Deze opmerkingquote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer het type om samen met elan het AA forum te doen.
Aangegeven. Aan jou de eer om het af te handelen Tjackaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze opmerking.
Ga jij anders lekker R&P modden samen met je gestoorde vriendinnetje dan idioot.
Zie ik hier nu een vorm van crewbash in Elan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze opmerking.
Ga jij anders lekker R&P modden samen met je gestoorde vriendinnetje dan idioot.
o je reageert zo boos dus ik dacht datquote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je hebt die vraag gister toch gelezen.
BANNEN DIE HAP!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie ik hier nu een vorm van crewbash in Elan?
Schrijf maar note . O wachtquote:Op woensdag 20 november 2013 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie ik hier nu een vorm van crewbash in Elan?
Dat kun je dan nu weerleggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik. Je hebt je oordeel toch al klaar??
Ik moet bijna huilen van deze vergevingsgezindheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hou mij in deze keer. Maar de volgende keer hang je elan.
Ben jij ermee eens wat ze daar achter met de vbl-sc willen gaan doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]Jammer hoor. Ik had graag gehoord over je creatieve kant.
Elan heeft ooit wodka gemengd met gemalen spruiten en mayonaise. Zijn levensmotto is dan ook "Als je dan toch alcoholist bent houd het dan in ieder geval spannend"quote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]Jammer hoor. Ik had graag gehoord over je creatieve kant.
Ja nee weet ik utquote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben jij ermee eens wat ze daar achter met de vbl-sc willen gaan doen?
Nepagenten kunnen mij niet rakenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hou mij in deze keer. Maar de volgende keer hang je elan.
Ik heb gister 14,50 betaald voor een flesje bier, bij de slijter, niet eens in de kroeg.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan heeft ooit wodka gemengd met gemalen spruiten en mayonaise. Zijn levensmotto is dan ook "Als je dan toch alcoholist bent houd het dan in ieder geval spannend"
xD
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan heeft ooit wodka gemengd met gemalen spruiten en mayonaise. Zijn levensmotto is dan ook "Als je dan toch alcoholist bent houd het dan in ieder geval spannend"
xD
Wat een grote invloed heb je toch elan.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:17 schreef Elan het volgende:
Ik heb spijt dat ik Karina heb voorgedragen als VBL-modje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |