Ik had net 0,03quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef richolio het volgende:
'Helaas, er zijn onvoldoende bitcoins beschikbaar. U kunt op dit moment geen bitcoins bestellen.' Maar.. Maar.. Maar..
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
Zometeen weer Virtual Currencies hoorzitting in de VS Senaat.
Start om 15:30 EST (21:30 CET) en is live via een webcast beschikbaar.
Stream: http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/
Meer informatie: http://www.banking.senate(...)00-a41f-c23be8ff4cad
Panel 1
• Ms. Jennifer Shasky Calvery [verklaring] Director, Financial Crimes Enforcement Network
• Mr. David Cotney [verklaring] Commissioner of Banks, Massachusetts Division of Banks
Panel 2
• Mr. Anthony Gallippi [verklaring] Mede-oprichter en CEO, BitPay, Incorporated
• Ms. Mercedes Kelley Tunstall Partner and Practice Leader, Privacy and Data Security Group, Ballard Spahr
• Ms. Sarah Jane Hughes [verklaring] University Scholar and Fellow in Commercial Law, Maurer School of Law, University of Indiana
• Mr. Paul Smocer BITS President, Financial Services Roundtable
(credits voor deze info: rickiii op Tweakers)
Omdat de 'oude' steeds vol gaat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef ShyntoZ het volgende:
Waarom eigenlijk telkens nieuw topic?
.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef ShyntoZ het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
Zometeen weer Virtual Currencies hoorzitting in de VS Senaat.
Start om 15:30 EST (21:30 CET) en is live via een webcast beschikbaar.
Stream: http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/
Meer informatie: http://www.banking.senate(...)00-a41f-c23be8ff4cad
Panel 1
• Ms. Jennifer Shasky Calvery [verklaring] Director, Financial Crimes Enforcement Network
• Mr. David Cotney [verklaring] Commissioner of Banks, Massachusetts Division of Banks
Panel 2
• Mr. Anthony Gallippi [verklaring] Mede-oprichter en CEO, BitPay, Incorporated
• Ms. Mercedes Kelley Tunstall Partner and Practice Leader, Privacy and Data Security Group, Ballard Spahr
• Ms. Sarah Jane Hughes [verklaring] University Scholar and Fellow in Commercial Law, Maurer School of Law, University of Indiana
• Mr. Paul Smocer BITS President, Financial Services Roundtable
(credits voor deze info: rickiii op Tweakers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Omdat de 'oude' steeds vol gaat?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef Awsom het volgende:
[..]
.
Welkom op Fok!, waar langere topics nog niet zijn uitgevonden
0,03? Op Bitonic? Betaal je dan niet meer transactiekosten dan dat dat ding waard is?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had net 0,03![]()
Maarja, nu staat het in mn wallet te wachten tot de transactie bevestigd is.
(hoe lang duurt dat ongeveer?)
na 300 postsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef ShyntoZ het volgende:
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef revpolen het volgende:
iemand alvast de link van de voorstelling zo?
Ik gok op het stabiel blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Benieuwd of het NOG verder zal zakken dan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Zal in onderstaand geval alsnog uitbetaling volgen, of zal Bitonic de geleverde BTC weer retourneren aan het ingevulde adres?Not sureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal in onderstaand geval alsnog uitbetaling volgen, of zal Bitonic de geleverde BTC weer retourneren aan het ingevulde adres?Ik kreeg gewoon uitbetaald toen ik 0,001 te weinig had ivm fee's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe zou Amerika veel kunnen. Ze zouden wisselkantoren kunnen verbieden en anderen kunnen verbieden om Bitcoin te accepteren als betaalmiddel in hun bedrijf.. Dan is de valuta vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik gok op het stabiel blijven.
Wat wilt Amerika nu precies doen aan een valuta wat aan iedereen toebehoort en waar ze niks op kunnen afdwingen.
Zal in onderstaand geval alsnog uitbetaling volgen, of zal Bitonic de geleverde BTC weer retourneren aan het ingevulde adres?Er is trouwens een irc kanaal waar je dat wel kan vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://bitonic.nl/chat
Daar ben ik alquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Er is trouwens een irc kanaal waar je dat wel kan vragen:
https://bitonic.nl/chat
Manipuleren. Ze gaan het toestaan om een goed imago te creeren en wat zal jij doen als land, dat dollars kan aanmaken: Investeren in BTC en proberen macht uit te oefenen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik gok op het stabiel blijven.
Wat wilt Amerika nu precies doen aan een valuta wat aan iedereen toebehoort en waar ze niks op kunnen afdwingen.
Ah ok. Nouja, heb iig via mail een status-link opgevraagd, dus verdwijnen zal het nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon uitbetaald toen ik 0,001 te weinig had ivm fee's.
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is spannend?Ik mis iets groots volgens mij.
Liggen de halve dag al eruit de amateurs.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef µ het volgende:
[..]
Wat is er amateuristisch aan en wat vind jij beter?
Eigenaars zijn er vandoor met alle bitcoins daarquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Liggen de halve dag al eruit de amateurs.
DDOS...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Liggen de halve dag al eruit de amateurs.
Bull trap?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Jaik verwacht weer een rollercoaster en dan liggen ze er weer uit.
Heuj maar ik dacht dat gister het enige gedeelte was.. Dit is het vervolg er op neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/
Toen het gisteren begon was het vantot
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef richolio het volgende:
Wat gebruiken jullie om de bitcoin koers bij te houden?
Dank!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef nikao het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Inderdaad. Damn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef DarkNoize het volgende:
Bitonic, veranderd gvd je koers eensStaat al een uur hetzelfde.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Lollertrolle het volgende:
En de koers begint al te stijgen.
Sjongejonge een kleine stijging betekent niet meteen dat 'de weg omhoog is ingezet' héquote:
Top! Met technische indicatoren erbij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef nikao het volgende:
[..]
Positief blijvenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:51 schreef Awsom het volgende:
[..]
[..]
Sjongejonge een kleine stijging betekent niet meteen dat 'de weg omhoog is ingezet' hé
Zal in onderstaand geval alsnog uitbetaling volgen, of zal Bitonic de geleverde BTC weer retourneren aan het ingevulde adres?Mwah, lijkt erop dat ze die 0,0008 tekort 'door de vingers' zien. V-tje achter ontvangen BTC, V-tje achter bevestigingen, én de melding dat de verzending is ontvangen. Zal wel loslopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe stel je dat wel in? Sommigen zeggen dat dat kanquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel klote dat die trollbox niet meer auto-update doet ...
Ja idd, al draaide het gisteren wel écht door met 20 berichten per seconde ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel klote dat die trollbox niet meer auto-update doet ...
Weet ik niet. Als je erover begint in de trollbox krijg je waarschijnlijk klop van de banhammerquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe stel je dat wel in? Sommigen zeggen dat dat kan
Hoe kun je geld verliezen op iets wat je niet meer hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Eerste keer dat ik geld verlies zoals het nu gaat. Beetje verkocht op 560. Stom, maar ja. No pain no gain.
Waarom mtgox? (behalve dat bitstamp nu down is)quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef nikao het volgende:
[..]
Slim van die gasten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef DarkNoize het volgende:
Daling van 30 dollar, Bitonic koers blijft het zelfde
Ik wil verkopen, wacht dus nog even totdat hij wat hoger komt, maar die koers staat nu dus al serieus uren hetzelfdequote:
Precies hetzelfde als jij hebt, maar dan dat ik wil kopen en wacht tot de koers zakt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ik wil verkopen, wacht dus nog even totdat hij wat hoger komt, maar die koers staat nu dus al serieus uren hetzelfde
Paar cent, paar euro. Ik had vanmiddag een paar honderd euro verlies in een paar uur tijdquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als jij hebt, maar dan dat ik wil kopen en wacht tot de koers zakt.
Ik heb met mijn stomme hoofd iets voor de mini-dip verkocht uit angst. Maar een paar cent winst terwijl het een paar euro had kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Dynd het volgende:
''So have you ever seen a terrorist use BTC?''
''well............................................. we've seen... the possibility... of...''
Dan moet je ze snel kopen. Cheap cheapquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Taciho het volgende:
Haha de FBI wil misschien 144000 bitcoins verkopen dat sloopt heel de prijs als dat gebeurt.
Maar we hebben terroristen wel vliegtuigen zien gebruiken.. ook verbiedenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef robin007bond het volgende:
''So have you ever seen a terrorist use BTC?''
''well............................................. we've seen... the possibility... of...''
Even een snelle berekening (corrigeer me voor de getallen)quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Taciho het volgende:
Haha de FBI wil misschien 144000 bitcoins verkopen dat sloopt heel de prijs als dat gebeurt.
Als je dat geld nodig hebt zou ik het in de eerste plaats nooit aan Bitcoins uitgeven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef DarkNoize het volgende:
Maar even 0,5 bitcoin verkocht met 10 euro verlies. Schijt BitonicHeb t geld even nodig.
Heb er nu nog 1 die ik hou.
Kijk eens naar het orderboek, flinterdun. Met een minimaal bedrag (qua marktcap.) kun je enorme prijsbewegingen veroorzaken. Een van de oudste en makkelijkste 'trucks' die bestaan en het zou me niets verbazen als een gast(en) dat allang door heeft en daar gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even een snelle berekening (corrigeer me voor de getallen)
Er zin nu ongeveer 15 miljoen BTC x 600 (even middenkoers in USD) = 9 miljard, dat is toch een peleschil voor de VS of China om het te manipuleren als ze willen?
Iets te impulsief gekocht met de gedachte dat het maar bleef stijgen, die daling van vandaag was jammer. Wou een klein gedeelte gewoon weer snel verkopen met wat winst, rest houden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat geld nodig hebt zou ik het in de eerste plaats nooit aan Bitcoins uitgeven.
Edit: Als Rutte etc een maand geleden geinvesteerd had (bv 1 miljard), dan hadden ze nu 6 miljard gehad met een paar goede analisten van het CBP/CBS etc?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even een snelle berekening (corrigeer me voor de getallen)
Er zin nu ongeveer 15 miljoen BTC x 600 (even middenkoers in USD) = 9 miljard, dat is toch een peuleschil voor de VS of China om het te manipuleren als ze willen?
Doe mij ook zo'n bol.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Kreeg net door dat Bitcoin over 12 maand op 20,000 Euro staat
En daar heb je ook een bron voor?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Erik Voorhees de founder van Bitcoin is. https://twitter.com/ErikVoorhees
Fictief misschien. Uitbetaald worden gaat niet lukken dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Bij mij op 30k.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Erik Voorhees de founder van Bitcoin is. https://twitter.com/ErikVoorhees
Oh wijze heer vertel mij uw inzichten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Dan heb je het over de "early adapters" die nog een BTC hadden voor .1/.01 ct. Als er ook maar een slimme gast tussenzit (of miner-pool eingenaren). Dat nog heeft deze macht en dan wordt over die 66%-regel gesproken wat miners kunnen bezitten, maar in totaal geld om het op te kopen is "Bitcoin BV" nog niet machtig genoeg om een grootmacht te verslaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Kijk eens naar het orderboek, flinterdun. Met een minimaal bedrag (qua marktcap.) kun je enorme prijsbewegingen veroorzaken. Een van de oudste en makkelijkste 'trucks' die bestaan en het zou me niets verbazen als een gast(en) dat allang door heeft en daar gebruik van maakt.
Bijkomend voordeel: deze markt word niet/amper gereguleerd. Do the maths...
Hoe kom je aan die glazen bol? Al mijn bollen werkte niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef videonatic het volgende:
[..]
Fictief misschien. Uitbetaald worden gaat niet lukken dan.
Ik heb het niet over die lulkoek 'manipulatie' verhalen van grootmachten. Ik heb het over prijs'manipulatie' van partijen (lees: wallstreet boys) die er puur voor de $$ in zitten. Deze markt was (met een goede bodem) na de vorige crash zo makkelijk te ''riggen'' bij de 'harde' bodem na de vorige crash.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef edcetera het volgende:
Dan heb je het over de "early adapters" die nog een BTC hadden voor .1/.01 ct. Als er ook maar een slimme gast tussenzit (of miner-pool eingenaren). Dat nog heeft deze macht en dan wordt over die 66%-regel gesproken wat miners kunnen bezitten, maar in totaal geld om het op te kopen is "Bitcoin BV" nog niet machtig genoeg om een grootmacht te verslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Vanmiddag ook in EenVandaag, gaat goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:32 schreef Jace_TBL het volgende:
Zometeen 22:30 NOS op 3 item over Bitcoin
En ook een groot aantal amateurinvesteerders, die enkel speculeren en snel wat geld willen verdienen. Dat zorgt ook voor enorme volatiliteit door het kuddegedrag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die lulkoek 'manipulatie' verhalen van grootmachten. Ik heb het over prijs'manipulatie' van partijen (lees: wallstreet boys) die er puur voor de $$ in zitten. Deze markt was (met een goede bodem) na de vorige crash zo makkelijk te ''riggen'' bij de 'harde' bodem na de vorige crash.
One of the oldest tricks of the book. Flinterdun orderboek, geen regulatie. Kom op zeg dan ben je toch erg naief als je denkt dat bepaalde partijen daar geen gebruik van hebben gemaakt. De bitcoin markt traden is peanuts voor dat soort gasten.
Ik meld mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Okeanos het volgende:
[..]
En ook een groot aantal amateurinvesteerders, die enkel speculeren en snel wat geld willen verdienen. Dat zorgt ook voor enorme volatiliteit door het kuddegedrag.
Mijn glazen bol had gelijk maar is door de shredder gegaan en waarschijnlijk had hij nu weer geupdatetetetet moeten worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die glazen bol? Al mijn bollen werkte niet.
Vriendjequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Zojuist mijn eerst 0,1 bitcoin gekocht, die zie je vanzelf in je wallet neem ik aan? Ik heb multibit gedownload
Nou ja ik zie het vanzelf wel
-edit ah mooi ik zie hem nu
Bij mij loopt de trollbox nog gewoon automatisch hoor, ben je wel ingelogd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als je erover begint in de trollbox krijg je waarschijnlijk klop van de banhammer
Ik bedoel het overigens niet negatief hoor, maar het is wel een belangrijk verschil met bijv. de aandelenmarkt. Daarbij komt ook nog dat er eigenlijk geen 'fundamentele' waarde vastgesteld kan worden, dus iedereen reageert enkel op wat de rest doet. Als je dan wat kapitaal hebt om te investeren, kun je de markt dus een richting insturen en manipuleren.quote:
Dat blijf je houden zolang Bitcoin niet mainstream is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Okeanos het volgende:
[..]
En ook een groot aantal amateurinvesteerders, die enkel speculeren en snel wat geld willen verdienen. Dat zorgt ook voor enorme volatiliteit door het kuddegedrag.
Hoeveel koste dat? Anders ga ik ook daar maar in investeren..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef Neraice het volgende:
Ik heb 5600 GoldCoin, kijken of dat wat wordt.
Heb je enig idee waarom die coin ontworpen is en wat de potentie er van is? Het klinkt nu als of je random ergens een 'coin' ziet en denkt "wie weetquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel koste dat? Anders ga ik ook daar maar in investeren..
Er zit ook geen fundamentale waarde in een Euro of Dollar etc meer. Het is net als Cryptocurrency gebaseerd op vertrouwen en afhankelijk van macht en in hoeverre de acceptatie is: Bitcoin is een digitale munt en gaat de digitale betalingswereld veranderen. Niet nu, morgen, maar als het acceptatie krijgt en concurrentie. Paypal gaat peentjes zweten (en al gaan ze het accepteren, boycot ik die huichelaarsquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef Okeanos het volgende:
[..]
Ik bedoel het overigens niet negatief hoor, maar het is wel een belangrijk verschil met bijv. de aandelenmarkt. Daarbij komt ook nog dat er eigenlijk geen 'fundamentele' waarde vastgesteld kan worden, dus iedereen reageert enkel op wat de rest doet. Als je dan wat kapitaal hebt om te investeren, kun je de markt dus een richting insturen en manipuleren.
Dat denk ik eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef Faazz het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom die coin ontworpen is en wat de potentie er van is? Het klinkt nu als of je random ergens een 'coin' ziet en denkt "wie weet" zonder echte achtergrond info..
4 LTCquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel koste dat? Anders ga ik ook daar maar in investeren..
Neeeeeeeee!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef WebBeestje het volgende:
Ik ga denk ik mijn Bitcoins omzetten naar Phenixcoins
Ben er meer Bitcoins aan kwijtgeraakt dan dat ik over heb.quote:
Bedankt voor de tip, ik ga al mijn spaargeld nu in Bitcoins investerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Had ik ook niet echt verwacht, was wel onder de indruk van de hearing gisteren, had verwacht dat zoiets anders zou lopen maar dr zitten best capabele mensenquote:
TA hangt samen met fundamentele analyse. En die is niet in Bitcoin aanwezig, geen Shiller P/E, dividend, niks nada. Hooguit speculeren wat de toekomst brengt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef WebBeestje het volgende:
Oja de neeee! van net was de ommekeer in de MACD op Mtgox maar dat begrijpen de meesten hier toch niet.
Daar verschillen meningen erg over, voor mij zit er toch een héél groot verschil tussen TA en FA. Alleen al het werken met MA en stoploss kan je best wel wat opleveren als je een bot gebruikt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
TA hangt samen met fundamentele analyse. En die is niet in Bitcoin aanwezig, geen Shiller P/E, dividend, niks nada. Hooguit speculeren wat de toekomst brengt.
TA is volledig onbruikbaar bij Bitcoin, en toch doe je het.
is alleen niet mijn quote..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Het is nu aan het stabaliseren na die wilde dag/nacht van gisteren
Die zag ik net voorbij komen op reddit, zal m even terugzoeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef WebBeestje het volgende:
Even een handige vraag voor iedereen, bestaat er een app die de BTC koers volgt en waarbij je een alarm kunt zetten wanneer een bepaalde koers bereikt wordt?
Maar goed ook, ik heb afgelopen nacht met popcorn naar de hylarische koers op MTGox gekeken. Beter, dan een gemiddelde soap op TVquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef MxM het volgende:
ben al heel de avond naar een stabiele koers aan het kijkensaai....
Dont worry, be happy: Ik heb destijds 21 BTC gekocht voor 8-10 eur per stuk. Verkeerde wallet gebackuped.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef Apostrof het volgende:
Ik vind het zo kut he, die Bitcoin. Had er al 2-3 jaar over gelezen en had bijna een stuk of 20 gekocht, maar uiteindelijk van afgezien. Ik ben nu zo jaloers op die early investors.Ik had een jaar lang pizza kunnen eten van een paar euro's.
![]()
Zal ik toch nog het schip ingaan?
Ik geloof wel in MACD en toen ik vanavond een keer neeeee! poste was dat het omslaan van de MACD op Mtgox, daarna alleen nog gedaald.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Die zag ik net voorbij komen op reddit, zal m even terugzoeken.
Heb je overigens niet meer gehoord of TA wel valide is in Bitcoin zonder fundamentals.
Lijkt me zuur, dat van verkeerde wallet.. Netjes dat je nog positief weet te blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef edcetera het volgende:
Dont worry, be happy: Ik heb destijds 21 BTC gekocht voor 8-10 eur per stuk. Verkeerde wallet gebackuped.![]()
Tijd voor Bitcoin-slachtofferhulp: Gewoon de realteit blijven zien (goede, maar dure cursus gevolgd toch?) en verder gaan:
Bitcoin is nog in Beta en nog een lange weg te gaan. Deel die Bitcoins in /1000 en weet, dat je een kennis-voorsprong hebt op 90% van de bevolking, die niet weet wat Bicoin is en wie weet welke concurrenten er nog komen
Bedankt voor je mooie woorden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef edcetera het volgende:
Dont worry, be happy: Ik heb destijds 21 BTC gekocht voor 8-10 eur per stuk. Verkeerde wallet gebackuped.
Tijd voor Bitcoin-slachtofferhulp: Gewoon de realteit blijven zien (goede, maar dure cursus gevolgd toch?) en verder gaan:
Bitcoin is nog in Beta en nog een lange weg te gaan. Deel die Bitcoins in /1000 en weet, dat je een kennis-voorsprong hebt op 90% van de bevolking, die niet weet wat Bicoin is en wie weet welke concurrenten er nog komen
Want ik merk dat door die hype vandaag de meeste bekende Nederlandse handel een lege wallet hebben of een hoge wisselkoers.quote:Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen.
TA op bitcoin toepassenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik geloof wel in MACD en toen ik vanavond een keer neeeee! poste was dat het omslaan van de MACD op Mtgox, daarna alleen nog gedaald.
BTC een belegging noemenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:43 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ergens in investeren en blijkbaar weinig verstand hebben van beleggingen etc.
200-250 euro verloren is niet zuur, maar te bedenken, wat ik nu had kunnen cashen is jammer. Maar dan denk ik eerder aan oudere mensen, die een ton hebben gespendeerd door hard werken en in een woekerpolis etc en nu niks hebben: Ik spendeer voor de lol voor een risico een tijd geleden: mijn eigen keuze en geen zin om andere mensen te belazeren. Hebzucht mag bestraft worden onder de risico-ondemers, maar geen oplichting.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Lijkt me zuur, dat van verkeerde wallet.. Netjes dat je nog positief weet te blijven.
Volgens mij zat jij er de laatste weken vaker naast dan dat je het goed hadquote:
Een paar lijntjes trekken en daarmee de toekomst voorspellenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:43 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ergens in investeren en blijkbaar weinig verstand hebben van beleggingen etc.
Als we Scorpie zijn woorden mogen geloven heeft hij denk ik wel het meest gecasht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:46 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij er de laatste weken vaker naast dan dat je het goed had
Weet iemand al een app voor BTC en met alarm?
Laat mij er maar nog vaker naast zitten danquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:46 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij er de laatste weken vaker naast dan dat je het goed had
Weet iemand al een app voor BTC en met alarm?
Ja alhoewel het nu ff kut gaat met instappen op 575quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als we Scorpie zijn woorden mogen geloven heeft hij denk ik wel het meest gecasht.
Ik twijfel om nu te kopen. Prijs is weer wat redelijker nu.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja alhoewel het nu ff kut gaat met instappen op 575
Mja. Er gebeurt weinig nu, ben benieuwd hoe we morgenochtend ervoor staan. Ik ga je geen advies geven op dat puntquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel om nu te kopen. Prijs is weer wat redelijker nu.
True..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja. Er gebeurt weinig nu, ben benieuwd hoe we morgenochtend ervoor staan. Ik ga je geen advies geven op dat puntmaar instappen in een rustige markt is wel zo lekkah.
Gaat nu weer mooi omhoog.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef WebBeestje het volgende:
Een groot deel gekocht nu voor $540...
Te vinden op de site van Bitonic. Ik vond het al zo voelen dat Bitonic achterliep.quote:Waarom zijn de bitcoins zo duur?
Om meerdere redenen: door de enorme vraag is de koers enorm gestegen op alle internationale markten. Normaal gesproken baseren wij onze prijs op de Bitstamp-koers, echter worden zoals eerder genoemd betalingen daar momenteel niet tijdig verwerkt. Wij zijn onder andere daarom momenteel afgestapt van de internationale beurzen en bepalen zelf de prijs op basis van het vraag en aanbod dat wij zien.
De koersen op de internationale markten schieten op en neer. Omdat wij momenteel onze prijs zelf bepalen kan het daardoor voorkomen dat de prijs even een stukje hoger ligt dan op die markten. Wij zien echter dat de prijs constant terug naar bovenschiet. Bij een structurele daling zullen wij de prijs ook naar beneden bijstellen.
Zijn er ook apps die met een melding/alarm komen zodra de koers een ingesteld punt bereikt?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:18 schreef WebBeestje het volgende:
Handige app: Bitcoin Paranoid
Continue verversende koers van verschillende exchanges.
Met die app kun je tot 10% afwijking van de koers een alarm instellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn er ook apps die met een melding/alarm komen zodra de koers een ingesteld punt bereikt?
Als de Chinezen bezig zijn en ik nog lig te slapen bijvoorbeeld.
'Bitcoin Alert' in de Play Store. Voor iOS weet ik het nietquote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn er ook apps die met een melding/alarm komen zodra de koers een ingesteld punt bereikt?
Als de Chinezen bezig zijn en ik nog lig te slapen bijvoorbeeld.
Voor iOS heeft in ieder geval Bitcoin Ticker alerts, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:28 schreef richolio het volgende:
[..]
'Bitcoin Alert' in de Play Store. Voor iOS weet ik het niet
Als de betaling in de Blockchain te vinden is komt het wel goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:23 schreef wfoes1989 het volgende:
Wie o wie kan mij helpen?
Gisterenavond een aantal bitcoins naar een paperwallet gestuurd. Zonder fee..
Nog steeds zijn ze niet aangekomen, begin me nu toch wel zorgen te maken.
Op blockchain geeft hij nog tijden van 35 uur aan, loopt ook niet terug.
Wat te doen? Is het al wel eens gebeurd dat bitcoins helemaal niet aankomen?
Zonder fee komen ze niet meer aan tegenwoordig. Minimum fee is 0.2 cent (0.002 EUR). De betaling krijg je teruggestuurd na 48 uur ofzo...quote:Op woensdag 20 november 2013 00:23 schreef wfoes1989 het volgende:
Wie o wie kan mij helpen?
Gisterenavond een aantal bitcoins naar een paperwallet gestuurd. Zonder fee..
Nog steeds zijn ze niet aangekomen, begin me nu toch wel zorgen te maken.
Op blockchain geeft hij nog tijden van 35 uur aan, loopt ook niet terug.
Wat te doen? Is het al wel eens gebeurd dat bitcoins helemaal niet aankomen?
Thanks, handig appje inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:27 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Met die app kun je tot 10% afwijking van de koers een alarm instellen.
Je kunt de komende dagen / weken lekker short traden met ups en downs, maar nadat BTC naar zijn incentrieke waarde is hersteld gaat hel weer groeien.Ik verwacht begin volgend jaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True..
Veel succes nog met je dure coins. Hopelijk haal je morgen de kosten eruit.
Bij Bitstamp staat in de bied tweemaal zoveel als in de laat dus de laat is nog veel dunner.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:13 schreef Maxbet het volgende:
De orderboeken zijn wel heel erg dun aan de aanbod kant.
Maak er LTC van, dan heb je meer dan 1/5equote:Op woensdag 20 november 2013 01:18 schreef knep het volgende:
ik parkeer m'n 1/5 coin en ga maar eens maffen ;p
Gedeeld door honderd wel jah... Voor elke dollar dat BTC stijgt of daalt, gebeurt dat met LTC per cent.. In verhouding maakt het niet veel uit, tenzij LTC los van BTC grof gaat stijgen..quote:Op woensdag 20 november 2013 01:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maak er LTC van, dan heb je meer dan 1/5eEn de koers doet ongeveer hetzelfde.
Met welke koers hoeveel ingekocht?quote:Op woensdag 20 november 2013 01:13 schreef Apostrof het volgende:
Ik ben nu officieel in het bezit van wat Bitcoins. Ik heb nu al het gevoel dat ik straks miljonair ben.
Inderdaad, en als ik de koersen van de laatste dagen bekijk gaan ze redelijk dezelfde richting uit elke keer. Dus zoals ik het zie is het eigenlijk het kleine broertje van, voor mensen die minder geld erin willen/kunnen stoppen maar wel willen meespelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:24 schreef Faazz het volgende:
[..]
Gedeeld door honderd wel jah... Voor elke dollar dat BTC stijgt of daalt, gebeurt dat met LTC per cent.. In verhouding maakt het niet veel uit, tenzij LTC los van BTC grof gaat stijgen..
Op die manier kan je of 0.1btc kopen of 10ltc.. Maakt niet heel erg veel uit.. Nog voor de storm leed LTC een beetje zijn eigen leven, maar nu lijkt hij toch weer flink gelinkt aan de koers van BTC.. Dat was ook zo tijdens de opmars en crash in april.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inderdaad, en als ik de koersen van de laatste dagen bekijk gaan ze redelijk dezelfde richting uit elke keer. Dus zoals ik het zie is het eigenlijk het kleine broertje van, voor mensen die minder geld erin willen/kunnen stoppen maar wel willen meespelen.
Of zie ik dat verkeerd
Iedereen vergeet weer eens dat BTC/LTC niet is gemaakt om in te investeren, maar als currency.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inderdaad, en als ik de koersen van de laatste dagen bekijk gaan ze redelijk dezelfde richting uit elke keer. Dus zoals ik het zie is het eigenlijk het kleine broertje van, voor mensen die minder geld erin willen/kunnen stoppen maar wel willen meespelen.
Of zie ik dat verkeerd
Het geld naar de exchange - BTC naar Bitonic - Geld naar je rekening duurt ergens tussen de 2 en 4 dagen (als er geen weekend tussen zit.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:54 schreef roislecxe het volgende:
Je kunt op het moment gewoon elke keer op 500 kopen en 540/550 verkopen
Als ik het goed begrijp zijn er dus 21 BTC uit de omloop verdwenen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik heb afgelopen nacht met popcorn naar de hylarische koers op MTGox gekeken. Beter, dan een gemiddelde soap op TV
[..]
Dont worry, be happy: Ik heb destijds 21 BTC gekocht voor 8-10 eur per stuk. Verkeerde wallet gebackuped.![]()
Het zullen er buiten die 21 vast nog wel veel meer zijn. Zouden ze kunnen nagaan hoeveel er nog in omloop is? Waarschijnlijk niet. Er worden ook bergen echt geld verloren per jaar waarvan lang niet alles wordt teruggevonden. dat is dan ook ook gewoon 'weg'. Niet meer in omloop dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:06 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn er dus 21 BTC uit de omloop verdwenen?
Ik ben benieuwd hoeveel BTC daadwerkelijk nog te gebruiken is door mensen.
Alleen wordt er wel weer geld bijgedrukt waardoor het verliezen van geld niet ,meteen voor deflatie zorgt.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het zullen er buiten die 21 vast nog wel veel meer zijn. Zouden ze kunnen nagaan hoeveel er nog in omloop is? Waarschijnlijk niet. Er worden ook bergen echt geld verloren per jaar waarvan lang niet alles wordt teruggevonden. dat is dan ook ook gewoon 'weg'. Niet meer in omloop dus.
En dat zal bij BTC niet het geval zijn. Gewoon 300 jaar bewaren dan hebben je achter-achter-achterkleinkinderen er misschien nog eens wat aan (waarschijnlijk niet) aangezien er dan nog geen 10% meer in omloop zal zijn. Alles is zon beetje versplinterd en vergeten denkquote:Op woensdag 20 november 2013 02:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen wordt er wel weer geld bijgedrukt waardoor het verliezen van geld niet ,meteen voor deflatie zorgt.
Denk het niet, volgens mij gaat het grootste deel wat uit omloop gaat vanaf het begin tot nu verloren, zodra de acceptatie stijgt komt er ook meer vraag naar techniek om het makkelijker te maken voor Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dat zal bij BTC niet het geval zijn. Gewoon 300 jaar bewaren dan hebben je achter-achter-achterkleinkinderen er misschien nog eens wat aan (waarschijnlijk niet) aangezien er dan nog geen 10% meer in omloop zal zijn. Alles is zon beetje versplinterd en vergeten denk
Precies, dan zullen ze waarschijnlijk gewoon geld drukken gebaseerd op BTC. Met een vaste waarde in 't begin. Maar daarna zullen enkele machtige landen deze vaste verhouding loslaten en meer bijdrukken, waarna ze een groot leger bouwen en olie uit het midden-oosten slurpen.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij gaat het grootste deel wat uit omloop gaat vanaf het begin tot nu verloren, zodra de acceptatie stijgt komt er ook meer vraag naar techniek om het makkelijker te maken voor Henk en Ingrid.
Hierdoor zal het veel meer fool-proof worden.
Het is vooral door de problemen met Bitstamp volgens mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 07:02 schreef WebBeestje het volgende:
Die wisseldiensten willen hun verlies of risico doorrekenen aan de klant dat is alles.
Leek vanochtend ook al traag. Ik ben benieuwd naar het koersverloop want de $480-$500 lijkt voorlopig goed te houden en dat al een paar dagen. Nu rond $500 kopen lijkt mij in ieder geval niet slecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 07:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is vooral door de problemen met Bitstamp volgens mij.
Ik ga in ieder geval even een SEPA'tje doenquote:Op woensdag 20 november 2013 07:55 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Leek vanochtend ook al traag. Ik ben benieuwd naar het koersverloop want de $480-$500 lijkt voorlopig goed te houden en dat al een paar dagen. Nu rond $500 kopen lijkt mij in ieder geval niet slecht.
Idem als ik mijn laatste deel verkocht hebquote:Op woensdag 20 november 2013 08:31 schreef knep het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval even een SEPA'tje doen.
Satoshi is aan het uitcashen.quote:[22:24:01] <anarchy5> do you guys want a courtesy 1 minute warning before i dump a huge amount?
[22:24:11] <brembo> anarchy5: nah, just do it
[22:24:14] <DJSakamura> Gox and probably RTBTC
[22:24:25] <pera> anarchy5: please!
[22:24:28] <xoip> it will bottom out at $5
[22:24:34] <brembo> 4.85
[22:24:35] <d3p0rt3d> 50% of profit earned for any heads up from anyone
[22:24:47] <anarchy5> consider it your 1 minute courtesy warning![]()
Ik vrees het ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:01 schreef Lollertrolle het volgende:
Lijkt erop dat de koers aan het stabiliseren is rond de 500
Mag je eigenlijk blij om zijn want die wilde bokkesprongen is leuk voor de daghandel maar niet voor het gebruik van BTC. Ik vrees wel een flinke leegloop bij Bitstamp want al ongeveer een dag zeer slecht bereikbaar zijn doet weinig goed aan het vertrouwen.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
De tijden van 350$ nar 700$ zijn wel voorlopig voorbij denk ik.
Nog steeds? Ook maar eens verhuizen danquote:Op woensdag 20 november 2013 09:05 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk blij om zijn want die wilde bokkesprongen is leuk voor de daghandel maar niet voor het gebruik van BTC. Ik vrees wel een flinke leegloop bij Bitstamp want al ongeveer een dag zeer slecht bereikbaar zijn doet weinig goed aan het vertrouwen.
Als ik eerlijk ben hoop ik dat het geen grapje was.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:17 schreef Zith het volgende:
Vergeet niet dat we 48u geleden nog op hetzelfde niveau zaten. Maar lijkt er inderdaad op dat er wat nerveuze first-timers uitgeschud moeten worden (of die kerel die 1miljoen bitcoins ging dumpen is geen troll).
Hoe kom je aan 1 mil. Bitcoins?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:17 schreef Zith het volgende:
Vergeet niet dat we 48u geleden nog op hetzelfde niveau zaten. Maar lijkt er inderdaad op dat er wat nerveuze first-timers uitgeschud moeten worden (of die kerel die 1miljoen bitcoins ging dumpen is geen troll).
Veel beter dan de krant lezen dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:25 schreef Matty___ het volgende:
Geweldig. Elke ochtend weer een verrassing.
Ik snap het, maar die gast timede de crash wel precies in dat geval. Maar zou dus ook een fake dump van een grote instantie kunnen zijn om de koers omlaag te brengen (en die aankondiging om paniek te veroorzaken).quote:Op woensdag 20 november 2013 09:21 schreef WebBeestje het volgende:
Iemand die 1 miljoen stuks heeft verkoopt die niet in één keer tenzij je natuurlijk geen verstand hebt van het zo goed mogelijk verkopen van een groot aantal BTC.
Vroeg instappen of vendor zijn opde silkroadquote:
Maar alsnog.. ookal was btc vroeger nog veel goedkoper, je hebt veels te veel geld over danquote:Op woensdag 20 november 2013 09:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Vroeg instappen of vendor zijn opde silkroad
Vroeger kon je met minen ook aardig wat coins binnen halen. Als je echt iemand van het eerste uur bent geweestquote:Op woensdag 20 november 2013 09:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar alsnog.. ookal was btc vroeger nog veel goedkoper, je hebt veels te veel geld over dan
Dat laatstequote:Op woensdag 20 november 2013 09:37 schreef ShyntoZ het volgende:
Heb zojuist weer bijgekocht op Happycoins vanwege de aanzienlijk lage koers. Bitcoins staan echter na vijf minuten niet om mijn wallet. Kreeg een transactie ID toegestuurd, maar volgens Blockchain bestaat niet (nog) niet...
Kan dit langer duren of kan ik fluiten naar m'n bitcoins?
Dat is al lang het geval maar de markt doet het nog primaquote:Op woensdag 20 november 2013 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Litecoins nog een beetje de moeite?
Ben bang dat straks iedereen een eigen type digitale munt op de markt gaat brengen. Voor dat je weet heb je een mengel moes van allerlei nieuwe digitale munten waardoor de hele markt in elkaar zakt.
Je bedoelt deze mengelmoes? https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0quote:Op woensdag 20 november 2013 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Litecoins nog een beetje de moeite?
Ben bang dat straks iedereen een eigen type digitale munt op de markt gaat brengen. Voor dat je weet heb je een mengel moes van allerlei nieuwe digitale munten waardoor de hele markt in elkaar zakt.
De tering.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:46 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Je bedoelt deze mengelmoes? https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0
Success!quote:
Gewoon even afwachten.. Na regen komt zonneschijnquote:Op woensdag 20 november 2013 09:52 schreef Scorpie het volgende:
Verlies moment genomen op 460nu nog 'maar' 5200$ van de 6000$ over
Op Bitstamp?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:52 schreef Scorpie het volgende:
Verlies moment genomen op 460nu nog 'maar' 5200$ van de 6000$ over
Dat bedoel ik dus, hierdoor gaat de boel op termijn inzakken wanneer de hype een beetje wegvlakt. Elke nieuwe munteenheid erbij betekend meer "geld" op de markt en dus minder schaarste aan digitale middelen en dus minder waarde...quote:Op woensdag 20 november 2013 09:46 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Je bedoelt deze mengelmoes? https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0
Dat.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Scorpie is vaste klant bij BTC-E volgens mij.
Dat dusquote:Op woensdag 20 november 2013 10:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom zo ongeduldig? Gewoon wachten tot 'ie weer omhoog gaat.
Denk dat de daling nu wel aardig ingezet is. Einde van de middag rond de 300, dan weer opnieuw instappen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom zo ongeduldig? Gewoon wachten tot 'ie weer omhoog gaat.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 10:08 schreef WebBeestje het volgende:
Kunnen BTC worden overgemaakt van het account op Bitstamp naar een eigen wallet?
Hopelijk volgt bitonic snel genoeg dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat de daling nu wel aardig ingezet is. Einde van de middag rond de 300, dan weer opnieuw instappen.
Nu kun je daar met 40 euro winst inkopen en op bitstamp verkopenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hopelijk volgt bitonic snel genoeg dan.
Moet je wel een bitstamp account hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nu kun je daar met 40 euro winst inkopen en op bitstamp verkopen
Moet Bitstamp het wel doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:12 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nu kun je daar met 40 euro winst inkopen en op bitstamp verkopen
Jawel, maar gewoon.. Crash..quote:Op woensdag 20 november 2013 10:15 schreef tofastTG het volgende:
Jezus. Wat is er gisteren allemaal gebeurd? Ging de banking comité hearing niet goed?
www.btc-e.comquote:Op woensdag 20 november 2013 10:19 schreef richolio het volgende:
Mijn wallet laat uren dezelfde koers zien.Welk programma/site laat de huidige koers zien? Dan gooi ik het ff op die rekening
Ik noem het gewoon een gezonde correctie als je de 10-daagse chart bekijkt: http://www.bitcoincharts.(...)m1g10za2gEMAzm2g25zvquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:22 schreef tofastTG het volgende:
Nja, dit is wel een waarschuwing voor alle mensen die denken dat BTC's gratis geld zijn.
Denk dat dat wel gaat gebeuren als Bitstamp het straks weer goed doet. Althans, bitstamp koers is meestal de laagste van de 3quote:Op woensdag 20 november 2013 10:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon een gezonde correctie als je de 10-daagse chart bekijkt: http://www.bitcoincharts.(...)m1g10za2gEMAzm2g25zv
Moet ie niet al te veel verder inzakken nu.
Kut Bitstamp, kom er niet eens op om m'n shit naar BTC-E te verhuizen, wil ook verkopen en hopelijk later vandaag lager weer instappen. En er is nog een SEPA van 500¤ onderweg naar Bitstamp, Joost mag weten waar die is blijven hangen. Hondenkoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |