Ja hoor, maar ik weet niet of ze wel kunnen flirten. Niet dat het een kunst is ofzo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom niet. Hen hebben ook drang naar een partner e.d. Willen sowieso wel net zoals iedereen.
Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Alle vrouwen zoeken niet hetzelfde in een 'man'
Ach, dat is niet erg, zolang je je achteraf goed positioneert.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik een uitermate aangenaam persoon ben uiteraardmaar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Nouuuu...ik trek ook wel foute vrouwen aan hoor, tenminste, dat gebeurde me 2 weken geleden nog, oh en afgelopen zaterdag ook
Mooi is ook subjectief natuurlijk. Wat ik mooi vind hoef jij niet mooi te vinden en andersom. Ik blijf er toch bij dat 't om uitstraling draait. Ik ben ook niet moeders mooiste, maar over aandacht heb ik toch echt niet te klagenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Soms. Dat is het magische woordje. Uitzonderingen zijn weinig waard als je over algemenen praat
Ik heb geen idee wat je hier mee bedoeldquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach, dat is niet erg, zolang je je achteraf goed positioneert.
Ja ik hou ook van flirtenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om met vrouwen te verbinden. Het is echt geweldig om op het flirt kanaal te communiceren.
No commentquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of je lelijk of mooi bent doet er niet zo veel toe denk ik. Het gaat om je uitstraling. De grootste lelijkerds zie je soms met de mooiste vrouwen (of andersom) lopen. Ze doen toch iets goed blijkbaar.
Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van flirten, maar bij jou gaat het toch denk ik over iets anders dan alleen graag flirten, want je spreekt over "per jaar verdrubbelt oid". Ik heb het gevoel dat je jezelf van iets probeert te overtuigen wanneer je met vrouwen flirt. Zit ik er naast?
Daar moet ik even over nadenken... Is dat zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... Wel een soort mens waar ik blijkbaar meer behoefte aan heb dan zij aan mij maargoedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.
Ben je 'lang'? Is dat belangrijk voor een man om lang of klein te zijn? Ok, het kan wel een issue zijn in "bed", maar anders toch niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken is kleiner dan ik, maar hij kan gemakkelijk mij voorbij gaan op een avond. Het ligt eraan wie er op dat moment het beste in zijn vel zit en het meest authentiek is. Een tijdje terug nog had hij een hele mooie lange dame in zijn armen die nog langer was dan ik.
Ja, er is wel iemand op de wereld die het kan. Maar die is zo erg authentiek en zichzelf dat die negatieve emoties aantrekkelijk zijn om aan te voelen omdat het zo sterk is. Maar het is vele malen krachtiger als je positief bent uiteraardquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken... Is dat zo?
Authenticiteit......verklaar het in context van "versieren" en "vrouwen".quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.
Ik zie vrouwen meer als mens dan jij waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... Wel een soort mens waar ik blijkbaar meer behoefte aan heb dan zij aan mij maargoedDat terzijde.
Wat versta je niet? "positioneren"?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier mee bedoeld
Ik snap niet wat je wil zeggen met die reactie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat versta je niet? "positioneren"?
Nope, nope. Even om de standaard gedachtewijze na te lopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je 'lang'? Is dat belangrijk voor een man om lang of klein te zijn? Ok, het kan wel een issue zijn in "bed", maar anders toch niet?
Dat gevoel in je buik, die kriebels krijg je alleen van mannen die echt hunzelf zijn op dat moment. Trust me. Onbewust zitten je hersenen de hele tijd te checken of hij wel de man is die jij voor je ziet of dat het een act is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Authenticiteit......verklaar het in context van "versieren" en "vrouwen".
Neen, elke vrouw zoekt geen authenticiteit.
Hoezo aan welke kant, het is toch ook een feit zoals Coolguy zegt dat lelijke mannen soms de mooiste vrouwen 'hebben' en dat ze dus "iets" moeten hebben om toch vrouwen aan te trekken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Aan welke kant sta jij nu eigenlijk hé?
Toch blijf ik overtuigd dat je jezelf probeert te overtuigen van "iets", but i don't know what it is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.
Maar niet die kriebels in hun buikquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo aan welke kant, het is toch ook een feit zoals Coolguy zegt dat lelijke mannen soms de mooiste vrouwen 'hebben' en dat ze dus "iets" moeten hebben om toch vrouwen aan te trekken.
Maar goed, mannen met veel geld, betekent somt meer macht en mooie vrouwen.
In a way... Sure, jij praat er veel meer mee en weet veel beter hoe ''ze'' zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen meer als mens dan jij waarschijnlijkJe moet het leven en flirten meer als spelletje zien, maar de vrouwen die je ontmoet moet je echt waarderen.
Verdient eenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... .
Maar vind jij jezelf lelijk dat je dit nodig hebt? En hoeveel meiden zoen je nu per jaar en heb je seks mee per jaar? En ook relaties, vaste?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |