Had je opslag gekregen dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de belastingdienst: ik heb zojuist het nummerbord van Donald Duck naar ze overgemaakteind vorig jaar had ik m'n salaris al aangepast, maar halverwege dit jaar nog maar eens omhoog gegooid. Mocht wel meteen betalen
Sowiesoquote:
What's up?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nondeju, kijkt er iemand NL-Colombia?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
Dat wil ik dan wel weer zien eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
Je kan beter aan de was hangen, dan aan de kippenpootjes...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, moet weer aan die kippenpootjes in de oven hangen. Blij dat ik dat nooit met de was heb gehad.
Ik ben immuun voor cafeïne, ik drink de hele dag koffie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik wil mijn Krups uitproberen, maar moet ook gaan slapen en dan is caffeïne niet echt slim.
Present.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor cafeïne, ik drink de hele dag koffie.
Ben ik nou een uitzondering of zijn er meerderen die niet beïnvloed worden door cafeïne?
Gedurende een werkdag tik ik met gemak vier bakken achterover, meestal meer. Ik drink ook wel eens koffie na het eten en slaap er prima bij. Heb er trouwens ook geen last van wanneer ik in het weekend geen caffeïne binnen krijgquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik nou een uitzondering of zijn er meerderen die niet beïnvloed worden door cafeïne?
Kan je cafeïne ruiken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik blijf ook goed wakker van cola.
Zondag had ik energygel waar ook caffeïne in zat. Toen ik thuis was en had geplast, rook ik de caffeïne. Heb ik ook altijd met koffie.![]()
(Heb toen wel alsnog geslapen op de bank, was wel erg moe).
Ik kan het wel ruiken wanneer ik een plasje pleeg na een sloot koffie, maar heb niet getest of ik hetzelfde ook heb met energy drinkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je cafeïne ruiken?
Ondanks dat ik er flinke hoeveelheden van heb genuttigd, zou ik niet weten hoe de geur is...
Dat bedoel ik, ik weet het kennelijke verschil niet te ruiken...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan het wel ruiken wanneer ik een plasje pleeg na een sloot koffie, maar heb niet getest of ik hetzelfde ook heb met energy drink
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink bijna altijd veel koffie. Ik denk gemiddeld zo'n 20 kopjes per dag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef ß het volgende:
MM, merk jij het wel als je langere tijd geen koffie hebt gedronken?
Ook nergens last van.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef wyccie het volgende:
Zag op tv een zeer verontrustende nieuwe hype. Willekeurige voorbijgangers voor de lol bewusteloos slaan.
Was jaren geleden ook al sprake van meen ikquote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Happy_slapping
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 02:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zoveel te zien, ik heb nog zo veel te zien....![]()
Nu ook gezien, doet me denken aan GTA5quote:Op woensdag 20 november 2013 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er gewoon echt niet bij dat mensen dit kunnen doen. Hoe haal je het in je hoofd.
Ik word van dit soort dingen echt zó ontzettend boos en verdrietig.
En hoe ze het noemen slaat ook nergens op. Daar is helemaal niks happy aan. Het zijn gewoon moorden.
Weet ik niet, item op Pownews. Ging vooral over de USAquote:Op woensdag 20 november 2013 02:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gebeurt dat momenteel veel dan?
oh. leuk is datquote:Op woensdag 20 november 2013 02:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet ik niet, item op Pownews. Ging vooral over de USA
eentje kan welquote:Op woensdag 20 november 2013 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even koffie halen. Jullie ook een bakkie?
Het is chocolademelk geworden omdat het vriest.quote:
oeh ik heb rum, ook een beetje voor in de choco?quote:Op woensdag 20 november 2013 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is chocolademelk geworden omdat het vriest.
Lekker voor als ik straks klaar ben met werken.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oeh ik heb rum, ook een beetje voor in de choco?
Niggletsquote:
Zal wel komen door youtube, het N word zal wel niet worden toegestaan. Gaat alleen over Jersey trouwens. Pownews was er vroeg bij denk ik. Als ze nou maar niet anderen op ideeën brengenquote:Op woensdag 20 november 2013 03:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niggletszo noemde mijn ex kleine zwarte kids
checkquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aanzetten zodra je aan het eind van de dag thuiskomt en ophangen voor je naar bed gaat
ik kan liters cola drinken zonder slaapproblemen, koffie drink ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is geen nieuwe hypequote:Op woensdag 20 november 2013 02:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was jaren geleden ook al sprake van meen ik
Waanzin ten top.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Happy_slapping
Het is nu hakken en breken als voorbereiding op de overige werkzaamheden. Alles lawaaiig dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je geen dealtje met die mannen maken dat ze alle lawaai klussen later op de dag doen, of is alles lawaaiig?
De bouwvakkers hier naast het station wel. Die zie ik om 7 uur in de ochtend en om 2 uur in de nacht.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:52 schreef Etcetera het volgende:
En je kunt ook moeilijk verwachten dat ze 's avonds pas gaan klussen ...
Dat valt vast niet onder appartementen-verbouwquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
De bouwvakkers hier naast het station wel. Die zie ik om 7 uur in de ochtend en om 2 uur in de nacht.
Wat doe jij tussen 0200 en 0700 uur bij het station?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
De bouwvakkers hier naast het station wel. Die zie ik om 7 uur in de ochtend en om 2 uur in de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |