Had je opslag gekregen dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de belastingdienst: ik heb zojuist het nummerbord van Donald Duck naar ze overgemaakteind vorig jaar had ik m'n salaris al aangepast, maar halverwege dit jaar nog maar eens omhoog gegooid. Mocht wel meteen betalen
Sowiesoquote:
What's up?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nondeju, kijkt er iemand NL-Colombia?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
Dat wil ik dan wel weer zien eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's up?
Snuiven ze de lijnen op?
Je kan beter aan de was hangen, dan aan de kippenpootjes...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, moet weer aan die kippenpootjes in de oven hangen. Blij dat ik dat nooit met de was heb gehad.
Ik ben immuun voor cafeïne, ik drink de hele dag koffie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik wil mijn Krups uitproberen, maar moet ook gaan slapen en dan is caffeïne niet echt slim.
Present.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor cafeïne, ik drink de hele dag koffie.
Ben ik nou een uitzondering of zijn er meerderen die niet beïnvloed worden door cafeïne?
Gedurende een werkdag tik ik met gemak vier bakken achterover, meestal meer. Ik drink ook wel eens koffie na het eten en slaap er prima bij. Heb er trouwens ook geen last van wanneer ik in het weekend geen caffeïne binnen krijgquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik nou een uitzondering of zijn er meerderen die niet beïnvloed worden door cafeïne?
Kan je cafeïne ruiken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ik blijf ook goed wakker van cola.
Zondag had ik energygel waar ook caffeïne in zat. Toen ik thuis was en had geplast, rook ik de caffeïne. Heb ik ook altijd met koffie.![]()
(Heb toen wel alsnog geslapen op de bank, was wel erg moe).
Ik kan het wel ruiken wanneer ik een plasje pleeg na een sloot koffie, maar heb niet getest of ik hetzelfde ook heb met energy drinkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je cafeïne ruiken?
Ondanks dat ik er flinke hoeveelheden van heb genuttigd, zou ik niet weten hoe de geur is...
Dat bedoel ik, ik weet het kennelijke verschil niet te ruiken...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan het wel ruiken wanneer ik een plasje pleeg na een sloot koffie, maar heb niet getest of ik hetzelfde ook heb met energy drink
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |