quote:Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog wel een nummer waarvan ik de naam niet weet
het gaat van 'majahiii majahaaa majahaaa majahaha'
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog wel een nummer waarvan ik de naam niet weet
het gaat van 'majahiii majahaaa majahaaa majahaha'
Liever gewoon naar de mannen scouting?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef alors het volgende:
Scouting For Girls gun ik wel een kernbom.
Elvis ain't dead was wel leukquote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef alors het volgende:
Scouting For Girls gun ik wel een kernbom.
Lantinga, Giel en wie is die rechter?quote:
quote:
Ik was ook even niet aan het luisterenquote:
Gerard zei over die vrouwenauto's prototype ipv stereotypequote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was ook even niet aan het luisteren
Ahquote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard zei over die vrouwenauto's prototype ipv stereotype
quote:
werd je ook Pandaplint genoemd? Rubbereend is wel eens als rubbereend genoemdquote:
FFFUUU dit is de kloonquote:
Ja, ik werd pandaplint genoemdquote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
werd je ook Pandaplint genoemd? Rubbereend is wel eens als rubbereend genoemd
Wat een baas is het tochquote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ heeft weer eigenhandig wat Russische celdeuren geopend.
yepquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was toch met dat oude stel die kunstjes doet?
Ik had m meteen al doorquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
Het moeilijkste gedeelte van Coldplay.
Ik snap hem nu.
that's what she saidquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
Het moeilijkste gedeelte van Coldplay.
Ik snap hem nu.
Leuke dancebeat eronder. Topideequote:Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien moeten ze hier es een wat snellere versie van maken.
zeker, maar commercieel absoluut niet interessant, dus dat gaat toch niet gebeurenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuke dancebeat eronder. Topidee
Ik deel hierin Roel zijn mening.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit ook wel een fijn liedje hoor.
Ligt gevoelig.quote:
Ah dat verklaart het.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bastille.Eindelijk draait 3FM Rythm ook eens.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Live was dit zoveel beter en krachtiger, dat dan weer wel.
Ik heb er eentje, lekker goedkoop.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nok eens met die kanjerreclames met Tijl.
Ik neem NOOIT een abo van Vodafone. Nooit.
Idem voor Hi met hun kinderachtige "crap from the web" en niet te vergeten "je toestel is meteen van jou".quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem NOOIT een abo van Vodafone. Nooit.
Is hij ook als ik hem zelf koop ipv op afbetaling.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Idem voor Hi met hun kinderachtige "crap from the web" en niet te vergeten "je toestel is meteen van jou"..
Mja, dat komt omdat ze afgelopen jaren zo'n crappy leaseconstructie hadden waar je bij afloop van je contract alsnog geld mocht gaan betalen voor je telefoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Idem voor Hi met hun kinderachtige "crap from the web" en niet te vergeten "je toestel is meteen van jou"..
Klopt. Alleen brengen ze het nu alsof het een gunst is dat je je telefoon meteen mag houden.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Sirolf het volgende:
Mja, dat komt omdat ze afgelopen jaren zo'n crappy leaseconstructie hadden waar je bij afloop van je contract alsnog geld mocht gaan betalen voor je telefoon.
Jij hebt zeker al een heel oud sim only abbo of niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
190 SMS/minuut en onbeperkt internet voor een 10tje per maand. Doe dat nu nog maar na.
Kan tegenwoordig nog wel zonder mob bij je abo voor 15 euro hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
190 SMS/minuut en onbeperkt internet voor een 10tje per maand. Doe dat nu nog maar na.
2010 of 2011 ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al een heel oud sim only abbo of niet?
Dan heb je dus niet onbeperkt dus dan kan het tegenwoordig niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig nog wel zonder mob bij je abo voor 15 euro hoor.
Nja dan heb je 1000-2000 mb, dat is redelijk wat. als je 40-45 gb verbruikt..
2000 mb is wmb wel onbeperkt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet onbeperkt dus dan kan het tegenwoordig niet.
+2quote:
Wmb niet. Elke dag 3FM onderweg van/naar stage en je zit al op 1gb.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2000 mb is wmb wel onbeperkt.
FM-Radio op je mobielquote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wmb niet. Elke dag 3FM onderweg van/naar stage en je zit al op 1gb.
Simonly nemen en naar een elektronica gigant.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef Pandaplint het volgende:
Jullie nog tips voor goede aanbiedingen? Mijn contract loopt zeer binnenkort af.
Eisen:
150-200min bellen + 500MB minimaal + een leuk toestel
Simonly nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef Pandaplint het volgende:
Jullie nog tips voor goede aanbiedingen? Mijn contract loopt zeer binnenkort af.
Eisen:
Jawel.quote:
2x zelfsquote:
Check bijvoorbeeld gsm.nlquote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef Pandaplint het volgende:
Eisen:
Hier ook. Het is vandaag al de 2e keer dat de verbinding er mee kapt. Schijtirritantquote:Op woensdag 20 november 2013 15:31 schreef Againzender het volgende:
OK, UPC knalt er precies op het eind van blurred lines uit
het gekke was dat het alleen de radio wasquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier ook. Het is vandaag al de 2e keer dat de verbinding er mee kapt. Schijtirritant
Als de verbinding hier wegvalt, dan doet niets het meer. Maar meestal is alles binnen een minuut ook weer verbonden.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
het gekke was dat het alleen de radio wasinternet deed het prima, anders was die post er ook niet geweest. Eigenlijk erg tevreden met mn overstap naar UPC
lijkt me ook logischer dat alles wegvalt, maar nu alleen radioquote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als de verbinding hier wegvalt, dan doet niets het meer. Maar meestal is alles binnen een minuut ook weer verbonden.
ik moest lachenquote:
Online zijn mobieltjes vaak goedkoper te vinden dan bij een fysieke dozenschuiver hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Simonly nemen en naar een elektronica gigant.
Ik ken niet alle foute 90's nummers, sorry alorsquote:
Dat kan, maar ik wil altijd voelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Online zijn mobieltjes vaak goedkoper te vinden dan bij een fysieke dozenschuiver hoor.
De Pricewatch van de buren (Tweakers) komt hierbij vaak heel goed van pas.
inb4 SiientChaosquote:Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik wil altijd voelen.
Siient?quote:
Schijnbaar is de kloon nog erger dan de echte.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod:
"Ik ben in de war over Gers. Hij komt zelf met een stoere Boaz vd Beatz party track, en legt met Borsato een drol op het hoofd van de hiphop."
In de war zijn over Gersquote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod:
"Ik ben in de war over Gers. Hij komt zelf met een stoere Boaz vd Beatz party track, en legt met Borsato een drol op het hoofd van de hiphop."
Jij weet.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, deze niet.
Bronson kan deze opmerking over U2 niet waarderen.
net voorbij ouwe reusquote:
Zet eens fatsoenlijke radiozender op!quote:
Typ eens fatsoenlijk bericht!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zet eens fatsoenlijke radiozender op!
Neuh niet voor jouquote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Typ eens fatsoenlijk bericht!
Feestjequote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, mijn stageopdracht is in principe klaar
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog worden goedgekeurd.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De horror, wat een kanjerklus was dat. Op m'n laatste stage kwam ik om half 10 's avonds een keer het gebouw uit gestrompeld.quote:
Dat loopt wel los.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt, ik ben bijna door mijn chocoladevoorraad heen
Ik heb gelukkig nog een hele week.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
De horror, wat een kanjerklus was dat. Op m'n laatste stage kwam ik om half 10 's avonds een keer het gebouw uit gestrompeld.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb gelukkig nog een hele week.
Ik luister slechts naar wat begeleider van stage en hogeschool beweren. Ik verzin dit niet zelf.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan gevaarlijke situaties opleveren.
Ik heb net ingeslagen, mijn favoriete was vorige week in de bonusquote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt, ik ben bijna door mijn chocoladevoorraad heen
Dan is het goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister slechts naar wat begeleider van stage en hogeschool beweren. Ik verzin dit niet zelf.
gemistquote:
Al die veel te zoute pakjesquote:Op woensdag 20 november 2013 16:30 schreef alors het volgende:
Wat een goed initiatief van WilfredAl dat gemak koken met al die toegevoegde troep erin.
Zal Domien ook LiveRequest gaan presenteren?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Zal Domien nu met Roos naar SXSW gaan ipv Michiel?
Dat staat compleet los van elkaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal Domien ook LiveRequest gaan presenteren?
Die jongen raakt al in de war van een weekendje lichte verkoudheid, die moet je geen jetlag geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Zal Domien nu met Roos naar SXSW gaan ipv Michiel?
inderdaad, zoute meukquote:
Volgens mij ging Michiel mee omdat ie Live Request doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van elkaar.
Bron?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij ging Michiel mee omdat ie Live Request doet.
Mondeling.quote:
radio staat uit, maar hij zal het ook vast over brood hebben gehad? Hoop mensen hebben niet door dat ze daar best flink van kunnen aankomen. En ook daar best veel zout.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Zitten ook altijd ladingen suiker in
Ze kunnen altijd nog een weekje wisselen hè?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oké.
Lijkt mij meer vanwege het tijdslot ivm uitzending.
Rudy kan ook mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog een weekje wisselen hè?
Bij BJ wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef Bronson het volgende:
Dat geneuzel telkens over Miljoenenjacht. Is dat echt nieuws?
Voor BJ 'Sensatie' Cune wel ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef Bronson het volgende:
Dat geneuzel telkens over Miljoenenjacht. Is dat echt nieuws?
Ik zet mijn geld in op strooiwagennieuws morgenochtendquote:
Je bent te laat, dat was vanochtend al.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op strooiwagennieuws morgenochtend
Op de radio zonet volgens mij niet, maar ik kijk even dat stukje met hem en zijn vrouw bij Life 4 You en daar zegt hij ook minder brood.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
radio staat uit, maar hij zal het ook vast over brood hebben gehad? Hoop mensen hebben niet door dat ze daar best flink van kunnen aankomen. En ook daar best veel zout.
Ik heb daar een boek over ja, je staat echt versteld wat voor rotzooi overal inzit. Troep die we echt niet nodig hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Op de radio zonet volgens mij niet, maar ik kijk even dat stukje met hem en zijn vrouw bij Life 4 You en daar zegt hij ook minder brood.
Zelfs in brood zit vaak ook nog suiker om het lekkerder te maken, ik zou zeggen lees die etiketten eens, je zult versteld staan wat er in sommige producten zit. En suiker heeft nog zoveel schuilnamen, je wordt bedonderd waar je bij staat als je niet goed oplet.
JAMMERquote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon niks eten, eet je ook niks ongezond.
Of in een fles ketchup. Zoveel suikerklontjes dat het niet eens in de fles pastquote:Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Op de radio zonet volgens mij niet, maar ik kijk even dat stukje met hem en zijn vrouw bij Life 4 You en daar zegt hij ook minder brood.
Zelfs in brood zit vaak ook nog suiker om het lekkerder te maken, ik zou zeggen lees die etiketten eens, je zult versteld staan wat er in sommige producten zit. En suiker heeft nog zoveel schuilnamen, je wordt bedonderd waar je bij staat als je niet goed oplet.
Of gewoon aspartaam erin, dat is zo lekker geconcentreerd en dan kun je er een light etiketje opplakken.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of in een fles ketchup. Zoveel suikerklontjes dat het niet eens in de fles pastDacht zo'n 42 in een standaard Heinz fles
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Of gewoon aspartaam erin, dat is zo lekker geconcentreerd en dan kun je er een light etiketje opplakken.
Dat vinkje kun je gewoon kopen als fabrikant.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Nog treuriger is het vinkje van het Voedingscentrum.
Suiker is ook een verzamelnaam natuurlijk, het kan glucose, fructose, maltose, sacharose etc. En enkele van die suikers zitten van nature in het graan voor het brood, maar er wordt inderdaad ook vaak suiker toegevoegd.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef Pandaplint het volgende:
Ach aan de andere kant moeten we ook niet te moeilijk doen. Zo lang je niet te veel eet en aardig wat sport loopt het zo vaart niet.
dat is inderdaad het puntquote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef Pandaplint het volgende:
Ach aan de andere kant moeten we ook niet te moeilijk doen. Zo lang je niet te veel eet en aardig wat sport loopt het zo vaart niet.
collega van mij heeft elke dag zelfgebakken speltbrood mee, erg lekker!quote:
Chocolade inslaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Againzender het volgende:
OK, iedereen is brood bakken geloof ik?
- stilte -
Ik maak een verslag waarbij ik lekker rebels de regelafstand op 1,15 laat in plaats van de vereiste 1,5quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef Againzender het volgende:
OK, iedereen is brood bakken geloof ik?
- stilte -
#YOLOquote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik maak een verslag waarbij ik lekker rebels de regelafstand op 1,15 laat in plaats van de vereiste 1,5
regelafstandquote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik maak een verslag waarbij ik lekker rebels de regelafstand op 1,15 laat in plaats van de vereiste 1,5
1,5 is zo lelijk. Eén alinea is een halve paginaquote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Teringirritant altijdquote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Ja en dan mag je (verdomme) ook nog maar 5 pagina's aan dit onderwerp besteden, 3 aan dit, 3 aan dat. Vervolgens wel zeuren dat mijn verslag niet compleet is zekerquote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
1,5 is zo lelijk. Eén alinea is een halve pagina
Dat notarisverhaal is wel raar ja, die zou onafhankelijk moeten zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het klopt dat Miljoenenjacht een raar verhaal is.
Ik hoop dat hij weer gaat klussen bij SRquote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef alors het volgende:
'En als u wint kunt u een miljoenenjacht kopen'
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef alors het volgende:
'En als u wint kunt u een miljoenenjacht kopen'
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer gaat klussen bij SR
?quote:
2e.quote:
Het topic ging ook wel erg hard!quote:
Stem je ook even op het lijstje?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het topic ging ook wel erg hard!
Werkenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
werkdag is lang genoeg geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |