Ik ben ervan overtuigd omdat het bij mij steeds beter gaat per jaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Je lijkt zo op een vriend van me, die mee doet aan dateing cursussen.... zal vast kern van waarheid in zitten.
Maar ik ben er niet van overtuigd.
Nee, je moet haar totaal als jezelf benaderen. Je moet haar niet benaderen om truukjes te proberen, maar om plezier te hebben samen. Je veranderd vanzelf naar een persoon die het normaal vind om te flirten met vrouwen. Het grootste gedeelte is vooral de "dont care" gehalte. Bij elke benadering wordt je steeds harder. Letterlijk verander je automatischquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vind dat je gedeeltelijk gelijk heb, maar aan de andere kant ga je jezelf dus anders voordoen dan je bent.
Ik spreek vrouwen niet aan in de trein, ik kijk ze aan, maar voel me dan te snel verlegen ( of zoals in de wildernis dat het een teken van dominantie is ).
Verder heb ik weinig geluk in de liefde, maar dat heeft ook zo zijn voordelen.
Ik reageerde inhoudelijk op een abstract voorbeeld gegeven door firely3!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat maak jij het ingewikkeld. "Op je zolderkamer gamen" betekent niet buiten komen. Dus je zult wel wat moeten veranderen wil je mensen ontmoeten onder een andere sfeer.
Mijn gesprekken stranden meestal....quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, je moet haar totaal als jezelf benaderen. Je moet haar niet benaderen om truukjes te proberen, maar om plezier te hebben samen. Je veranderd vanzelf naar een persoon die het normaal vind om te flirten met vrouwen. Het grootste gedeelte is vooral de "dont care" gehalte. Bij elke benadering wordt je steeds harder. Letterlijk verander je automatisch
Nou, ja dan ben je waarschijnlijk een heel aangename persoon en heb je wel je pad gevonden om de juiste vrouwen aan te trekken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Of je bent gewoon niet bijna dwangmatig bezig met versieren. Dat kan ook. Als je gewoon goed in je vel zit, en gewoon bezig bent met een leuke avond hebben, dan komen vrouwen op je af, tenminste, dat is mijn ervaring. Daar doe ik dan vervolgens vrijwel nooit wat mee, maar toch, ego-boost is 't wel
Sommige mensen durven inderdaad geen actie nemen omdat ze "bang" zijn om een blauwtje te lopen oid. Niet iedereen is een geboren "durver". We zullen maar zwijgen over de vraag waarom mensen 'bang' zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat leer je door het veel te doen en op je bek te gaan. Waar dat op je bek gaan, oftewel een blauwtje lopen in het begin je grootste angst is, daar interesseert dat je (als het goed is) later helemaal niet meer.
En omdat die uitkomst je niet meer boeit wordt je relaxter, doe je dus minder hard je best, wat weer leidt tot meer gewenst resultaatDat neemt niet weg dat het bij lange na niet altijd lukt, maar dat hoeft ook niet, als je maar goed in je vel zit
Wat wil je eigenlijk bereiken als je een vrouw versiert? Klaarblijkelijk hou je je er inderdaad mee bezig dat je zelfs oog hebt voor quantiteit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je ermee bezig bent zoals ik merk je dat er niveaus zijn. Per jaar heb je meer succes. Alles verdubbeld bijna per jaar.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Sommige mensen durven inderdaad geen actie nemen omdat ze "bang" zijn om een blauwtje te lopen oid. Niet iedereen is een geboren "durver". We zullen maar zwijgen over de vraag waarom mensen 'bang' zijn.
Als je "methodes" tracht te hanteren dan ben je toch minder bezig met jezelf zijn? Vergeet niet dat je op lange termijn machiavellistische trekjes kunt gaan ontwikkelen. Natuurlijk hangt het wel af van welke "methode".quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, maar op het moment zelf moet je helemaal niet denken of proberen. Het bewust zijn van je acties doe je alleen als je alleen thuis bent. Als je erop uit gaat is het vooral uit je comfort zone gaan en niet aan resultaat denken, want dan gaat het mis. Daarom zijn "de methodes" vaak dingen die logisch zijn: minder alcohol, ook op groepen stappen om uit je comfortzone te gaan, in de trein vrouwen aanspreken enzo.
"Versieren" is gewoon flirten voor je eigen vermaak. Je hoeft er niet mee naar bed of te zoenen, nee zeggen kan altijd. Juist dan, als je het zo lichtjes opvat vinden vrouwen het geweldig. Je stuurt dubbele signalen: je flirt, maar tegelijkertijd boeit het je niet. Dat maakt het juist voor spannend voor vrouwen, als ze niet zeker weet of je haar leuk vind en of ze je wel kan krijgenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk bereiken als je een vrouw versiert? Klaarblijkelijk hou je je er inderdaad mee bezig dat je zelfs oog hebt voor quantiteit.
Thanx for the beer darling, but i don't need it to have sex. Seks is toch "leuk" zonder bierquote:
Dat werkt ook voor lelijke mensen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Versieren" is gewoon flirten voor je eigen vermaak. Je hoeft er niet mee naar bed of te zoenen, nee zeggen kan altijd. Juist dan, als je het zo lichtjes opvat vinden vrouwen het geweldig. Je stuurt dubbele signalen: je flirt, maar tegelijkertijd boeit het je niet. Dat maakt het juist voor spannend voor vrouwen, als ze niet zeker weet of je haar leuk vind en of ze je wel kan krijgen
De "methodes" die ik hanteer is gewoonquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je "methodes" tracht te hanteren dan ben je toch minder bezig met jezelf zijn? Vergeet niet dat je op lange termijn machiavellistische trekjes kunt gaan ontwikkelen. Natuurlijk hangt het wel af van welke "methode".
Ja hoor, van flirten weet ik ook allesquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Versieren" is gewoon flirten voor je eigen vermaak. Je hoeft er niet mee naar bed of te zoenen, nee zeggen kan altijd. Juist dan, als je het zo lichtjes opvat vinden vrouwen het geweldig. Je stuurt dubbele signalen: je flirt, maar tegelijkertijd boeit het je niet. Dat maakt het juist voor spannend voor vrouwen, als ze niet zeker weet of je haar leuk vind en of ze je wel kan krijgen
Ik weet eigenlijk niet of "lelijke" mensen kunnen/willen flirten, laat staan of dat "flirten" in hun woordenboek staat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat werkt ook voor lelijke mensen?
Als je twee ogen hebt en twee armen enzo werkt het gewoon. Ik ben wel vaker uitgespeeld door gasten die super klein waren tot aan andere dingen. Vrouwen gaan toch af waar het meeste plezier, zelfvertrouwen en authenticiteit is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat werkt ook voor lelijke mensen?
Waarom niet. Hen hebben ook drang naar een partner e.d. Willen sowieso wel net zoals iedereen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of "lelijke" mensen kunnen/willen flirten, laat staan of dat "flirten" in hun woordenboek staat.
Ik vind zelf dat ik een uitermate aangenaam persoon ben uiteraardquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou, ja dan ben je waarschijnlijk een heel aangename persoon en heb je wel je pad gevonden om de juiste vrouwen aan te trekken.
Maar nu win je wel van die kleine mensen toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je twee ogen hebt en twee armen enzo werkt het gewoon. Ik ben wel vaker uitgespeeld door gasten die super klein waren tot aan andere dingen. Vrouwen gaan toch af waar het meeste plezier, zelfvertrouwen en authenticiteit is.
Omdat het leuk is om met vrouwen te verbinden. Het is echt geweldig om op het flirt kanaal te communiceren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, van flirten weet ik ook alles, maar de vraag was persoonlijk naar jou gericht.
Kan je antwoorden met "Ik versier omdat....."
Of je lelijk of mooi bent doet er niet zo veel toe denk ik. Het gaat om je uitstraling. De grootste lelijkerds zie je soms met de mooiste vrouwen (of andersom) lopen. Ze doen toch iets goed blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of "lelijke" mensen kunnen/willen flirten, laat staan of dat "flirten" in hun woordenboek staat.
Iemand die ik ken is kleiner dan ik, maar hij kan gemakkelijk mij voorbij gaan op een avond. Het ligt eraan wie er op dat moment het beste in zijn vel zit en het meest authentiek is. Een tijdje terug nog had hij een hele mooie lange dame in zijn armen die nog langer was dan ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar nu win je wel van die kleine mensen toch?
Alle vrouwen zoeken niet hetzelfde in een 'man'quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je twee ogen hebt en twee armen enzo werkt het gewoon. Ik ben wel vaker uitgespeeld door gasten die super klein waren tot aan andere dingen. Vrouwen gaan toch af waar het meeste plezier, zelfvertrouwen en authenticiteit is.
Soms. Dat is het magische woordje. Uitzonderingen zijn weinig waard als je over algemenen praatquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of je lelijk of mooi bent doet er niet zo veel toe denk ik. Het gaat om je uitstraling. De grootste lelijkerds zie je soms met de mooiste vrouwen (of andersom) lopen. Ze doen toch iets goed blijkbaar.
Tklopt in het uitgaansleven wel aardig naar mijn meningquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Alle vrouwen zoeken niet hetzelfde in een 'man'
Ja hoor, maar ik weet niet of ze wel kunnen flirten. Niet dat het een kunst is ofzo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom niet. Hen hebben ook drang naar een partner e.d. Willen sowieso wel net zoals iedereen.
Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Alle vrouwen zoeken niet hetzelfde in een 'man'
Ach, dat is niet erg, zolang je je achteraf goed positioneert.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik een uitermate aangenaam persoon ben uiteraardmaar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Nouuuu...ik trek ook wel foute vrouwen aan hoor, tenminste, dat gebeurde me 2 weken geleden nog, oh en afgelopen zaterdag ook
Mooi is ook subjectief natuurlijk. Wat ik mooi vind hoef jij niet mooi te vinden en andersom. Ik blijf er toch bij dat 't om uitstraling draait. Ik ben ook niet moeders mooiste, maar over aandacht heb ik toch echt niet te klagenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Soms. Dat is het magische woordje. Uitzonderingen zijn weinig waard als je over algemenen praat
Ik heb geen idee wat je hier mee bedoeldquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach, dat is niet erg, zolang je je achteraf goed positioneert.
Ja ik hou ook van flirtenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om met vrouwen te verbinden. Het is echt geweldig om op het flirt kanaal te communiceren.
No commentquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of je lelijk of mooi bent doet er niet zo veel toe denk ik. Het gaat om je uitstraling. De grootste lelijkerds zie je soms met de mooiste vrouwen (of andersom) lopen. Ze doen toch iets goed blijkbaar.
Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van flirten, maar bij jou gaat het toch denk ik over iets anders dan alleen graag flirten, want je spreekt over "per jaar verdrubbelt oid". Ik heb het gevoel dat je jezelf van iets probeert te overtuigen wanneer je met vrouwen flirt. Zit ik er naast?
Daar moet ik even over nadenken... Is dat zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... Wel een soort mens waar ik blijkbaar meer behoefte aan heb dan zij aan mij maargoedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.
Ben je 'lang'? Is dat belangrijk voor een man om lang of klein te zijn? Ok, het kan wel een issue zijn in "bed", maar anders toch niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken is kleiner dan ik, maar hij kan gemakkelijk mij voorbij gaan op een avond. Het ligt eraan wie er op dat moment het beste in zijn vel zit en het meest authentiek is. Een tijdje terug nog had hij een hele mooie lange dame in zijn armen die nog langer was dan ik.
Ja, er is wel iemand op de wereld die het kan. Maar die is zo erg authentiek en zichzelf dat die negatieve emoties aantrekkelijk zijn om aan te voelen omdat het zo sterk is. Maar het is vele malen krachtiger als je positief bent uiteraardquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken... Is dat zo?
Authenticiteit......verklaar het in context van "versieren" en "vrouwen".quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.
Ik zie vrouwen meer als mens dan jij waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... Wel een soort mens waar ik blijkbaar meer behoefte aan heb dan zij aan mij maargoedDat terzijde.
Wat versta je niet? "positioneren"?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier mee bedoeld
Ik snap niet wat je wil zeggen met die reactie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat versta je niet? "positioneren"?
Nope, nope. Even om de standaard gedachtewijze na te lopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je 'lang'? Is dat belangrijk voor een man om lang of klein te zijn? Ok, het kan wel een issue zijn in "bed", maar anders toch niet?
Dat gevoel in je buik, die kriebels krijg je alleen van mannen die echt hunzelf zijn op dat moment. Trust me. Onbewust zitten je hersenen de hele tijd te checken of hij wel de man is die jij voor je ziet of dat het een act is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Authenticiteit......verklaar het in context van "versieren" en "vrouwen".
Neen, elke vrouw zoekt geen authenticiteit.
Hoezo aan welke kant, het is toch ook een feit zoals Coolguy zegt dat lelijke mannen soms de mooiste vrouwen 'hebben' en dat ze dus "iets" moeten hebben om toch vrouwen aan te trekken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Aan welke kant sta jij nu eigenlijk hé?
Toch blijf ik overtuigd dat je jezelf probeert te overtuigen van "iets", but i don't know what it is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.
Maar niet die kriebels in hun buikquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo aan welke kant, het is toch ook een feit zoals Coolguy zegt dat lelijke mannen soms de mooiste vrouwen 'hebben' en dat ze dus "iets" moeten hebben om toch vrouwen aan te trekken.
Maar goed, mannen met veel geld, betekent somt meer macht en mooie vrouwen.
In a way... Sure, jij praat er veel meer mee en weet veel beter hoe ''ze'' zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen meer als mens dan jij waarschijnlijkJe moet het leven en flirten meer als spelletje zien, maar de vrouwen die je ontmoet moet je echt waarderen.
Verdient eenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... .
Maar vind jij jezelf lelijk dat je dit nodig hebt? En hoeveel meiden zoen je nu per jaar en heb je seks mee per jaar? En ook relaties, vaste?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |