Natuurlijk overgewicht, deze man heeft hetquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Happel het volgende:
[..]
NSBeren worden nooit gewaardeerd.
En hij heeft een stadionverbod. Zou geen reden mogen zijn om hem moderator te maken.
Nieuwe scharrel, nee. Is het de moeite om te googlen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter Jimi/Ruben.
Heb jij beeldmateriaal van de nieuwe scharrel van Brusselmans?
Is een jaartje of 30 jonger dan hem.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter Jimi/Ruben.
Heb jij beeldmateriaal van de nieuwe scharrel van Brusselmans?
Hoi tongquote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een jaartje of 30 jonger dan hem.
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nieuwe scharrel, nee. Is het de moeite om te googlen?
Ga wegquote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Melissa Janssens, t moet een bekende Vlaming zijn maar kan er niks over vinden.
Ah, nauwelijks de moeite dusquote:Op woensdag 20 november 2013 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20131118_00845270
Ze heeft een typisch belgisch hoofd. Sympathiek en lief, maar niet dropdead gorgeous.quote:
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carrière, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.quote:
De Pieter-Jan Derks fanclub heeft je comment weer met ontroering gelezenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carrière, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Pieter-Jan Derks fanclub heeft je comment weer met ontroering gelezen
Bedanktquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze prachtige stap in je carrière, er zullen wel wat negatiever reacties zijn, maar gelukkig weet jij ook wel dat die allemaal uit jaloezie voortkomen.
Waarom ben jij roze GGMM?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer en littlerabbit, ze lachen me op moviemter uit vanwege m'n voorkeur voor SS Doomtrooper
Hoi, ben je eindelijk uit de kast gekomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer en littlerabbit, ze lachen me op moviemter uit vanwege m'n voorkeur voor SS Doomtrooper
quote:
Jongens, deze vraag is zó 10 uur sochtends.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, ben je eindelijk uit de kast gekomen.
Toen was ik aan het presenterenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jongens, deze vraag is zó 10 uur sochtends.
Hij heeft een zaak.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef AFCNiels het volgende:
Die (advocaat van) eikel van miljoenenjacht heeft een hele site geopendhttp://www.rechtopmiljoenen.nl/
Oke Albertquote:
Ik ken dat programma eigenlijk niet, maar het klinkt allemaal alsof hij een grote sukkel is.quote:
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken dat programma eigenlijk niet, maar het klinkt allemaal alsof hij een grote sukkel is.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.
Legendarisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets minder erg dan die vrouw die de postcodeloterij aanklaagde, omdat ze als enige in de straat geen loten had.
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...quote:
Hopelijk dat ie niet op no cure no pay werktequote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...
Had ie Robert Smith op z'n dak gekregen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk dat ie niet op no cure no pay werkte![]()
Ik lachte me kapot toen ze Advocaat als bondscoach aanstelde.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze had zelfs een advocaat. Die moet zich toch een hernia hebben gelachen alvorens hij/zij de zaak accepteerde...
Ik zal eens messcherp polshoogte gaan nemen.quote:
Erica Terpstra ?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
Ik overweeg Diablo 3 aan te schaffen omdat deel 1 en 2 zo enorm vet waren.
Iemand die me wil begeleiden/adviseren bij dit proces?
Ik zou adviseren om het via internet te kopen en af te rekenen met iDeal.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
De teammanager bij mijn club heeft als bijnaam Boelie.quote:
Okquote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De teammanager bij mijn club heeft als bijnaam Boelie.
Zoals Diablo 2 pas echt goed werd na de expansion zal dit ook bij deel 3 het geval zijn waarschijnlijk. (Deze staat voor +- maart)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
Wat is je studie?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
Wat zouden jullie kiezen? Kan stagen lopen bij VI en bij Heracles. Lijkt me allebei wel mooi.
Lord of Destructionquote:Op woensdag 20 november 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Diablo 2 pas echt goed werd na de expansion zal dit ook bij deel 3 het geval zijn waarschijnlijk. (Deze staat voor +- maart)
Prima vermaak hoor, maar geen eindeloos speelplezier.
VI natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
Wat zouden jullie kiezen? Kan stagen lopen bij VI en bij Heracles. Lijkt me allebei wel mooi.
Ja dat ga ik doen. Heracles is wel leuk, maar heb er veel minder aan. Hoop niet dat ik met Thijs moet samenwerken. Hij lijkt me zo saai.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voetbal International man, zonder twijfel.
Heracles. Tom Egberts studeerde cume Laude af op de school voor journalistiek als Heracles fan. VI is leuk maar ligt te veel voor de hand. Heracles is meer uit te halen. VI kent iedereen en kom je aan met van der Gijp en Derksen.quote:
Weet je hoe baas dat op je CV staat? Misschien hou je er zelfs een droombaan aan over. Tof dat je daar terecht kan man.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen. Heracles is wel leuk, maar heb er veel minder aan. Hoop niet dat ik met Thijs moet samenwerken. Hij lijkt me zo saai.
Welke journalistieke studie doe je ? En wat is je tweede vak ?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen. Heracles is wel leuk, maar heb er veel minder aan. Hoop niet dat ik met Thijs moet samenwerken. Hij lijkt me zo saai.
Tom werkte in die periode ook voor Voetbal International.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heracles. Tom Egberts studeerde cume Laude af op de school voor journalistiek als Heracles fan. VI is leuk maar ligt te veel voor de hand. Heracles is meer uit te halen. VI kent iedereen en kom je aan met van der Gijp en Derksen.
Communicatie en journalistiek. Hoe bedoel je 2e vak?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke journalistieke studie doe je ? En wat is je tweede vak ?
Ben al 40 jaar lid. Heeft ie weinig indruk op me gemaakt. Zijn boek en docu over Steve Mokone echter wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tom werkte in die periode ook voor Voetbal International.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef RensAjacied het volgende:
Voor je werk Heracles spelers interviewen.
Reportages maken over topwedstrijden in Italië
Sorry, ik bedoelde tweede studie-keuze in de journalistiek. Of hoeft dat niet meer tegenwoordig ?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Communicatie en journalistiek. Hoe bedoel je 2e vak?
Hij deed interviews met spelers dacht ik tot midden van de jaren 90 nog gedaan. Steve Mokone had jij nog wel een goed stuk over kunnen schrijvenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al 40 jaar lid. Heeft ie weinig indruk op me gemaakt. Zijn boek en docu over Steve Mokone echter wel.
Mocht je kiezen, maar ik weet echt zeker wat ik wil worden, dus heb hier genoeg aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde tweede studie-keuze in de journalistiek. Of hoeft dat niet meer tegenwoordig ?
Ik zou VI kiezen, misschien mag je wel een mooi achtergrondartikel over Ronaldo schrijven. hier heb je alvast een paar uitgangspunten die je mooi kunt gebruiken.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
kanker hond hoe die juicht godverdomme wat een arogante zak.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef hafcfan het volgende:
God wat hoop ik dat Messi Ronaldo afmaakt op het WK. Die kut kabouter is ook niks, maar geen Hitler figuur zoals Ronaldo.
Die is dan al gestopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou VI kiezen, misschien mag je wel een mooi achtergrondartikel over Ronaldo schrijven. hier heb je alvast een paar uitgangspunten die je mooi kunt gebruiken.
[..]
[..]
Prima deluxequote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Tom zegt zo vaak uh net als Mulder. Ben hem bij Heracles wel eens tegengekomen. Aardige man.
Wat een niveautje zegquote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou VI kiezen, misschien mag je wel een mooi achtergrondartikel over Ronaldo schrijven. hier heb je alvast een paar uitgangspunten die je mooi kunt gebruiken.
[..]
[..]
Prima journalistieke insteek toch. Misschien is er bij voetbalzone ook nog wel een plekkie vrij.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Tom zegt zo vaak uh net als Mulder. Ben hem bij Heracles wel een tegengekomen. Aardige man.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edward van Cuilenborg en ik hebben helemaal niks met Tom Egbers.
Bij mij thuis werd altijd gezegd dat zelfs de lucht die van Cuilenborg vandaan kwam niet deugdequote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voetbalzone.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima journalistieke insteek toch. Misschien is er bij voetbalzone ook nog wel een plekkie vrij.
Laat ze eens zijn website bekijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij thuis werd altijd gezegd dat zelfs de lucht die van Cuilenborg vandaan kwam niet deugde
Lotr.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om een goede film te kijken. Iemand suggesties?
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.quote:
Ik zou d'r doenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Aandachtshoer met haar 555 gejank.
[ afbeelding ]
American Beauty.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om een goede film te kijken. Iemand suggesties?
Met Thijs samenwerken? Je gaat stage lopen toch? Meet your colleagues:quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Conjuring gezien?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.
Harry Potterquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah daar ben ik niet zo gek fan van. Hou meer van Harry Potter maar die films heb ik de afgelopen paar weken allemaal al een keertje weer gezien.
Dat dacht ik dus ook ja ,. begin ben je gewoon zo'n lulletje op kantoor echt niet meteen sidekick in VIquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Thijs samenwerken? Je gaat stage lopen toch? Meet your colleagues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ze enge ziektes heeft en ze moet niks zeggen/met haar telefoontje spelen.quote:
Ik ben er gekomen door Tom.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Thijs samenwerken? Je gaat stage lopen toch? Meet your colleagues:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft verder niks met HP te maken die nieuwe films.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harry PotterEr komen nieuwe films, wist je dat?
Nee nooit gezien.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Conjuring gezien?
Anders 1 van mijn eerdere tips van vandaag.
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat het goeie films zijn. J.K Rowling kan heeft fantastische verhalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft verder niks met HP te maken die nieuwe films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |