SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
? - ? - Olavius020
Anormius - Mothzor - Anormius
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Chef1889 - Chef_M - Chef1889
Cryothic NL - Cryothic - cryothic
DaMook82 - DaMook - DaMook82
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - FerryBB
EinschteinNL - einschtein - einschtein
Exentric90 - Exentric90 - Exentric90
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
Jessah - Jessah - Jessah88
JostiNSD - Kale - JostiNSD
Kaiman62 - liveevil - DosiNL
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
lipinsky - house_is_a_feeling - lipinsky
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
MetionedDCMJ - Sjonnie1990 - MentionedDCMJ
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
RefIy - / - iDigitzz
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
RuffRyder NL - MMGYMCMB - RuffRyder_NL
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Thizzlor - iGenyus - iGenyus
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
Toek85 - Toekito - Toek85
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman![]()
Dat is idd zo goed als onmogelijk ja of je moet er een jaar aan tijd insteken. Het gaat hun er idd puur om dat je nu echt geld gaat uitgeven voor gta geld.....quote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Wat triest zeg. Als een speler nu begint zal die nooit een mooi appartement en garage kunnen betalen, tenzij hij echt geld gebruikt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wil je testen? Je krijgt voor 1 ronde geloof ik nog geen 1000$, en 200RP ofzo van wat ik gehoord heb..
Ik werd gisteren 4de in een point-to-point race (comute) met 12 man. 750$, 250RP
Je krijgt 7K RP indien je met 2 of meer raced en steeds je ronde tijd verbetert bij elke ronde..quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wil je testen? Je krijgt voor 1 ronde geloof ik nog geen 1000$, en 200RP ofzo van wat ik gehoord heb..
Ik werd gisteren 4de in een point-to-point race (comute) met 12 man. 750$, 250RP
Nu nog? Bij hoeveel rondes?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef TryX het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt 7K RP indien je met 2 of meer raced en steeds je ronde tijd verbetert bij elke ronde..
Dit alleen in criminal rounds..
Survival is nog steeds 20.000 maar zo ontzettend saai. Missies worden ook snel saai, races niet want daar gebeurt constant wel weer iets onverwachts. En als je survival of een missie speelt ben je soms net zo veel aan munitie kwijt dan dat het opbrengt. Meestal trok ik dat dan weer recht door te racen maar dat levert dus ook geen kut meer op.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef OMG het volgende:
Het is dat ik nog die level 100 achievement wil halen, maar anders was ik toch wel langzaam aan van GTA Online naar iets anders overgestapt denk ik.
Een speler die nu start zal inderdaad flink door moeten spelen om een leuk appartement te kunnen aanschaffen. En dan heb je nog de upgrades voor auto's die ook veel te veel kosten. Hoe kun je nou ooit geld verdienen als je nooit een race kunt winnen omdat je met een stock auto aan het racen bent?
Ik vond het juist wel goed werken, voordat alles verpest was. Lekker een avondje met crewmembers racen. Tig races gedaan, 3 - 4 levels omhoog en een ton of wat verdient (waar je dan net een bumper en een toeter van kunt kopen..).
Ik gok dat het dan voorlopig terug naar de missies is. En survival. Tenzij ze die shit ook verprutst hebben.
Da's waar. Met survival ben ik inderdaad wel een paar duizend aan alleen al ammo voor m'n carbine rifle kwijt, dus echt 20,000 winnen doe je ook niet. Wel is het makkelijk om in de laatste paar waves gratis was sticky bombs te pakken.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Survival is nog steeds 20.000 maar zo ontzettend saai. Missies worden ook snel saai, races niet want daar gebeurt constant wel weer iets onverwachts. En als je survival of een missie speelt ben je soms net zo veel aan munitie kwijt dan dat het opbrengt. Meestal trok ik dat dan weer recht door te racen maar dat levert dus ook geen kut meer op.
Heists hebben de story mode tof gemaakt (helaas te weinig in mijn ogen), hoop echt dat die er heel veel komen in online. Van klein tot groot, maar wel met voorbereidingen en alles.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's waar. Met survival ben ik inderdaad wel een paar duizend aan alleen al ammo voor m'n carbine rifle kwijt, dus echt 20,000 winnen doe je ook niet. Wel is het makkelijk om in de laatste paar waves gratis was sticky bombs te pakken.. Scheelt je toch weer een paar honderd per bom.
Racen en dergelijk was inderdaad het leukst, want het kan best lang spannend blijven. En sommige missies zijn gewoon rete irritant, zoals die suffe fetch missies van Simeon en dergelijke. Of die missie bovenop de wolkenkrabber in aanbouw; die missie is te frustrerend voor wat 'ie op moet leveren.
Maar goed, ik mekker een hoop, maar de heists zitten er nog aan te komen. Ooit. En een content creator als ik het goed heb. Stiekem hoop ik met de heists op redelijk wat afwisseling zoals in de story mode. Verschillende soorten missies met verschillende soorten aanpak. In de story mode vond ik ze best tof om te doen, en had er best wat meer van gewild, dus ik hoop dat het net zo tof wordt online.
Daarnaast lijkt me die content creator ook best leuk om zelf races te maken en zo. 100 rondjes om Los Santos!
En tegelijkertijd heb ik zo'n gevoel dat beide ook wel weer hun problemen kunnen hebben, gezien de historie van alle kwalen van GTA Online tot nu toe. Heists waar mensen in 1,5 minuut doorheen glitchen en races van 100 meter die 20 miljoen opleveren. Het zou me niks verbazen.
Maar wel een gratis buggy en een gratis bootquote:Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef Jessah het volgende:
Ik heb een paar dagen niet gespeeld, kan iemand me invullen over wat er precies is veranderd? Los van de nieuwe content dan. Alle races/missies leveren nu minder op en prijzen zijn omhoog ofzo?
Die missie is juist één van de betere ontworpen missies... ik weet niet wat jij doet, maar het is toch echt de bedoeling om te landen op de andere wolkenkrabber om vanaf daar wat vijanden neer te schieten om dan pas naar de wolkenkrabber in aanbouw te vliegen en de rest neer te maaien.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef OMG het volgende:
Of die missie bovenop de wolkenkrabber in aanbouw; die missie is te frustrerend voor wat 'ie op moet leveren.
Dat soort missies zijn inderdaad leuk, vooral met 4 man. Om dan bijvoorbeeld één persoon te laten snipen vanaf het andere gebouw, eentje bovenop het gebouw van de objective te laten springen, één laat vliegen en om het gebouw heen cirkelt en de laatste schiet vanuit de helikopter iedereen neer. Zo is het afwisselend, heeft iedereen wat te doen en het is gewoon leuk om met een team te werken.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die missie is juist één van de betere ontworpen missies... ik weet niet wat jij doet, maar het is toch echt de bedoeling om te landen op de andere wolkenkrabber om vanaf daar wat vijanden neer te schieten om dan pas naar de wolkenkrabber in aanbouw te vliegen en de rest neer te maaien.
Op het eind spring je gewoon van het gebouw af met je parachute en jat je ergens beneden een auto en vlucht je weg. Toffe missie.
je vergeet het busje, en die volkswagen-jeep-ding... kalahari ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar wel een gratis buggy en een gratis boot
Volkswagen? Eerder Citroën.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je vergeet het busje, en die volkswagen-jeep-ding... kalahari ofzo.
en de tattoos, en de shirts, en de broeken, en de slippers, en de kettingen, en de hoedjes.
ahja, die jaquote:Op donderdag 21 november 2013 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Volkswagen? Eerder Citroën.
Ik doe precies wat jij beschrijft, alleen levert het geen kut op, en kost het veel te veel tijd.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die missie is juist één van de betere ontworpen missies... ik weet niet wat jij doet, maar het is toch echt de bedoeling om te landen op de andere wolkenkrabber om vanaf daar wat vijanden neer te schieten om dan pas naar de wolkenkrabber in aanbouw te vliegen en de rest neer te maaien.
Op het eind spring je gewoon van het gebouw af met je parachute en jat je ergens beneden een auto en vlucht je weg. Toffe missie.
Als ie op level 10 met basiswapens alles verkut, doet ie dat op level 50 met duurdere wapens ook hoor. Dat ligt namelijk aan de persoon, niet aan de uitrusting.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:47 schreef OMG het volgende:
[..]
En het kutte aan GTA Online is dat iedereen met iedereen mee kan doen. Dus een level 10 kan zomaar een level 50 missie meedoen, maar wel alles verkloten door tig keer dood te gaan en alleen maar de basic wapens te hebben.
Niet per se. Hogere levels = meer wapens beschikbaar = wapens met meer damage en die sneller schieten. Daarnaast kan die level 10 nog geen sniper rifle kopen, dus zo'n speler gaat meteen op de actie af, in plaats van even af te wachten.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ie op level 10 met basiswapens alles verkut, doet ie dat op level 50 met duurdere wapens ook hoor. Dat ligt namelijk aan de persoon, niet aan de uitrusting.
Ook in mijn eerste missie wachtte ik netjes af. en vanaf 5 heb je een smg, waarmee je bijna alles moet kunnen halen.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet per se. Hogere levels = meer wapens beschikbaar = wapens met meer damage en die sneller schieten. Daarnaast kan die level 10 nog geen sniper rifle kopen, dus zo'n speler gaat meteen op de actie af, in plaats van even af te wachten.
Dus dan ligt t toch aan de persoon? Als hij zo dom is om een groep NPC's aan te vallen met z'n basis pistool had ie dat ook wel gedaan met een assault rifle. En dat gaat gewoon bij een hoop missies foutquote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet per se. Hogere levels = meer wapens beschikbaar = wapens met meer damage en die sneller schieten. Daarnaast kan die level 10 nog geen sniper rifle kopen, dus zo'n speler gaat meteen op de actie af, in plaats van even af te wachten.
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ook in mijn eerste missie wachtte ik netjes af. en vanaf 5 heb je een smg, waarmee je bijna alles moet kunnen halen.
Sommige met level 50 doen nog steeds de meest stomme dingen....
daarom speel ik dat bijna alleen maar met bekenden. Anders lekker alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |