SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Subreddit was gebanned (/r/PCmasterrace).quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Subreddit was gebanned (/r/PCmasterrace).
Gebeurde omdat er iemand een PC had gepost op /r/gaming en een mod zei dat het niet gaming related was omdat je er ook taxes mee kon doen enzo ()
Hun dus allemaal boos enzo omdat er heel veel shit op /r/gaming staat wat niks met gaming te maken heeft.
Nou hun dus allemaal plagen enzo ging die mod van /r/gaming ook in /r/pcmasterrace posten.
Dikke fittie, Iemand werd heel boos op die gast is hij hem gaan Doxxen heeft hij al zijn info gevonden. SWAT gebeld dat die mod een bom had en zijn vriendin al opgeblazen had, dus SWAT team daar op de stoep etc. Toen is die subreddit gebanned voor doxxing enzo maar nu is alles weer terug als normaal
yupquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)_surly_not_have_any/ dezen?
WAT?! LINK!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Subreddit was gebanned (/r/PCmasterrace).
Gebeurde omdat er iemand een PC had gepost op /r/gaming en een mod zei dat het niet gaming related was omdat je er ook taxes mee kon doen enzo ()
Hun dus allemaal boos enzo omdat er heel veel shit op /r/gaming staat wat niks met gaming te maken heeft.
Nou hun dus allemaal plagen enzo ging die mod van /r/gaming ook in /r/pcmasterrace posten.
Dikke fittie, Iemand werd heel boos op die gast is hij hem gaan Doxxen heeft hij al zijn info gevonden. SWAT gebeld dat die mod een bom had en zijn vriendin al opgeblazen had, dus SWAT team daar op de stoep etc. Toen is die subreddit gebanned voor doxxing enzo maar nu is alles weer terug als normaal
Is blijkbaar dat hij ze gewoon aan de telefoon had, dacht dat ze ook echt daar waren.quote:
welke? Van dst ik in de RR zit?quote:
Die selfie.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
welke? Van dst ik in de RR zit?
Oh wie heeft hier een 3d printer?
OH ja met die pet?quote:
Stuur eens door ik was te laag met screenshot.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:11 schreef MineraalWater het volgende:
Naakte foto van bob op de WC. Die gaat in mijn folder
boah naaktquote:Op woensdag 20 november 2013 01:11 schreef MineraalWater het volgende:
Naakte foto van bob op de WC. Die gaat in mijn folder
neequote:
Lol wat een fucking dwaas is het tochquote:Op woensdag 20 november 2013 09:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Check het lol topic als je nog een leuke bg rel wilt lezen
Joah. Met nogal onduidelijke regels waardoor alles in de tering liep.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:29 schreef d4v1d het volgende:
Wat was dat base vs. Base nou? Gewoon elkander opblazen en fortjes slopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme nr 21quote:Op woensdag 20 november 2013 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wil iemand top 20 bij elkaar optellen? Heb nu even geen tijd. Alleen top 20, rest is niet interessant.
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarna vijf topics ruzie, sindsdien posten Morde en Lorre nooit meer.
quote:
ken je de vinger in kont rel?quote:
Vertel.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ken je de vinger in kont rel?
Minecraft niet kunnen draaien op low settingsquote:Op woensdag 20 november 2013 11:05 schreef mschol het volgende:
Ik ga binnenkort maar een radeon hd7970 aanschaffen, ter vervaning van mijn 4 jaar oude HD5870
Dan kan ik Minecraft misschien weer draaien
'Kills maken is geen prioriteit' - BG 2013quote:Op woensdag 20 november 2013 09:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Check het lol topic als je nog een leuke bg rel wilt lezen
onduidelijke regelsquote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Joah. Met nogal onduidelijke regels waardoor alles in de tering liep.
Hunnie (Team Morde Lorre Huib en volgens mij Loon?) vs. team plex tom aldie bobber mau piek enzo toch?
Iig zij hadden een fucking dik kasteel gebouwd, wij een grot in een jungle. Toen vol er in geknald en allemaal lava rond hun spawn gegooid zodat ze niks meer konden.
Blijft een meestertroll/rasautistquote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
'Kills maken is geen prioriteit' - BG 2013
Tbh, de vorige base vs base matches waren precies zo, de base moet zichtbaar zijn en toen was het ook telkens maar een deur ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
onduidelijke regelsdikke cheaters
"base moet van buiten zichtbaar zijn"
Team2 Oh laten we een base in een berg maken met een 2 block ingang met vines ervoor.[ afbeelding ]
En toen deden we een rematch met jullie regels en toen gaven jullie op, base nooit gevonden
ga lekker de sims spelen ofzo
Mja dat is het hele probleem van pvp-en in Minecraft, je moet gewoon iets van een mod ding hebben waarmee je bepaalde regels goed kan vastleggen. Iets afspreken is ieder geval voor Fokkers niet genoegquote:Op woensdag 20 november 2013 12:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Tbh, de vorige base vs base matches waren precies zo, de base moet zichtbaar zijn en toen was het ook telkens maar een deur ofzo.
Nu hadden wij dat ook.. wisten wij veel dat jullie out in the open aan het bouwen waren.
Toegegeven, was leuker geweest als we jullie niet geraped hadden toen er maar een paar online waren.
gewoon een onbesproken deel per clan toezeggen en dat deel build only maken voor 1 kant.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mja dat is het hele probleem van pvp-en in Minecraft, je moet gewoon iets van een mod ding hebben waarmee je bepaalde regels goed kan vastleggen. Iets afspreken is ieder geval voor Fokkers niet genoegVond het ook wel geinig om te doen maar het blijft altijd behelpen, dat pvpen in minecraft. ja leuk een lava rivier en een muur maar met wat nerdpoles kom je overal.
DIe heimer buildquote:Op woensdag 20 november 2013 12:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Blijft een meestertroll/rasautist
ahahahah hoeveel gaat t kosten?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:19 schreef d4v1d het volgende:
Pauper gemeente. Fiets verwijderd. Stond niet hinderlijk.
maar wel ergens waar het duidelijk niet mocht..quote:Op woensdag 20 november 2013 13:19 schreef d4v1d het volgende:
Pauper gemeente. Fiets verwijderd. Stond niet hinderlijk.
idd mschol, blij dat ze het tuig ook eens aanpakken.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel ergens waar het duidelijk niet mocht..
Verklaar waarom de rest er nog wel staat dan. Stond niet voor een ingang, niet voorneen uitrit o.i.d.quote:iOp woensdag 20 november 2013 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel ergens waar het duidelijk niet mocht..
ach, ergens vind ik het best begrijpelijk van de gemeente: anders staat echt werkelijk overal fietsen..quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
idd mschol, blij dat ze het tuig ook eens aanpakken.
dan stond je toch echt verkeerd, anders wordt je fiets echt niet weggehaald.. (volgens mij mogen ze dat ook niet zonder je eerst op de hoogte te stellen dat hij verwijderd moet worden)quote:Op woensdag 20 november 2013 13:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Verklaar waarom de rest er nog wel staat dan. Stond niet voor een ingang, niet voorneen uitrit o.i.d.
Dit idd. Zoveel tijd verspeeld toen aan zoekenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
onduidelijke regelsdikke cheaters
"base moet van buiten zichtbaar zijn"
Team2 Oh laten we een base in een berg maken met een 2 block ingang met vines ervoor.[ afbeelding ]
En toen deden we een rematch met jullie regels en toen gaven jullie op, base nooit gevonden
ga lekker de sims spelen ofzo
PROP HUNTquote:Op woensdag 20 november 2013 14:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een nieuw spel.
Plaats jullie top 3/5/10 eens hier?
Dat "The Forest" komt trouwens eind 2013 uit met een alpha release dus ben benieuwd.
Ik was degene die hun base had gevonden en het idee had om met invis potions aan te vallen. ALL STAR member van het team en dan mij bij de vijand plaatsen wtfs!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Joah. Met nogal onduidelijke regels waardoor alles in de tering liep.
Hunnie (Team Morde Lorre Huib en volgens mij Loon?) vs. team plex tom aldie bobber mau piek enzo toch?
Iig zij hadden een fucking dik kasteel gebouwd, wij een grot in een jungle. Toen vol er in geknald en allemaal lava rond hun spawn gegooid zodat ze niks meer konden.
Nee manquote:
Hahaha dat weet ik nog wel, Stonden we met z'n allen in zo'n 1x1 gat en gooide jij die potionquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik was degene die hun base had gevonden en het idee had om met invis potions aan te vallen. ALL STAR member van het team en dan mij bij de vijand plaatsen wtfs!
Ja lol, splash potions ftw. En helft van het team was dood voordat we aankwamen omdat ze mobs aanvielenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hahaha dat weet ik nog wel, Stonden we met z'n allen in zo'n 1x1 gat en gooide jij die potion
Je kan deze ff doorlezen, mijn top 10 staat er ook ergens in:quote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef MineraalWater het volgende:
Nouja ik post mijn top 4 wel eventjes (kan geen 5de bedenken zo snel) (SP games):
1: Max Payne 2
2: Max Payne 1
3: Vampire The Masquerade Bloodlines
4: Portal series
Dungeon Keeper 2quote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan deze ff doorlezen, mijn top 10 staat er ook ergens in:
GAM / Videogames- Jouw top 5 of 10 of... allertijden
Geniaal verhaal, karakter ontwikkeling, fantastische dialogs, grafisch mooi, arcade achtige actie shooter met RPG elementen. Alles is gewoon baas aan die game.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb ik ooit, Vind daar niet veel aan
Tja ieder zijn mening. Vond het zelf nogal saai, wel toffe stijl.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Geniaal verhaal, karakter ontwikkeling, fantastische dialogs, grafisch mooi, arcade achtige actie shooter met RPG elementen. Alles is gewoon baas aan die game.
Helemaal als je coop speelt
Ja ik weet niet of we nog lang doorgaan, bedoel je hebt nu base staan eigenlijk, maar zelfs als je dan een enemy base vind kan je geen moer beginnen. Zit een beetje een flaw in het systeem.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Vanmiddag hopelijk weer ff wat bouwen.
Helemaal mee eensch.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of we nog lang doorgaan, bedoel je hebt nu base staan eigenlijk, maar zelfs als je dan een enemy base vind kan je geen moer beginnen. Zit een beetje een flaw in het systeem.
Kan namelijk alleen base overnemen als ze meer claimed chunks hebben dan power. Maar dat telt ook rustig power mee van mensen die niet of zelden inloggen. Aldie is bijv banned, maar telt wel mee voor onze power.
Dus zelfs als je de 3 oid mensen keer op keer afslacht bij spawn, wat schijnbaar de norm is, dan als nog kan hun individuele power tot max -10 gaan. Bij een faction van 5 mensen waarbij je er 3 gruwelijk hard keer op keer afslacht kunnen ze alsnog 20 chunks constant claimed houden.
Zo schiet het ook niet op he
Hmm true.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of we nog lang doorgaan, bedoel je hebt nu base staan eigenlijk, maar zelfs als je dan een enemy base vind kan je geen moer beginnen. Zit een beetje een flaw in het systeem.
Kan namelijk alleen base overnemen als ze meer claimed chunks hebben dan power. Maar dat telt ook rustig power mee van mensen die niet of zelden inloggen. Aldie is bijv banned, maar telt wel mee voor onze power.
Dus zelfs als je de 3 oid mensen keer op keer afslacht bij spawn, wat schijnbaar de norm is, dan als nog kan hun individuele power tot max -10 gaan. Bij een faction van 5 mensen waarbij je er 3 gruwelijk hard keer op keer afslacht kunnen ze alsnog 20 chunks constant claimed houden.
Zo schiet het ook niet op he
Wie werken er aan die map voor die factions 2.0 ?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dit idd. Zoveel tijd verspeeld toen aan zoeken
haha david is een autist en dacht dat hij zijn fiets 20 meter verder had neergezetquote:Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef d4v1d het volgende:
Fiets terug. Homo's hadden hem gewoon 20 meter verplaatst![]()
Ooooh ja dat is waar ook, my bad. Jij liep erg veel rond toch? Samen met vogel en nog iemand?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik was degene die hun base had gevonden en het idee had om met invis potions aan te vallen. ALL STAR member van het team en dan mij bij de vijand plaatsen wtfs!
Haha. Bob is een neger en had anders mijn fiets gestolen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
haha david is een autist en dacht dat hij zijn fiets 20 meter verder had neergezet
Ja, ik hou wel van exploren, maar liep wel meestal alleenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ooooh ja dat is waar ook, my bad. Jij liep erg veel rond toch? Samen met vogel en nog iemand?
haha ik weet niet eens waar je woontquote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haha. Bob is een neger en had anders mijn fiets gestolen.
Ik zat niet bij Mendert in het teamquote:Op woensdag 20 november 2013 16:03 schreef vogelkooi het volgende:
mer loon enmender rondbanjeren, die andere waren vet bang, we hadden dacht ik 3 honden en enchanted gear.
Oh doe ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |