Die zit ook bij mij in de buurt; maar ik vind dat personeel daar zo afgrijselijk irritant.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:30 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een giga aquariumzaak in de buurt (Veldhuis), dus ik bestel nooit. Maar volgens mij moet het prima kunnen hoor, bestellen.
Serieus? Die ervaring heb ik totáál niet... Ik moet zoeken naar personeel als ik geholpen wil wordenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die zit ook bij mij in de buurt; maar ik vind dat personeel daar zo afgrijselijk irritant.
Je hoeft daar maar een milliseconde voor een stelling stil te gaan staan en je wordt al bijna aangevallen ... "Kan ik u helpen!"
Haha klopt, maar ik heb echt gewoon niet meer ruimte. Ik heb natuurlijk nog een vrouw om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:44 schreef Leipo666 het volgende:
tja, prioriteiten stellen
bij mij werd eerst een ruimte geclaimd voor een 2m aquarium om de meubels daar later maar omheen te ordenen
ik een vriendin, maar dat was gewoon de enige harde eis die ik stelde aan de nieuwe inrichting (meubels en aquarium moesten allemaal nog gekocht worden): er moest een groot aquarium passen. de rest mocht zij bepalenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:35 schreef Komakie het volgende:
Ik heb natuurlijk nog een vrouw om rekening mee te houden.
Heb je er wel planten in? Zo nee, dan is alle voeding voor alg en dan gaat dat groeien omdat er geen concurrentie is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:17 schreef Paksoi het volgende:
Heb dan wel geen tropisch aquarium maar ik neem aan dat meerdere van jullie hier vast wel eens last van hebben gehad of weten wat het is en mij hier mee kunnen helpen,
ik heb namelijk bruine aanslag op mijn stenen een soort alg lijkt het maar ik vind het vreemd aangezien ik geen planten of dergelijke in mijn bak heb staan. Kan het komen doordat er overdag de lamp in de bak aanstaat?
Foto:
[ afbeelding ]
nice!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Woehoe, morgen komt ons nieuwe aquarium![]()
Foto's maken van de opbouw hequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Woehoe, morgen komt ons nieuwe aquarium![]()
Als je in welk stadium dan ook een uur tot 2 uur per dag aan je aquarium besteed kun je rekenen op problemen. Je moet het water zoveel mogelijk met rust laten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:40 schreef Gummiebeer het volgende:
Als een bak eenmaal goed loopt heb je er weinig omkijken naar. Maar als je bij voorbaat al weet dat je weing tijd ervoor wil spenderen kan je beter kijken naar een andere hobby. Dit is een hobby die jouw geduld op de proef stelt en vraagt om direct ingrijpen waar nodig. Reken erop dat je gemiddeld zo'n uur tot 2 uur per dag eraan kwijt bent, mits je serieus met de hobby omgaat.
Dat was echt een soap he?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
haha ik moest lachen(hoe erg dan ook)
Prrrrrrrr!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
haha ik moest lachen(hoe erg dan ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |