abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133434647

quote:
'Anderlecht, Ajax en PSV zijn al akkoord over BeNeLiga'

De voorzitter van Standard Luik, Roland Duchâtelet, eist er dat op korte termijn een gecombineerde competitie met Belgische en Nederlandse voetbalclubs (BeNeliga) komt, anders dreigt hij met Standard te gaan voetballen in Frankrijk.

'Er zijn vijf grote Europese competities, mogelijk zes als Rusland zo blijft vooruitgaan', zegt de preses woensdag in de Belgische media. 'De overige competities, waaronder de Belgische, zijn gedoemd om te verdwijnen. We hebben een existentieel probleem, dat niet erkennen is gewoon dom.'

De beste Belgische clubs kunnen volgens Duchâtelet gered worden door de BeNeliga. 'We moeten absoluut vermijden af te glijden naar het voorbeeld van Portugal, waar zes van de zestien clubs voor minder dan 3.000 toeschouwers spelen', vervolgt Duchatelet.

De beste Belgische clubs kunnen volgens Duchâtelet gered worden door de BeNeliga. Hij weet ook al hoe die kan worden opgestart: na een 'kwalificatieseizoen' komen er 20 clubs in de BeNeliga, acht Belgische en twaalf Nederlandse, gebaseerd op het aantal inwoners in beide landen.

'Michel Verschueren (oud-manager Anderlecht) had vele jaren geleden al het idee voor de BeNeliga. Deze competitie afwijzen zou de slechtst mogelijke actie zijn. Anderlecht, Club Brugge, Ajax en PSV zijn al akkoord', stelt Duchâtelet. 'Als dit project niet doorgaat, dan zal Standard vragen om in de Franse Ligue 1 te mogen spelen. Zoiets is wettelijk mogelijk, als de Fransen het goedkeuren.'
Lijkt me de beste oplossing voor de grotere clubs in Nederland. Profvoetbal draait toch echt om geld, en met de Belgen erbij maak je competie en de belangen groter, waardoor de uitzendrechten commercieel interessanter en dus duurder worden, wat weer voor meer poen zorgt, waarmee clubs zich kunnen wapenen tegen buitenlandse competities.

NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK

DIKKE BULLSHIT VAN DE BELGEN!!

quote:
PSV en Ajax spreken donderdag tegen dat zij akkoord gaan met de invoering van een Beneliga. Woensdag bracht Standard Luik-voorzitter Roland Duchatelet naar buiten dat Anderlecht, Club Brugge en de twee Nederlandse topclubs allemaal al achter de plannen staan om een gezamenlijke competitie tussen Nederland en België te beginnen. In Eindhoven en Amsterdam weet men echter van niets.

PSV wijst er in gesprek met RTL op dat de achttien clubs van de Eredivisie net een overeenkomst hebben gesloten met de zender Fox van mediamagnaat Rupert Murdoch. Tot 2025 krijgen de clubs tachtig tot honderd miljoen euro per seizoen. Het zou dus raar zijn om daar nu vraagtekens te stellen bij huidige constructie, geeft woordvoerder Jeroen van den Berk te kennen aan het tv-station.

Volgens Ajax komt het verhaal over een samensmelting van de Eredivisie en Jupiler Pro League om de zoveel jaar op, maar is het op dit moment niet aan de orde. In Belgische media wordt echter al gespeculeerd over plannen van Murdoch voor een Beneliga. De rechten van de Pro League zijn tot het seizoen 2013/14 in handen van het mediabedrijf Telenet. Murdoch zou van plan zijn op de rechten van het Belgische voetbal te gaan bieden. Als hij die rechten heeft, is het mogelijk een Beneliga in te gaan voeren.

Lees hier een interview uit mei met Eredivisie-directeur Frank Rutten over de Beneliga.
===============================================================
quote:
Glasgow Rangers heeft boos gereageerd op het voorstel de Schotse competitie te hervormen en gedreigd met 'verhuizing' naar het buitenland; Nederland en België bijvoorbeeld. Directeur Charles Green noemde vandaag aansluiting bij de 'BeNeLiga' een mogelijkheid, hoewel die vooralsnog alleen voor de vrouwen bestaat. 'Dat is, met de hand op het hart, vandaag geen optie. Maar het betekent niet dat het geen optie kan worden.'

De 54-voudig landskampioen werd wegens ernstige financiële problemen teruggezet naar het laagste niveau. Hoewel Rangers dit seizoen zo goed als zeker kampioen wordt, schiet de fameuze club daar niets mee op als het herstructureringsplan van de bond - nog maar drie divisies met meer clubs - wordt goedgekeurd. Een verzoek om versnelde promotie van Green, die 22 miljoen pond (27 miljoen euro) binnenhaalde met de hernieuwde gang naar de beurs vorige maand, werd afgewezen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee vriend, door te werken aan je jeugdopleiding. Nogmaals, haal die eurotekens eens uit je ogen.
Ik denk dat er op dit moment bij veel clubs goed gewerkt wordt aan de jeugdopleiding.

Alleen zitten we met het probleem, en dat is in Nederland ook zo, dat als een spelers 1 of 2 seizoentjes goed speelt, meteen wordt doorverkocht.
Of dat jeugdspelers al het hazenpad kiezen voor ze 1 minuut gespeeld hebben hier.

Kijk bv naar Januzaj die al velen verbaasd heeft in Engeland of Ferreira Carrasco die zich nu staande houdt in het miljoenenelftal van AS Monaco.

Een beneliga zal dit niet helemaal oplossen maar wel voor een groot deel.

---------

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Anderlecht-NAC 2-4

Dat zegt voldoende.
Kom jij van een andere planeet misschien?

Ik heb gezegd dat er bij de 2-3 en 2-4 van NAC maar liefst 8(!) spelers van de 11 nog geen enkele minuut gespeeld hebben dit seizoen in de Jupiler Pro League.

Dan kan je zelfs niet van een B elftal meer spreken
pi_133434742
Nou laat ook maar het is laat
graag op anoniem
  woensdag 20 november 2013 @ 07:24:39 #3
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_133436927
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Anderlecht-NAC 2-4

Dat zegt voldoende.
Argumentum ad nauseam
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 november 2013 @ 13:35:17 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133444270
Gaan de Waalse clubs trouwens accepteren dat Nederlands de taal van de competitie is?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133444591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Gaan de Waalse clubs trouwens accepteren dat Nederlands de taal van de competitie is?
Maakt niet uit:

De bal is rond
Le ballon est rond

De kracht van het team is het team.
La force de l'équipe est l'équipe

Het is elf tegen elf en er kan van alles gebeuren.
Il est onze contre onze et tout peut arriver

Niet twee wedstrijden zijn hetzelfde.
Il n'ya pas deux jeux identiques.

etc. etc.
BFF met GGMM
  woensdag 20 november 2013 @ 14:04:39 #6
56749 BlaZ
pi_133445422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Dat zal weinig problemen opleveren. Bepaalde zaken zullen natuurlijk gewoon tweetalig zijn.
Nederlands met Frans eronder oid.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:09:58 #7
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_133445588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat zal weinig problemen opleveren. Bepaalde zaken zullen natuurlijk gewoon tweetalig zijn.
Dus clubs als Heerenveen en Heracles Almelo zijn dan verplicht om de Franse taal bij hun club in te voeren? _O-
pi_133445753
Ik heb nog altijd het idee dat mensen die voor een Beneliga zijn of nog erg jong zijn en zodoende weinig hebben met de historie in het Nederlandse voetbal, of mensen die 'voetbalsupporter' zijn maar zelden tot nooit een stadion bezoeken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 20 november 2013 @ 14:19:10 #9
56749 BlaZ
pi_133445906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:09 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Dus clubs als Heerenveen en Heracles Almelo zijn dan verplicht om de Franse taal bij hun club in te voeren? _O-
Neen, bij de clubs niet, maar bij de organisatie van de competitie natuurlijk wel.
Bijv tweetalige scheidsrechtersformulieren etc.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 november 2013 @ 14:49:06 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133446968
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nederlandse teams gaan echt niet hun correspondentie ook in het Frans doen :D Als er één league komt dan kan dat alleen met één voertaal.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 november 2013 @ 14:49:32 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133446982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:19 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Neen, bij de clubs niet, maar bij de organisatie van de competitie natuurlijk wel.
Bijv tweetalige scheidsrechtersformulieren etc.
dat is nogal wat correspondentie met clubs hoor :D
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 20 november 2013 @ 14:54:23 #12
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133447133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog altijd het idee dat mensen die voor een Beneliga zijn of nog erg jong zijn en zodoende weinig hebben met de historie in het Nederlandse voetbal, of mensen die 'voetbalsupporter' zijn maar zelden tot nooit een stadion bezoeken.
Historie of traditie is een drogargument
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_133447450
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Historie of traditie is een drogargument
Neen
pi_133447598
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Neen
Van nostalgie kun je niet vreten
  woensdag 20 november 2013 @ 15:09:10 #15
56749 BlaZ
pi_133447677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nederlandse teams gaan echt niet hun correspondentie ook in het Frans doen :D Als er één league komt dan kan dat alleen met één voertaal.
Dat hoeft ook niet, de Waalse clubs doen hun correspondentie in het Frans, de Nederlandse in het Nederlands en iedereen bij de organisatie van de competitie dient gewoon tweetalig te zijn.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_133447679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Het leven is hard
  woensdag 20 november 2013 @ 15:11:22 #17
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133447768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Neen
Historie kan je niets mee, toekomst is belangrijker
  woensdag 20 november 2013 @ 15:13:57 #18
56749 BlaZ
pi_133447879
quote:
Welke historie vrees je dat er verloren gaat?
pi_133450407
Rot op hoor met die Beneliga! Lijkt me helemaal niets!
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 november 2013 @ 16:25:03 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133451141
Maar praktisch gezien, is er ook maar één gedegen onderzoek die aantoont dat er substantieel veel meer geld binnen gaat komen bij de clubs?

Zouden de TV inkomsten echt kunnen verviervoudigen? Willen sponsoren echt twee keer meer betalen?

Qua toeschouwersaantallen is er in Nederland bij veel clubs weinig rek meer.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_133451298
Hoezo koop FOX Belgische TV rechten?

Bron, heb hier niets van gezien
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_133451839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Maar praktisch gezien, is er ook maar één gedegen onderzoek die aantoont dat er substantieel veel meer geld binnen gaat komen bij de clubs?

Zouden de TV inkomsten echt kunnen verviervoudigen? Willen sponsoren echt twee keer meer betalen?

Qua toeschouwersaantallen is er in Nederland bij veel clubs weinig rek meer.
Die zal er vast wel zijn.... En het lijkt me logish dat het financieel veel aantrekkelijker zou zijn voor alle partijen. Je hebt zowiezo meer mensen die direct of indirect naar die wedstrijden gaan kijken. Dit voornamelijk omdat teams met een relatief kleinere aanhang buiten beschouwing blijven. Ook zul je doordat je meer interessante wedstrijden aanbiedt meer onpartijdige toeschowers hebben (vn buitenland). Tegenwoordig zal ESPN in USA niet zo gauw Ajax - Cambuur uitzenden, maar Ajax -Anderlecht wel. Kortom betere matches is beter verkoopbaar product... Bedrijven die zowel in NL en Belgie actief zijn zullen waarschijnlijk meer geld overhebben om zich aan een soortgelijke liga te verbinden. .... Kan zo wel uren doorgaan....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 november 2013 @ 16:53:31 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133452292
zowieso? :')
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 november 2013 @ 16:55:33 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133452373
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef diamant het volgende:

[..]

Die zal er vast wel zijn.... En het lijkt me logish dat het financieel veel aantrekkelijker zou zijn voor alle partijen. Je hebt zowiezo meer mensen die direct of indirect naar die wedstrijden gaan kijken. Dit voornamelijk omdat teams met een relatief kleinere aanhang buiten beschouwing blijven. Ook zul je doordat je meer interessante wedstrijden aanbiedt meer onpartijdige toeschowers hebben (vn buitenland). Tegenwoordig zal ESPN in USA niet zo gauw Ajax - Cambuur uitzenden, maar Ajax -Anderlecht wel. Kortom betere matches is beter verkoopbaar product... Bedrijven die zowel in NL en Belgie actief zijn zullen waarschijnlijk meer geld overhebben om zich aan een soortgelijke liga te verbinden. .... Kan zo wel uren doorgaan....
nou je kan meer geld binnenhalen. Maar ESPN gaat geen 40 miljoen per jaar overmaken. Bovendien is alles al voor 10 jaar verkocht in Nederland......

Maar praat je hier over 10 a 20% meer of durf je te stellen op 100% meer. Want voor 15% meer inkomsten hoef je het niet te doen.

Sowieso moet de wetgeving in beide landen gelijk getrokken worden want er zitten nog veel verschillen in.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_133456986
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo koop FOX Belgische TV rechten?

Bron, heb hier niets van gezien
http://nieuws.vtm.be/tv-m(...)ten-belgisch-voetbal
pi_133457687
quote:
Het is nog niet zeker, en ik ben er 100% zeker van dat telenet ich niet zomaar gaat gewonnen geven.

En ik vraag me nog iets af. Hoe gaat FOX zijn voetbalmatchen uitzenden? telenet en Belgacom zijn grote concurrenten . Ik kan maar niet snappen dat Telenet het zomaar zal laten gebeuren op via hun digicorder voetbalrechten van FOX zal uitzenden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 20 november 2013 @ 19:40:03 #27
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_133458335
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Historie kan je niets mee, toekomst is belangrijker
Dit idd, nostalgie is leuk, maar je bereikt er niets mee.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_133488180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan maar niet snappen dat Telenet het zomaar zal laten gebeuren op via hun digicorder voetbalrechten van FOX zal uitzenden
Als zij geen voetbal uitzenden worden mensen ontevreden en stappen over. Dan snijden ze zichzelf in de vingers.
pi_133488626
Nein, keine BeNeliga bitte.

Hoewel het wel geinige uitwedstrijden zijn... Wat een droom, nooit meer uit naar Joda JC en Heracles. Doe toch maar :D
pi_133491781
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef bamibij het volgende:
Nein, keine BeNeliga bitte.

Hoewel het wel geinige uitwedstrijden zijn... Wat een droom, nooit meer uit naar Joda JC en Heracles. Doe toch maar :D
Maar daarvoor een tripje naar Luik kan wel leuk uitvallen :P
pi_133491995
Heb nu al zin in Standard uit ja :D. Nu nog ff Antwerp F.C. promoveren ;p
pi_133492171
quote:
Dit. Moet er niet aan denken.
pi_133492478
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit. Moet er niet aan denken.
Heracles heeft geen toekomst in een beneliga.
pi_133492670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:40 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Heracles heeft geen toekomst in een beneliga.
Ben wel benieuwd hoe de promotie-degradatie regeling gaat gebeuren.

Mijn idee is om een soort eindronde te organiseren. nummers 19 en 20 samen met de 2 Kampioenen van België en Nederland (dus het niveau achter de BeNeLiga.)

De beste 2 gaan/blijven in de BeNeLiga.
pi_133492690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe de promotie-degradatie regeling gaat gebeuren.

Mijn idee is om een soort eindronde te organiseren. nummers 19 en 20 samen met de 2 Kampioenen van België en Nederland (dus het niveau achter de BeNeLiga.)

De beste 2 gaan/blijven in de BeNeLiga.
2de klasse moet samen, anders is het niveauverschil veel te groot tussen 1ste en 2de
pi_133495178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:46 schreef zwaaien het volgende:

[..]

2de klasse moet samen, anders is het niveauverschil veel te groot tussen 1ste en 2de
Jawel daar was toen een statistiek van. Heracles hoort bij de beste 9 van Nederland over de laatste 5 jaar, maar boeien niemand in Nederland van de echte supporters wil dit. Laten die Belgen lekker in hun eigen land blijven.
pi_133495420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jawel daar was toen een statistiek van. Heracles hoort bij de beste 9 van Nederland over de laatste 5 jaar, maar boeien niemand in Nederland van de echte supporters wil dit. Laten die Belgen lekker in hun eigen land blijven.
Vroeg of laat valt een provincieclubje als Heracles uit de beneliga.

Dat is net de reden waarom een beneliga zo interessant is, omdat kutploegen als Heracles verdwijnen en de grote clubs onderling tegen elkaar kunnen spelen.
  donderdag 21 november 2013 @ 20:54:26 #38
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_133495851
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Vroeg of laat valt een provincieclubje als Heracles uit de beneliga.

Dat is net de reden waarom een beneliga zo interessant is, omdat kutploegen als Heracles verdwijnen en de grote clubs onderling tegen elkaar kunnen spelen.
In jouw optiek dient Feyenoord dus te spelen tegen Zulte Waregem ipv Heracles. Wat een verbetering .....
  Forum Admin donderdag 21 november 2013 @ 20:55:34 #39
35723 crew  GGMM
pi_133495907
Mensen die nog steeds met deze discussie bezig zijn zijn stom. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133495953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

In jouw optiek dient Feyenoord dus te spelen tegen Zulte Waregem ipv Heracles. Wat een verbetering .....
Voor Zulte Waregem geldt gewoon hetzelfde
pi_133496050
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen die nog steeds met deze discussie bezig zijn zijn stom. :)
Weer dezelfde leugens van een kant etc. Kansloos om nog dit topic open te laten
pi_133496685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dit
pi_133496686
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Weer dezelfde leugens van een kant etc. Kansloos om nog dit topic open te laten
  donderdag 21 november 2013 @ 22:41:50 #44
56749 BlaZ
pi_133500313
Op termijn gaan we richting één Europese competitie denk ik. De CL is voor de grote clubs eigenlijk niet rendabel genoeg.

De begrotingsregels voor de topclubs kunnen dit proces wel eens bespoedigen.
pi_133695615
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Alsof ik er vanuit ga dat we zoveel meer geld vangen voor tv-geld. Het gaat meer om sponosering. En voetbal in de huidige tijd is geld, klaar. Mij boeit het echt niets wat er gebeurt met de kleine clubs als we een competitie kunnen beginnen met de belgische topclubs om qua sponsering en qua tv geld er iets vooruit te gaan, Qua voetbal gaat het alghele niveau er sowieso op voortuit.

Je gaat trouwens niet in op de reactie die je hebt gequote, groter land is meer geld. Een nivea, een Gilitte, een Huawei kun je voor meer geld binden om de competitie te sponsoren doordat ze nou eenmaal een grotere bereik hebben. Buiten dat, TV-gelden zullen niet omlaag gaan.
In kan hier gewoon niets mee, met dit soort 'projecten' zal je echt dieper onderzoek moeten doen en niet alleen op basis van wat saaie hersenspinsels brabbelen. Er zijn zoveel belangen in dit geval, meer dan jij denkt.

De kleine clubs gaan kapot zonder tegenspraak met de kutreden dat ze een te kleine begroting hebben, in en in triest. Gaath un hele leven, ziel en hebben naar de klote omdat het niveau in Nederland schijnbaar te laag ligt, pleurt toch een rotiend op man :'). Dezek utdiscussie heb ik al vorig jaar gevoerd en de conclusie gewoon dat de Beneliga alleen maar meer ellende oplevert, lege stadions --> lage oprbengstne, niemand loopt warm voor ene kutpotje ajax - aa gent. De uitvakken worden minder snel geuvld, supporters zijn heir enorm tegen.
  woensdag 27 november 2013 @ 23:32:43 #46
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133696606
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In kan hier gewoon niets mee, met dit soort 'projecten' zal je echt dieper onderzoek moeten doen en niet alleen op basis van wat saaie hersenspinsels brabbelen. Er zijn zoveel belangen in dit geval, meer dan jij denkt.

De kleine clubs gaan kapot zonder tegenspraak met de kutreden dat ze een te kleine begroting hebben, in en in triest. Gaath un hele leven, ziel en hebben naar de klote omdat het niveau in Nederland schijnbaar te laag ligt, pleurt toch een rotiend op man :'). Dezek utdiscussie heb ik al vorig jaar gevoerd en de conclusie gewoon dat de Beneliga alleen maar meer ellende oplevert, lege stadions --> lage oprbengstne, niemand loopt warm voor ene kutpotje ajax - aa gent. De uitvakken worden minder snel geuvld, supporters zijn heir enorm tegen.
Wie loopt er wel warm voor Ajax - Heracles Almelo dan? Het stadion zat ook maar halfleeg afgelopen weekend.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 november 2013 @ 23:36:17 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133696798
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Wie loopt er wel warm voor Ajax - Heracles Almelo dan? Het stadion zat ook maar halfleeg afgelopen weekend.
tja, Lokeren zegt in Nederland niet veel meer natuurlijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_133696933
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Tja, wel jammer en matig inderdaad, maar financieel maakt het geen klap uit. Uiteindelijk waren er toch gewoon 49.500 plaatsen verkocht. Dat er een paar duizend seizoenskaarthouders niet op komen dagen is dan jammer.
  woensdag 27 november 2013 @ 23:39:11 #49
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133696976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tja, Lokeren zegt in Nederland niet veel meer natuurlijk
Ja dat klopt. Punt is meer dat de potjes Ajax - Anderlecht en Ajax - Club Brugge interessanter zijn dan Ajax - Cambuur en Ajax - Roda. De interessante potjes voor Ajax in de eredivisie blijven wel behouden en daar komen dus meer interessante potjes bovenop.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 november 2013 @ 23:40:01 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133697026
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Punt is meer dat de potjes Ajax - Anderlecht en Ajax - Club Brugge interessanter zijn dan Ajax - Cambuur en Ajax - Roda. De interessante potjes voor Ajax in de eredivisie blijven wel behouden en daar komen dus meer interessante potjes bovenop.
tja dat zijn echt niet de potten waarmee je tweemaal zoveel geld binnen gaat halen
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')