Ik had net 0,03quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef richolio het volgende:
'Helaas, er zijn onvoldoende bitcoins beschikbaar. U kunt op dit moment geen bitcoins bestellen.' Maar.. Maar.. Maar..
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
Zometeen weer Virtual Currencies hoorzitting in de VS Senaat.
Start om 15:30 EST (21:30 CET) en is live via een webcast beschikbaar.
Stream: http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/
Meer informatie: http://www.banking.senate(...)00-a41f-c23be8ff4cad
Panel 1
• Ms. Jennifer Shasky Calvery [verklaring] Director, Financial Crimes Enforcement Network
• Mr. David Cotney [verklaring] Commissioner of Banks, Massachusetts Division of Banks
Panel 2
• Mr. Anthony Gallippi [verklaring] Mede-oprichter en CEO, BitPay, Incorporated
• Ms. Mercedes Kelley Tunstall Partner and Practice Leader, Privacy and Data Security Group, Ballard Spahr
• Ms. Sarah Jane Hughes [verklaring] University Scholar and Fellow in Commercial Law, Maurer School of Law, University of Indiana
• Mr. Paul Smocer BITS President, Financial Services Roundtable
(credits voor deze info: rickiii op Tweakers)
Omdat de 'oude' steeds vol gaat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef ShyntoZ het volgende:
Waarom eigenlijk telkens nieuw topic?
.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef ShyntoZ het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
Zometeen weer Virtual Currencies hoorzitting in de VS Senaat.
Start om 15:30 EST (21:30 CET) en is live via een webcast beschikbaar.
Stream: http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/
Meer informatie: http://www.banking.senate(...)00-a41f-c23be8ff4cad
Panel 1
• Ms. Jennifer Shasky Calvery [verklaring] Director, Financial Crimes Enforcement Network
• Mr. David Cotney [verklaring] Commissioner of Banks, Massachusetts Division of Banks
Panel 2
• Mr. Anthony Gallippi [verklaring] Mede-oprichter en CEO, BitPay, Incorporated
• Ms. Mercedes Kelley Tunstall Partner and Practice Leader, Privacy and Data Security Group, Ballard Spahr
• Ms. Sarah Jane Hughes [verklaring] University Scholar and Fellow in Commercial Law, Maurer School of Law, University of Indiana
• Mr. Paul Smocer BITS President, Financial Services Roundtable
(credits voor deze info: rickiii op Tweakers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Omdat de 'oude' steeds vol gaat?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef Awsom het volgende:
[..]
.
Welkom op Fok!, waar langere topics nog niet zijn uitgevonden
0,03? Op Bitonic? Betaal je dan niet meer transactiekosten dan dat dat ding waard is?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had net 0,03![]()
Maarja, nu staat het in mn wallet te wachten tot de transactie bevestigd is.
(hoe lang duurt dat ongeveer?)
na 300 postsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef ShyntoZ het volgende:
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef revpolen het volgende:
iemand alvast de link van de voorstelling zo?
Ik gok op het stabiel blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Benieuwd of het NOG verder zal zakken dan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Zal in onderstaand geval alsnog uitbetaling volgen, of zal Bitonic de geleverde BTC weer retourneren aan het ingevulde adres?Not sureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal in onderstaand geval alsnog uitbetaling volgen, of zal Bitonic de geleverde BTC weer retourneren aan het ingevulde adres?Ik kreeg gewoon uitbetaald toen ik 0,001 te weinig had ivm fee's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe zou Amerika veel kunnen. Ze zouden wisselkantoren kunnen verbieden en anderen kunnen verbieden om Bitcoin te accepteren als betaalmiddel in hun bedrijf.. Dan is de valuta vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik gok op het stabiel blijven.
Wat wilt Amerika nu precies doen aan een valuta wat aan iedereen toebehoort en waar ze niks op kunnen afdwingen.
Zal in onderstaand geval alsnog uitbetaling volgen, of zal Bitonic de geleverde BTC weer retourneren aan het ingevulde adres?Er is trouwens een irc kanaal waar je dat wel kan vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://bitonic.nl/chat
Daar ben ik alquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Er is trouwens een irc kanaal waar je dat wel kan vragen:
https://bitonic.nl/chat
Manipuleren. Ze gaan het toestaan om een goed imago te creeren en wat zal jij doen als land, dat dollars kan aanmaken: Investeren in BTC en proberen macht uit te oefenen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik gok op het stabiel blijven.
Wat wilt Amerika nu precies doen aan een valuta wat aan iedereen toebehoort en waar ze niks op kunnen afdwingen.
Ah ok. Nouja, heb iig via mail een status-link opgevraagd, dus verdwijnen zal het nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon uitbetaald toen ik 0,001 te weinig had ivm fee's.
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is spannend?Ik mis iets groots volgens mij.
Liggen de halve dag al eruit de amateurs.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef µ het volgende:
[..]
Wat is er amateuristisch aan en wat vind jij beter?
Eigenaars zijn er vandoor met alle bitcoins daarquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Liggen de halve dag al eruit de amateurs.
DDOS...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Liggen de halve dag al eruit de amateurs.
Bull trap?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Jaik verwacht weer een rollercoaster en dan liggen ze er weer uit.
Heuj maar ik dacht dat gister het enige gedeelte was.. Dit is het vervolg er op neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN3/
Toen het gisteren begon was het vantot
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef richolio het volgende:
Wat gebruiken jullie om de bitcoin koers bij te houden?
Dank!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef nikao het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Inderdaad. Damn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef DarkNoize het volgende:
Bitonic, veranderd gvd je koers eensStaat al een uur hetzelfde.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Lollertrolle het volgende:
En de koers begint al te stijgen.
Sjongejonge een kleine stijging betekent niet meteen dat 'de weg omhoog is ingezet' héquote:
Top! Met technische indicatoren erbij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef nikao het volgende:
[..]
Positief blijvenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:51 schreef Awsom het volgende:
[..]
[..]
Sjongejonge een kleine stijging betekent niet meteen dat 'de weg omhoog is ingezet' hé
Zal in onderstaand geval alsnog uitbetaling volgen, of zal Bitonic de geleverde BTC weer retourneren aan het ingevulde adres?Mwah, lijkt erop dat ze die 0,0008 tekort 'door de vingers' zien. V-tje achter ontvangen BTC, V-tje achter bevestigingen, én de melding dat de verzending is ontvangen. Zal wel loslopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe stel je dat wel in? Sommigen zeggen dat dat kanquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel klote dat die trollbox niet meer auto-update doet ...
Ja idd, al draaide het gisteren wel écht door met 20 berichten per seconde ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel klote dat die trollbox niet meer auto-update doet ...
Weet ik niet. Als je erover begint in de trollbox krijg je waarschijnlijk klop van de banhammerquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe stel je dat wel in? Sommigen zeggen dat dat kan
Hoe kun je geld verliezen op iets wat je niet meer hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Eerste keer dat ik geld verlies zoals het nu gaat. Beetje verkocht op 560. Stom, maar ja. No pain no gain.
Waarom mtgox? (behalve dat bitstamp nu down is)quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef nikao het volgende:
[..]
Slim van die gasten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef DarkNoize het volgende:
Daling van 30 dollar, Bitonic koers blijft het zelfde
Ik wil verkopen, wacht dus nog even totdat hij wat hoger komt, maar die koers staat nu dus al serieus uren hetzelfdequote:
Precies hetzelfde als jij hebt, maar dan dat ik wil kopen en wacht tot de koers zakt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ik wil verkopen, wacht dus nog even totdat hij wat hoger komt, maar die koers staat nu dus al serieus uren hetzelfde
Paar cent, paar euro. Ik had vanmiddag een paar honderd euro verlies in een paar uur tijdquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als jij hebt, maar dan dat ik wil kopen en wacht tot de koers zakt.
Ik heb met mijn stomme hoofd iets voor de mini-dip verkocht uit angst. Maar een paar cent winst terwijl het een paar euro had kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Dynd het volgende:
''So have you ever seen a terrorist use BTC?''
''well............................................. we've seen... the possibility... of...''
Dan moet je ze snel kopen. Cheap cheapquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Taciho het volgende:
Haha de FBI wil misschien 144000 bitcoins verkopen dat sloopt heel de prijs als dat gebeurt.
Maar we hebben terroristen wel vliegtuigen zien gebruiken.. ook verbiedenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef robin007bond het volgende:
''So have you ever seen a terrorist use BTC?''
''well............................................. we've seen... the possibility... of...''
Even een snelle berekening (corrigeer me voor de getallen)quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Taciho het volgende:
Haha de FBI wil misschien 144000 bitcoins verkopen dat sloopt heel de prijs als dat gebeurt.
Als je dat geld nodig hebt zou ik het in de eerste plaats nooit aan Bitcoins uitgeven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:18 schreef DarkNoize het volgende:
Maar even 0,5 bitcoin verkocht met 10 euro verlies. Schijt BitonicHeb t geld even nodig.
Heb er nu nog 1 die ik hou.
Kijk eens naar het orderboek, flinterdun. Met een minimaal bedrag (qua marktcap.) kun je enorme prijsbewegingen veroorzaken. Een van de oudste en makkelijkste 'trucks' die bestaan en het zou me niets verbazen als een gast(en) dat allang door heeft en daar gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even een snelle berekening (corrigeer me voor de getallen)
Er zin nu ongeveer 15 miljoen BTC x 600 (even middenkoers in USD) = 9 miljard, dat is toch een peleschil voor de VS of China om het te manipuleren als ze willen?
Iets te impulsief gekocht met de gedachte dat het maar bleef stijgen, die daling van vandaag was jammer. Wou een klein gedeelte gewoon weer snel verkopen met wat winst, rest houden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat geld nodig hebt zou ik het in de eerste plaats nooit aan Bitcoins uitgeven.
Edit: Als Rutte etc een maand geleden geinvesteerd had (bv 1 miljard), dan hadden ze nu 6 miljard gehad met een paar goede analisten van het CBP/CBS etc?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even een snelle berekening (corrigeer me voor de getallen)
Er zin nu ongeveer 15 miljoen BTC x 600 (even middenkoers in USD) = 9 miljard, dat is toch een peuleschil voor de VS of China om het te manipuleren als ze willen?
Doe mij ook zo'n bol.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Kreeg net door dat Bitcoin over 12 maand op 20,000 Euro staat
En daar heb je ook een bron voor?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Erik Voorhees de founder van Bitcoin is. https://twitter.com/ErikVoorhees
Fictief misschien. Uitbetaald worden gaat niet lukken dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Bij mij op 30k.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Erik Voorhees de founder van Bitcoin is. https://twitter.com/ErikVoorhees
Oh wijze heer vertel mij uw inzichten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Dan heb je het over de "early adapters" die nog een BTC hadden voor .1/.01 ct. Als er ook maar een slimme gast tussenzit (of miner-pool eingenaren). Dat nog heeft deze macht en dan wordt over die 66%-regel gesproken wat miners kunnen bezitten, maar in totaal geld om het op te kopen is "Bitcoin BV" nog niet machtig genoeg om een grootmacht te verslaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Kijk eens naar het orderboek, flinterdun. Met een minimaal bedrag (qua marktcap.) kun je enorme prijsbewegingen veroorzaken. Een van de oudste en makkelijkste 'trucks' die bestaan en het zou me niets verbazen als een gast(en) dat allang door heeft en daar gebruik van maakt.
Bijkomend voordeel: deze markt word niet/amper gereguleerd. Do the maths...
Hoe kom je aan die glazen bol? Al mijn bollen werkte niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef videonatic het volgende:
[..]
Fictief misschien. Uitbetaald worden gaat niet lukken dan.
Ik heb het niet over die lulkoek 'manipulatie' verhalen van grootmachten. Ik heb het over prijs'manipulatie' van partijen (lees: wallstreet boys) die er puur voor de $$ in zitten. Deze markt was (met een goede bodem) na de vorige crash zo makkelijk te ''riggen'' bij de 'harde' bodem na de vorige crash.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef edcetera het volgende:
Dan heb je het over de "early adapters" die nog een BTC hadden voor .1/.01 ct. Als er ook maar een slimme gast tussenzit (of miner-pool eingenaren). Dat nog heeft deze macht en dan wordt over die 66%-regel gesproken wat miners kunnen bezitten, maar in totaal geld om het op te kopen is "Bitcoin BV" nog niet machtig genoeg om een grootmacht te verslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Vanmiddag ook in EenVandaag, gaat goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:32 schreef Jace_TBL het volgende:
Zometeen 22:30 NOS op 3 item over Bitcoin
En ook een groot aantal amateurinvesteerders, die enkel speculeren en snel wat geld willen verdienen. Dat zorgt ook voor enorme volatiliteit door het kuddegedrag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die lulkoek 'manipulatie' verhalen van grootmachten. Ik heb het over prijs'manipulatie' van partijen (lees: wallstreet boys) die er puur voor de $$ in zitten. Deze markt was (met een goede bodem) na de vorige crash zo makkelijk te ''riggen'' bij de 'harde' bodem na de vorige crash.
One of the oldest tricks of the book. Flinterdun orderboek, geen regulatie. Kom op zeg dan ben je toch erg naief als je denkt dat bepaalde partijen daar geen gebruik van hebben gemaakt. De bitcoin markt traden is peanuts voor dat soort gasten.
Ik meld mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Okeanos het volgende:
[..]
En ook een groot aantal amateurinvesteerders, die enkel speculeren en snel wat geld willen verdienen. Dat zorgt ook voor enorme volatiliteit door het kuddegedrag.
Mijn glazen bol had gelijk maar is door de shredder gegaan en waarschijnlijk had hij nu weer geupdatetetetet moeten worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die glazen bol? Al mijn bollen werkte niet.
Vriendjequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Zojuist mijn eerst 0,1 bitcoin gekocht, die zie je vanzelf in je wallet neem ik aan? Ik heb multibit gedownload
Nou ja ik zie het vanzelf wel
-edit ah mooi ik zie hem nu
Bij mij loopt de trollbox nog gewoon automatisch hoor, ben je wel ingelogd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als je erover begint in de trollbox krijg je waarschijnlijk klop van de banhammer
Ik bedoel het overigens niet negatief hoor, maar het is wel een belangrijk verschil met bijv. de aandelenmarkt. Daarbij komt ook nog dat er eigenlijk geen 'fundamentele' waarde vastgesteld kan worden, dus iedereen reageert enkel op wat de rest doet. Als je dan wat kapitaal hebt om te investeren, kun je de markt dus een richting insturen en manipuleren.quote:
Dat blijf je houden zolang Bitcoin niet mainstream is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Okeanos het volgende:
[..]
En ook een groot aantal amateurinvesteerders, die enkel speculeren en snel wat geld willen verdienen. Dat zorgt ook voor enorme volatiliteit door het kuddegedrag.
Hoeveel koste dat? Anders ga ik ook daar maar in investeren..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef Neraice het volgende:
Ik heb 5600 GoldCoin, kijken of dat wat wordt.
Heb je enig idee waarom die coin ontworpen is en wat de potentie er van is? Het klinkt nu als of je random ergens een 'coin' ziet en denkt "wie weetquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel koste dat? Anders ga ik ook daar maar in investeren..
Er zit ook geen fundamentale waarde in een Euro of Dollar etc meer. Het is net als Cryptocurrency gebaseerd op vertrouwen en afhankelijk van macht en in hoeverre de acceptatie is: Bitcoin is een digitale munt en gaat de digitale betalingswereld veranderen. Niet nu, morgen, maar als het acceptatie krijgt en concurrentie. Paypal gaat peentjes zweten (en al gaan ze het accepteren, boycot ik die huichelaarsquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef Okeanos het volgende:
[..]
Ik bedoel het overigens niet negatief hoor, maar het is wel een belangrijk verschil met bijv. de aandelenmarkt. Daarbij komt ook nog dat er eigenlijk geen 'fundamentele' waarde vastgesteld kan worden, dus iedereen reageert enkel op wat de rest doet. Als je dan wat kapitaal hebt om te investeren, kun je de markt dus een richting insturen en manipuleren.
Dat denk ik eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef Faazz het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom die coin ontworpen is en wat de potentie er van is? Het klinkt nu als of je random ergens een 'coin' ziet en denkt "wie weet" zonder echte achtergrond info..
4 LTCquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel koste dat? Anders ga ik ook daar maar in investeren..
Neeeeeeeee!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef WebBeestje het volgende:
Ik ga denk ik mijn Bitcoins omzetten naar Phenixcoins
Ben er meer Bitcoins aan kwijtgeraakt dan dat ik over heb.quote:
Bedankt voor de tip, ik ga al mijn spaargeld nu in Bitcoins investerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Had ik ook niet echt verwacht, was wel onder de indruk van de hearing gisteren, had verwacht dat zoiets anders zou lopen maar dr zitten best capabele mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |