Ik vind dat soort lui vreselijk vervelend en irritant.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:37 schreef BigSmurf het volgende:
Opa en oma Kwebbel reden net voor me. Binnen de bebouwde kom, en ze wilden ergens langs de weg fileparkeren. Normaal gooi je dan je knipperlicht uit als je een plekje ziet, remt zo dicht mogelijk langs de parkeervakken af, dan weet het achteroprijdende verkeer waar ze aan toe zijn. Maar nee, gewoon lekker je gas los laten, steeds langzamer rijden, geen knipperlicht, tot je 25-30 km/h rijdt en dan ga je zoeken of er ergens een plekje is.
En dan ook nog dik handgebaren en "blabla" gebaren maken als je toetert van "joh, wat ga je nou doen?". Rijbewijs gehaald in 1800.
Ik was niet eens gehaast, en ik zat ook niet dicht op z'n bumper. Ik toeterde alleen even kort in de zin van "wat gaan we doen?". Lijkt me vrij logisch als iemand al een seconde of 10 met 25 km/h door de bebouwde kom rijdt zonder enig knipper- of waarschuwingslicht, en er is geen mogelijkheid om in te halen ivm tegemoetkomend verkeer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dat soort lui vreselijk vervelend en irritant.
Maar aan de andere kant, het is toch van de zotte dat iemand die de weg zoekt en dus niet de maximale snelheid rijdt, meteen een agressieve bumperklever zoals ik op zijn bek heeft...
Mogen zichzelf of elkaar helemaal dood rijden....quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef NikeyAjax het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ders_op_de_A2__.html
Je haalt in, gaat er voor rijden en zet even je mistachterlicht aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond dus van niet. Het is een behoorlijk fel irritant licht, in het donker.
En dat jij ook al de hint niet begrijpt van iemand die met groot licht naar je knippert, zegt iets over jou, niet over mij.
Alleen mistlicht en geen gewoon licht? Onmogelijk imo.quote:Op zondag 8 december 2013 07:12 schreef Ridocar het volgende:
Ja hoor, de eerste sukkel met alleen mistlicht...
"omdat het mag"
Die zijn inderdaad een eigen klacht waard... En dan vooral die fijne aftermarket shitzooi die gewoon volle bak blijft branden als iemand richting aangeeft, of zelfs icm normaal licht niet dimt.quote:Op zondag 8 december 2013 09:33 schreef Ridocar het volgende:
Ja, stadslichten wel. 't Was niet zo erg zoals die dagrijlichten, want dan brandt er verder helemaal niets anders.
Als je goed had gelezen had ik in eerste instantie niet in kunnen halen, dan wordt dat een beetje lastig.quote:Op zondag 8 december 2013 07:49 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je haalt in, gaat er voor rijden en zet even je mistachterlicht aan.
Dat helpt prima.
Bij mist gewoon toegestaan.quote:Op zondag 8 december 2013 09:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen mistlicht en geen gewoon licht? Onmogelijk imo.
Ik hoop dat je hem dat ook hebt gezegt. Van die achterlijke lui die denken dat hub kroost nooit iets fout doet.quote:Op zondag 8 december 2013 11:32 schreef BlackLining het volgende:
Domme vader die zijn kind niet in bedwang heeft. Rent er ineens zo'n koter tussen de geparkeerde auto's door de weg op. Flink op de rem en op de toetert geramd, kind schrok zich wezenloos, zal ie niet snel nog eens doen denk ik. Prima, goed afgelopen, kind ook weer wat geleerd.
Komt ineens de vader van dat joch met stoom uit zijn oren de hoek om. Hoe ik het wel in mijn hoofd haalde om zijn zoontje zo te laten schrikken en dat hij me wel ff van die motor af zou douwen
Kneus. Voed gewoon je kind normaal op en hou het bij jeLekker voorbeeld ben je ook met je roadrage.
Doe die vader er maar 2, kind heeft zijn omgeving nog niet in de gaten.quote:Op zondag 8 december 2013 14:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem dat ook hebt gezegt. Van die achterlijke lui die denken dat hub kroost nooit iets fout doet.
Dat kind verdient een klap voor ze kop en die vader ook
Je moet juist kwaad worden op die vader.quote:Op zondag 8 december 2013 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n kind ziet de gevaren nog niet, maar die vader moet dan niet kwaad worden. Hij was misschien gewoon geschrokken maar toch.
Kind niet, dat moet nog leren waar gevaar zit. Die is zich al dood geschrokken en doet dat niet nog eens. Lesje geleerd en goed afgelopen. De vader echter had ten eerste zijn kind moeten leren dat ie niet zomaar de straat op mag rennen, hij had het kind tegen moeten houden en uitleggen waarom. Waarom je kwaad denkt te moeten worden op mij ontgaat mij volledig.quote:Op zondag 8 december 2013 14:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem dat ook hebt gezegt. Van die achterlijke lui die denken dat hub kroost nooit iets fout doet.
Dat kind verdient een klap voor ze kop en die vader ook
Een antiklacht: Van het weekend reed er voor me iemand met mistachterlicht, na 3 keer flitsen met mijn mistlampen voor begreep-ie de hint en deed ie zijn mistlamp uit. Het werkt dus inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar het werkt af en toe wel (en eigenlijk in dit geval ook voor mij, een soort van), dus het proberen waard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |