote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hedde gij gene haakske voor uw sleutels jonge
ik ook niet behalve voor mijn motor spullen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jazeker wel, en daar hebben ze na plaatsing van dat haakje hooguit twee keer aan gehangen![]()
Ik flikker ze bij binnenkomst gewoon op tafel. Ben niet zo'n georganiseerd persoon
quote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Salatrel het volgende:
Vorig jaar had ik netjes mijn handschoenen aan een haakje gehangen en de laarzen eronder....
Zat er een paar dagen later ineens een banketstaaf in 1 van de laarzen...
Jawel, mijn huissleutel hangt eraan en ik slaap graag binnen in plaats van op de stoepquote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef Dekatria het volgende:
Doe je motorsleutels bij het afzetten gewoon in je motorjas. Het is niet alsof je ze ergens anders nodig hebt,
...of een vrouw. Ik heb dat ook een keer voor elkaar gekregen nml...quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jawel, mijn huissleutel hangt eraan en ik slaap graag binnen in plaats van op de stoep
En die huisleutel zit daar, omdat het voorheen nogal eens voorkwam dat ik de motorsleutel niet kon vinden. Als ik dan uiteindelijk met de reservesleutel naar buiten ging vond ik daar de normale sleutel gewoon in het contactNu die huissleutel eraan zit, heb ik hem wel nodig om binnen te komen, dus kan ik hem niet meer per ongeluk in mijn motor laten zitten. En ja, die reminder heb ik écht nodig, anders vergeet ik dat serieus
Af en toe vraag ik mij af of ik niet een vroege Alzheimer patient ben
Alp is leuk voor op asfalt, die dominator is denk ik wat fijner offroad.quote:
Wel godnondeju!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alp is leuk voor op asfalt, die dominator is denk ik wat fijner offroad.
Sorry, maar daar worden de meeste alps toch ook niet voor niks voor gebruikt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wel godnondeju!![]()
Een Alp op asfalt?? Niet zo gaan vloeken Teun!
Maar dan in verhouding weer weinig pk's toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:19 schreef Gummiebeer het volgende:
Meestal zitten er kekke michelin straatbandjes onder idd.![]()
Maar met een Alp kan je meer offroad dan menigeen denkt!
Vergeet ook niet dat het hokje maar 200 kilo op de schaal brengt
50pk op ongeveer 200kilo= 0,4pk per kiloquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar dan in verhouding weer weinig pk's toch?
Ja in de stad een ramp!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Dan heb je nog de versnellingsbak verhouding waar je rekening mee moet houden.
Daar weet jij alles van met de 10
Voor dat geld zeker ja, als je ziet wat eraan verspijkerd is. Het verbaast me dat er geen biedingen op zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
http://link.marktplaats.nl/737693604
Best een leuke fiets!
Sinds wanneer maakt Michelin fatsoenlijke straatbanden? Heb ik toch weer wat gemist zegquote:Op [url=http//forum.fok.nl/topic/2044598/3/50#133647074]dinsdag 26 november 2013 17:19[/url] schreef Gummiebeer het volgende:
Meestal zitten er kekke michelin straatbandjes onder idd.![]()
Maar met een Alp kan je meer offroad dan menigeen denkt!
Vergeet ook niet dat het hokje maar 200 kilo op de schaal brengt
Je bedoelt dat je nooit dingen kwijt bent die je je wél nog kan herinneren?quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:38 schreef Anne het volgende:
.
Ik vergeet zulke dingen niet en ik ben vrijwel nooit iets kwijt.
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
Best een leuke fiets!
en best knap zoals die man op dat bakbeest rijdt!
Oh noes... it's Tunesia all over again.quote:
Sommige mensen kunnen écht overal op rijden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
Best een leuke fiets!
en best knap zoals die man op dat bakbeest rijdt!
GS kloon? op basis van wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen écht overal op rijden.
Maar dit is wel een erg zwaar aangepaste ST2010..... eigenlijk zoals hij had moeten zijn en niet de GS kloon die zo verschrikkelijk faalt qua power en grondspeling (wat hij nu dus is).
Eigenlijk heeft hij nu met veel geld een Adventure 990 gemaakt.....
Het is net als de Triumph Tiger 800 XC.... de 800GS stond model, dat is duidelijk. Hetzelfde geld voor de GS, een ijkpunt als het om 'all-roads' gaat omdat hij zo populair is. De Super Explorer en de Super Tenere lijken best veel op dat model. En waarom niet....quote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GS kloon? op basis van wat?
GS is een boxer toch?
Dit is gewoon een grotere XTZ toch?
Voor de rest ben ik met je eens.
Een GS zonder koffers ziet er ook niet log uit, alleen die pipo's rijden altijd met koffers, leeg of nietquote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Salatrel het volgende:
Gisteren voor het eerst een Tiger Explorer in het wild gezien (zonder zijkoffers) en vond hem er helemaal niet groot en log uitzien. De chauffeur ging ook ook vol vertrouwen de bocht door en klonk ook alleraardigst
tja een s10 is niet significant goedkoper dan een GS.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie sowieso die nieuwe S10's heel weinig in het wild. Best zonde, ik vind het (vergeleken met de GS) wel een mooi ding.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen écht overal op rijden.
...
Cijfersquote:Op woensdag 27 november 2013 19:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja een s10 is niet significant goedkoper dan een GS.
daar zie je toch niets van tijdens het rijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Dekatria het volgende:
Ik blijf die snavel met die cockpit van de Tiger echt helemaal niks vinden. Dat ding lijkt gewoon op een vogel zo.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Dekatria het volgende:
Ik blijf die snavel met die cockpit van de Tiger echt helemaal niks vinden. Dat ding lijkt gewoon op een vogel zo.
Twist the throttle?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef BlackLining het volgende:
Kek programma op Discovery over retro fietsenkomt vanalles langs, van Harley tot Honda en van Norton tot BSA
Nope, Philly Throttle. Jammer dat er alleen altijd zo'n real life soap van gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Twist the throttle?
Ik heb die hele serie gedownload, is wel leuk!
Nieuwe discovery is sensatie tv gewordenquote:Op donderdag 28 november 2013 08:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nope, Philly Throttle. Jammer dat er alleen altijd zo'n real life soap van gemaakt moet worden.
Echt he. Van die uit de hand gelopen kerels vol tatoeages, tussen de dikke motoren met een sigaar in hun bek, en dan gaan janken als een klein kind waarvan zijn snoepzak wordt gejat, als er eens ruzie is tussen twee collega's. En ze hebben het toch allemaal zo zwaarquote:Op donderdag 28 november 2013 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nieuwe discovery is sensatie tv gewordenwaar is de tijd van rex en steve?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |