abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133657347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef K44S het volgende:

[..]

Je lijkt zo op een vriend van me, die mee doet aan dateing cursussen.... zal vast kern van waarheid in zitten.
Maar ik ben er niet van overtuigd.
Ik ben ervan overtuigd omdat het bij mij steeds beter gaat per jaar :) Ik kon drie jaar geleden niet eens inbeelden wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Zonder veel moeite loopt mijn tel nu ook vol met nummers en afspraakjes die ik nog moet maken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133657781
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik vind dat je gedeeltelijk gelijk heb, maar aan de andere kant ga je jezelf dus anders voordoen dan je bent.
Ik spreek vrouwen niet aan in de trein, ik kijk ze aan, maar voel me dan te snel verlegen ( of zoals in de wildernis dat het een teken van dominantie is ).
Verder heb ik weinig geluk in de liefde, maar dat heeft ook zo zijn voordelen.
Nee, je moet haar totaal als jezelf benaderen. Je moet haar niet benaderen om truukjes te proberen, maar om plezier te hebben samen. Je veranderd vanzelf naar een persoon die het normaal vind om te flirten met vrouwen. Het grootste gedeelte is vooral de "dont care" gehalte. Bij elke benadering wordt je steeds harder. Letterlijk verander je automatisch :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133658017
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Wat maak jij het ingewikkeld. "Op je zolderkamer gamen" betekent niet buiten komen. Dus je zult wel wat moeten veranderen wil je mensen ontmoeten onder een andere sfeer.
Ik reageerde inhoudelijk op een abstract voorbeeld gegeven door firely3!
En zoals je in mijn commentaar/reactie kunt vaststellen zeg ik dus dat "zolderkamer gamen" niets zegt over wat je buiten de "zolderkamer" doet, laat staan over "jezelf zijn".
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:59:55 #254
416020 K44S
The bearded man
pi_133658105
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, je moet haar totaal als jezelf benaderen. Je moet haar niet benaderen om truukjes te proberen, maar om plezier te hebben samen. Je veranderd vanzelf naar een persoon die het normaal vind om te flirten met vrouwen. Het grootste gedeelte is vooral de "dont care" gehalte. Bij elke benadering wordt je steeds harder. Letterlijk verander je automatisch :)
Mijn gesprekken stranden meestal.... :P
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_133658340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Of je bent gewoon niet bijna dwangmatig bezig met versieren. Dat kan ook. Als je gewoon goed in je vel zit, en gewoon bezig bent met een leuke avond hebben, dan komen vrouwen op je af, tenminste, dat is mijn ervaring. Daar doe ik dan vervolgens vrijwel nooit wat mee, maar toch, ego-boost is 't wel :)
Nou, ja dan ben je waarschijnlijk een heel aangename persoon en heb je wel je pad gevonden om de juiste vrouwen aan te trekken. :P
pi_133658482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar dat leer je door het veel te doen en op je bek te gaan. Waar dat op je bek gaan, oftewel een blauwtje lopen in het begin je grootste angst is, daar interesseert dat je (als het goed is) later helemaal niet meer.

En omdat die uitkomst je niet meer boeit wordt je relaxter, doe je dus minder hard je best, wat weer leidt tot meer gewenst resultaat ;) Dat neemt niet weg dat het bij lange na niet altijd lukt, maar dat hoeft ook niet, als je maar goed in je vel zit :)
Sommige mensen durven inderdaad geen actie nemen omdat ze "bang" zijn om een blauwtje te lopen oid. Niet iedereen is een geboren "durver". We zullen maar zwijgen over de vraag waarom mensen 'bang' zijn.
pi_133658681
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je ermee bezig bent zoals ik merk je dat er niveaus zijn. Per jaar heb je meer succes. Alles verdubbeld bijna per jaar.
Wat wil je eigenlijk bereiken als je een vrouw versiert? Klaarblijkelijk hou je je er inderdaad mee bezig dat je zelfs oog hebt voor quantiteit.
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:11:22 #258
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133658698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Sommige mensen durven inderdaad geen actie nemen omdat ze "bang" zijn om een blauwtje te lopen oid. Niet iedereen is een geboren "durver". We zullen maar zwijgen over de vraag waarom mensen 'bang' zijn.
we dan
pi_133658838
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt, maar op het moment zelf moet je helemaal niet denken of proberen. Het bewust zijn van je acties doe je alleen als je alleen thuis bent. Als je erop uit gaat is het vooral uit je comfort zone gaan en niet aan resultaat denken, want dan gaat het mis. Daarom zijn "de methodes" vaak dingen die logisch zijn: minder alcohol, ook op groepen stappen om uit je comfortzone te gaan, in de trein vrouwen aanspreken enzo.
Als je "methodes" tracht te hanteren dan ben je toch minder bezig met jezelf zijn? Vergeet niet dat je op lange termijn machiavellistische trekjes kunt gaan ontwikkelen. Natuurlijk hangt het wel af van welke "methode".
pi_133659096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat wil je eigenlijk bereiken als je een vrouw versiert? Klaarblijkelijk hou je je er inderdaad mee bezig dat je zelfs oog hebt voor quantiteit.
"Versieren" is gewoon flirten voor je eigen vermaak. Je hoeft er niet mee naar bed of te zoenen, nee zeggen kan altijd. Juist dan, als je het zo lichtjes opvat vinden vrouwen het geweldig. Je stuurt dubbele signalen: je flirt, maar tegelijkertijd boeit het je niet. Dat maakt het juist voor spannend voor vrouwen, als ze niet zeker weet of je haar leuk vind en of ze je wel kan krijgen :)
pi_133659132
quote:
Thanx for the beer darling, but i don't need it to have sex. Seks is toch "leuk" zonder bier *)
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:21:06 #262
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133659201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Versieren" is gewoon flirten voor je eigen vermaak. Je hoeft er niet mee naar bed of te zoenen, nee zeggen kan altijd. Juist dan, als je het zo lichtjes opvat vinden vrouwen het geweldig. Je stuurt dubbele signalen: je flirt, maar tegelijkertijd boeit het je niet. Dat maakt het juist voor spannend voor vrouwen, als ze niet zeker weet of je haar leuk vind en of ze je wel kan krijgen :)
Dat werkt ook voor lelijke mensen?
we dan
pi_133659232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Als je "methodes" tracht te hanteren dan ben je toch minder bezig met jezelf zijn? Vergeet niet dat je op lange termijn machiavellistische trekjes kunt gaan ontwikkelen. Natuurlijk hangt het wel af van welke "methode".
De "methodes" die ik hanteer is gewoon

- Veel ervaring opbouwen
- Zorgen dat ik het naar mijn zin heb en zij ook
- Tijd met haar doorbrengen en niet haar naam vergeten/waar ze vandaan komt.
- De interactie voorwaarts brengen.
- Uit mijn comfort zone gaan

Dingen die naturals ook doen, alleen doe ik het wat vaker dan de gemiddelde mens waardoor je subtiele dingen en ingewikkelde situaties ook aan kunt, omdat ik veel dingen al eerder heb meegemaakt.
pi_133659239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja hoor, van flirten weet ik ook alles *) , maar de vraag was persoonlijk naar jou gericht.
Kan je antwoorden met "Ik versier omdat....." ;)
pi_133659351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of "lelijke" mensen kunnen/willen flirten, laat staan of dat "flirten" in hun woordenboek staat.
pi_133659367
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als je twee ogen hebt en twee armen enzo werkt het gewoon. Ik ben wel vaker uitgespeeld door gasten die super klein waren tot aan andere dingen. Vrouwen gaan toch af waar het meeste plezier, zelfvertrouwen en authenticiteit is.
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:24:40 #267
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133659375
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of "lelijke" mensen kunnen/willen flirten, laat staan of dat "flirten" in hun woordenboek staat.
Waarom niet. Hen hebben ook drang naar een partner e.d. Willen sowieso wel net zoals iedereen.
we dan
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 22:25:01 #268
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133659392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou, ja dan ben je waarschijnlijk een heel aangename persoon en heb je wel je pad gevonden om de juiste vrouwen aan te trekken. :P
Ik vind zelf dat ik een uitermate aangenaam persoon ben uiteraard :7 maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Nouuuu...ik trek ook wel foute vrouwen aan hoor, tenminste, dat gebeurde me 2 weken geleden nog, oh en afgelopen zaterdag ook :')
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:25:14 #269
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133659409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je twee ogen hebt en twee armen enzo werkt het gewoon. Ik ben wel vaker uitgespeeld door gasten die super klein waren tot aan andere dingen. Vrouwen gaan toch af waar het meeste plezier, zelfvertrouwen en authenticiteit is.
Maar nu win je wel van die kleine mensen toch?
we dan
pi_133659434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, van flirten weet ik ook alles *) , maar de vraag was persoonlijk naar jou gericht.
Kan je antwoorden met "Ik versier omdat....." ;)
Omdat het leuk is om met vrouwen te verbinden. Het is echt geweldig om op het flirt kanaal te communiceren.
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 22:25:57 #271
16180 crew  CoolGuy
pi_133659450
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Of je lelijk of mooi bent doet er niet zo veel toe denk ik. Het gaat om je uitstraling. De grootste lelijkerds zie je soms met de mooiste vrouwen (of andersom) lopen. Ze doen toch iets goed blijkbaar.
pi_133659492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Maar nu win je wel van die kleine mensen toch?
Iemand die ik ken is kleiner dan ik, maar hij kan gemakkelijk mij voorbij gaan op een avond. Het ligt eraan wie er op dat moment het beste in zijn vel zit en het meest authentiek is. Een tijdje terug nog had hij een hele mooie lange dame in zijn armen die nog langer was dan ik.
pi_133659515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alle vrouwen zoeken niet hetzelfde in een 'man' :P
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:27:06 #274
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133659520
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of je lelijk of mooi bent doet er niet zo veel toe denk ik. Het gaat om je uitstraling. De grootste lelijkerds zie je soms met de mooiste vrouwen (of andersom) lopen. Ze doen toch iets goed blijkbaar.
Soms. Dat is het magische woordje. Uitzonderingen zijn weinig waard als je over algemenen praat ;)
we dan
pi_133659556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Tklopt in het uitgaansleven wel aardig naar mijn mening
Rustig aan.
pi_133659562
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waarom niet. Hen hebben ook drang naar een partner e.d. Willen sowieso wel net zoals iedereen.
Ja hoor, maar ik weet niet of ze wel kunnen flirten. Niet dat het een kunst is ofzo.
pi_133659569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.
pi_133659601
quote:

[..]

Ik vind zelf dat ik een uitermate aangenaam persoon ben uiteraard :7 maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Nouuuu...ik trek ook wel foute vrouwen aan hoor, tenminste, dat gebeurde me 2 weken geleden nog, oh en afgelopen zaterdag ook :')
Ach, dat is niet erg, zolang je je achteraf goed positioneert. :7
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 22:30:02 #279
16180 crew  CoolGuy
pi_133659691
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Soms. Dat is het magische woordje. Uitzonderingen zijn weinig waard als je over algemenen praat ;)
Mooi is ook subjectief natuurlijk. Wat ik mooi vind hoef jij niet mooi te vinden en andersom. Ik blijf er toch bij dat 't om uitstraling draait. Ik ben ook niet moeders mooiste, maar over aandacht heb ik toch echt niet te klagen :P
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 22:30:27 #280
16180 crew  CoolGuy
pi_133659709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Ach, dat is niet erg, zolang je je achteraf goed positioneert. :7
Ik heb geen idee wat je hier mee bedoeld :?
pi_133659748
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat het leuk is om met vrouwen te verbinden. Het is echt geweldig om op het flirt kanaal te communiceren.
Ja ik hou ook van flirten :P , maar bij jou gaat het toch denk ik over iets anders dan alleen graag flirten, want je spreekt over "per jaar verdrubbelt oid". Ik heb het gevoel dat je jezelf van iets probeert te overtuigen wanneer je met vrouwen flirt. Zit ik er naast?
pi_133659799
quote:

[..]

No comment _O_
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:32:37 #283
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133659869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef complicate het volgende:

[..]

No comment _O_
Aan welke kant sta jij nu eigenlijk hé? :7
we dan
pi_133659910
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ik hou ook van flirten :P , maar bij jou gaat het toch denk ik over iets anders dan alleen graag flirten, want je spreekt over "per jaar verdrubbelt oid". Ik heb het gevoel dat je jezelf van iets probeert te overtuigen wanneer je met vrouwen flirt. Zit ik er naast?
Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.
pi_133659915
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.
Daar moet ik even over nadenken... Is dat zo?
Rustig aan.
pi_133660061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... Wel een soort mens waar ik blijkbaar meer behoefte aan heb dan zij aan mij maargoed :) Dat terzijde.
Rustig aan.
pi_133660071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand die ik ken is kleiner dan ik, maar hij kan gemakkelijk mij voorbij gaan op een avond. Het ligt eraan wie er op dat moment het beste in zijn vel zit en het meest authentiek is. Een tijdje terug nog had hij een hele mooie lange dame in zijn armen die nog langer was dan ik.
Ben je 'lang'? Is dat belangrijk voor een man om lang of klein te zijn? Ok, het kan wel een issue zijn in "bed", maar anders toch niet?
pi_133660135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daar moet ik even over nadenken... Is dat zo?
Ja, er is wel iemand op de wereld die het kan. Maar die is zo erg authentiek en zichzelf dat die negatieve emoties aantrekkelijk zijn om aan te voelen omdat het zo sterk is. Maar het is vele malen krachtiger als je positief bent uiteraard :)
pi_133660237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Authenticiteit......verklaar het in context van "versieren" en "vrouwen".
Neen, elke vrouw zoekt geen authenticiteit.
pi_133660241
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... Wel een soort mens waar ik blijkbaar meer behoefte aan heb dan zij aan mij maargoed :) Dat terzijde.
Ik zie vrouwen meer als mens dan jij waarschijnlijk :P Je moet het leven en flirten meer als spelletje zien, maar de vrouwen die je ontmoet moet je echt waarderen.
pi_133660280
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je hier mee bedoeld :?
Wat versta je niet? "positioneren"?
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 22:39:05 #292
16180 crew  CoolGuy
pi_133660334
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat versta je niet? "positioneren"?
Ik snap niet wat je wil zeggen met die reactie.
pi_133660380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je 'lang'? Is dat belangrijk voor een man om lang of klein te zijn? Ok, het kan wel een issue zijn in "bed", maar anders toch niet?
Nope, nope. Even om de standaard gedachtewijze na te lopen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Authenticiteit......verklaar het in context van "versieren" en "vrouwen".
Neen, elke vrouw zoekt geen authenticiteit.
Dat gevoel in je buik, die kriebels krijg je alleen van mannen die echt hunzelf zijn op dat moment. Trust me. Onbewust zitten je hersenen de hele tijd te checken of hij wel de man is die jij voor je ziet of dat het een act is.
pi_133660400
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Aan welke kant sta jij nu eigenlijk hé? :7
Hoezo aan welke kant, het is toch ook een feit zoals Coolguy zegt dat lelijke mannen soms de mooiste vrouwen 'hebben' en dat ze dus "iets" moeten hebben om toch vrouwen aan te trekken.
Maar goed, mannen met veel geld, betekent somt meer macht en mooie vrouwen. :{
pi_133660444
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Toch blijf ik overtuigd dat je jezelf probeert te overtuigen van "iets", but i don't know what it is.
pi_133660450
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo aan welke kant, het is toch ook een feit zoals Coolguy zegt dat lelijke mannen soms de mooiste vrouwen 'hebben' en dat ze dus "iets" moeten hebben om toch vrouwen aan te trekken.
Maar goed, mannen met veel geld, betekent somt meer macht en mooie vrouwen. :{
Maar niet die kriebels in hun buik :) En die kriebels zegt pas echt waar ze op vallen.
pi_133660455
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie vrouwen meer als mens dan jij waarschijnlijk :P Je moet het leven en flirten meer als spelletje zien, maar de vrouwen die je ontmoet moet je echt waarderen.
In a way... Sure, jij praat er veel meer mee en weet veel beter hoe ''ze'' zijn.
Ksnap het niet dat je personen dan als uitdaging ziet.. Tis een soort van manipulatie op die manier...
Tis een uitdaging om je angsten te overbruggen en te doen wat je wilt al vind je dat eng, maar als je daar geen last van hebt? Tjah.
Rustig aan.
pi_133660481
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... .
Verdient een :*
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:41:53 #299
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133660489
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar vind jij jezelf lelijk dat je dit nodig hebt? En hoeveel meiden zoen je nu per jaar en heb je seks mee per jaar? En ook relaties, vaste?
we dan
pi_133660512
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Verdient een :*
Zou soms wel makkelijker zijn.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: