GS kloon? op basis van wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen écht overal op rijden.
Maar dit is wel een erg zwaar aangepaste ST2010..... eigenlijk zoals hij had moeten zijn en niet de GS kloon die zo verschrikkelijk faalt qua power en grondspeling (wat hij nu dus is).
Eigenlijk heeft hij nu met veel geld een Adventure 990 gemaakt.....
Het is net als de Triumph Tiger 800 XC.... de 800GS stond model, dat is duidelijk. Hetzelfde geld voor de GS, een ijkpunt als het om 'all-roads' gaat omdat hij zo populair is. De Super Explorer en de Super Tenere lijken best veel op dat model. En waarom niet....quote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GS kloon? op basis van wat?
GS is een boxer toch?
Dit is gewoon een grotere XTZ toch?
Voor de rest ben ik met je eens.
Een GS zonder koffers ziet er ook niet log uit, alleen die pipo's rijden altijd met koffers, leeg of nietquote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Salatrel het volgende:
Gisteren voor het eerst een Tiger Explorer in het wild gezien (zonder zijkoffers) en vond hem er helemaal niet groot en log uitzien. De chauffeur ging ook ook vol vertrouwen de bocht door en klonk ook alleraardigst
tja een s10 is niet significant goedkoper dan een GS.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie sowieso die nieuwe S10's heel weinig in het wild. Best zonde, ik vind het (vergeleken met de GS) wel een mooi ding.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen écht overal op rijden.
...
Cijfersquote:Op woensdag 27 november 2013 19:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja een s10 is niet significant goedkoper dan een GS.
daar zie je toch niets van tijdens het rijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Dekatria het volgende:
Ik blijf die snavel met die cockpit van de Tiger echt helemaal niks vinden. Dat ding lijkt gewoon op een vogel zo.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Dekatria het volgende:
Ik blijf die snavel met die cockpit van de Tiger echt helemaal niks vinden. Dat ding lijkt gewoon op een vogel zo.
Twist the throttle?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef BlackLining het volgende:
Kek programma op Discovery over retro fietsenkomt vanalles langs, van Harley tot Honda en van Norton tot BSA
Nope, Philly Throttle. Jammer dat er alleen altijd zo'n real life soap van gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Twist the throttle?
Ik heb die hele serie gedownload, is wel leuk!
Nieuwe discovery is sensatie tv gewordenquote:Op donderdag 28 november 2013 08:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nope, Philly Throttle. Jammer dat er alleen altijd zo'n real life soap van gemaakt moet worden.
Echt he. Van die uit de hand gelopen kerels vol tatoeages, tussen de dikke motoren met een sigaar in hun bek, en dan gaan janken als een klein kind waarvan zijn snoepzak wordt gejat, als er eens ruzie is tussen twee collega's. En ze hebben het toch allemaal zo zwaarquote:Op donderdag 28 november 2013 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nieuwe discovery is sensatie tv gewordenwaar is de tijd van rex en steve?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |