Deze opmerkingquote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer het type om samen met elan het AA forum te doen.
Aangegeven. Aan jou de eer om het af te handelen Tjackaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze opmerking.
Ga jij anders lekker R&P modden samen met je gestoorde vriendinnetje dan idioot.
Zie ik hier nu een vorm van crewbash in Elan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze opmerking.
Ga jij anders lekker R&P modden samen met je gestoorde vriendinnetje dan idioot.
o je reageert zo boos dus ik dacht datquote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je hebt die vraag gister toch gelezen.
BANNEN DIE HAP!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie ik hier nu een vorm van crewbash in Elan?
Schrijf maar note . O wachtquote:Op woensdag 20 november 2013 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie ik hier nu een vorm van crewbash in Elan?
Dat kun je dan nu weerleggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik. Je hebt je oordeel toch al klaar??
Ik moet bijna huilen van deze vergevingsgezindheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hou mij in deze keer. Maar de volgende keer hang je elan.
Ben jij ermee eens wat ze daar achter met de vbl-sc willen gaan doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]Jammer hoor. Ik had graag gehoord over je creatieve kant.
Elan heeft ooit wodka gemengd met gemalen spruiten en mayonaise. Zijn levensmotto is dan ook "Als je dan toch alcoholist bent houd het dan in ieder geval spannend"quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]Jammer hoor. Ik had graag gehoord over je creatieve kant.
Ja nee weet ik utquote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben jij ermee eens wat ze daar achter met de vbl-sc willen gaan doen?
Nepagenten kunnen mij niet rakenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hou mij in deze keer. Maar de volgende keer hang je elan.
Ik heb gister 14,50 betaald voor een flesje bier, bij de slijter, niet eens in de kroeg.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan heeft ooit wodka gemengd met gemalen spruiten en mayonaise. Zijn levensmotto is dan ook "Als je dan toch alcoholist bent houd het dan in ieder geval spannend"
xD
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan heeft ooit wodka gemengd met gemalen spruiten en mayonaise. Zijn levensmotto is dan ook "Als je dan toch alcoholist bent houd het dan in ieder geval spannend"
xD
Wat een grote invloed heb je toch elan.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:17 schreef Elan het volgende:
Ik heb spijt dat ik Karina heb voorgedragen als VBL-modje.
Ja of juist niet aangezien je voor diezelfde prijs naar de tyfus kon met een fles wodka. Het toont juist aan dat je een liefhebber bent.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb gister 14,50 betaald voor een flesje bier, bij de slijter, niet eens in de kroeg.
That's dedication
Ik heb een trillend ooglid en ik zweet als een idioot.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gister zo dronken dat ik bijna allerlei stompzinnige oorlogs relikwieën wilde gaan bestellen op Ebay. Ben toch blij dat ik in slaap gevallen ben op mijn toetsenbord
Zet door inso.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een trillend ooglid en ik zweet als een idioot.
Trek je toch een biertje open?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een trillend ooglid en ik zweet als een idioot.
Meh fuck it.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of juist niet aangezien je voor diezelfde prijs naar de tyfus kon met een fles wodka. Het toont juist aan dat je een liefhebber bent.
Onopvallend van buiten maar scherp en rechtvaardig achter de schermen, Tjacka zet al 3 jaar lang gemiddeld 10 TR's per dag en hielp daarmee consequent mee om van Fok! een beter forum te maken. Er zullen dan ook een hoop dingen gaan veranderen nu hij daadwerkelijk ook zelf invloed kan gaan uitoefenen op het beleid.quote:
48 uur geleden had je nog een ban.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kwaliteitsusers moeten worden beloond happel.
Die was onterecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
48 uur geleden had je nog een ban.
Pure aids.
Okquote:Op woensdag 20 november 2013 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die was onterecht.
Daarvoor nog nooit een ban.
Hey ik was gister bij de slijter en ze hadden een stuk of vier soorten glutenvrij bier.quote:
Affiniteit is niet belangrijk beste elan. Het gaat erom dat je de user kent.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
En wat is je affiniteit met CRE, we vinden je een sympathieke jongen maar als modje krijg je natuurlijk met andere criteria te maken hier dat begrijp je zelf hopelijk wel.
Uh ok.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Affiniteit is niet belangrijk beste elan. Het gaat erom dat je de user kent.Zo als je weet kan ik het daarom niet slechter doen dan drizzt in vbl. Die plaatst om de zoveel tijd rare filmpjes, en plaatst berichten van VZ in het Twente-topic. Nounounou wat een mod zeg.
Dit is een grapje.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh ok.
Op dag 1 je collega's afbranden is misschien geen al te goed begin Tjack .
NSBeren worden nooit gewaardeerd.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onopvallend van buiten maar scherp en rechtvaardig achter de schermen, Tjacka zet al 3 jaar lang gemiddeld 10 TR's per dag en hielp daarmee consequent mee om van Fok! een beter forum te maken. Er zullen dan ook een hoop dingen gaan veranderen nu hij daadwerkelijk ook zelf invloed kan gaan uitoefenen op het beleid.
Daarom dus, Tjacka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |