Had je opslag gekregen dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de belastingdienst: ik heb zojuist het nummerbord van Donald Duck naar ze overgemaakteind vorig jaar had ik m'n salaris al aangepast, maar halverwege dit jaar nog maar eens omhoog gegooid. Mocht wel meteen betalen
Sowiesoquote:
What's up?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nondeju, kijkt er iemand NL-Colombia?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
Dat wil ik dan wel weer zien eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
Je kan beter aan de was hangen, dan aan de kippenpootjes...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, moet weer aan die kippenpootjes in de oven hangen. Blij dat ik dat nooit met de was heb gehad.
Ik ben immuun voor cafeïne, ik drink de hele dag koffie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik wil mijn Krups uitproberen, maar moet ook gaan slapen en dan is caffeïne niet echt slim.
Present.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor cafeïne, ik drink de hele dag koffie.
Ben ik nou een uitzondering of zijn er meerderen die niet beïnvloed worden door cafeïne?
Gedurende een werkdag tik ik met gemak vier bakken achterover, meestal meer. Ik drink ook wel eens koffie na het eten en slaap er prima bij. Heb er trouwens ook geen last van wanneer ik in het weekend geen caffeïne binnen krijgquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik nou een uitzondering of zijn er meerderen die niet beïnvloed worden door cafeïne?
Kan je cafeïne ruiken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik blijf ook goed wakker van cola.
Zondag had ik energygel waar ook caffeïne in zat. Toen ik thuis was en had geplast, rook ik de caffeïne. Heb ik ook altijd met koffie.![]()
(Heb toen wel alsnog geslapen op de bank, was wel erg moe).
Ik kan het wel ruiken wanneer ik een plasje pleeg na een sloot koffie, maar heb niet getest of ik hetzelfde ook heb met energy drinkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je cafeïne ruiken?
Ondanks dat ik er flinke hoeveelheden van heb genuttigd, zou ik niet weten hoe de geur is...
Dat bedoel ik, ik weet het kennelijke verschil niet te ruiken...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan het wel ruiken wanneer ik een plasje pleeg na een sloot koffie, maar heb niet getest of ik hetzelfde ook heb met energy drink
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink bijna altijd veel koffie. Ik denk gemiddeld zo'n 20 kopjes per dag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef ß het volgende:
MM, merk jij het wel als je langere tijd geen koffie hebt gedronken?
Ook nergens last van.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef wyccie het volgende:
Zag op tv een zeer verontrustende nieuwe hype. Willekeurige voorbijgangers voor de lol bewusteloos slaan.
Was jaren geleden ook al sprake van meen ikquote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Happy_slapping
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 02:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zoveel te zien, ik heb nog zo veel te zien....![]()
Nu ook gezien, doet me denken aan GTA5quote:Op woensdag 20 november 2013 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er gewoon echt niet bij dat mensen dit kunnen doen. Hoe haal je het in je hoofd.
Ik word van dit soort dingen echt zó ontzettend boos en verdrietig.
En hoe ze het noemen slaat ook nergens op. Daar is helemaal niks happy aan. Het zijn gewoon moorden.
Weet ik niet, item op Pownews. Ging vooral over de USAquote:Op woensdag 20 november 2013 02:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gebeurt dat momenteel veel dan?
oh. leuk is datquote:Op woensdag 20 november 2013 02:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet ik niet, item op Pownews. Ging vooral over de USA
eentje kan welquote:Op woensdag 20 november 2013 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even koffie halen. Jullie ook een bakkie?
Het is chocolademelk geworden omdat het vriest.quote:
oeh ik heb rum, ook een beetje voor in de choco?quote:Op woensdag 20 november 2013 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is chocolademelk geworden omdat het vriest.
Lekker voor als ik straks klaar ben met werken.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oeh ik heb rum, ook een beetje voor in de choco?
Niggletsquote:
Zal wel komen door youtube, het N word zal wel niet worden toegestaan. Gaat alleen over Jersey trouwens. Pownews was er vroeg bij denk ik. Als ze nou maar niet anderen op ideeën brengenquote:Op woensdag 20 november 2013 03:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niggletszo noemde mijn ex kleine zwarte kids
checkquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aanzetten zodra je aan het eind van de dag thuiskomt en ophangen voor je naar bed gaat
ik kan liters cola drinken zonder slaapproblemen, koffie drink ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is geen nieuwe hypequote:Op woensdag 20 november 2013 02:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was jaren geleden ook al sprake van meen ik
Waanzin ten top.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Happy_slapping
Het is nu hakken en breken als voorbereiding op de overige werkzaamheden. Alles lawaaiig dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je geen dealtje met die mannen maken dat ze alle lawaai klussen later op de dag doen, of is alles lawaaiig?
De bouwvakkers hier naast het station wel. Die zie ik om 7 uur in de ochtend en om 2 uur in de nacht.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:52 schreef Etcetera het volgende:
En je kunt ook moeilijk verwachten dat ze 's avonds pas gaan klussen ...
Dat valt vast niet onder appartementen-verbouwquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
De bouwvakkers hier naast het station wel. Die zie ik om 7 uur in de ochtend en om 2 uur in de nacht.
Wat doe jij tussen 0200 en 0700 uur bij het station?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
De bouwvakkers hier naast het station wel. Die zie ik om 7 uur in de ochtend en om 2 uur in de nacht.
Altijd handig als je dat kan...quote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Gisteren bezig geweest met zaken regelen zodat we kunnen bezuinigen op energie, zorgverzekering en boodschappen.
Wat was er nou mis?quote:En de koelkast doet het (voorlopig) weer...
Zeker tot vrijdag hoor ik net.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Mooi kut, cobra. Hoe lang gaat dat duren?
Van een stevige bak koffie kan ik wel wakker worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:32 schreef MaJo het volgende:
Ik merk ook geen effect van koffie, cola of energiedrank. Wel een placebo effect, het idee dat je met een kop koffie beter wakker wordt
Áchter het station.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Wat doe jij tussen 0200 en 0700 uur bij het station?
Aha.quote:
dan heeft cafeïne dus wel effect op je of je hebt ook last van het placebo effectquote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van een stevige bak koffie kan ik wel wakker worden.
Meestal is dat ook het eerste/enige wat ik nuttig aan het begin van een dag...
Saffie?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan heeft cafeïne dus wel effect op je of je hebt ook last van het placebo effect
Geen van beide.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan heeft cafeïne dus wel effect op je of je hebt ook last van het placebo effect
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:40 schreef Puala het volgende:
HP bellen voor een Tosiba storing werkt niet kwam ik net achter![]()
* Puala is soms blond
Wat voor kleur heeft jouw helpdesk?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:40 schreef Puala het volgende:
HP bellen voor een Tosiba storing werkt niet kwam ik net achter![]()
* Puala is soms blond
Het is een koelkast met "no frost" technologie oid maar voor de 2e keer in 8 weken is de fan vastgevroren. Nacht laten ontdooien en hij doet het (voorlopig) weer.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd handig als je dat kan...
[..]
Wat was er nou mis?
Wat heb je dan geknutseld?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:26 schreef B.ertha het volgende:
Lekker geknutseld vanavond en ik ben blij met het resultaatMoet nog drogen dus nog geen foto!
Alleen vanaf 1800 uur aan één stuk kunnen slapen.quote:
Hm, niet helemaal uitgerust dus?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen vanaf 1800 uur aan één stuk kunnen slapen.
niet echt nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, niet helemaal uitgerust dus?
Ik ga weer verder met de studie
Wij hebben een keer bij de Sumo op het Leidseplein gegeten, best aardig inderdaad. Maar niet "wauw, daar moeten we morgen weer naartoe"-lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net wezen eten bij Sumo in Utrecht. Smaakte best ok voor zo'n allyou can eat Sushi tent. Voor de rest is het echt oud Hollands knakenweer
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:26 schreef iamredleader het volgende:
Pfoe, bijna ¤100,- aan boodschappen
idd, zoiets jaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij hebben een keer bij de Sumo op het Leidseplein gegeten, best aardig inderdaad. Maar niet "wauw, daar moeten we morgen weer naartoe"-lekker
Ik ben nooit bij de sumo geweest, maar de shabu is echt heerlijk. Vanuit f&f zweert iedereen er bij, dus blijkbaar is het bijzonder goedquote:Op woensdag 20 november 2013 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zelfde concept maar dan lekkerder?
Jammer, nu maar afwachten wat voor antwoord we krijgen...quote:Today (November 20, 2013) we bought the live recording of the Simple Minds concert at the Heineken Music Hall in Amsterdam for 20 Euros after the show.
We played it straight after the show in the car (we rechecked it on our regular CD player after we got home as well) and it sounds like crap. It has a horrible resonance during many songs and it is absolutely unlistenable.
We bought several live recordings of other bands (Moby, Specials, Pearl Jam) and those were always great. This recording isn't worth to relive the concert and so I ask you to send us a new, decent copy of the recording or to refund our 20 Euros.
I'm very sorry, but this recording is absolutely worthless.
I hope to hear from you very soon.
Greetings,
MM
Morgen vanwege een jubileum bij de Sumo in Haarlem eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, net wezen eten bij Sumo in Utrecht. Smaakte best ok voor zo'n allyou can eat Sushi tent. Voor de rest is het echt oud Hollands knakenweer
Tof. Leuke muziek.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Zo, weer thuis van een spetterend Simple Minds concert.
Eerlijk s eerlijk, het was de moeite meer dan waard, veel beter dan 10 jaar geleden.
Truste.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Nu tukken, morgen weer vroeg op en dan dus nog aan de sushi en sake na werktijd....
Wat lekker Hollands Engelsquote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Eerlijk s eerlijk, het was de moeite meer dan waard, veel beter dan 10 jaar geleden.
Na afloop de live/opnames meteen gekocht van www.concertlive.co.uk, maar die is niet om aan te horen.
Dan maar weer een klacht de deur uit...
[..]
Jammer, nu maar afwachten wat voor antwoord we krijgen...
Ligt er al een meter sneeuw bij jou?quote:
gelukkig niet. Regen regen regen...quote:Op donderdag 21 november 2013 04:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er al een meter sneeuw bij jou?
Met harde wind natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 04:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gelukkig niet. Regen regen regen...
dat ookquote:
De staat doet haar nickname eer aan.quote:
Oooh Simple Minds! Jammer dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Na afloop de live/opnames meteen gekocht van www.concertlive.co.uk, maar die is niet om aan te horen.
Dan maar weer een klacht de deur uit...
[..]
Jammer, nu maar afwachten wat voor antwoord we krijgen...
Deels voorraad-spul zoals blikken champignons, tissues en drinkpakken. Maar dit is dan voor het grootste deel wel op tegen zondagmiddagquote:Op woensdag 20 november 2013 21:58 schreef Puala het volgende:
[..]dat is veel! En heb je dan spullen voor een week? Of wel voor langer? Of zelfs voor korter?
Dat is wel heel jammer zo vlak na afloop.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Joop.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor treurling bedenkt dat![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijn-gelukkiger.dhtmlquote:Op maandag 18 november 2013 14:30 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren hebben we bij vrienden gegeten, zij is zo'n 10 jaar jonger dan hij is (prima, trouwens) maar ze kan zo'n haaibaai zijn he
![]()
hoe hij het uithoudt is ons soms echt een raadsel. Ze was bijvoorbeeld bezig met hachee, vroeg ze aan hem of hij water erbij kon doen. Vergat hij meteen weer, maar in plaats van dat ze het dan zelf doet, nee hoor
en wel mopperen dat hij het vergeten was en meteen had moeten doen toen ze het hem vroeg.
Ik pretendeer dan ook niet dat ik perfect Engels spreek/schrijf en ik mix geen 2 talen door elkaar...quote:Op donderdag 21 november 2013 04:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat lekker Hollands Engels![]()
![]()
Ze is sinds haar relatie met hem aangekomenquote:Op donderdag 21 november 2013 08:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijn-gelukkiger.dhtml
Ja, maar jullie zijn natuurlijk ook met zijn 4-en he. Dat gaat ok wel hard. Maar toch, veel geld.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deels voorraad-spul zoals blikken champignons, tissues en drinkpakken. Maar dit is dan voor het grootste deel wel op tegen zondagmiddag
Er wordt zachtjes en voorzichtig geduimdquote:Op donderdag 21 november 2013 10:04 schreef Etcetera het volgende:
kleine duimpjes gevraagd a.s. woensdag, orienterend kennismakingsgesprek n.a.v. sollicitatiedetails wil ik liever niet kwijt nu. Ik jinx die shit dan vast
Klopt, hoewel Lior echt nog niet zoveel eet hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn natuurlijk ook met zijn 4-en he. Dat gaat ok wel hard. Maar toch, veel geld.
Nee, maar die verbruikt luiers en die zijn ook niet goedkoopquote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, hoewel Lior echt nog niet zoveel eet hoor
Tofquote:Op donderdag 21 november 2013 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze is sinds haar relatie met hem aangekomen
kleine duimpjes gevraagd a.s. woensdag, orienterend kennismakingsgesprek n.a.v. sollicitatiedetails wil ik liever niet kwijt nu. Ik jinx die shit dan vast
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er wordt zachtjes en voorzichtig geduimd
thanksquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je krijgt er zóóóóveeel voor terugquote:Op donderdag 21 november 2013 10:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, maar die verbruikt luiers en die zijn ook niet goedkoop
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
Heb nu Balanslezen liggen, daarna belastingpraktijk voor de particuliere belegger een aansluitend de DSI module beleggingsadviseur. Zou zomaar kunnen dat ik in de loop van 2014 officieel gecertificeerd beleggingsadviseur benquote:Op donderdag 21 november 2013 10:17 schreef MaJo het volgende:
Wat voor studie ben je aan het doen Red? Ik heb Chinese Studies weer flink laten versloffen, loop nu 3 weken achter![]()
Binnenkort maar eens een inhaalslag maken
Ik ga denk ik een T-shirt met die tekst laten maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt er zóóóóveeel voor terug![]()
Klinkt als een leuk kraamcadeauquote:Op donderdag 21 november 2013 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een T-shirt met die tekst laten maken.
Multi inzetbaar...
Nee, ik zou hem juist geven aan iemand die bewust geen kinderen heeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk kraamcadeau![]()
Ofwel je kan het aan iedereen verkopenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem juist geven aan iemand die bewust geen kinderen heeft.
Aan mw. MM bijvoorbeeld...
Nee, geven. Niet verkopen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ofwel je kan het aan iedereen verkopen
Hipsterquote:Op donderdag 21 november 2013 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geven. Niet verkopen.
Als iedereen met zo'n shirt gaat lopen, is voor mij de lol er al weer van af...
dan duim ik voor jouquote:Op donderdag 21 november 2013 10:20 schreef MaJo het volgende:
En Etcie ik ga voor je duimen! Ik heb zelf nog geen afwijzing gehad van die grote nieuwssite dus ben voorzichtig positief dat er misschien nog wat uit komt
Hopelijk helpt het duimen voor elkaarquote:
dat eerste doe ik ook niet, dat tweede though...quote:Op donderdag 21 november 2013 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet dat ik perfect Engels spreek/schrijf en ik mix geen 2 talen door elkaar...
nee die schrijft eroverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik ook! Verwacht er niet teveel van maar een sprankeltje hoop is er welquote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop het echt voor je. En Etc.
Zelfs het Frans is kutquote:
dat ookquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die baan waarvoor ik in person mijn cv had ingeleverd is het niet geworden, ze hebben de positie internally gevuld
Het scheelt 100% dat ik het werk nog steeds leuk en interessant vind, dat mijn collega's tof zijn en dat het goed verdientquote:
Wat lekker Engels Hollandsquote:Op donderdag 21 november 2013 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die baan waarvoor ik in person mijn cv had ingeleverd is het niet geworden, ze hebben de positie internally gevuld
bij Sumo hadden ze inderdaad best smakelijke flora en fauna, dat zal dan Shabu ook wel het geval zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 22:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben nooit bij de sumo geweest, maar de shabu is echt heerlijk. Vanuit f&f zweert iedereen er bij, dus blijkbaar is het bijzonder goed
welterusten voor zo!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:06 schreef iamredleader het volgende:
Pfoe, bekaf. Vanochtend met Lior thuis was al intensief, op kantoor konden blijkbaar de helft van de collega's en klanten niet een paar uurtjes zonder iarlheb tot ruim na 20:00 doorgewerkt, nu thuis een kop thee en dan gauw naar bed. Geen fut meer voor studeren
droog hier, man of 16 in de kroeg.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig avondje in de kroeg Lub? Kan me niet voorstellen dat het met dit weer druk is.
Je weet ongetwijfeld hoe die taal daar terecht is gekomen...quote:Op donderdag 21 november 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou zeggen Amerikaans Hollands
Home sweet home.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Lief dagboek,
morgen naar huis.
Als bonte avond schieten we voetzoekers af in de lounge
Hoi ERquote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Lief dagboek,
morgen naar huis.
hmmm, wel 2 keer per week ambulant in Breda, en verder werken aan het PTSS verhaalquote:Op donderdag 21 november 2013 21:30 schreef MaJo het volgende:
Hey ER, wat een goed nieuwsIs dit nu definitief?
Maar dus definitief thuis. Wat een fijn nieuws!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, wel 2 keer per week ambulant in Breda, en verder werken aan het PTSS verhaal
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Lief dagboek,
morgen naar huis.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Danke
Ja ik voel me stukken beter.
Morgen thuis vieren met een fles wijn
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Lief dagboek,
morgen naar huis.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Danke
Ja ik voel me stukken beter.
Morgen thuis vieren met een fles wijn
De arbeid roept...quote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Geen (aanstaande) liefhebbers van Nina hier?
Nee, dank.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Vind jaren '80 muziek erg leuk, maar Nina is niet mijn smaak.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
die zit toch in GTST?quote:
quote:
Zegt 99 Luftballons je wat?quote:
Ja!quote:
Ohquote:Op vrijdag 22 november 2013 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ja, dat is zij dan niet...
Dit wel:
Ik moet ook altijd janken van de X Factor...quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:34 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
Ik heb een traantje gelaten, zo op de vroege ochtendmaar goed ik ben in een lichtelijke emo-stemming geloof ik
Jummie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eens proberen om snert te maken dit weekend
Nog nooit eerder gedaan dus misschien is het niet zo jummie uiteindelijkquote:
Als het wel lukt, neem je dan ook een verse portie mee naar SR?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gedaan dus misschien is het niet zo jummie uiteindelijk
Kan ik beter een vriendin vragen of ze haar cementsoep erwtensoep wil maken en meenemenquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het wel lukt, neem je dan ook een verse portie mee naar SR?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan ik beter een vriendin vragen of ze haar cementsoep erwtensoep wil maken en meenemengegarandeerd dat je daarna een nacht doorkunt
Ik heb nog nooit lekkere snert geproefd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gedaan dus misschien is het niet zo jummie uiteindelijk
Niet? Jammer. Erg lekker met goed vlees en goed gekruid.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog nooit lekkere snert geproefd.
Niet mijn ding...
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Omdat ik mijn uiterste best moest doen om niet in lachen uit te barsten op kantoor:
http://imgur.com/a/B64rN?gallery
Er is het weekend voor kerst een testpanel beschikbaar in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Jammer. Erg lekker met goed vlees en goed gekruid.![]()
Ik wil ook ooit nog wel eens een poging wagen.
Al die Google cursussen geven geen vooruitgang?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:43 schreef Tinuviel het volgende:
MaJo, hopelijk krijg je een positieve reactie op de sollicitatie. Langer duren kan ook komen door heel veel reacties, drukte vakanties enzo, maar ik hoop voor je dat het doorgaat.
Etcie dat klinkt echt vreselijk kwa organisatie dan. Wel fijn, dat het werk leuk is en je collega's aardig zijn en het goed betaalt.
Oh en Etcie ik heb laatst snert gemaakt, maar vond er niets aan. Smaakkwestie want red vond het heerlijk. Ik was veel gelukkiger met de eenvoudige en pure erwtensoep van een week of 2-3 later.
Ik heb hier het deels tegenovergestelde: vind dat het niet goed betaalt, vooruitgang niet gehonoreert wordt en er nu al en straks zeker heel veel meer van me wordt gevraagd. Collega's zijn grotendeels supertof, behalve een directe collega waar ik nu nauw mee samen moet werken. En mijn projectmanager is helaas ook zo iemand die altijd negatief is.
Ik hoop het wel. Deze cursussen zijn gewoon onderdeel van mijn doelen voor het jaar, maar ook andere ontwikkelpunten. Ik vind het sowieso vaak moeilijk goed te laten zien wat ik allemaal doe. En dan ook nog een projectmanager met superhoge verwachtingen, die wel de negatieve dingen ziet, maar niet de positieve, dat helpt gewoon niet mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die Google cursussen geven geen vooruitgang?
Ai, een negatief ingestelde manager.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:53 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Deze cursussen zijn gewoon onderdeel van mijn doelen voor het jaar, maar ook andere ontwikkelpunten. Ik vind het sowieso vaak moeilijk goed te laten zien wat ik allemaal doe. En dan ook nog een projectmanager met superhoge verwachtingen, die wel de negatieve dingen ziet, maar niet de positieve, dat helpt gewoon niet mee.
Helaas, ik vind die erwten en de drabberige substantie gewoon niet lekker, wat je er ook in doet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Jammer. Erg lekker met goed vlees en goed gekruid.![]()
Ik wil ook ooit nog wel eens een poging wagen.
nee, ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo, klaar met alle voorbereidingen voor de Secret Santa.
Kunnen we al gaan verzenden?![]()
ik moet nog bedenken wat ik moet kopen en moet nog rijmenquote:
En rijmen ook nog ja....quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet nog bedenken wat ik moet kopen en moet nog rijmen
Dan hoop ik dat goed nieuws besmettelijk is, want ik heb vandaag zeer tof nieuws ontvangenquote:
"Hey du Rudi!"quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:45 schreef Etcetera het volgende:
99 Luftballons doet me ook altijd weer denken aan Bert Visscher
Ha, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet nog bedenken wat ik moet kopen en moet nog rijmen
Dank jequote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat goed nieuws besmettelijk is, want ik heb vandaag zeer tof nieuws ontvangen. Ik kan mijn huidige baantje de rug toekeren en binnenkort beginnen bij mijn voormalig stagebedrijf voor een megatof project
Als het zo nog even doorgaat komt er dus maandag ook zeer goed nieuws voor Ets
Al wel een redelijk vastomlijnd plan, maar aangezien er toch nog tijd is houd ik de opties nog open.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo, klaar met alle voorbereidingen voor de Secret Santa.
Kunnen we al gaan verzenden?![]()
Even meldenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan wat leuks gaan doen
Wat doe je hier nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |