abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133451118

FOK X360 CREW LOGO - DESIGNED BY Phaelanx_NL (SocialClub - SirJudge)

Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew 2. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_x360_crew

De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!

GTA V Online Trophies/Achievements:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V Online Screenshots:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te verkopen:

Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
? - ? - Olavius020
Anormius - Mothzor - Anormius
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Chef1889 - Chef_M - Chef1889
Cryothic NL - Cryothic - cryothic
DaMook82 - DaMook - DaMook82
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - FerryBB
EinschteinNL - einschtein - einschtein
Exentric90 - Exentric90 - Exentric90
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
Jessah - Jessah - Jessah88
JostiNSD - Kale - JostiNSD
Kaiman62 - liveevil - DosiNL
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
lipinsky - house_is_a_feeling - lipinsky
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
MetionedDCMJ - Sjonnie1990 - MentionedDCMJ
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
RefIy - / - iDigitzz
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
RuffRyder NL - MMGYMCMB - RuffRyder_NL
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Thizzlor - iGenyus - iGenyus
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
Toek85 - Toekito - Toek85
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman

pi_133451272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Racerblade het volgende:

[..]

:')

Wat triest zeg. Als een speler nu begint zal die nooit een mooi appartement en garage kunnen betalen, tenzij hij echt geld gebruikt. :')
Dat is idd zo goed als onmogelijk ja of je moet er een jaar aan tijd insteken. Het gaat hun er idd puur om dat je nu echt geld gaat uitgeven voor gta geld.....
pi_133451741
Het is dat ik nog die level 100 achievement wil halen, maar anders was ik toch wel langzaam aan van GTA Online naar iets anders overgestapt denk ik.

Een speler die nu start zal inderdaad flink door moeten spelen om een leuk appartement te kunnen aanschaffen. En dan heb je nog de upgrades voor auto's die ook veel te veel kosten. Hoe kun je nou ooit geld verdienen als je nooit een race kunt winnen omdat je met een stock auto aan het racen bent?

Ik vond het juist wel goed werken, voordat alles verpest was. Lekker een avondje met crewmembers racen. Tig races gedaan, 3 - 4 levels omhoog en een ton of wat verdient (waar je dan net een bumper en een toeter van kunt kopen.. :') ).

Ik gok dat het dan voorlopig terug naar de missies is. En survival. Tenzij ze die shit ook verprutst hebben.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133451842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Wat wil je testen? Je krijgt voor 1 ronde geloof ik nog geen 1000$, en 200RP ofzo van wat ik gehoord heb..

Ik werd gisteren 4de in een point-to-point race (comute) met 12 man. 750$, 250RP
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Wat wil je testen? Je krijgt voor 1 ronde geloof ik nog geen 1000$, en 200RP ofzo van wat ik gehoord heb..

Ik werd gisteren 4de in een point-to-point race (comute) met 12 man. 750$, 250RP
Je krijgt 7K RP indien je met 2 of meer raced en steeds je ronde tijd verbetert bij elke ronde..
Dit alleen in criminal rounds..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_133452725
Die nieuwe Survival ronde op de pier hebben ze ook verprutst. Je mag niet eens het perron van de achtbaan opklimmen om vanaf daar overzicht te hebben op de vijanden. Binnen 10 seconden is het MISSION FAILED.

Hoe moet je nou Survival spelen als je jezelf niet goed kan opstellen? :{
pi_133453651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef TryX het volgende:

[..]

[..]

Je krijgt 7K RP indien je met 2 of meer raced en steeds je ronde tijd verbetert bij elke ronde..
Dit alleen in criminal rounds..
Nu nog? Bij hoeveel rondes?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133453757
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef OMG het volgende:
Het is dat ik nog die level 100 achievement wil halen, maar anders was ik toch wel langzaam aan van GTA Online naar iets anders overgestapt denk ik.

Een speler die nu start zal inderdaad flink door moeten spelen om een leuk appartement te kunnen aanschaffen. En dan heb je nog de upgrades voor auto's die ook veel te veel kosten. Hoe kun je nou ooit geld verdienen als je nooit een race kunt winnen omdat je met een stock auto aan het racen bent?

Ik vond het juist wel goed werken, voordat alles verpest was. Lekker een avondje met crewmembers racen. Tig races gedaan, 3 - 4 levels omhoog en een ton of wat verdient (waar je dan net een bumper en een toeter van kunt kopen.. :') ).

Ik gok dat het dan voorlopig terug naar de missies is. En survival. Tenzij ze die shit ook verprutst hebben.
Survival is nog steeds 20.000 maar zo ontzettend saai. Missies worden ook snel saai, races niet want daar gebeurt constant wel weer iets onverwachts. En als je survival of een missie speelt ben je soms net zo veel aan munitie kwijt dan dat het opbrengt. Meestal trok ik dat dan weer recht door te racen maar dat levert dus ook geen kut meer op.
pi_133454516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Survival is nog steeds 20.000 maar zo ontzettend saai. Missies worden ook snel saai, races niet want daar gebeurt constant wel weer iets onverwachts. En als je survival of een missie speelt ben je soms net zo veel aan munitie kwijt dan dat het opbrengt. Meestal trok ik dat dan weer recht door te racen maar dat levert dus ook geen kut meer op.
Da's waar. Met survival ben ik inderdaad wel een paar duizend aan alleen al ammo voor m'n carbine rifle kwijt, dus echt 20,000 winnen doe je ook niet. Wel is het makkelijk om in de laatste paar waves gratis was sticky bombs te pakken. :P. Scheelt je toch weer een paar honderd per bom.

Racen en dergelijk was inderdaad het leukst, want het kan best lang spannend blijven. En sommige missies zijn gewoon rete irritant, zoals die suffe fetch missies van Simeon en dergelijke. Of die missie bovenop de wolkenkrabber in aanbouw; die missie is te frustrerend voor wat 'ie op moet leveren.

Maar goed, ik mekker een hoop, maar de heists zitten er nog aan te komen. Ooit. En een content creator als ik het goed heb. Stiekem hoop ik met de heists op redelijk wat afwisseling zoals in de story mode. Verschillende soorten missies met verschillende soorten aanpak. In de story mode vond ik ze best tof om te doen, en had er best wat meer van gewild, dus ik hoop dat het net zo tof wordt online.
Daarnaast lijkt me die content creator ook best leuk om zelf races te maken en zo. 100 rondjes om Los Santos!

En tegelijkertijd heb ik zo'n gevoel dat beide ook wel weer hun problemen kunnen hebben, gezien de historie van alle kwalen van GTA Online tot nu toe. Heists waar mensen in 1,5 minuut doorheen glitchen en races van 100 meter die 20 miljoen opleveren. Het zou me niks verbazen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 21 november 2013 @ 08:14:37 #9
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_133474314
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef OMG het volgende:

[..]

Da's waar. Met survival ben ik inderdaad wel een paar duizend aan alleen al ammo voor m'n carbine rifle kwijt, dus echt 20,000 winnen doe je ook niet. Wel is het makkelijk om in de laatste paar waves gratis was sticky bombs te pakken. :P. Scheelt je toch weer een paar honderd per bom.

Racen en dergelijk was inderdaad het leukst, want het kan best lang spannend blijven. En sommige missies zijn gewoon rete irritant, zoals die suffe fetch missies van Simeon en dergelijke. Of die missie bovenop de wolkenkrabber in aanbouw; die missie is te frustrerend voor wat 'ie op moet leveren.

Maar goed, ik mekker een hoop, maar de heists zitten er nog aan te komen. Ooit. En een content creator als ik het goed heb. Stiekem hoop ik met de heists op redelijk wat afwisseling zoals in de story mode. Verschillende soorten missies met verschillende soorten aanpak. In de story mode vond ik ze best tof om te doen, en had er best wat meer van gewild, dus ik hoop dat het net zo tof wordt online.
Daarnaast lijkt me die content creator ook best leuk om zelf races te maken en zo. 100 rondjes om Los Santos!

En tegelijkertijd heb ik zo'n gevoel dat beide ook wel weer hun problemen kunnen hebben, gezien de historie van alle kwalen van GTA Online tot nu toe. Heists waar mensen in 1,5 minuut doorheen glitchen en races van 100 meter die 20 miljoen opleveren. Het zou me niks verbazen.
Heists hebben de story mode tof gemaakt (helaas te weinig in mijn ogen), hoop echt dat die er heel veel komen in online. Van klein tot groot, maar wel met voorbereidingen en alles.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 21 november 2013 @ 09:12:08 #10
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133474917
Ik vraag me af hoe lang die payouts laag blijven... zal me niks verbazen als ze met een volgende update weer omhoog gaan.

Het voelde in het begin als een beta, met al die problemen. Dat hebben ze op weten te lossen. Toen had ik het gevoel dat het goed zat (tuurlijk, wat bugs hier en daar)... maar nu, met al die prijs-wisselingen (crew logo op je shirt opeens van $100 naar $10.000, payouts die debiel laag liggen)... voelt het nu toch weer alsof het al die tijd een beta was, en dat dit de uiteindelijke versie wordt.
NIEUW: Foto's!
pi_133478907
Ik heb een paar dagen niet gespeeld, kan iemand me invullen over wat er precies is veranderd? Los van de nieuwe content dan. Alle races/missies leveren nu minder op en prijzen zijn omhoog ofzo?
pi_133478959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef Jessah het volgende:
Ik heb een paar dagen niet gespeeld, kan iemand me invullen over wat er precies is veranderd? Los van de nieuwe content dan. Alle races/missies leveren nu minder op en prijzen zijn omhoog ofzo?
Maar wel een gratis buggy en een gratis boot :')
pi_133479898
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef OMG het volgende:
Of die missie bovenop de wolkenkrabber in aanbouw; die missie is te frustrerend voor wat 'ie op moet leveren.
Die missie is juist één van de betere ontworpen missies... ik weet niet wat jij doet, maar het is toch echt de bedoeling om te landen op de andere wolkenkrabber om vanaf daar wat vijanden neer te schieten om dan pas naar de wolkenkrabber in aanbouw te vliegen en de rest neer te maaien.

Op het eind spring je gewoon van het gebouw af met je parachute en jat je ergens beneden een auto en vlucht je weg. Toffe missie.
  Redactie Games donderdag 21 november 2013 @ 12:39:06 #14
206706 crew  Racerblade
pi_133480190
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:26 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Die missie is juist één van de betere ontworpen missies... ik weet niet wat jij doet, maar het is toch echt de bedoeling om te landen op de andere wolkenkrabber om vanaf daar wat vijanden neer te schieten om dan pas naar de wolkenkrabber in aanbouw te vliegen en de rest neer te maaien.

Op het eind spring je gewoon van het gebouw af met je parachute en jat je ergens beneden een auto en vlucht je weg. Toffe missie.
Dat soort missies zijn inderdaad leuk, vooral met 4 man. Om dan bijvoorbeeld één persoon te laten snipen vanaf het andere gebouw, eentje bovenop het gebouw van de objective te laten springen, één laat vliegen en om het gebouw heen cirkelt en de laatste schiet vanuit de helikopter iedereen neer. Zo is het afwisselend, heeft iedereen wat te doen en het is gewoon leuk om met een team te werken.

Helaas zijn er niet zo veel van dit soort missies en als er een leuke is, gaat iedereen toch voor de meeste kills waardoor het vaak nog in de soep loopt. :(
pi_133480328
De ergste missie vond ik een missie waarin je 4 quads moet stelen.

Ik deed hem alleen en moest dus een paar keer heen en weer de berg op om zo'n ding op te halen ;(
Veel tijd gekost en leverde vrijwel niks op :')
  donderdag 21 november 2013 @ 13:10:35 #16
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133481092
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Maar wel een gratis buggy en een gratis boot :')
je vergeet het busje, en die volkswagen-jeep-ding... kalahari ofzo.
en de tattoos, en de shirts, en de broeken, en de slippers, en de kettingen, en de hoedjes. o|O
pi_133481158
Zolang er maar gifgroene kleding bij komt. Ik heb nog geen gifgroen hoofddeksel ;(

Wel gifgroene smink op mijn kanus :D :')
pi_133481461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:10 schreef Cryothic het volgende:

[..]

je vergeet het busje, en die volkswagen-jeep-ding... kalahari ofzo.
en de tattoos, en de shirts, en de broeken, en de slippers, en de kettingen, en de hoedjes. o|O
Volkswagen? Eerder Citroën.
  donderdag 21 november 2013 @ 13:29:12 #19
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133481553
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Volkswagen? Eerder Citroën.
ahja, die ja :D
Dacht dat het een volkswagen modelletje was. Zit ik er weer eens naast.
pi_133482022
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:26 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik doe precies wat jij beschrijft, alleen levert het geen kut op, en kost het veel te veel tijd.

Het is en blijft een schijt missie. Niks beters ontworpen aan. En nog saai ook. Het is een Lester missie, en dat betekend zoveel als "Haal een pakje / koffer / whatever op bij locatie X en lever het af op locatie Y". Alleen is in deze missie de locatie bovenop het gebouw. En alle missies zijn hetzelfde per character.

En het kutte aan GTA Online is dat iedereen met iedereen mee kan doen. Dus een level 10 kan zomaar een level 50 missie meedoen, maar wel alles verkloten door tig keer dood te gaan en alleen maar de basic wapens te hebben.
  donderdag 21 november 2013 @ 14:11:36 #21
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133482669
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:47 schreef OMG het volgende:

[..]

En het kutte aan GTA Online is dat iedereen met iedereen mee kan doen. Dus een level 10 kan zomaar een level 50 missie meedoen, maar wel alles verkloten door tig keer dood te gaan en alleen maar de basic wapens te hebben.
Als ie op level 10 met basiswapens alles verkut, doet ie dat op level 50 met duurdere wapens ook hoor. Dat ligt namelijk aan de persoon, niet aan de uitrusting.
pi_133482839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Als ie op level 10 met basiswapens alles verkut, doet ie dat op level 50 met duurdere wapens ook hoor. Dat ligt namelijk aan de persoon, niet aan de uitrusting.
Niet per se. Hogere levels = meer wapens beschikbaar = wapens met meer damage en die sneller schieten. Daarnaast kan die level 10 nog geen sniper rifle kopen, dus zo'n speler gaat meteen op de actie af, in plaats van even af te wachten.
pi_133483049
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet per se. Hogere levels = meer wapens beschikbaar = wapens met meer damage en die sneller schieten. Daarnaast kan die level 10 nog geen sniper rifle kopen, dus zo'n speler gaat meteen op de actie af, in plaats van even af te wachten.
Ook in mijn eerste missie wachtte ik netjes af. en vanaf 5 heb je een smg, waarmee je bijna alles moet kunnen halen.
Sommige met level 50 doen nog steeds de meest stomme dingen....

daarom speel ik dat bijna alleen maar met bekenden. Anders lekker alleen :)
  donderdag 21 november 2013 @ 15:18:44 #24
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133484763
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef OMG het volgende:

[..]

Dus dan ligt t toch aan de persoon? Als hij zo dom is om een groep NPC's aan te vallen met z'n basis pistool had ie dat ook wel gedaan met een assault rifle. En dat gaat gewoon bij een hoop missies fout :)

quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:24 schreef rival het volgende:

[..]

Ook in mijn eerste missie wachtte ik netjes af. en vanaf 5 heb je een smg, waarmee je bijna alles moet kunnen halen.
Sommige met level 50 doen nog steeds de meest stomme dingen....

daarom speel ik dat bijna alleen maar met bekenden. Anders lekker alleen :)
:Y ik ben ook level 50 :Y
pi_133484977
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:18 schreef Cryothic het volgende:

:Y ik ben ook level 50 :Y
Ik 60 volgens mij, moet 70 worden. :+
pi_133486475
Ik ben level 66 al verwacht ik dat het ranken nu wel minder snel gaat :')
pi_133486490
Wel mooie status: 82 van de 182 races gewonnen.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:57:51 #28
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133498498
Damn die survival op de pier......tyfus heli's.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 21 november 2013 @ 23:32:21 #29
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133502020
Ik dacht dat de kartonnen dozen verdwenen waren uit Down The Drain, maar ik maakte net toch echt een paar keer een enorme wheelie... :/
pi_133502259
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Toekito het volgende:
Damn die survival op de pier......tyfus heli's.
Ik snap die survival echt niet. Of ik snap het wel maar dan snap ik Rockstar niet.

Krijg telkens mission failed in beeld terwijl ik niets verkeerd doe. Ik vermoed dat het te maken heeft met "te ver" buiten het missiegebied lopen, maar soms komen ze met auto's aan en stappen ze uit ver buiten het gebied. Ook mannen te voet komen van ver buiten het gebied waar je wapens en armor kan vinden. Maar je mag er zelf niet naartoe lopen als ze gaan schuilen tussen hun eigen auto's?

Je mag nergens op klimmen, je mag niet naar auto's toelopen, je mag niet op bepaalde plekken schuilen... je mag bijna niets, maar het wordt nergens in de beschrijving beschreven en er staan ook nergens lijntjes die aangeven waar je wel en niet mag komen. Beetje onhandig allemaal.
  maandag 25 november 2013 @ 09:32:50 #31
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133600782
Iemand heeft audiofiles gevonden die (nog) niet gebruikt worden.
Samengevat:
quote:
Pretty much everything I gathered from the lines. They're spoken by Madrazo, Ron, Gerald, Dom, Simian and Lester. No new Lamar/Brucie/Trevor lines so far.

• Casinos
• Pink slips for racing (Unspecific as to cars, or bikes)
• Camera Upgrades
• Dirtbike Areas (Possibly freeform racing)
• Drug/Arms dealing/transporting?
• Buying shares of properties
• Maintenance fees on properties
• Spying on other players besides the TV
pi_133609220
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:32 schreef Cryothic het volgende:
Samengevat:

[..]

Bizar. Dus de volgende dlc staat zoals bij meer spellen gewoon al op je disc.

BTW: Mijn eerste hole in one geslagen met golf en in dat zelfde potje een eagle. Dat ging wel erg goed maar de wind stond heel gunstig. :D
pi_133609414
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:32 schreef Cryothic het volgende:
Samengevat:

[..]

Nou dan kan het over een jaar of drie toch weer leuk worden. Want denk maar niet dat er ook maar iets voor zomer 2014 uitkomt.
pi_133612404
Ik zag gister een level 303 8)7
  maandag 25 november 2013 @ 16:28:37 #35
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133612666
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:45 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Bizar. Dus de volgende dlc staat zoals bij meer spellen gewoon al op je disc.

BTW: Mijn eerste hole in one geslagen met golf en in dat zelfde potje een eagle. Dat ging wel erg goed maar de wind stond heel gunstig. :D
Nouja, de audio zal waarschijnlijk al opgenomen zijn. En zolang je die toch al hebt, kun je dat in ieder geval net zo goed vast mee geven. Scheelt downloaden.

Netjes van het golfen, dat doe ik te weinig :D

quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 14:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nou dan kan het over een jaar of drie toch weer leuk worden. Want denk maar niet dat er ook maar iets voor zomer 2014 uitkomt.
Wat een zuur wijf kan jij ook zijn he :P
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zag gister een level 303 8)7
op screenshots 999 en andere 700+ levels al voorbij zien komen.
pi_133616091
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Mazzelaar. Ik heb nog steeds geen hole-in-one. Wel veel eagles. ;(

Wat was je score uiteindelijk?
pi_133616524
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:28 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nouja, de audio zal waarschijnlijk al opgenomen zijn. En zolang je die toch al hebt, kun je dat in ieder geval net zo goed vast mee geven. Scheelt downloaden.

Netjes van het golfen, dat doe ik te weinig :D

[..]

Wat een zuur wijf kan jij ook zijn he :P

[..]

op screenshots 999 en andere 700+ levels al voorbij zien komen.
Ja maar wees eerlijk, GTA online wordt er niet leuker op met al die beperkingen en het feit dat er veel wordt beloofd en nog weinig te doen.
pi_133616881
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2013 18:13 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Mazzelaar. Ik heb nog steeds geen hole-in-one. Wel veel eagles. ;(

Wat was je score uiteindelijk?
-6 omdat ik het in hole 7, wat ik wel vaker doe, totaal verklootte.
pi_133629050
godverdomme in plaats van mijn compleet gepimpte bati heb ik ineens 2 sultans }:|

edit: hmm, nu ik die verkocht heb en mn bati weer terug heb ik zelfs nog 30k over :D

maar toch, die glitches blijven wel vet irritant hoor

[ Bericht 41% gewijzigd door All-out op 25-11-2013 23:35:42 ]
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:25:37 #40
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133634463
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja maar wees eerlijk, GTA online wordt er niet leuker op met al die beperkingen en het feit dat er veel wordt beloofd en nog weinig te doen.
Welke beperkingen? Van je winst (RP/$) ? Nee, dat is waar.
En het begint idd wel tijd te worden dat de heists of de contentcreator er aan komen ja.
pi_133690479
Vandaag besloten om gold aan te schaffen om online te kunnen krijg ik al de hele namiddag avond de melding dat de Rockstar cloud servers unavailable zijn !?

:%

Mooi is dat. :'(
  woensdag 27 november 2013 @ 21:59:06 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133692159
Ben wel superblij dat ik twee keer op de dag van de patchfixes nog even de glitches heb uitgeprobeerd :')

Eerste keer was niet écht een glitch, maar gewoon telkens die missie van Geralt doen die 9.000 per keer opleverde. Hele middag gedaan.

Toen een slaapje gedaan, en was ie gepatched :@

Twee week later hoorde ik van iemand die ene glitch van met je motor in de LS Customs.
Ook een hele dag gedaan.

:') Volgende dag gepatched inclusief races zoals "Down the Drain" en alle anderen.

Nou kan ik het van die glitches wel begrijpen, dat is inderdaad valsspelerij. Maar die races en missies allemaal zó erg terugdraaien? :')
pi_133692650
quote:
4s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef RickoKun het volgende:
Ben wel superblij dat ik twee keer op de dag van de patchfixes nog even de glitches heb uitgeprobeerd :')

Eerste keer was niet écht een glitch, maar gewoon telkens die missie van Geralt doen die 9.000 per keer opleverde. Hele middag gedaan.

Twee week later hoorde ik van iemand die ene glitch van met je motor in de LS Customs.
Ook een hele dag gedaan.

:') Volgende dag gepatched inclusief races zoals "Down the Drain" en alle anderen.

Nou kan ik het van die glitches wel begrijpen, dat is inderdaad valsspelerij. Maar die races en missies allemaal zó erg terugdraaien? :')
Niks valsspelen, gewoon gebruik maken van mogelijkheden om de absurd hoge prijzen van alles te kunnen betalen.
pi_133729655
Onder welke naam zijn jullie online?

Ik was in de veronderstelling dat je een online character aanmaakt met de profielnaam welke in Rockstar Social Club bekend is. Maar als ik naar Online ga vanuit het menu dan kan ik alleen online gaan met mijn xbox live account?

Any thoughts on this one...
  vrijdag 29 november 2013 @ 08:49:11 #45
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133734933
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Re.active het volgende:
Vandaag besloten om gold aan te schaffen om online te kunnen krijg ik al de hele namiddag avond de melding dat de Rockstar cloud servers unavailable zijn !?

:%

Mooi is dat. :'(
Ik wou zeggen, heb je de OP gelezen, maar het staat er niet meer in :')
Maar goed, heb je de Google Public DNS settings al geprobeerd? In je xbox netwerk-instellingen je DNS veranderen naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4. Dat loste bij een hoop mensen connectieproblemen op.
En als je twijfelt of het aan jou ligt, of dat de servers echt plat zijn kijk je even hier:
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246

quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Re.active het volgende:
Onder welke naam zijn jullie online?

Ik was in de veronderstelling dat je een online character aanmaakt met de profielnaam welke in Rockstar Social Club bekend is. Maar als ik naar Online ga vanuit het menu dan kan ik alleen online gaan met mijn xbox live account?

Any thoughts on this one...
Klopt, je speelt onder je gamertag-naam. Namen staan in de OP.

quote:
4s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef RickoKun het volgende:

Ook een hele dag gedaan.

Coveted levert nog steeds 12K op. Potshot levert 7K op. Zijn missies die goed in je eentje te doen zijn.
En ik ben klaar met die hoge prijzen... ik heb inmiddels ook ge-glitched. En dat truukje met die motor werkt dan wel niet meer, je kunt nog steeds oneindig je auto verkopen bij een LSC.
pi_133735948
Ik zou volgens sommige hier gebanned worden voor het glitchen, doen ze wel lang over dan... :+
  vrijdag 29 november 2013 @ 09:55:09 #47
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133736040
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef tralalala het volgende:
Ik zou volgens sommige hier gebanned worden voor het glitchen, doen ze wel lang over dan... :+
Ze bannen (nog) niet, je komt hooguit in een bad-sport-server voor een tijdje.
pi_133736775
Ik ben die prijzen ook redelijk zat. Niemand joined je jobs en de crew is nou ook niet heel druk.

Ga me eens inlezen hoe dat glitchen werkt.

Zojuist een enfinity proberen te kopieeren via missie. Werkte ook niet meer :(
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:32:56 #49
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133736853
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Mothzor het volgende:
Ik ben die prijzen ook redelijk zat. Niemand joined je jobs en de crew is nou ook niet heel druk.

Ga me eens inlezen hoe dat glitchen werkt.

Zojuist een enfinity proberen te kopieeren via missie. Werkte ook niet meer :(
Klopt, auto's dupen hebben ze gefixed geloof ik.
  Redactie Games vrijdag 29 november 2013 @ 10:39:23 #50
206706 crew  Racerblade
pi_133736992
Ik heb deze week in drie dagen een miljoen verdiend door Coveted te spelen. :+ Ook al gaat het me meer om de RP.
pi_133738078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 10:39 schreef Racerblade het volgende:
Ik heb deze week in drie dagen een miljoen verdiend door Coveted te spelen. :+ Ook al gaat het me meer om de RP.
Net begonnen met die missie en nu al een ton verdient :)
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:07:33 #52
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133740554
quote:
Check out ammunation and LSC. Lots of stuff reduced in price. Best thing I've found is car paints 50% off, including chrome.
Black Friday kortingen in GTA vandaag
pi_133743609
Probeer nu te glitchen met LSC, lukt niet echt.
Ik ga terug naar story mode, dan naar MP...tijdens laden wordt ik van Xbox Live gekicked, steeds opnieuw! :X
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:10:03 #54
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133743753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Mothzor het volgende:
Probeer nu te glitchen met LSC, lukt niet echt.
Ik ga terug naar story mode, dan naar MP...tijdens laden wordt ik van Xbox Live gekicked, steeds opnieuw! :X
je hoeft maar 1x van story naar MP.
en dat is om te zorgen dat je auto bij de LSC staat als je weer terug komt, en al je mods gesaved zijn.
pi_133743765
Gelukt, nu 100k per keer :P
pi_133744224
Leg het eens uit dan?
pi_133744957
Waarom het online gedeelte imo gefaald is, is omdat er geen optie voor "passieve" servers is.
Waar je elkaar dus niet kan doden (of misschien alleen met een soort van duel uitnodiging die je tegenstander moet accepteren).

Nu is elke sessie waar je inkomt een grote deatmatch omdat niemand elkaar vertrouwd.
Het rondkutten is de reden waarom ik GTA altijd zolang kon blijven spelen en het leek me leuk omdat met anderen te doen maar zo werkt het niet.

En je kan wel met crew spelen maar daar zijn er hooguit maar een paar van online.

Mijn livegold is inmiddels weer verlopen dus voorlopig speel ik alleen nog singleplayer tenzij we ineens een mega actieve volle crew krijgen.
^
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:54:09 #59
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133745027
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:51 schreef liveevil het volgende:
Waarom het online gedeelte imo gefaald is, is omdat er geen optie voor "passieve" servers is.
Waar je elkaar dus niet kan doden (of misschien alleen met een soort van duel uitnodiging die je tegenstander moet accepteren).

Nu is elke sessie waar je inkomt een grote deatmatch omdat niemand elkaar vertrouwd.
Het rondkutten is de reden waarom ik GTA altijd zolang kon blijven spelen en het leek me leuk omdat met anderen te doen maar zo werkt het niet.

En je kan wel met crew spelen maar daar zijn er hooguit maar een paar van online.

Mijn livegold is inmiddels weer verlopen dus voorlopig speel ik alleen nog singleplayer tenzij we ineens een mega actieve volle crew krijgen.
Als je wil freeroamen zonder doodgeschoten te worden moet je een invite only of solo sessie starten. Heb je daar ook geen last van.
pi_133745148
<verkeerde topic>

[ Bericht 90% gewijzigd door DutchSL op 29-11-2013 16:11:08 ]
pi_133745250
quote:
Da's vast een notoire glitcher. Ik snap de link niet echt.
pi_133745485
verkeerde topic, sorry
pi_133745587
Zo, even voor 3 miljoen geglitched :P

Gevechtshelicopter + tuned Enfinity
pi_133745864
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Als je wil freeroamen zonder doodgeschoten te worden moet je een invite only of solo sessie starten. Heb je daar ook geen last van.
Of gewoon starten in passive mode, kost 500 dollar geloof ik
  maandag 2 december 2013 @ 08:44:01 #66
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133833686
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:24 schreef Freire het volgende:

[..]

Of gewoon starten in passive mode, kost 500 dollar geloof ik
200 zelfs, als ik het me goed herinner.
maar je kunt dan alsnog overreden worden, en je moet niet in een auto stappen.

maar goed, ook dat systeem hebben ze al verbeterd.
Voor 1.04 geloof ik, moet je voor passive mode naar je menu toe (start of quick-menu). Als je zo'n spawnkiller tegen kwam kon je nog wel eens door zijn voor je bij het menu was. Nu krijg je de optie tijdens het respawnen om meteen in passive te starten.
pi_133834183
is er in Online ook ergens zo'n Lost MC busje te vinden?
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  Redactie Games dinsdag 3 december 2013 @ 13:01:09 #68
206706 crew  Racerblade
pi_133873236
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:22 schreef Vaas3 het volgende:
is er in Online ook ergens zo'n Lost MC busje te vinden?
Je kan hem uit een missie halen. Maar Burrito's passen niet in je garages.
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:03:51 #69
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_133873336
Ik had GTA zinds dag 1 en nu dan eindelijk de SP uitgespeeld (wie wil me aanraken ?)
Nu maar ff online proberen , is het een beetje leuk of valt het toch allemaal wat tegen ?
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:12:44 #70
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133873636
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik had GTA zinds dag 1 en nu dan eindelijk de SP uitgespeeld (wie wil me aanraken ?)
Nu maar ff online proberen , is het een beetje leuk of valt het toch allemaal wat tegen ?
als je nu moet beginnen is het hartstikke leuk.
genoeg te doen, en je bent nog nergens op uitgekeken :)
En je hebt niet alle ergenis van de bugs van hiervoor. En je mist niks wat er sinds de laatste updates is veranderd. Dus ik zeg: have fun! :D
pi_133874211
Sinds een aantal dagen dat mijn xbox live verbinding weg valt na completen missie of switchen server. Na completen missie is het volgens mij ook weer server joinen...iets gaat daar dus fout!

Poorten staan open, Xbox static ip gegeven. Niks werkt! Iemand enig idee?
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:10:30 #72
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133875284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:30 schreef Mothzor het volgende:
n xbox live verbinding weg valt na completen missie of s
Google Public DNS al geprobeerd?
primary 8.8.8.8
secundary 8.8.4.4
pi_133876180
Mweuh, gisteravond werd ik aardig gek van een aantal snipers. Ik heb mijn appartement op Alta Street, tegenover dat gebouw dat in aanbouw is.

Na wat missies te hebben gedaan en wat te hebben rondgereden ging ik even naar mijn appartement / garage. Ik rijd er vervolgens uit, *pfiew*, een kogel, gevolgd door een headshot. De animatie van de auto die de garage uitrijdt was nog niet eens afgelopen (en kon dus niet snel wegrijden). Daarna denk ik naar de Ammu-Nation daar vlakbij te gaan (die met die shooting range), zit er vanaf een gebouw vlak bij dat gebouw in aanbouw een ander die me zomaar neer sniped. En dan nog een keer of 6 - 7, omdat ik elke keer midden op een stoep spawn waar die gasten me zomaar zonder moeite neer konden schieten. Arrgh!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:47:01 #74
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133876280
Die tering iFruit app op mijn phone werkt ook voor geen enkele moer. Kan geen eens inloggen, 241mb die app en je kan er gewoon niks mee.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:20:47 #75
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133877121
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef _NZT_ het volgende:
Die tering iFruit app op mijn phone werkt ook voor geen enkele moer. Kan geen eens inloggen, 241mb die app en je kan er gewoon niks mee.
geen last van.
hang je aan wifi?
pi_133879388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Google Public DNS al geprobeerd?
primary 8.8.8.8
secundary 8.8.4.4
Yep..bleek andere instelling op mijn router te zijn. Als ik nu een missie Host, joinen er inenen ook allemaal randoms.

Kan weer fatsoenlijk spelen :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:27:23 #77
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133895037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:20 schreef Cryothic het volgende:

[..]

geen last van.
hang je aan wifi?
Ja...krijg elke keer een error bij het inloggen
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:43:16 #78
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_133895815
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Ja...krijg elke keer een error bij het inloggen
same, en als ik al kan inloggen en mijn personal plate willen bestellen krijg ik dezelfde error.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 4 december 2013 @ 09:54:25 #79
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133900958
Ik heb gisteren harder moeten lachen dan nodig was... echt hilarisch.

Ik rijd een Dominator de LSC in, gooi er een ignitionbomb in, en rijd hem naar buiten. Dan parkeer ik hem een beetje schuin voor de deur van LSC. Van de week op die manier iemand opgeblazen, dacht ik nu ook weer te kunnen (is toch weer een award die je kunt verdienen).

Dus m'n auto staat daar, en ik loop rustig weg. Ongewapend. Van de andere kant komt er iemand aanrijden, en parkeert ook voor de deur van LSC. Stapt uit, en komt op me af rennen. Mij best, je ziet dat ik ongewapend ben, dus ik vorm geen bedreiging. Maar hij pakt een wapen, hoekt me tegen de grond en schiet me dood. Nahja, best. Na het spawnen pak ik je wel terug denk ik dan.

Zwart scherm van het laden... ik spawn, en hoor BOEM! en zie links onderin "Cryothic killed ..." :D
Ik deed t bijna in m'n broek... karma is a bitch! :D
pi_133900991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:54 schreef Cryothic het volgende:
Ik deed t bijna in m'n broek... karma is a bitch! :D
:D

Hoe werkt dat precies? Moet die ander dan jouw auto vergoeden? je kreeg wel een kill dus?
  woensdag 4 december 2013 @ 09:58:49 #81
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133901026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:56 schreef rival het volgende:

[..]

Hoe werkt dat precies? Moet die ander dan jouw auto vergoeden? je kreeg wel een kill dus?
ik krijg een kill ja
en in dit geval was het niet mijn auto, gewoon een random auto die op de parkeerplaats stond die ik even naar binnen reed. Daar kunnen ook bommen in hoor :)

Volgens mij moet je voor je eigen auto wel betalen bij de verzekering. Want jij bent de persoon die de schade veroorzaakt natuurlijk. Ik heb alleen niks gezien over bad sports punten, dus ik denk dat die andere gast ook niet in een personal vehicle reed.
pi_133901152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:58 schreef Cryothic het volgende:

Volgens mij moet je voor je eigen auto wel betalen bij de verzekering.
Dus niet in een te dure wagen zetten :+
  woensdag 4 december 2013 @ 10:05:33 #83
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133901165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:05 schreef rival het volgende:

[..]

Dus niet in een te dure wagen zetten :+
Nou, zoals ik zeg, gewoon een niet-personal vehicle nemen. Dan is er niks aan de hand.
pi_133901188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:05 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nou, zoals ik zeg, gewoon een niet-personal vehicle nemen. Dan is er niks aan de hand.
nooit dat ik zoveel geld in een random auto steek ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 10:12:24 #85
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133901297
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:06 schreef rival het volgende:

[..]

nooit dat ik zoveel geld in een random auto steek ;)
$5000 voor een ignitionbomb... in een personal vehicle plaatsen is duurder.
pi_133901990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:12 schreef Cryothic het volgende:

[..]

$5000 voor een ignitionbomb... in een personal vehicle plaatsen is duurder.
is toch een hoop geld.

Helemaal als je dan ook nog eens zelf de schade moet vergoeden ;(
  woensdag 4 december 2013 @ 10:59:03 #87
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133902364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:44 schreef rival het volgende:

[..]

is toch een hoop geld.

Helemaal als je dan ook nog eens zelf de schade moet vergoeden ;(
gast...

-pak een random auto: 0.-
-doe er een bom in: 5.000.-
-boem: 0.-
-------------------------------------------
totaal: 5000.-

-pak je eigen auto: 0.-
-doe er een bom in: 5.000.-
-boem -> betaal de verzekering: altijd minimaal een paar honderd dollar.
------------------------------------------
totaal: 5000.- + verzekering

als ik het zo bekijk is een random auto toch echt goedkoper dan je eigen auto ;)
pi_133902563
Jij snapt er niks van....
Waarom zou ik dit in een random auto stoppen ipv een sticky bomb van 500 erop plakken?

Zou het in mijn eigen wagen willen zodat mensen afgestraft worden als ze die proberen te pikken. :+
  woensdag 4 december 2013 @ 11:11:36 #89
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133902645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:08 schreef rival het volgende:
Jij snapt er niks van....
Waarom zou ik dit in een random auto stoppen ipv een sticky bomb van 500 erop plakken?

Zou het in mijn eigen wagen willen zodat mensen afgestraft worden als ze die proberen te pikken. :+
stickies vind ik niet leuk. 9 van de 10 keer krijg ik ze niet eens tot ontploffing als ik inmiddels al weer een ander wapen heb geselecteerd. Of ze verdwijnen opeens. En daarbij zie je ze knipperen.

In je eigen auto weet ik niet hoe lang ze blijven zitten. Je kunt een auto met explosieven iig niet meer modden (zolang er een bom in zit). Maar of ie er in blijft zitten als je je garage inrijd... of als je een sessie verlaat, geen idee.
pi_133902877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Cryothic het volgende:

[..]

stickies vind ik niet leuk. 9 van de 10 keer krijg ik ze niet eens tot ontploffing als ik inmiddels al weer een ander wapen heb geselecteerd. Of ze verdwijnen opeens. En daarbij zie je ze knipperen.

In je eigen auto weet ik niet hoe lang ze blijven zitten. Je kunt een auto met explosieven iig niet meer modden (zolang er een bom in zit). Maar of ie er in blijft zitten als je je garage inrijd... of als je een sessie verlaat, geen idee.
volgens mij ziet de ander ze niet knipperen..... die van mij zitten er vaak heel lang op voor ik ze laat ontploffen.. plaats ze ook elke keer op dat voertuig die simeon wilt, elke keer pakt iemand em gewoon...
  woensdag 4 december 2013 @ 11:56:52 #91
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133903938
maar dan moet je het zo in de gaten blijven houden.
of kun je ook op < drukken zodra die melding komt dat iemand in die auto zit, terwijl jij aan de andere kant van de map bent?
pi_133903965
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef Cryothic het volgende:
maar dan moet je het zo in de gaten blijven houden.
of kun je ook op < drukken zodra die melding komt dat iemand in die auto zit, terwijl jij aan de andere kant van de map bent?
>:) :Y
  woensdag 4 december 2013 @ 11:58:30 #93
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133903991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef rival het volgende:

[..]

>:) :Y
bizar... misschien houd ik < te lang ingedrukt dan ofzo... heb al een paar keer iets willen laten ontploffen terwijl er niks gebeurde.
pi_133903998
Maar ik blijf er meestal alsnog een beetje bij in de buurt.....

Ook leuk.. iemand killen en daarna een sticky op zijn auto plakken... lopen ze een half blok om weer bij de wagen te komen en dan boem... weer dood O+
pi_133904006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:58 schreef Cryothic het volgende:

[..]

bizar... misschien houd ik < te lang ingedrukt dan ofzo... heb al een paar keer iets willen laten ontploffen terwijl er niks gebeurde.
Heb ik nog niet meegemaakt.
  woensdag 4 december 2013 @ 12:27:30 #96
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133904774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:58 schreef rival het volgende:
Maar ik blijf er meestal alsnog een beetje bij in de buurt.....

Ook leuk.. iemand killen en daarna een sticky op zijn auto plakken... lopen ze een half blok om weer bij de wagen te komen en dan boem... weer dood O+
Ik wil die vehicle-bomber award. En daar moet ik toch echt nog 3 man voor doden met m'n auto. niet met een sticky.
Maar goed, dan heb ik nog pas brons, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
pi_133905911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik wil die vehicle-bomber award. En daar moet ik toch echt nog 3 man voor doden met m'n auto. niet met een sticky.
Maar goed, dan heb ik nog pas brons, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
ergens een overzicht van al deze awards?
  Redactie Games woensdag 4 december 2013 @ 13:08:58 #98
206706 crew  Racerblade
pi_133905912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Je hebt het nu over die bommen die je in de garage kan kopen? Zou rare logica van zijn als die weggaan, wat mij betreft. Maakt het ook gelijk onaantrekkelijk om te kopen.
  Redactie Games woensdag 4 december 2013 @ 13:09:43 #99
206706 crew  Racerblade
pi_133905929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef rival het volgende:

[..]

Startmenu > Stats > Awards
  woensdag 4 december 2013 @ 13:10:04 #100
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133905938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef rival het volgende:

[..]

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/awards

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Je hebt het nu over die bommen die je in de garage kan kopen? Zou rare logica van zijn als die weggaan, wat mij betreft. Maakt het ook gelijk onaantrekkelijk om te kopen.
Zit wat in.
Na het ontploffen zijn ze iig wel weg :)
pi_133907228
Vreemd, heb een hoop awards niet waarvan ik zeker weet dat ik die acties wel gedaan heb :N
  Redactie Games woensdag 4 december 2013 @ 13:57:43 #102
206706 crew  Racerblade
pi_133907332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef rival het volgende:
Vreemd, heb een hoop awards niet waarvan ik zeker weet dat ik die acties wel gedaan heb :N
Zoals?
pi_133907423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Zoals?
Zag wat dingen voorbij komen over auto's flippen bijvoorbeeld....
Andere wagens opblazen...
  woensdag 4 december 2013 @ 14:03:14 #104
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133907490
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:00 schreef rival het volgende:

[..]

Staan ze op 0 dan?
Want de meeste hebben er 5 nodig voor brons ofzo, en dan 10 voor zilver, en 20 voor goud en 30 voor platinum, om maar ff wat te noemen.
  Redactie Games woensdag 4 december 2013 @ 14:04:16 #105
206706 crew  Racerblade
pi_133907530
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:00 schreef rival het volgende:

[..]

Die flips en spins begrijp ik ook niet helemaal inderdaad. Ik weet zeker dat ik een keer 5 spins deed en op mijn wielen terecht kwam, gebeurde niks. Andere auto's opblazen moet je er 500 van doen, uit mijn hoofd. Daar ben je een tijd mee bezig.
pi_133907538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Staan ze op 0 dan?
Want de meeste hebben er 5 nodig voor brons ofzo, en dan 10 voor zilver, en 20 voor goud en 30 voor platinum, om maar ff wat te noemen.
ja die van flips stond op 0 bijvoorbeeld.
Je moest eens weten hoeveel ik in de auto/op de motor zit en me met dat soort dingen bezig hou :D
  woensdag 4 december 2013 @ 14:13:50 #107
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133907895
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:04 schreef rival het volgende:

[..]

ja die van flips stond op 0 bijvoorbeeld.
Je moest eens weten hoeveel ik in de auto/op de motor zit en me met dat soort dingen bezig hou :D
dat is wel apart ja
pi_133908544
zat net nog ff te kijken...

award skyhigh.
blow up any vehicle that gets in your way.

staat op 0. Heb zowel in races als gewoon onine sowieso wel EEN voertuig opgeblazen...

the exporter > deliver cars

steel auto's en verkoop ze.
staat op 0. heb er al tig verkocht....
  woensdag 4 december 2013 @ 14:37:53 #109
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133908759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef rival het volgende:

award skyhigh.

staat op 0. Heb zowel in races als gewoon onine sowieso wel EEN voertuig opgeblazen...

Dat is bizar... maar... jij bent wel een van de personen die een character wipe heeft gehad toch? Jij moest opnieuw beginnen na je hdd crash ofzo? Misschien is daar iets fout gegaan?
  Redactie Games woensdag 4 december 2013 @ 14:40:59 #110
206706 crew  Racerblade
pi_133908863
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef rival het volgende:

award skyhigh.

Die laatste telt alleen voor auto's die je aan Simeon geeft.

Kijk anders ook gewoon even ingame. Kan best dat de Rockstar site gewoon faalt.
pi_133909514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:37 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat is bizar... maar... jij bent wel een van de personen die een character wipe heeft gehad toch? Jij moest opnieuw beginnen na je hdd crash ofzo? Misschien is daar iets fout gegaan?
nee nee.. mijn hdd is wel kapot gegaan maar daar heb ik alleen offline last van.... mijn character was er gewoon nog O+
pi_133909528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:40 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Die laatste telt alleen voor auto's die je aan Simeon geeft.

Kijk anders ook gewoon even ingame. Kan best dat de Rockstar site gewoon faalt.
ik ben minstens 10x bij simeon geweest :P
Denk dan dat laatste, zal eens ingame kijken thuis..
pi_133910044
Ik heb altijd een bom in mijn personal auto. Laatst stapte er 2 fokkers in mijn adder om hem te stelen. 2 kills in 1 :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2013 15:20:50 ]
  woensdag 4 december 2013 @ 15:21:20 #114
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133910071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb altijd een bom in mijn personal auto. Laatst stapte er 2 fokkers in mijn adder om hem te stelen. 2 kills in 1 :D
Beetje jammer dat die krengen ook af gaan als er crew-members instappen.
  Redactie Games woensdag 4 december 2013 @ 15:23:52 #115
206706 crew  Racerblade
pi_133910161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:21 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Je hebt toch van die remote bommen? Ik heb ze nooit gebruikt, maar ik ga er van uit dat je die kan opblazen met je telefoon of iets dergelijks.
pi_133910164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:21 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nee hoor die moet ik nog altijd zelf tot ontploffing brengen. Maar sommige crew members ken ik niet of speel ik nooit mee. Die laat ik mijn auto niet stelen. Plus dat ik aan het wachten was bij de golf club tot wat maten er waren in passive mode. Ik stond stil en zij gingen er met mijn auto vandoor, met ik denk geen goede bedoelingen dus.... 1+1=2 :D
pi_133910169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Je hebt toch van die remote bommen? Ik heb ze nooit gebruikt, maar ik ga er van uit dat je die kan opblazen met je telefoon of iets dergelijks.
klopt. Bel het nummer "detonate bomb"
  woensdag 4 december 2013 @ 15:25:16 #118
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133910204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Nee hoor die moet ik nog altijd zelf tot ontploffing brengen. Maar sommige crew members ken ik niet of speel ik nooit mee. Die laat ik mijn auto niet stelen. Plus dat ik aan het wachten was bij de golf club tot wat maten er waren in passive mode. Ik stond stil en zij gingen er met mijn auto vandoor, met ik denk geen goede bedoelingen dus.... 1+1=2 :D
Ja, remote bombs... maar ik gebruik ignition bombs :)
pi_133910230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ja, remote bombs... maar ik gebruik ignition bombs :)
Die werken niet altijd ben ik al achter, een remote bomb werkt tot nu toe altijd.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:29:24 #120
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133910332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die werken niet altijd ben ik al achter, een remote bomb werkt tot nu toe altijd.
duurd zo'n tijd voor ik m'n telefoon te pakken heb. En dan die nummers... eerst langs alle spelers in de sessie, en online vrienden, of van onderen beginnen, maar dan moet je ook een heel lijstje langs
pi_133910361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Wiebeldak het volgende:
maar dan moet je zelf voor de auto betalen toch?
pi_133910376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:29 schreef Cryothic het volgende:

[..]

duurd zo'n tijd voor ik m'n telefoon te pakken heb. En dan die nummers... eerst langs alle spelers in de sessie, en online vrienden, of van onderen beginnen, maar dan moet je ook een heel lijstje langs
Volgens mij staat ie altijd bijna bovenaan. Plus dat ik soms juist wat langer wacht totdat ik op de map zie dat ze met mijn auto bij anderen in de buurt staan zodat ik er nog meer kan opblazen in 1 keer.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef rival het volgende:

[..]

Dat weet ik niets eens. Die paar centen.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2013 15:31:00 ]
pi_133910403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Wiebeldak het volgende:

Dat weet ik niets eens. Die paar centen.
10.000 voor een getunede supercar ;)
pi_133910415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef rival het volgende:

[..]

Coveted doen in 3 minuten en je hebt het geld alweer terug :)
  woensdag 4 december 2013 @ 15:34:47 #125
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133910497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef rival het volgende:

[..]

vast wel, jij blaast je auto op :)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef rival het volgende:

[..]

Als je een supercar kunt betalen, kun je ook wel die paar ruggen missen :)
pi_133910530
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Coveted doen in 3 minuten en je hebt het geld alweer terug :)
Ik weet wel hoe je geld kan verdienen hoor. Maar ik ga toch niet elke keer een missie doen alleen maar om iemand op te kunnen blazen :')
pi_133910551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef Cryothic het volgende:

Als je een supercar kunt betalen, kun je ook wel die paar ruggen missen :)
ohja want als je een miljoen hebt en die uitgeeft aan de auto dan ben je nog steeds rijk? :')
pi_133910561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef rival het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe je geld kan verdienen hoor. Maar ik ga toch niet elke keer een missie doen alleen maar om iemand op te kunnen blazen :')
Ik wil die platinum award hebben. Als ik die heb zet ik mijn auto gewoon weer op slot.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:36:28 #129
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133910564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef rival het volgende:

[..]

je gaat toch ook niet 4x op een avond je auto op laten blazen?

Daarbij... zoals ik al zei... non-personal-vehicles... geen verzekering :D

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef rival het volgende:

[..]

ohja want als je een miljoen hebt en die uitgeeft aan de auto dan ben je nog steeds rijk? :')
Als je ergens de motivatie hebt kunnen vinden om geld te sparen voor een auto van een paar ton, en nog een een paar ton aan mods... dan kan je ook wel even een kleine 50 duizend bij elkaar sparen voor een avondje lol :P
pi_133910610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef Cryothic het volgende:

[..]

je gaat toch ook niet 4x op een avond je auto op laten blazen?

Daarbij... zoals ik al zei... non-personal-vehicles... geen verzekering :D
Nee klopt, wel veel meer dan 4 keer :D

4x een bom van 5000 kopen... zit je alsnog op 20.000.
pi_133910674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef Cryothic het volgende:

Als je ergens de motivatie hebt kunnen vinden om geld te sparen voor een auto van een paar ton, en nog een een paar ton aan mods... dan kan je ook wel even een kleine 50 duizend bij elkaar sparen voor een avondje lol :P
want meer kosten hebben jullie niet?
ammo alles is gratis? de voertuigen van anderen die ik opblaas zijn allemaal gratis?

Een avondje lol ben ik wel meer dan 50k armer hoor :')
pi_133910721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef rival het volgende:

[..]

want meer kosten hebben jullie niet?
ammo alles is gratis? de voertuigen van anderen die ik opblaas zijn allemaal gratis?

Een avondje lol ben ik wel meer dan 50k armer hoor :')
Ik blaas nooit voertuigen van anderen op en gedraag mij verder altijd netjes. Ik krijg daarvoor steeds vaker 2000,- beloning iedere keer. Soms wel 3x per avond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2013 15:41:00 ]
  woensdag 4 december 2013 @ 15:43:35 #133
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133910818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik blaas nooit voertuigen van anderen op en gedraag mij verder altijd netjes. Ik krijg daarvoor steeds vaker 2000,- beloning iedere keer. Soms wel 3x per avond.
Dat dus :D
Daarbij moet ik ook eerlijk toegeven dat ik wel eens een auto-verkoop-glitch heb gebruikt :@

Maar daarvoor, invite onlye sessie openen, baller verkopen (uit garage) (+9k), auto voor simeon verkopen (+10K afhankelijk van auto en staat), 2 of 3x potshot (14-21K), en op naar de publieke servers. met 35 a 40K op zak:D
  woensdag 4 december 2013 @ 15:47:12 #134
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
  woensdag 4 december 2013 @ 15:49:34 #135
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133911023
quote:
4s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Doet deze glitch t nog mensen?
Ja, staat er toch? Werkt met 1.06
pi_133911150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

6 duizend op een avond..... Daar zet ik de xbox niet voor aan :P
  woensdag 4 december 2013 @ 15:55:02 #137
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133911214
Dat is 6000 die je erbij krijgt zonder iets voor te hoeven doen he ;)
Gewoon tijdens je andere bezigheden waar je je xbox wel voor aan hebt gezet :P
pi_133911310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef Cryothic het volgende:
Dat is 6000 die je erbij krijgt zonder iets voor te hoeven doen he ;)
Gewoon tijdens je andere bezigheden waar je je xbox wel voor aan hebt gezet :P
ik hoef er niks voor te doen maar moet er wel dingen voor laten ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 15:57:46 #139
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133911318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef rival het volgende:

[..]

ik hoef er niks voor te doen maar moet er wel dingen voor laten ;)
_O-
  woensdag 4 december 2013 @ 19:00:47 #140
50442 DaMook
pi_133917202
quote:
4s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Doet deze glitch t nog mensen?
Jup en er is ook nog een glitch dat je gratis auto's in je garage krijgt.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  woensdag 4 december 2013 @ 19:11:01 #141
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133917591
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:00 schreef DaMook het volgende:

[..]

Jup en er is ook nog een glitch dat je gratis auto's in je garage krijgt.
Maar daarvoor moet je wel eerst genoeg geld hebben om de auto te kopen :)
  woensdag 4 december 2013 @ 19:12:19 #142
50442 DaMook
pi_133917644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Maar daarvoor moet je wel eerst genoeg geld hebben om de auto te kopen :)
Daarvoor is die eerste glitch :P . En van dat geld wat je met de 2e glitch dus niet aan auto's uitgeeft kun je die dan weer mooi tunen :D .

pi_133974830
Ik heb een join request gestuurd naar de FOK X360 Crew, zou ik toegevoegd kunnen worden?
SuperMaggoTNL - Sandermans - SuperMaggoTNL
pi_133996922
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:53 schreef sandermans het volgende:
Ik heb een join request gestuurd naar de FOK X360 Crew, zou ik toegevoegd kunnen worden?
SuperMaggoTNL - Sandermans - SuperMaggoTNL
Invited, maar de crew is op dit moment wel erg dood hoor.
pi_133998009
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef Kamikaas het volgende:

[..]

Invited, maar de crew is op dit moment wel erg dood hoor.
Dank u, nou die matchmaking werkt niet perfect en ookal is er maar 1 online die missions wil doen, maakt het een stuk makkelijker :)
pi_134001118
Ik speel nog wel regelmatig 😃
pi_134017069
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik speel nog wel regelmatig 😃
Ik ook maar ik zie jou zelfs de laatste tijd veel minder. Ik sta dan ook belachelijk hoog in de crew ranking :D Maar ja wat moet je anders als ww'r , ik heb te veel tijd over momenteel.
pi_134021978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ook maar ik zie jou zelfs de laatste tijd veel minder. Ik sta dan ook belachelijk hoog in de crew ranking Maar ja wat moet je anders als ww'r , ik heb te veel tijd over momenteel.

Ja ik moet ook 40 uur werken ;)
maar savonds speel ik wel regelmatig
pi_134022075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ja ik moet ook 40 uur werken ;)
maar savonds speel ik wel regelmatig
En 's middags af en toe dan..

Zou ook nog wel graag willen zien dat je LTS's apart kan starten, vind ik altijd wel mooi om te doen
  dinsdag 10 december 2013 @ 08:54:02 #150
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134108118
Bevestigd, vandaag de beta van de content creator, en heists schuiven door naar 2014

Dus, laat het gezeur hier maar weer beginnen ;)
pi_134110196
Ah, dus zomer 2015 wordt het?

Content Creator is wel mooi dat die er eindelijk is. Binnenkort GTA maar weer eens opstarten dan.
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:28:59 #152
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134110878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:57 schreef Kamikaas het volgende:
Ah, dus zomer 2015 wordt het?

Content Creator is wel mooi dat die er eindelijk is. Binnenkort GTA maar weer eens opstarten dan.
BETA, niet vergeten... ze noemen het eindelijk BETA ;)
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:48:22 #153
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134111424
Wat ik lees over 1.07 (ik kan niks bevestigen, want ik zit op m'n werk)

-Mensen zijn auto's kwijt (de verwachtte spacedocker en sneeuw-auto's, maar ook ratloaders... wat dan wel weer gek is).
-je kunt nu rennen in je garage en appartement
-LSC Glitch werkt niet meer
-Free Car Glitch werkt niet meer
-Samen met een vriend bounty's op elkaar gooien om te levellen werkt niet meer, een persoon die een bounty heeft gehad kan 48 minuten geen bounty meer hebben.
-cargobob spawnt weer na level 40
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:50:19 #154
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_134111478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef Cryothic het volgende:
Wat ik lees over 1.07 (ik kan niks bevestigen, want ik zit op m'n werk)

-Mensen zijn auto's kwijt (de verwachtte spacedocker en sneeuw-auto's, maar ook ratloaders... wat dan wel weer gek is).
-je kunt nu rennen in je garage en appartement
-LSC Glitch werkt niet meer
-Free Car Glitch werkt niet meer
-Samen met een vriend bounty's op elkaar gooien om te levellen werkt niet meer, een persoon die een bounty heeft gehad kan 48 minuten geen bounty meer hebben.
-cargobob spawnt weer na level 40
Hmm..

Toch maar even aanzwengelen vanmiddag..
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:54:55 #155
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134111597
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Hmm..

Toch maar even aanzwengelen vanmiddag..
Wij hadden voor de kinderen voor 5dec Disney Infinity gekocht... en dat staat de laatste avonden eigenlijk meer aan dan GTA :@

Nu je niet meer kan glitchen zal het aankomen op avonden lang Potshot spelen, of Coveted :P
pi_134111755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Wij hadden voor de kinderen voor 5dec Disney Infinity gekocht... en dat staat de laatste avonden eigenlijk meer aan dan GTA :@

Nu je niet meer kan glitchen zal het aankomen op avonden lang Potshot spelen, of Coveted :P
Geef maar een seintje. Ik ben in voor Coveted want ik heb geld nodig.
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:00:47 #157
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134111786
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:59 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Geef maar een seintje. Ik ben in voor Coveted want ik heb geld nodig.
Coveted en Potshot (zeker Potshot) is op hard heel goed in je eentje te doen :D
pi_134111920
Ga je met racen niet sneller dan met coveted?
pi_134111955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef rival het volgende:
Niet meer.
  dinsdag 10 december 2013 @ 13:06:23 #160
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134113570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef rival het volgende:
Coveted is 12K aan inkomsten en een leuke hoeveelheid RP (weet ik ff niet).
Potshot is 9K en 1500RP ofzo geloof ik.

Daarbij kan je die in je 1tje doen en blijven herhalen (RT in het overzichtscherm als je hem gehaald hebt geloof ik). Waardoor je snel opnieuw kunt.
Om die aantallen met een race te halen heb je toch een behoorlijke race nodig. En dan zorgen dat je wint, wachten tot de andere auto's over de finish zijn, wachten tot die ene lamlul ook eindelijk vote, daarna het volgende-job-scherm, wachten tot diezelfde of een andere lul eindelijk stemt. Daarna stappen er nog 4 op, dat verminderd je inkomsten, weer wachten tot er wat mensen bij zijn...

Racen is niet meer zo lucratief.
pi_134117484
Ik zag laatst 4 stipjes bij elkaar over de map gaan. Allemaal met een bounty. Dus ik dacht daar wel even wat geld uit te slepen. Zitten die gasten met z'n allen op een trein. :'). Dan zijn ze best nog lastig te pakken. :P.
pi_134117959
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef OMG het volgende:
Ik zag laatst 4 stipjes bij elkaar over de map gaan. Allemaal met een bounty. Dus ik dacht daar wel even wat geld uit te slepen. Zitten die gasten met z'n allen op een trein. :'). Dan zijn ze best nog lastig te pakken. :P.
vooruit rijden, sniperen :D

Niet volgen in de auto, dan pakken ze je met de autoaim :+
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:39:24 #164
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134117967
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef OMG het volgende:
sticky op de rails doet al wonderen toch? of op de trein zelf?
anders met een heli of jet er achteraan :D
pi_134117994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:39 schreef Cryothic het volgende:

[..]

sticky op de rails doet al wonderen toch? of op de trein zelf?
anders met een heli of jet er achteraan :D
met de heli tegen voertuigen is appeltje eitje.....
Tegen de autoaim een ander verhaal :')
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:42:17 #166
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134118050
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:40 schreef rival het volgende:

[..]

met de heli tegen voertuigen is appeltje eitje.....
Tegen de autoaim een ander verhaal :')
ik zag vorige week een filmpje van een gast die met zo'n grote heli en een buzzard ging laten zien hoe je moet cirkelen om je doel.
Die gast was best goed. Draaide rondjes om zo'n strandwachters-hutje en kon daarop blijven schieten. Zeker met die grotere heli kwam dat hutje praktisch niet buiten z'n crosshair.
pi_134118089
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ik zag vorige week een filmpje van een gast die met zo'n grote heli en een buzzard ging laten zien hoe je moet cirkelen om je doel.
Die gast was best goed. Draaide rondjes om zo'n strandwachters-hutje en kon daarop blijven schieten. Zeker met die grotere heli kwam dat hutje praktisch niet buiten z'n crosshair.
Oefening baart kunst natuurlijk :)
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:44:02 #168
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134118105
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:43 schreef rival het volgende:

[..]

Oefening baart kunst natuurlijk :)
ja, en sommige vrouwen baren kinderen, maar zoveel tijd heb ik niet. :P
pi_134118581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ja, en sommige vrouwen baren kinderen, maar zoveel tijd heb ik niet. :P
ik wil niet eens zoveel tijd in die heli zitten.... ik rij liever :)
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:06:28 #170
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134118909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:57 schreef rival het volgende:

[..]

ik wil niet eens zoveel tijd in die heli zitten.... ik rij liever :)
gaat t nou nog steeds over vrouwen?
pi_134121220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:06 schreef Cryothic het volgende:

[..]

gaat t nou nog steeds over vrouwen?
pi_134121633
quote:
• There is now a 25% RP bonus at the end of Deathmatches, Missions, CTF, LTS, Survival, player kills, and AI kills when playing in Free Aim.
*O*

Misschien toch maar weer even aanzetten dan.
pi_134121973
Wanneer komt 1.07 dan? Ik wil nog wel even een Adder kopen voor erbij en nog 1.5M voor een tank. :@
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_134122785
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Wanneer komt 1.07 dan? Ik wil nog wel even een Adder kopen voor erbij en nog 1.5M voor een tank. :@
Ik had vanmiddag een update dus ik denk dat ie er al is.
  Redactie Games dinsdag 10 december 2013 @ 18:50:21 #175
206706 crew  Racerblade
pi_134124082
Mijn Rat-Loader is inderdaad verdwenen. Weer een paar tonnetjes naar de maan. *O*
pi_134125118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Racerblade het volgende:
Mijn Rat-Loader is inderdaad verdwenen. Weer een paar tonnetjes naar de maan. *O*
Dat slaat echt helemaal nergens op omdat dat geen glitch was. Die kon je gewoon vinden. Ik had hem toevallig al verkocht omdat ik een Bodhi er voor in de plaats heb neergezet. Als die ook weg is dan kan dit spel de pest krijgen.
pi_134161461
Je neemt het ammo uit een survival nu wel mee naar de freeroam :D
  Redactie Games woensdag 11 december 2013 @ 20:15:49 #178
206706 crew  Racerblade
pi_134161670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was altijd al zo?
pi_134161997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Was altijd al zo?
Nee bij de vorige update niet (1.6)
  Redactie Games woensdag 11 december 2013 @ 20:27:05 #180
206706 crew  Racerblade
pi_134162214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Nee bij de vorige update niet (1.6)
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik vanaf versie 1.0 altijd ammo meeneem van missies/deathmatches/survival zolang je in dezelfde sessie terug naar free mode gaat. Tot een paar updates geleden kreeg je ook de wapens mee en kon je ze dan gratis kopen bij Ammu-Nation.
pi_134167829
Inderdaad, was al zo. Ik heb potjes Boneyard gedaan waar ik zonder sticky bombs in ging, en erna met een stuk of wat op zak uit kwam (want naast dat huisje waar je met z'n 2-en achter kunt staan spawnen vanaf wave 6 of zo altijd sticky bombs).
  woensdag 11 december 2013 @ 21:59:27 #182
50442 DaMook
pi_134168310
Ik en een vriend hebben vanmiddag wat missies gedaan, volgens mij betalen ze nu wel beter. Gelukkig want ik had al een paar dagen niet geglitcht en had weinig geld meer.

Nu een middag missies ongeveer 1 ton verdient. Met glitchen had ik meer gehad, maar dit vind ik ook wel ok :Y .

woensdag 11 december 2013 @ 22:48:33 #183
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134172394
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef DaMook het volgende:
Ik en een vriend hebben vanmiddag wat missies gedaan, volgens mij betalen ze nu wel beter. Gelukkig want ik had al een paar dagen niet geglitcht en had weinig geld meer.

Nu een middag missies ongeveer 1 ton verdient. Met glitchen had ik meer gehad, maar dit vind ik ook wel ok :Y .
Potshot is iig onveranderd. Van andere missies weet ik de payout niet.

Wel briljant op reddit vanmiddag. R* zit er nu kennelijk bovenop.
Kwam iemand met een nieuwe glitch.
Je kon de BF Dune Buggy kopen voor 20.000, maar verkopen voor 39.000, en dat zonder cooldown.
Dus die dingen bestellen, naar LSC rijden en verkopen. Iemand kreeg t voor elkaar om 6 ton in 1 uur te verdienen zo.

Binnen 3 uur na het posten van dat bericht kwamen de eerste posts voorbij met nieuwe screenshots... de auto kost nu opeens 65.000 :D
  woensdag 11 december 2013 @ 22:50:44 #184
50442 DaMook
pi_134172556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Je kon de BF Dune Buggy kopen voor 20.000, maar verkopen voor 39.000, en dat zonder cooldown.
Dus die dingen bestellen, naar LSC rijden en verkopen. Iemand kreeg t voor elkaar om 6 ton in 1 uur te verdienen zo.

Binnen 3 uur na het posten van dat bericht kwamen de eerste posts voorbij met nieuwe screenshots... de auto kost nu opeens 65.000 :D
Dat had die vriend van mij ook gelezen, op het moment dat hij die auto wilde kopen was die ineens zo duur.

woensdag 11 december 2013 @ 22:51:49 #185
50442 DaMook
pi_134172658
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Coveted is volgens mij nog steeds de snelste goed betaalde missie.

woensdag 11 december 2013 @ 22:53:12 #186
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134172784
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef DaMook het volgende:

[..]

Coveted moet je een hoop mannetjes dood schieten.
Bij Potshot maar 2 die niks doen, en 1 in een auto, die je simpelweg klem kan zetten :D
$ 7000 en (hard) 1400RP ofzo
  woensdag 11 december 2013 @ 22:56:11 #187
50442 DaMook
pi_134173023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Coveted moet je een hoop mannetjes dood schieten.
Bij Potshot maar 2 die niks doen, en 1 in een auto, die je simpelweg klem kan zetten :D
$ 7000 en (hard) 1400RP ofzo
Die ga ik morgen ook proberen :) .

Nu slapen :P .

pi_134173683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sticky bombs en granaten kan ik helemaal niet meer oppakken. :{

Al die ammo voor mijn andere wapens kan me niet zoveel schelen, want die zooi is toch goedkoop. Sticky bombs en granaten kosten een stuk meer en die pakte ik dan ook elke keer. Nu lukt dat niet meer. Ik zit ook niet op het maximum te dragen granaten, dus daar ligt het niet aan.

Iemand een idee? :?
pi_134180238
Sticky bombs zijn idd belachelijk duur.... Daar heb ik ondertussen al zoveel geld aan uitgegeven ;(

ben benieuwd hoeveel wel eigenlijk :+
  donderdag 12 december 2013 @ 10:38:49 #190
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134182482
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:25 schreef rival het volgende:
Sticky bombs zijn idd belachelijk duur.... Daar heb ik ondertussen al zoveel geld aan uitgegeven ;(

ben benieuwd hoeveel wel eigenlijk :+
Ik haal ze per 10... 1x Potshot doen en je hebt t er weer uit :D
Ik gooi ze toch niet random overal op
pi_134188972
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef DaMook het volgende:

[..]

headshots snipen is ook erg goed voor je shooting skill, en het is leuk om te doen
pi_134189014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:38 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik haal ze per 10... 1x Potshot doen en je hebt t er weer uit :D
Ik gooi ze toch niet random overal op
Ik heb er op sommige avonden wel 50 doorheen gejaagd als het er niet meer waren :')
pi_134190264
Is dit trouwens een nieuwe feature van update 1.07? M'n auto was opgeblazen, ik bel Mors Mutual, loop naar de hoek (want m'n appartement is een steenworp van waar je de auto's kunt ophalen), en vind hem onderste boven terug;

Overigens werd ik daarna nog 3 keer opgeblazen, en hoefde toen helemaal niks te doen, want m'n auto stond zo goed als nieuw op de hoek. Ik snap er niks meer van.
  donderdag 12 december 2013 @ 15:19:46 #194
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134190665
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:07 schreef OMG het volgende:
Is dit trouwens een nieuwe feature van update 1.07? M'n auto was opgeblazen, ik bel Mors Mutual, loop naar de hoek (want m'n appartement is een steenworp van waar je de auto's kunt ophalen), en vind hem onderste boven terug;

[ afbeelding ]

Overigens werd ik daarna nog 3 keer opgeblazen, en hoefde toen helemaal niks te doen, want m'n auto stond zo goed als nieuw op de hoek. Ik snap er niks meer van.
Tja, er zitten nog wel meer bugs in.
Mijn Sandking was gisteren verdwenen uit m'n garage. Ik ga naar buiten, terug naar binnen, tadaa... daar stond ie weer.
En die "request personal vehicle" werkt niet meer in je quick menu.
En het viel me gisteren op dat m'n monteur 4 straten van m'n huis alsnog een auto kwam brengen. Normaal kreeg ik altijd "je bent te dicht bij huis" meldingen.
pi_134191819
http://socialclub.rocksta(...)i26oZLQ?platformId=2

Edit: Link werkt dus zo niet.

Ik weet niet of die link zo werkt maar dat is best een pittige offroad sanchez track die ik gemaakt heb. Erg handig als je met meerdere allemaal een baan maakt en dan elkaars banen gaat proefrijden om te kijken of je er nog foutjes in vind want zelf zie je die soms over het hoofd.

Dan maar zo.

Een behoorlijke klim met de motor en een hele snelle afdaling met wat irritante rotsen waar je goed door op je bek kan gaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2013 16:04:23 ]
pi_134192206
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef DaMook het volgende:

Ik haal met coveted (Het liefst met 3 of 4 man) al snel 3 ton in 2 uurtjes binnen.
Misschien wel meer. Ik sta iig altijd te snipen. Je eerste 2 sniper schoten kunnen daar 5 kills zijn als je het goed doet.
1 schot op de tank van de sanchez naast de blauwe container die je moet oppakken is 3 kills en 1 schot op 1 van de 2 sanchez motoren waar de helikopter land is weer direct 2 kills. Dan rijden meteen de andere 2 alvast door naar de helikopter en ik probeer de rest uit te schakelen. Meestal lukt dat ook binnen 4 minuutjes en dan krijg je nog extra exp ook omdat iedereen dood is.
  Redactie Games donderdag 12 december 2013 @ 18:00:25 #197
206706 crew  Racerblade
pi_134195704
Mijn character is opeens zwart geworden. :') :') :')
  donderdag 12 december 2013 @ 18:56:04 #198
50442 DaMook
pi_134197416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:10 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik haal met coveted (Het liefst met 3 of 4 man) al snel 3 ton in 2 uurtjes binnen.
Misschien wel meer. Ik sta iig altijd te snipen. Je eerste 2 sniper schoten kunnen daar 5 kills zijn als je het goed doet.
1 schot op de tank van de sanchez naast de blauwe container die je moet oppakken is 3 kills en 1 schot op 1 van de 2 sanchez motoren waar de helikopter land is weer direct 2 kills. Dan rijden meteen de andere 2 alvast door naar de helikopter en ik probeer de rest uit te schakelen. Meestal lukt dat ook binnen 4 minuutjes en dan krijg je nog extra exp ook omdat iedereen dood is.
Dit was met nieuwe en uitgebreidere missies. Coveted doe ik in m'n eentje zo'n 3 minuten per keer over, paar mannetjes snipen (stuk of 5 a 6, meer is niet nodig), naar beneden racen, heli pakken, container jatten en wegwezen.

pi_134197853
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dit was met nieuwe en uitgebreidere missies. Coveted doe ik in m'n eentje zo'n 3 minuten per keer over, paar mannetjes snipen (stuk of 5 a 6, meer is niet nodig), naar beneden racen, heli pakken, container jatten en wegwezen.
In je eentje kun je die container niet in het water gooien, met minimaal 2 wel. dat gaat een heel stuk sneller.
  donderdag 12 december 2013 @ 19:09:51 #200
50442 DaMook
pi_134197917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

In je eentje kun je die container niet in het water gooien, met minimaal 2 wel. dat gaat een heel stuk sneller.
Ah ja ik breng hem altijd gewoon naar martin toe, is ook vlakbij. Waar gooi je hem in het water dan, want vaak zijn we wel met 2 man.

pi_134198039
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:09 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ah ja ik breng hem altijd gewoon naar martin toe, is ook vlakbij. Waar gooi je hem in het water dan, want vaak zijn we wel met 2 man.

Zo lang je maar met 2 man bij de heli bent als ie aankomt.
  donderdag 12 december 2013 @ 19:19:11 #202
50442 DaMook
pi_134198270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Zo lang je maar met 2 man bij de heli bent als ie aankomt.
Ik zal het eens zo proberen, maar dat kan veel sneller heb ik het idee. Op het moment dat hun bij de landingsplaats aankomen is bij mij de heli al geland omdat ik niet zoveel schiet. Als ik dus mijn manier met deze combineer zou er wel een halve tot een hele minuut af moeten kunnen.

pi_134199039
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik zal het eens zo proberen, maar dat kan veel sneller heb ik het idee. Op het moment dat hun bij de landingsplaats aankomen is bij mij de heli al geland omdat ik niet zoveel schiet. Als ik dus mijn manier met deze combineer zou er wel een halve tot een hele minuut af moeten kunnen.
Klopt zij doen het niet op de meest makkelijke manier nee.
  Redactie Games donderdag 12 december 2013 @ 19:51:11 #204
206706 crew  Racerblade
pi_134199651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Een behoorlijke klim met de motor en een hele snelle afdaling met wat irritante rotsen waar je goed door op je bek kan gaan.
Ik wil hem best even rijden, maar er is geen mogelijkheid om ingame jobs van vrienden te zoeken. En op Social Club kan ik hem niet vinden omdat het überhaupt nooit iets vindt. :') Mijn eigen races kan die ook niet vinden, ook al geeft hij wel aan dat ze geüpload zijn.
pi_134233080
Gisteravond eens een race in elkaar gedraaid;

Naam: I'm Not an Ambiturner

Net zoals Derek Zoolander kun je niet linksaf op mijn race, 't is een race met alleen maar bochten rechtsaf. :P.

Oh, de sprong die ook in Downtown Underground zit, zit ook in mijn race. Alleen in mijn race moet je meteen vol in de ankers om op het kruispunt rechtsaf te slaan (en nog een paar andere mogelijk lastige stukjes).
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:16:15 #206
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_134234475
quote:
15s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:00 schreef Racerblade het volgende:
Mijn character is opeens zwart geworden. :') :') :')
Je character heet zeker Thijs Bosma :?

SPOILER
Ik ben inmiddels overleden
pi_134238819
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eens een race in elkaar gedraaid;

[ afbeelding ]

Naam: I'm Not an Ambiturner

Net zoals Derek Zoolander kun je niet linksaf op mijn race, 't is een race met alleen maar bochten rechtsaf. :P.

Oh, de sprong die ook in Downtown Underground zit, zit ook in mijn race. Alleen in mijn race moet je meteen vol in de ankers om op het kruispunt rechtsaf te slaan (en nog een paar andere mogelijk lastige stukjes).
Ziet er tof uit.
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:50:45 #208
50442 DaMook
pi_134243113
Ik heb ook al een paar ideetjes voor een race in gedachten :P . Ofja voor een aantal eigenlijk :D .

pi_134243226
Het is een beetje jammer dat de minimale circuitlengte 0,62 mijl moet zijn, anders had ik van de paardenrenbaan wel een leuk baantje gemaakt. 10 rondjes of zoiets, met slipstream en crossmotoren o.i.d zou dat wel tof zijn.
  vrijdag 13 december 2013 @ 22:01:59 #210
50442 DaMook
pi_134243869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Het is een beetje jammer dat de minimale circuitlengte 0,62 mijl moet zijn, anders had ik van de paardenrenbaan wel een leuk baantje gemaakt. 10 rondjes of zoiets, met slipstream en crossmotoren o.i.d zou dat wel tof zijn.
Ach dat komt bij de meeste van mijn plannen wel goed :D . Voor een aantal moet ik alleen nog een route/locatie uitzoeken.

Redactie Games vrijdag 13 december 2013 @ 22:34:11 #211
206706 crew  Racerblade
pi_134245738
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Je kan er natuurlijk voor zorgen dat de game drie rondjes herkent als één rondje door je checkpoints een beetje slim te plaatsen.
pi_134247156
Kun je ook midden op de berg een circuit uitzetten?
  zaterdag 14 december 2013 @ 18:29:34 #213
50442 DaMook
pi_134265370
Ik heb vandaag 3 races gemaakt. Eentje op sandy shores airfield, eentje van kust naar kust via route 68 en een met alleen een begin en een eindpunt, moet je zelf maar zoeken hoe je rijd :P .

zaterdag 14 december 2013 @ 20:45:54 #214
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134269689
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je ook midden op de berg een circuit uitzetten?
ja, je kunt overal je checkpoints neer zetten
pi_134276854
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ja, je kunt overal je checkpoints neer zetten
Nice. Dat wordt een bergcircuit voor de Raptor. Minimaal een eind van een paar minuten lang zonder duidelijk pad.

Al heb ik al 2 weken niet meer gespeeld ofzo :') de lol is er wel af denk ik.
pi_134277126
Is ergens een lijst van races gemaakt door spelers en zoja hoe kom ik daar op xbox
pi_134279382
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:29 schreef DaMook het volgende:
eentje van kust naar kust via route 68 en een met alleen een begin en een eindpunt, moet je zelf maar zoeken hoe je rijd :P .
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nice. Dat wordt een bergcircuit voor de Raptor. Minimaal een eind van een paar minuten lang zonder duidelijk pad.
Dit klinkt voor mij als redelijk onracebare races. Het idee klinkt misschien leuk, maar ik heb nou al een paar custom races gedaan waar checkpoints al wat ver en uitduidelijk van elkaar staan, en daar ergerde ik me al aan. Een "checkpoints super ver uit elkaar, en zoek het zelf maar uit" achtige race laat ik dan wel aan me voorbij gaan.
pi_134283383
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 00:42 schreef OMG het volgende:

[..]

[..]

Dit klinkt voor mij als redelijk onracebare races. Het idee klinkt misschien leuk, maar ik heb nou al een paar custom races gedaan waar checkpoints al wat ver en uitduidelijk van elkaar staan, en daar ergerde ik me al aan. Een "checkpoints super ver uit elkaar, en zoek het zelf maar uit" achtige race laat ik dan wel aan me voorbij gaan.
Als je ergens ongelukkig vast komt te zitten halverwege spawn je weer aan het begin. Dat is het vervelende eraan vind ik.
  zondag 15 december 2013 @ 18:59:55 #219
50442 DaMook
pi_134299982
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Nestalgie het volgende:
Is ergens een lijst van races gemaakt door spelers en zoja hoe kom ik daar op xbox
Als je bij de fok crew zit zou je die van mij en andere fok crewmembers al moeten kunnen zien. Start, online, jobs, crewjobs ofzoiets.

zondag 15 december 2013 @ 19:01:05 #220
50442 DaMook
pi_134300012
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 00:42 schreef OMG het volgende:

[..]

[..]

Ik heb geen checkpoints :P , gewoon rijden en je kennis van de map gebruiken om de kortste weg te vinden. Ik heb zelf nog geprobeerd een waypoint te zetten (dat zou het al makkelijker maken, maar ook dat werkt niet). Je begint op het strand en moet naar het amphorium of hoe heet zo'n openlucht theater.

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 10:56 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Als je ergens ongelukkig vast komt te zitten halverwege spawn je weer aan het begin. Dat is het vervelende eraan vind ik.
Daar had ik nog niet aangedacht, maar mijn idee was van, je weet het begin en eindpunt, kijk maar via welke weg je er komt :) . Of kijk zo nu en dan op je map.

zondag 15 december 2013 @ 19:04:30 #221
50442 DaMook
pi_134300109
Ik wil eigenlijk ook een race over de snelweg helemaal rondom de map, maar ik denk dat mensen dat te lang vinden :X .

En een 24 uurs race, maar ik ben er nog niet uit hoe ik dat voor elkaar ga krijgen :P (sowieso te weinig coureurs plekken (16 geloof ik max) en je kunt niet op tijd instellen). Uiteraard wel tijd in verhouding tot GTA tijd (dus niet echt 24 uur, al lijkt me dat ook wel tof, dat je met je crew echt 24 uur vol moet maken en moet wisselen van coureur :D ).

[ Bericht 84% gewijzigd door DaMook op 15-12-2013 19:09:34 ]

pi_134311381
Welke money glitch is er nou weer geintroduceerd? :')

Vriend stuurt net een appje met een foto, hij zou 105 miljoen gekregen hebben nadat hij een omatje uit een auto trok en dood schopte..

Dus beste fokkers, wat is de waarheid?
  maandag 16 december 2013 @ 08:59:48 #223
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134318828
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:41 schreef Vendris het volgende:
Welke money glitch is er nou weer geintroduceerd? :')

Vriend stuurt net een appje met een foto, hij zou 105 miljoen gekregen hebben nadat hij een omatje uit een auto trok en dood schopte..

Dus beste fokkers, wat is de waarheid?
Ja, en 200 miljoen voor een auto voor simeon... heel reddit staat vol met foto's van mensen die opeens van een paar miljoen tot honderden miljoenen erbij kregen, uit t niks.

Waarschijnlijk was dat oude vrouwtje toeval en kreeg ie gewoon op dat moment een kapitaal gedumpt.
  maandag 16 december 2013 @ 15:32:22 #224
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_134330382
Ik heb een probleem.

Twee auto's die ik gejat heb en in mijn garage heb gestald zijn tijdens het free roamen vernietigd. Als ik de verzekering bel kan ik geen claim indienen terwijl de auto's wel in mijn lijst zie als ik mijn mechanic bel. Heb de auto's namelijk gepimpt 1 had ik nog een lost en theft gebeuren op gegooid en andere niet want als je een garage hebt hoeft het heb ik mij laten weten.

Hoe kan ik nou die 2 auto's terug krijgen? Zijn beiden de bucaneer, vind het een gave bak en je kan hem ook niet kopen wat best kut is :{
  maandag 16 december 2013 @ 15:41:56 #225
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134330722
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 15:32 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een probleem.

Twee auto's die ik gejat heb en in mijn garage heb gestald zijn tijdens het free roamen vernietigd. Als ik de verzekering bel kan ik geen claim indienen terwijl de auto's wel in mijn lijst zie als ik mijn mechanic bel. Heb de auto's namelijk gepimpt 1 had ik nog een lost en theft gebeuren op gegooid en andere niet want als je een garage hebt hoeft het heb ik mij laten weten.

Hoe kan ik nou die 2 auto's terug krijgen? Zijn beiden de bucaneer, vind het een gave bak en je kan hem ook niet kopen wat best kut is :{
Die Tracker zit er sowieso in als je auto in je garage zet. Enige verschil is dus: betalen voor dat ding bij LSC, of gratis als je hem je garage in rijd.

Je moet echter wel je auto's ook verzekeren. Als je dat niet doet, ben je ze kwijt als ze weg zijn.
pi_134334894
wow! ik heb twee keer 50 miljoen gekregen van een gast die ik niet ken! dafuq.. :P
  donderdag 19 december 2013 @ 09:09:46 #227
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_134440089
Loop je naar je garage toe, komt er opeens een sultan voorbij rijden. *O*

Eindelijk, nu ff helemaal customizen zodat het exact de rs is uit GTA 4
  donderdag 19 december 2013 @ 09:37:15 #228
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134440725
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef All-out het volgende:
wow! ik heb twee keer 50 miljoen gekregen van een gast die ik niet ken! dafuq.. :P
Hopen dat ze verder niet vinden dat je moedwillig gecheat hebt...je zal niet de eerste zijn die een mailtje van R* krijgt.
http://support.rockstarga(...)ceiving-modded-money

Mailtje van iemand die zomaar 3 miljard heeft gekregen

En dat is nog zoiets kroms... daar waar je singleplayer met wat geluk zo een paar miljard kunt verdienen, LEGAAL, wordt je geld gelimiteerd tot 2.1 miljard (max value van een integer).
Maar online kan dat veel hoger... terwijl online je wel echt maanden moet gaan grinden om legaal aan meer dan 2 miljard te komen. En dat terwijl ze het online cheaten tegen willen gaan. :')
pi_134447489
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:09 schreef _NZT_ het volgende:
Loop je naar je garage toe, komt er opeens een sultan voorbij rijden. *O*

Eindelijk, nu ff helemaal customizen zodat het exact de rs is uit GTA 4
Ja, die Sultan is echt vet, hij rijdt zo lekker!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:37 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Hopen dat ze verder niet vinden dat je moedwillig gecheat hebt...je zal niet de eerste zijn die een mailtje van R* krijgt.
http://support.rockstarga(...)ceiving-modded-money

Mailtje van iemand die zomaar 3 miljard heeft gekregen
[ afbeelding ]

En dat is nog zoiets kroms... daar waar je singleplayer met wat geluk zo een paar miljard kunt verdienen, LEGAAL, wordt je geld gelimiteerd tot 2.1 miljard (max value van een integer).
Maar online kan dat veel hoger... terwijl online je wel echt maanden moet gaan grinden om legaal aan meer dan 2 miljard te komen. En dat terwijl ze het online cheaten tegen willen gaan. :')
Ik ben benieuwd. Het zou wel scheef zijn, want ik kan er niks aan doen dat ik dat geld gekregen heb :P ik ben er op zich wel blij mee natuurlijk, maar ik merk ook dat het direct de beloning van normale gameplay wegneemt.
pi_134675085
Het sneeuwt in LS :o
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134675946
quote:
12s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Het sneeuwt in LS :o
Serieus? Waar?

Ik heb mezelf wel een kerstmuts opgezet.
pi_134676009
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Serieus? Waar?

Ik heb mezelf wel een kerstmuts opgezet.
In de stad sowieso, ben ook niet verder gereden dan daar.. Even heli-pickup gedaan want van boven ziet er 'snachts wel leuk uit :)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134676388
Als ik het spel op pauze zet en vervolgens even met de laptop een beetje aan de gang ga kan ik hier prima naar luisteren:

_O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134677306
Met die sneeuw lijkt m'n Carbonizzare wel een opgevoerde muscle car in de regen.
pi_134677482
Hmm. Ik join net een sessie, rijd wat rond en krijg plotseling $726,099,264 van iemand die meteen de sessie verlaat.

Moet ik nu bang zijn dat er iets met m'n account gebeurt?
pi_134677529
Godver, krijg ik net weer geld. $699,459,968. Met een "Merry Christmas!" er achteraan.
pi_134678101
Wtf 😃
  woensdag 25 december 2013 @ 11:02:02 #238
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134679225
Fijne kerst GAMERS *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_134685425

Vet die sneeuw.
  woensdag 25 december 2013 @ 21:53:35 #240
50442 DaMook
pi_134695802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vet die sneeuw.
Is dat ingame ? Dat is wel vet :D .

pi_134696091
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 05:04 schreef OMG het volgende:
Hmm. Ik join net een sessie, rijd wat rond en krijg plotseling $726,099,264 van iemand die meteen de sessie verlaat.

Moet ik nu bang zijn dat er iets met m'n account gebeurt?
Hoe kan je iemand geld geven? Niet eens naar gekeken, dus zal best een simpele optie voor zijn :P
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134696153
Jammer dat het niet 1 grote server is, een beetje vuurwerk in Los Santos rond middernacht zou wel gaaf zijn _O-. Al zal het grootste geweld daar uit die buurt van Trevor komen. Aso's :').
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134700698
quote:
12s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer dat het niet 1 grote server is, een beetje vuurwerk in Los Santos rond middernacht zou wel gaaf zijn _O-. Al zal het grootste geweld daar uit die buurt van Trevor komen. Aso's :').
van t kamp :D

wel tof dat t sneeuwt
pi_134702270
Holy shit, ik krijg net:

100.668.096,-

Defuq? Ik zat net pas in de server :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134702708
Iedere sessie lijkt wel verpest met dat gemodde geld. Ik heb nu 1.4 miljard. Heb het wel bij Rockstar gemeld, want ik heb eigenlijk maar $100,000 of zo.
  donderdag 26 december 2013 @ 20:47:36 #246
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_134725440

Heel mijn stats naar de klote door die kuthackers.
100 miljoen ok. Maar dit..pff. Daar komt nog bij dat ik net een ragequit had door een paar kolerelijers die met godmode mensen lopen te killen. Nee, voor mij is het voor vandaag ff genoeg. Dat al die hackers maar doodvallen. Heel de game gaat zo naar de mallemoeren.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:40:10 #247
50442 DaMook
pi_134733566
Ik kreeg een live message van een onbekend iemand of ik geld wil. Aangezien ik nog 1000 dollar had wilde ik dat wel. Kom ik in een sessie waarin 3 man me miljoenen blijven geven.

Misschien zo nog even kijken wat ik eraan over heb gehouden.

EDIT: 3 miljard en tig miljoen en meer :P . Iets meer dan ik hoopte.

Neemt niet weg dat ik gewoon missies blijf doen, dat is het beste van het spel, ik zit vooral te wachten op de heists :Y .

[ Bericht 55% gewijzigd door DaMook op 27-12-2013 01:07:38 ]

pi_134737215
Ligt het aan mij, of zijn er bounty's op mensen gezet die gewoon niet dood kunnen?
pi_134737403
UnbrandedDock71 gave you $10.066.496

BoxierList10867 gave you $61.900.000

You succesfully completed the $201.336.200 Bounty on VarableAcht2

Ik heb nu $ 2.250.562.842 + $ 4 cash :')

Dit gaat niet goed.. :|W

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2013 10:22:16 ]
pi_134740312
Loop hier ook rond met 2.500.000.000 :')

Ach...blijf lekker missies doen!
pi_134746281
Gisteren een Xboxlive kaartje gekocht voor 3 maanden en wilde GTA Online gaan doen, maar kreeg de melding dat Rockstar unable was om mijn files te syncen oid. Even gekeken op internet, en blijkt dat meer mensen er last van hebben en dat er soms wel/soms geen oplossing voor is. Hier mensen bekend mee?
Heb al de update verwijderd en opnieuw gedownload maar dat heeft nog niets geholpen. Heeft Rockstar na 3 maanden nog steeds problemen met Online? Zou wel erg zijn.
pi_134746890
Google dns?

8.8.8.8
8.8.4.4

Sinds dien geen problemen meer voor mij
pi_134747260
Dit is wel het slechtste moment om GTA Online te gaan spelen. De valsspelers vermenigvuldigen zich als konijnen nu.
pi_134748594
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:15 schreef Desunoto het volgende:
Dit is wel het slechtste moment om GTA Online te gaan spelen. De valsspelers vermenigvuldigen zich als konijnen nu.
Het is echt niet normaal nee. Gisteren zat ik in een "good sport" server waar 3 tanks rond reden waarvan de hoogste rang volgens mij rond de 10 was. Lekker het hele spel verzieken met zijn allen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2013 15:55:39 ]
pi_134749228
Dat is zeker verdacht, maar niet onmogelijk. Je kan tanks uit het militaire terrein stelen met wat hulp van anderen.

De vervelendste valsspelers zijn zij die op de één of andere manier zichzelf onschendbaar hebben gemaakt, zelfs als ze te voet zijn. Ik vermoed dat ze zichzelf een paar miljard gezondheidspunten hebben gegeven net zoals men premies van een paar miljard op elkaar plaatst of zulke beloningen ontvangt na een missie.

Met de uitbraak van al deze hoge getallen overal lijkt het relatief simpel te zijn om met cijfertjes te kloten in gamebestanden. Het doet me denken aan oudere games voor de pc waar je in de systeemmappen (in het simpelste geval met notepad!) een paar cijfertjes kon veranderen om jezelf een enorm voordeel te geven.
pi_134750110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Dat is zeker verdacht, maar niet onmogelijk. Je kan tanks uit het militaire terrein stelen met wat hulp van anderen.

De vervelendste valsspelers zijn zij die op de één of andere manier zichzelf onschendbaar hebben gemaakt, zelfs als ze te voet zijn. Ik vermoed dat ze zichzelf een paar miljard gezondheidspunten hebben gegeven net zoals men premies van een paar miljard op elkaar plaatst of zulke beloningen ontvangt na een missie.

Met de uitbraak van al deze hoge getallen overal lijkt het relatief simpel te zijn om met cijfertjes te kloten in gamebestanden. Het doet me denken aan oudere games voor de pc waar je in de systeemmappen (in het simpelste geval met notepad!) een paar cijfertjes kon veranderen om jezelf een enorm voordeel te geven.
Die mensen ben ik ook al tegen gekomen ja. Je kunt schieten wat je wilt maar ze kunnen niet dood. Ook staan ze niet in passive mode want dan had de cursor geen rood aangegeven.
En ik heb gelukkig nog altijd geen ongevraagde belachelijke bedragen ontvangen. Dat wil ik ook helemaal niet.
pi_134754477
Ik speelde net bij GTA Online en ik reed over een lange weg 1 kant op en één zo'n vent spawnde de hele tijd voor mij in zijn Merryweather jeep en reed mij tegemoet, tot wel vijf keer toe. En dat ging wel met een zodanige snelheid dat hij niet de hele tijd heen en weer kon rijden zonder op de radar te verschijnen.
pi_134755492
http://support.rockstarga(...)Glitch-Hack-problems

quote:
If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty, please submit a request to have the money removed. If you were not engaged in any willful cheating or exploiting yourself, you do not need to worry about getting caught up in our work to separate out cheaters from the rest of the population. There is no need to post a topic on the support forum.

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2013 18:48:24 ]
pi_134755632
Zo'n hoge bounty is dan wel weer mooi, dat moeten ze ook gewoon invoeren vind ik, een bounty van $100.000+.
Maar dan wel nadat de cheaters weg zijn die nu miljarden hebben.
pi_134755675
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef Kamikaas het volgende:
Zo'n hoge bounty is dan wel weer mooi, dat moeten ze ook gewoon invoeren vind ik, een bounty van $100.000+.
Maar dan wel nadat de cheaters weg zijn die nu miljarden hebben.
hoohoohoo

Ik heb maar 2 miljard en ik heb niks gecheat :'(
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:02:19 #261
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_134756108
Gister in open sessie: 3x bounty van over de 2 miljard binnen 15 minuten :')

Ik kill die gasten niet, voor je het weet sta je op die cheaters list.
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:03:44 #262
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_134756163
quote:
In ieder geval vooruitgang. Maar wat gaan ze doen met die mensen die zonder pardon gebanned werden?
pi_134756623
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

In ieder geval vooruitgang. Maar wat gaan ze doen met die mensen die zonder pardon gebanned werden?
Ik heb gelukkig nog niet zulke bedragen ontvangen maar als ik wel zo'n bedrag zou ontvangen en daardoor gebanned zou worden dan smijt ik het spel weg.
pi_134761365
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig nog niet zulke bedragen ontvangen maar als ik wel zo'n bedrag zou ontvangen en daardoor gebanned zou worden dan smijt ik het spel weg.
Ik heb mijn miljarden issue aan Rockstar gemeld. Als ik per ongeluk gemod geld uit aan het geven ben (want ik ga niet dagelijks m'n transactie historie nalopen en rekenen hoeveel ik nou echt heb) en daarom gebanned word, dan bekijkt Rockstar het maar.
pi_134765707
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik heb mijn miljarden issue aan Rockstar gemeld. Als ik per ongeluk gemod geld uit aan het geven ben (want ik ga niet dagelijks m'n transactie historie nalopen en rekenen hoeveel ik nou echt heb) en daarom gebanned word, dan bekijkt Rockstar het maar.
inderdaad, ik had 3 ton en ik heb al een tank gekocht :D kon t niet laten :+
pi_134766945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:55 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Het is echt niet normaal nee. Gisteren zat ik in een "good sport" server waar 3 tanks rond reden waarvan de hoogste rang volgens mij rond de 10 was. Lekker het hele spel verzieken met zijn allen.
Lijkt mij sterk dat ze die gekocht hebben, om tank te kopen moet je rank 70 zijn ;)
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:02:22 #267
50442 DaMook
pi_134771053
Ik wil niet dat ze het geld weghalen :') , maar wil ook niet cheater genoemd worden :{ . Kan ik er wat aan doen dat ze het me geven :P . Ze moeten die glitch maar gewoon snel maken.

zaterdag 28 december 2013 @ 00:03:24 #268
50442 DaMook
pi_134771104
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk dat ze die gekocht hebben, om tank te kopen moet je rank 70 zijn ;)
Idd, ik heb geld te over nu, maar ik kan het niet uitgeven aan dingen die ik wil omdat ik die rank nog niet heb :') (wapens, mods ed) .

pi_134771404
http://socialclub.rocksta(...)hykGyLA?platformId=2

Dat is een vette nieuwe race gemaakt door een user.
pi_134777595
Zal me benieuwen wat er met mijn aankopen gaat gebeuren wat ik met het "gekregen geld" gekocht heb.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 08:16:33 ]
pi_134815301
Bounty van 2 miljard verzilverd :')
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134823205
quote:
12s.gif Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Bounty van 2 miljard verzilverd :')
Nice :')

het lijkt wel of er meer gecheat wordt dan ooit. Die bounty's is een manier om het geld wit te wassen denk ik
pi_134823308
Ik kreeg 4 miljoen en ik had al een half miljoen dus ik heb alvast wat geld geïnvesteerd in een paar leuke auto's en ik ga nog wapens kopen.

Neem aan dat Rockstar geen geld gaat afnemen?
pi_134831008
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik kreeg 4 miljoen en ik had al een half miljoen dus ik heb alvast wat geld geïnvesteerd in een paar leuke auto's en ik ga nog wapens kopen.

Neem aan dat Rockstar geen geld gaat afnemen?
quote:
In regards to reports of hacking and cheating in Grand Theft Auto Online, we are working on a fix that will remove any GTA$ gained through these blatant exploits, as well as prevent this from happening in the future. We'll also be taking appropriate measures very soon to punish anyone that we've discovered manipulating GTA Online in this manner (as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear).

If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty and would like to have the money removed from your account immediately, you can submit a request to us to have your balance properly adjusted. Otherwise, the money you've been gifted will be removed once our upcoming fix is in place.
Zo te lezen wel, na een update.

http://support.rockstarga(...)eiving-modded-money-
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134834879
quote:
12s.gif Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

[..]

Nou dat zal mij benieuwen, de helft is al uitgegeven.
pi_134841029
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 17:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nou dat zal mij benieuwen, de helft is al uitgegeven.
Ik heb een ander huis gekocht, paar super auto's gekocht en vol geupgrade, een tank gekocht. :')
Ik had maar 300.000 voordat ik een paar miljard er bij kreeg :P
pi_134846392
quote:
12s.gif Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

[..]

Maar alleen de mensen die het geld gecreëerd hebben. Als je het geld gekregen hebt, hoef je je geen zorgen te maken staat er volgens mij.
Je KAN het gekregen geld weg laten halen door Rockstar, maar moet volgens mij niet.
pi_134848570
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:05 schreef Kamikaas het volgende:

[..]

Maar alleen de mensen die het geld gecreëerd hebben. Als je het geld gekregen hebt, hoef je je geen zorgen te maken staat er volgens mij.
Je KAN het gekregen geld weg laten halen door Rockstar, maar moet volgens mij niet.
quote:
Otherwise, the money you've been gifted will be removed once our upcoming fix is in place.
Ze gooien het er dan sowieso af na de update toch? Er zal je alleen qua bannen enzo niets gebeuren als je geld gekregen hebt. De cheaters zijn natuurlijk wel het haasje :).

Ik vraag me trouwens af hoe ze dat willen doen, alle logs doornemen? Als je een miljard hebt dan zullen ze je er snel uitgepikt hebben en je geld wegnemen. Maar met een paar miljoen (die je dus ook op een "legale" manier gespaard kan hebben) zullen ze je wel met rust laten.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134848826
Alsof ze al je uitgaven van na zo'n ontvangst gaan napluizen en terugboeken.
pi_134852275
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alsof ze al je uitgaven van na zo'n ontvangst gaan napluizen en terugboeken.
We het snel genoeg merken als er ineens wat autos in je garage missen en je bankrekening ineens een stuk leger is.

Ik heb in m'n support ticket aan Rockstar gemeld dat het geld maar morgen weghalen en dat ik wel zie wat ze doen met eventuele aankopen.

Ook vul ik regelmatig dat ticket aan met gamertags die geld uitdelen en/of in god-mode spelen. Lekker snitchen over die gameverpestende sukkels, heerlijk!
pi_134854810
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik heb in m'n support ticket aan Rockstar gemeld dat het geld maar morgen weghalen en dat ik wel zie wat ze doen met eventuele aankopen.

Heb ik eergister ook gedaan, ik heb al t geld nog :P
pi_134855195
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Heb ik eergister ook gedaan, ik heb al t geld nog :P
Ik ook. Kreeg nog 1 of ander vaag bevestigings mailtje dat het probleem zou zijn opgelost, maar ik heb alles nog.
pi_134862783
Mwah, Rockstar draait wat dat betreft overuren. Die krijgen duizenden mails binnen. Zet daar maar eens een team op, hahaha _O-.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 30 december 2013 @ 08:44:20 #284
50442 DaMook
pi_134864024
Als ze ook aankopen weg gaan halen wil ik wel terug wat ik had voordat ik dat geld kreeg :P , anders heb ik niets meer :') .

maandag 30 december 2013 @ 13:29:33 #285
161279 Royke87
PS4: CousinSkeeter_87
pi_134871684
Weet iemand toevallig een manier om iemand veel geld te kunnen geven? Ik heb zelf 1 biljoen en mijn broer en een vriend van mij hebben niet veel geld nu wil ik hun geld geven maar een bounty is maar 9000 en geld geven kan niet. Wat ik doe is een auto van de straat plukken en helemaal pimpen zodat hun hem kunnen verkopen voor circa 90.000 dollar.
  Redactie Games maandag 30 december 2013 @ 13:58:23 #286
206706 crew  Racerblade
pi_134872928
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef Royke87 het volgende:
Weet iemand toevallig een manier om iemand veel geld te kunnen geven? Ik heb zelf 1 biljoen en mijn broer en een vriend van mij hebben niet veel geld nu wil ik hun geld geven maar een bounty is maar 9000 en geld geven kan niet. Wat ik doe is een auto van de straat plukken en helemaal pimpen zodat hun hem kunnen verkopen voor circa 90.000 dollar.
Als je dat doet zal je waarschijnlijk zelf geband worden aangezien je dat geld niet legitiem verkregen hebt.
pi_134958460
Vanmiddag dan de grootste cheater tot nu toe tegengekomen. Kerel (lvl 773) joinde ons tijdens een race waarna hij de volgende race mee deed. Zijn rang vertrouwde ik al niet maar toch begonnen we de rockstar verified race "jumps jumps jumps". De teller schiet op go en die gozer rijd me toch met een raket auto de eerste schans over zeker 200 meter de lucht in omdat hij veel te fucking snel ging terwijl die zo'n snelheid nooit kon halen. Blijkbaar iets gemod waardoor zijn auto 2x zo snel was dan de rest. Wij vonden het wel grappig omdat hij er iedere bocht zo hard uit vloog dat hij als nog bijna onderaan eindigde.
Daarna nog wat races gedaan met hem erbij omdat hij toch bijna niet kon winnen totdat er een team deathmatch potje werd gestart. We starten de game en het hele speelveld werd zo goed als opgeblazen door die kerel met een raket werper die zo'n, en dan overdrijf ik niet, 50 raketten in 1 keer schoot. WTF! DUDE!

Daarna er maar uitgekickt want daar kon niemand tegenop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2014 19:40:49 ]
pi_134960109
Ik kwam iemand van level 1000 tegen.
pi_135269406
Het lijkt nu weer wat rustiger te worden qua cheaters, maar er zijn nog steeds verdacht veel mensen met tanks. Als ze daarmee beginnen zoek ik een andere sessie op want je bent om de 30 sec dood
pi_135269493
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik kwam iemand van level 1000 tegen.
Ik dacht dat de levels maar tot 999 gingen. 1000 zal dan wel echt het maximum zijn. Ik zit zelf nog maar op 63 dus ik heb nog even te gaan :)
pi_135346949
hmm, ik zat in passive mode en iemand zette een bounty op mij. Maar omdat ik in active mode zat, kreeg niemand mij dood? Lijkt me een bug?
pi_135354314
Neeeee! Gisteren kon ik niet spelen met mijn karakter dus ik moest even snel een tijdelijke nieuwe maken. Nu kijk ik op de website van Rockstar waar ik idd mijn oude rang nog gewoon heb maar mijn karakter er nog steeds uitziet als het tijdelijke karakter wat ik gemaakt heb. Een negerin.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2014 14:07:52 ]
  Redactie Games zaterdag 11 januari 2014 @ 16:55:14 #293
206706 crew  Racerblade
pi_135359525
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Neeeee! Gisteren kon ik niet spelen met mijn karakter dus ik moest even snel een tijdelijke nieuwe maken. Nu kijk ik op de website van Rockstar waar ik idd mijn oude rang nog gewoon heb maar mijn karakter er nog steeds uitziet als het tijdelijke karakter wat ik gemaakt heb. Een negerin.

[ afbeelding ]

Wtf. _O-

Moet zeggen, je bent er niet op achteruit gegaan. :P Het zou best kunnen dat als je gaat spelen gewoon je normale uiterlijk weer terugkrijgt. Zou niet de eerste bug op Social Club zijn.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 23:11:36 #294
50442 DaMook
pi_135377403
quote:
99s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:46 schreef All-out het volgende:
Het lijkt nu weer wat rustiger te worden qua cheaters, maar er zijn nog steeds verdacht veel mensen met tanks. Als ze daarmee beginnen zoek ik een andere sessie op want je bent om de 30 sec dood
'je kunt mensen in tanks snipen. Hoe weet ik niet, maar ik had er een gejat van iemand en een vriend van me snipete me toen per ongeluk.

pi_135431806
Ik denk dat ik maar eens flink wat stocks ga kopen aan de hand van deze site:
http://bawsaq.hviidnet.co(...)de=BET&platform=Xbox

Geld verdienen online gaat me veel te langzaam. Sinds ik online speel 1,7 miljoen bij elkaar verdiend, maar het verdwijnt als sneeuw voor de zon. Er zijn trouwens behoorlijke crashes op BAWSAQ.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 13 januari 2014 @ 12:53:23 #296
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_135432221
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik denk dat ik maar eens flink wat stocks ga kopen aan de hand van deze site:
http://bawsaq.hviidnet.co(...)de=BET&platform=Xbox

Geld verdienen online gaat me veel te langzaam. Sinds ik online speel 1,7 miljoen bij elkaar verdiend, maar het verdwijnt als sneeuw voor de zon. Er zijn trouwens behoorlijke crashes op BAWSAQ.
Is offline voor GTA online
pi_135440629
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:55 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Wtf. _O-

Moet zeggen, je bent er niet op achteruit gegaan. :P Het zou best kunnen dat als je gaat spelen gewoon je normale uiterlijk weer terugkrijgt. Zou niet de eerste bug op Social Club zijn.
Ik had gisteren mijn oude karakter weer terug :)
  maandag 13 januari 2014 @ 17:03:19 #298
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_135442584
:W

Voor het eerst sinds een tijdje weer GTA opgestart, moet zeggen dat die huidige Rockstar Verified levels wel erg leuk zijn.

Ik krijg mezelf alleen maar niet in fatsoenlijke sessies, elke keer als ik in een lobby mijn complete sessie uitnodig staat er dat er geen uitnodigingen verstuurd zijn...

Zijn de mensen hier in die crew nog een beetje actief? Ik ben destijds een eigen crew begonnen maar dat is helaas nooit van de grond gekomen, het lijkt me wel leuk om niet steeds met complete vreemdelingen te spelen... :+
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_135443282
quote:
17s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Muchachooo het volgende:

Voor het eerst sinds een tijdje weer GTA opgestart, moet zeggen dat die huidige Rockstar Verified levels wel erg leuk zijn.

Ik krijg mezelf alleen maar niet in fatsoenlijke sessies, elke keer als ik in een lobby mijn complete sessie uitnodig staat er dat er geen uitnodigingen verstuurd zijn...

Zijn de mensen hier in die crew nog een beetje actief? Ik ben destijds een eigen crew begonnen maar dat is helaas nooit van de grond gekomen, het lijkt me wel leuk om niet steeds met complete vreemdelingen te spelen... :+
Drrrrrrugsbunny is mijn username. Ik doe graag mee en speel regelmatig met de fok crew aan of de lost crew.
Ik kom regelmatig in 16 player races terecht wat uiteraard een enorme chaos geeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 17:23:16 ]
pi_135503779
quote:
17s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Muchachooo het volgende:

mijne is Roadner, moet zeggen dat ik deze weken net wat minder actief ben, maar het lijkt me leuk om ook wat regelmatiger met dezelfde mensen te spelen. Mijn crew heeft al 3 members :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:48:50 #301
50442 DaMook
pi_135505099
Ik ben bijna dagelijks online. DaMook82 , ik voeg alleen niet snel vriendjes toe :P , dat moet je verdienen :) .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')