Nee want je kent het verhaal nietquote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heel hard lachen blijkbaar
je zit dan vaak tegenover elkaar, wat van nature een vijandelijke positie is.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Deze snap ik niet zo....
Ga wel vaker uit eten op een eerste date, gesprek in stand houden is toch prima te doen.
En zo niet, dan weet ik ook voldoende
Vragen of ze je huissie wilt zien... En dan alle hoeken van de kamer laten zien, keihard inwijdenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want je kent het verhaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*winkwink*![]()
Is net wat je er zelf van maakt natuurlijk maargoed als het niet klikt klikt het niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Deze snap ik niet zo....
Ga wel vaker uit eten op een eerste date, gesprek in stand houden is toch prima te doen.
En zo niet, dan weet ik ook voldoende
Dat merk ikquote:
Ik weet het nog nietquote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets waarbij het niet raar is on even niet te praten. Ga sowieso niet uit eten, tenzij de date zo lang duurt dat je wel moet
Aangezien niemand dat doet uit angst voor stiltes kan je het niet echt standaard noemenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zit dan vaak tegenover elkaar, wat van nature een vijandelijke positie is.
Plus dat ik niet van standaard dates houdt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vragen of ze je huissie wilt zien... En dan alle hoeken van de kamer laten zien, keihard inwijdenIk wist dat dat plaatje zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*winkwink*![]()
Ik ben zo voorspelbaarquote:Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat dat plaatje zou komen
Het verschil moet er wezen. Je kan natuurlijk niet allemaal een beest in bed zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.wtf.nl/weird-s(...)lecht-voor-seks.html
Ik vind het gewoon weer een nutteloos onderzoekquote:Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het verschil moet er wezen. Je kan natuurlijk niet allemaal een beest in bed zijn
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.wtf.nl/weird-s(...)lecht-voor-seks.html
Is het waarschijnlijk ook, hoewel het wel gebaseerd zal zijn op mannen met overgewicht oid. Dus een kern van waarheid zit er dan wel weer in.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon weer een nutteloos onderzoek
Ja die laatste zin dan, als je een dikke net heb is de kans op obesitas of diabetes ook groterquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het waarschijnlijk ook, hoewel het wel gebaseerd zal zijn op mannen met overgewicht oid. Dus een kern van waarheid zit er dan wel weer in.
Wetenschapquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die laatste zin dan, als je een dikke net heb is de kans op obesitas of diabetes ook groter
Joh
Recent geleden nog jaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef rival het volgende:
Hebben jullie mijn slanke nek weleens gezien?
'grootte'quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef Myraela het volgende:
Iedereen weet toch dat het om de grote van de piemel gaat.
Het is dan wel weer turkije dus daar zijn ze wat kleinerquote:Op woensdag 20 november 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens opgemeten en mijn nek is 36 cm.
Jammer, dit.
Kuch.... Wat je ermee doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef Myraela het volgende:
Iedereen weet toch dat het om de grote van de piemel gaat.
Hoiquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Recent geleden nog ja
[..]
'grootte'
Ja wat boeit een dikke nek nou... beter een dikke en grote piemol
Dat zeggen alleen mannen met een kleintjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |