quote:Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog wel een nummer waarvan ik de naam niet weet
het gaat van 'majahiii majahaaa majahaaa majahaha'
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog wel een nummer waarvan ik de naam niet weet
het gaat van 'majahiii majahaaa majahaaa majahaha'
Liever gewoon naar de mannen scouting?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef alors het volgende:
Scouting For Girls gun ik wel een kernbom.
Elvis ain't dead was wel leukquote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef alors het volgende:
Scouting For Girls gun ik wel een kernbom.
Lantinga, Giel en wie is die rechter?quote:
quote:
Ik was ook even niet aan het luisterenquote:
Gerard zei over die vrouwenauto's prototype ipv stereotypequote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was ook even niet aan het luisteren
Ahquote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard zei over die vrouwenauto's prototype ipv stereotype
quote:
werd je ook Pandaplint genoemd? Rubbereend is wel eens als rubbereend genoemdquote:
FFFUUU dit is de kloonquote:
Ja, ik werd pandaplint genoemdquote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
werd je ook Pandaplint genoemd? Rubbereend is wel eens als rubbereend genoemd
Wat een baas is het tochquote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ heeft weer eigenhandig wat Russische celdeuren geopend.
yepquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was toch met dat oude stel die kunstjes doet?
Ik had m meteen al doorquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
Het moeilijkste gedeelte van Coldplay.
Ik snap hem nu.
that's what she saidquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
Het moeilijkste gedeelte van Coldplay.
Ik snap hem nu.
Leuke dancebeat eronder. Topideequote:Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien moeten ze hier es een wat snellere versie van maken.
zeker, maar commercieel absoluut niet interessant, dus dat gaat toch niet gebeurenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuke dancebeat eronder. Topidee
Ik deel hierin Roel zijn mening.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit ook wel een fijn liedje hoor.
Ligt gevoelig.quote:
Ah dat verklaart het.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bastille.Eindelijk draait 3FM Rythm ook eens.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Live was dit zoveel beter en krachtiger, dat dan weer wel.
Ik heb er eentje, lekker goedkoop.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nok eens met die kanjerreclames met Tijl.
Ik neem NOOIT een abo van Vodafone. Nooit.
Idem voor Hi met hun kinderachtige "crap from the web" en niet te vergeten "je toestel is meteen van jou".quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem NOOIT een abo van Vodafone. Nooit.
Is hij ook als ik hem zelf koop ipv op afbetaling.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Idem voor Hi met hun kinderachtige "crap from the web" en niet te vergeten "je toestel is meteen van jou"..
Mja, dat komt omdat ze afgelopen jaren zo'n crappy leaseconstructie hadden waar je bij afloop van je contract alsnog geld mocht gaan betalen voor je telefoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Idem voor Hi met hun kinderachtige "crap from the web" en niet te vergeten "je toestel is meteen van jou"..
Klopt. Alleen brengen ze het nu alsof het een gunst is dat je je telefoon meteen mag houden.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Sirolf het volgende:
Mja, dat komt omdat ze afgelopen jaren zo'n crappy leaseconstructie hadden waar je bij afloop van je contract alsnog geld mocht gaan betalen voor je telefoon.
Jij hebt zeker al een heel oud sim only abbo of niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
190 SMS/minuut en onbeperkt internet voor een 10tje per maand. Doe dat nu nog maar na.
Kan tegenwoordig nog wel zonder mob bij je abo voor 15 euro hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
190 SMS/minuut en onbeperkt internet voor een 10tje per maand. Doe dat nu nog maar na.
2010 of 2011 ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al een heel oud sim only abbo of niet?
Dan heb je dus niet onbeperkt dus dan kan het tegenwoordig niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig nog wel zonder mob bij je abo voor 15 euro hoor.
Nja dan heb je 1000-2000 mb, dat is redelijk wat. als je 40-45 gb verbruikt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |