Authenticiteit......verklaar het in context van "versieren" en "vrouwen".quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Authenticiteit zoekt elke vrouw, geloof me. Daarom werken "truukjes" niet. Zelfvertrouwen en plezier ook. Als je geen positieve emoties te bieden hebt, zijn er ook geen gevoelens. Je kiest er niet voor als vrouwzijnde, je voelt het.
Ik zie vrouwen meer als mens dan jij waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... Wel een soort mens waar ik blijkbaar meer behoefte aan heb dan zij aan mij maargoedDat terzijde.
Wat versta je niet? "positioneren"?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier mee bedoeld
Ik snap niet wat je wil zeggen met die reactie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat versta je niet? "positioneren"?
Nope, nope. Even om de standaard gedachtewijze na te lopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je 'lang'? Is dat belangrijk voor een man om lang of klein te zijn? Ok, het kan wel een issue zijn in "bed", maar anders toch niet?
Dat gevoel in je buik, die kriebels krijg je alleen van mannen die echt hunzelf zijn op dat moment. Trust me. Onbewust zitten je hersenen de hele tijd te checken of hij wel de man is die jij voor je ziet of dat het een act is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Authenticiteit......verklaar het in context van "versieren" en "vrouwen".
Neen, elke vrouw zoekt geen authenticiteit.
Hoezo aan welke kant, het is toch ook een feit zoals Coolguy zegt dat lelijke mannen soms de mooiste vrouwen 'hebben' en dat ze dus "iets" moeten hebben om toch vrouwen aan te trekken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Aan welke kant sta jij nu eigenlijk hé?
Toch blijf ik overtuigd dat je jezelf probeert te overtuigen van "iets", but i don't know what it is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon leuk en lekker. Ik zie het echt als een spelletje en vind het leuk en spannend. Zie het meer als een sport, het is leuk om tot het uiterste te gaan. Je doet het niet om jezelf te overtuigen, maar omdat je de uitdaging leuk vind.
Maar niet die kriebels in hun buikquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo aan welke kant, het is toch ook een feit zoals Coolguy zegt dat lelijke mannen soms de mooiste vrouwen 'hebben' en dat ze dus "iets" moeten hebben om toch vrouwen aan te trekken.
Maar goed, mannen met veel geld, betekent somt meer macht en mooie vrouwen.
In a way... Sure, jij praat er veel meer mee en weet veel beter hoe ''ze'' zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen meer als mens dan jij waarschijnlijkJe moet het leven en flirten meer als spelletje zien, maar de vrouwen die je ontmoet moet je echt waarderen.
Verdient eenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een spelletje, ik zie ze toch als mens... .
Maar vind jij jezelf lelijk dat je dit nodig hebt? En hoeveel meiden zoen je nu per jaar en heb je seks mee per jaar? En ook relaties, vaste?quote:
Positieve manipulatie. Vrouwen willen avontuur,mannen en seks. Het zit in de genen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In a way... Sure, jij praat er veel meer mee en weet veel beter hoe ''ze'' zijn.
Ksnap het niet dat je personen dan als uitdaging ziet.. Tis een soort van manipulatie op die manier...
Tis een uitdaging om je angsten te overbruggen en te doen wat je wilt al vind je dat eng, maar als je daar geen last van hebt? Tjah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |