abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:23:49 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133635725
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:47 schreef Badger. het volgende:

[..]

Volgens mij heb je wel gelijk hierin ja...

Mijn vrienden zijn (bijna) allemaal van die gladde studentencorpsmannetjes, en het valt me op ; Al ben je helemaal niet zo knap maar je hebt wel zo'n glad lang studentenkapsel, dat veel meiden het al erg spannend en interessant vinden.

Merk ook vaak dat meiden mij zien als iemand om een serieuze relatie mee aan te gaan, maar mijn vrienden interessanter vinden voor een avontuurtje zeg maar, omdat ik kennelijk nogal lief, betrouwbaar over kom...
tja dat ligt misschien aan de leeftijd, dat ze een studentenkapsel leuk vinden. Het wordt al snel een afknapper (mag ik hopen) :')
pi_133636155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:55 schreef firefly3 het volgende:
Iniatief nemen is idd een mannelijke en daardoor aantrekkelijke eigenschap voor vrouwen. Ze willen een man, geen jongetje. Praktijk ervaring zorgt dat besluiteloosheid verdwijnt. Dat leer je niet door "makkelijke tips".
Initiatief is echt niet alles hoor, er zijn zo veel knappe mannen (mét charisma) die initiatief nemen en geen vrouw in bed krijgen omdat ze jongetjes zijn in hun broek (if you see what I mean). Ach ja niemand is perfect. (You can't have it all :N).
Just be yourself oid. Want je kan nog veel initiatief nemen en toch zijn er dingen (zoals je weet wel) die je niet kunt veranderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door complicate op 26-11-2013 10:47:52 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133639792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Initiatief is echt niet alles hoor, er zijn zo veel knappe mannen (mét charisma) die initiatief nemen en geen vrouw in bed krijgen omdat ze jongetjes zijn in hun broek (if you see what I mean). Ach ja niemand is perfect. (You can't have it all :N).
Just be yourself oid. Want je kan nog veel initiatief nemen en toch zijn er dingen (zoals je weet wel) die je niet kunt veranderen.
Ik zeg alleen dat het 1 van de eigenschappen is, dat overigens wel vanzelf komt in de praktijk in je karakter. Iets wat je dus wel zelf aan je kunt veranderen over tijd door jezelf bloot te stellen aan het vrouwelijk geslacht.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133639839
Wees jezelf gaat niet op, als jezelf zijn betekent dat je op je zolderkamer gamed.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133642934
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:03 schreef firefly3 het volgende:
Wees jezelf gaat niet op, als jezelf zijn betekent dat je op je zolderkamer gamed.
Een voorbeeld geven van geen initiatief nemen (: op zolderkamer gamen), wil niets zeggen over wat initiatief nemen betekent in context van "versieren".

Hierbij uitleg:

Nogmaals, je mag initiatief nemen (“versieren”), maar wat je bereikt hangt af van welke initiatief je neemt en wat je wilt bereiken (o.a.), want een man kan nog heel veel initiatief nemen en toch geen vrouw in bed krijgen (als dat zijn doel zou zijn). Anderzijds kan een man wel de juiste vrouw aantrekken door zichzelf te zijn/blijven. En neen, zichzelf zijn/blijven is/staat niet lineair aan “op zolderkamer gamen”.

Maar als je toch spreekt over "op zolderkamer gamen”, je weet toch dat buiten komen/gaan niets zegt over wat je binnen krijgt/haalt. Natuurlijk kan je de kans /waarschijnlijkheid nagaan.

En vergeet niet dat er een groot verschil is tussen “jezelf zijn” en “jezelf wegcijferen (niet zijn) om je doel te bereiken”, want in die laatste context zou “versieren” kunnen betekenen dat je machiavellistische trekjes moet gaan ontwikkelen, dan is het nog beter om helemaal geen initiatief te nemen.

Balans vinden tussen jezelf zijn/blijven en "initiatief nemen" is dus de clou (volgens mij). En de vraag zou moeten zijn “wat is de balans? of nog beter : “hoever wil/kan iemand wel gaan, op vlak van versieren”? …
pi_133647151
Initiatief nemen is een aantrekkelijke eigenschap zelfs als je haar er niet bij betrekt. Daarmee bedoel ik dus meer beslissingen kunnen nemen in het algemeen. Dit bouw je op met ervaring, o.a. met vrouwen. Als je de juiste pad kiest kan iedereen goed worden met vrouwen. Je veranderd dan vaak vanzelf in een persoon met meer sociale vaardigheden die nog meer zichzelf is. De beste game dat er bestaat is je ultieme zelf zijn. En reken maar dat een beginner vaak zichzelf niet kan zijn metvrouwen.
pi_133652052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:22 schreef firefly3 het volgende:
Initiatief nemen is een aantrekkelijke eigenschap zelfs als je haar er niet bij betrekt. Daarmee bedoel ik dus meer beslissingen kunnen nemen in het algemeen. Dit bouw je op met ervaring, o.a. met vrouwen. Als je de juiste pad kiest kan iedereen goed worden met vrouwen. Je veranderd dan vaak vanzelf in een persoon met meer sociale vaardigheden die nog meer zichzelf is. De beste game dat er bestaat is je ultieme zelf zijn. En reken maar dat een beginner vaak zichzelf niet kan zijn metvrouwen.
True. En de juiste pad kiezen vereist meer dan (alleen) initiatief nemen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:12:59 #233
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133652544
Niet iedereen kan het juiste pad kiezen. Ook al lijkt men graag te geloven dat dat wel zo is (iedereen een kans, vrije wil, mogelijkheden). Maar toch zijn er genoeg mensen die graag een partner willen en hun best doen die vrijgezel blijven. En voor hen werkt 'zichzelf zijn' niet omdat zij zelf niet aantrekkelijk zijn voor de ander... 'Jezelf zijn' is zo'n nietszeggende uitspraak wat dat betreft.

Betekent niet dat je best doen e.d. niet helpt. Maar niet 'iedereen' kan goed worden met het andere geslacht. Sommigen hebben het uiterlijk zo sterk tegen zich of geestelijk.
we dan
pi_133653500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Niet iedereen kan het juiste pad kiezen. Ook al lijkt men graag te geloven dat dat wel zo is (iedereen een kans, vrije wil, mogelijkheden). Maar toch zijn er genoeg mensen die graag een partner willen en hun best doen die vrijgezel blijven. En voor hen werkt 'zichzelf zijn' niet omdat zij zelf niet aantrekkelijk zijn voor de ander... 'Jezelf zijn' is zo'n nietszeggende uitspraak wat dat betreft.

Betekent niet dat je best doen e.d. niet helpt. Maar niet 'iedereen' kan goed worden met het andere geslacht. Sommigen hebben het uiterlijk zo sterk tegen zich of geestelijk.
Vandaar dat alleen initiatief nemen geen garantie is om de juiste pad te kiezen en dat het gaat om meer dan 1 of 2 ingrediënten. Want er zijn veel dingen wat men onmogelijk kan veranderen ondanks wilskracht en doorzettingsvermogen. Vandaar dat we de vraag kunnen stellen, in hoever wel iemand kan gaan om iemand te versieren, want 'lelijke' mensen kunnen denken dat ze meer kans maken dankzij een chirurgische ingreep, maar als die uiterlijk dan "doenbaar" is, dan kan men bijvoorbeeld geen charisma ontwikkelen.
'Je hebt het of je hebt het niet' en of 'you can't have it all'. Overigens vereist de term “jezelf zijn” meer dan alleen jezelf kunnen zijn. Het is een staat van zijn die veranderlijk is in tijd en is absoluut niet 1-dimentionaal.
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 20:49:21 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133654065
Volgens mij moet je gewoon jezelf zijn. Dan betekent dat nog niet dat elke vrouw voor je valt, maar ik gok in ieder geval meer vrouwen dan dat je hard probeert iets of iemand anders te zijn omdat men daar doorheen prikt, vroeg of laat. En als je een beetje een vlotte babbel en zelfvertrouwen hebt, dan gaat 't relatief gemakkelijk :)
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:52:04 #236
415001 SlipnSlide
Je praat wel maar je zegt niks
pi_133654205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens mij moet je gewoon jezelf zijn. Dan betekent dat nog niet dat elke vrouw voor je valt, maar ik gok in ieder geval meer vrouwen dan dat je hard probeert iets of iemand anders te zijn omdat men daar doorheen prikt, vroeg of laat. En als je een beetje een vlotte babbel en zelfvertrouwen hebt, dan gaat 't relatief gemakkelijk :)
Dat is meestal het probleem ;) Maar verder wel helemaal waar denk ik!
De wil om te winnen moet groter zijn dan de angst om te verliezen.
pi_133654359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
:Y *)
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 20:57:27 #238
16180 crew  CoolGuy
pi_133654516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:52 schreef SlipnSlide het volgende:

[..]

Dat is meestal het probleem ;) Maar verder wel helemaal waar denk ik!
Ja, maar dat leer je door het veel te doen en op je bek te gaan. Waar dat op je bek gaan, oftewel een blauwtje lopen in het begin je grootste angst is, daar interesseert dat je (als het goed is) later helemaal niet meer.

En omdat die uitkomst je niet meer boeit wordt je relaxter, doe je dus minder hard je best, wat weer leidt tot meer gewenst resultaat ;) Dat neemt niet weg dat het bij lange na niet altijd lukt, maar dat hoeft ook niet, als je maar goed in je vel zit :)
pi_133655788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Een voorbeeld geven van geen initiatief nemen (: op zolderkamer gamen), wil niets zeggen over wat initiatief nemen betekent in context van "versieren".

Hierbij uitleg:

Nogmaals, je mag initiatief nemen (“versieren”), maar wat je bereikt hangt af van welke initiatief je neemt en wat je wilt bereiken (o.a.), want een man kan nog heel veel initiatief nemen en toch geen vrouw in bed krijgen (als dat zijn doel zou zijn). Anderzijds kan een man wel de juiste vrouw aantrekken door zichzelf te zijn/blijven. En neen, zichzelf zijn/blijven is/staat niet lineair aan “op zolderkamer gamen”.

Maar als je toch spreekt over "op zolderkamer gamen”, je weet toch dat buiten komen/gaan niets zegt over wat je binnen krijgt/haalt. Natuurlijk kan je de kans /waarschijnlijkheid nagaan.

En vergeet niet dat er een groot verschil is tussen “jezelf zijn” en “jezelf wegcijferen (niet zijn) om je doel te bereiken”, want in die laatste context zou “versieren” kunnen betekenen dat je machiavellistische trekjes moet gaan ontwikkelen, dan is het nog beter om helemaal geen initiatief te nemen.

Balans vinden tussen jezelf zijn/blijven en "initiatief nemen" is dus de clou (volgens mij). En de vraag zou moeten zijn “wat is de balans? of nog beter : “hoever wil/kan iemand wel gaan, op vlak van versieren”? …
Wat maak jij het ingewikkeld. "Op je zolderkamer gamen" betekent niet buiten komen. Dus je zult wel wat moeten veranderen wil je mensen ontmoeten onder een andere sfeer.
pi_133655851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef complicate het volgende:

[..]

True. En de juiste pad kiezen vereist meer dan (alleen) initiatief nemen.
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Sommige mensen blijven jaren lang op hetzelfde niveau hangen omdat ze het onderbewustzijn verkeerd trainen.
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 21:24:28 #241
16180 crew  CoolGuy
pi_133655903
Of je bent gewoon niet bijna dwangmatig bezig met versieren. Dat kan ook. Als je gewoon goed in je vel zit, en gewoon bezig bent met een leuke avond hebben, dan komen vrouwen op je af, tenminste, dat is mijn ervaring. Daar doe ik dan vervolgens vrijwel nooit wat mee, maar toch, ego-boost is 't wel :)
pi_133655967
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, daar heb je zeker gelijk in. Sommige mensen blijven jaren lang op hetzelfde niveau hangen omdat ze het onderbewustzijn verkeerd trainen.
Je kunt vind ik niet spreken van niveaus. Dat pretendeert namelijk dat er gradaties zijn die hoger of lager dus beter of slechter zijn dan een andere. Het gaat om actie.
pi_133656480
Een vlotte babbel moet een expressie zijn van je zelfverzekerdheid, dan werkt het. Blijf je praten omdat je niet tegen stiltes kan, werkt het tegen je. De communicatie laag waar het om draait is non-verbaal. De laatste tijd begin ik steeds sneller minder te zeggen en haar het werk te laten doen terwijl ik flirt met mijn oogcontact. Het is belangrijk om na de ontmoeting haar de kans te geven om jou achterna te gaan en te investeren. Ook met fysiek contact moet je haar laten investeren en op emotioneel vlak. Versieren is de heuvel af glijden, niet berg beklimmen.
pi_133656625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Of je bent gewoon niet bijna dwangmatig bezig met versieren. Dat kan ook. Als je gewoon goed in je vel zit, en gewoon bezig bent met een leuke avond hebben, dan komen vrouwen op je af, tenminste, dat is mijn ervaring. Daar doe ik dan vervolgens vrijwel nooit wat mee, maar toch, ego-boost is 't wel :)
Dat is een groot zwart gat, dat signaal bevredigend gevoel waar je van af tapt. Je moet flirten beginnen leuk te vinden als actie en expressie vanuit jezelf zonder de drang te hebben voor resultaat.
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 21:36:48 #245
16180 crew  CoolGuy
pi_133656690
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is een groot zwart gat, dat signaal bevredigend gevoel waar je van af tapt. Je moet flirten beginnen leuk te vinden als actie en expressie vanuit jezelf zonder de drang te hebben voor resultaat.
Nee ik moet helemaal niks. Hoezo is dat een groot zwart gat? Ik ben er niet op uit, het gebeurd gewoon. Ik ben niet dwangmatig bezig met versieren, ik heb gewoon een leuke avond. Of iemand me nou probeert te versieren of niet. De focus ligt daar gewoon niet.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:37:20 #246
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133656721
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je gebruikt veel woorden maar je zegt eigenlijk niks.
En als er iets resultaat gericht is dan zijn het wel de pua methodes he.
pi_133656831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:25 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Je kunt vind ik niet spreken van niveaus. Dat pretendeert namelijk dat er gradaties zijn die hoger of lager dus beter of slechter zijn dan een andere. Het gaat om actie.
Als je ermee bezig bent zoals ik merk je dat er niveaus zijn. Per jaar heb je meer succes. Alles verdubbeld bijna per jaar.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:39:36 #248
416020 K44S
The bearded man
pi_133656860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Een vlotte babbel moet een expressie zijn van je zelfverzekerdheid, dan werkt het. Blijf je praten omdat je niet tegen stiltes kan, werkt het tegen je. De communicatie laag waar het om draait is non-verbaal. De laatste tijd begin ik steeds sneller minder te zeggen en haar het werk te laten doen terwijl ik flirt met mijn oogcontact. Het is belangrijk om na de ontmoeting haar de kans te geven om jou achterna te gaan en te investeren. Ook met fysiek contact moet je haar laten investeren en op emotioneel vlak. Versieren is de heuvel af glijden, niet berg beklimmen.
Je lijkt zo op een vriend van me, die mee doet aan dateing cursussen.... zal vast kern van waarheid in zitten.
Maar ik ben er niet van overtuigd.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_133657067
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je gebruikt veel woorden maar je zegt eigenlijk niks.
En als er iets resultaat gericht is dan zijn het wel de pua methodes he.
Klopt, maar op het moment zelf moet je helemaal niet denken of proberen. Het bewust zijn van je acties doe je alleen als je alleen thuis bent. Als je erop uit gaat is het vooral uit je comfort zone gaan en niet aan resultaat denken, want dan gaat het mis. Daarom zijn "de methodes" vaak dingen die logisch zijn: minder alcohol, ook op groepen stappen om uit je comfortzone te gaan, in de trein vrouwen aanspreken enzo.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:45:49 #250
416020 K44S
The bearded man
pi_133657202
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt, maar op het moment zelf moet je helemaal niet denken of proberen. Het bewust zijn van je acties doe je alleen als je alleen thuis bent. Als je erop uit gaat is het vooral uit je comfort zone gaan en niet aan resultaat denken, want dan gaat het mis. Daarom zijn "de methodes" vaak dingen die logisch zijn: minder alcohol, ook op groepen stappen om uit je comfortzone te gaan, in de trein vrouwen aanspreken enzo.
Ik vind dat je gedeeltelijk gelijk heb, maar aan de andere kant ga je jezelf dus anders voordoen dan je bent.
Ik spreek vrouwen niet aan in de trein, ik kijk ze aan, maar voel me dan te snel verlegen ( of zoals in de wildernis dat het een teken van dominantie is ).
Verder heb ik weinig geluk in de liefde, maar dat heeft ook zo zijn voordelen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')