quote:Op maandag 15 december 2014 16:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Snapte alleen niet waarom Elsa en Anna gezellig in hun kasteel de bruiloft aan het regelen waren. Ik dacht dat Hans hun kingdom had veroverd? Maar ik neem aan dat hun verhaallijn hiermee ook afgesloten is?
Dat weet ik wel zeker. Dat maken ze toch ook duidelijk? Hij gaat immers naar Ursula (die ik er overigens erg goedkoop uit vond zien, en sowieso slecht gecast; had dikker moeten zijn), en kennelijk ook Cruella DeVil (die ik een zeer vreemde toevoeging vind aangezien 101 Dalmatiërs niets met magie te maken heeft) en Maleficient.quote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef Meke het volgende:
En ik denk eigenlijk dat die verhaallijn met Rumple nog niet helemaal afgelopen is..
Ursula is van De kleine Zeemeermin en Cruella van 101 Dalmatiërs. Sprookje genoeg hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 11:22 schreef Breuls het volgende:
Ik vind de plaatsing van Cruella de Vil wel interessant; zij is een 'normaal' persoon, niet echt een sprookjesfiguur. Wat doet ze dan in die andere wereld?
Jackyl en Hide ja, is dat Frankenstein?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Meke het volgende:
We hebben toch ook Frankenstein gehad? Dat was nog minder een sprookjesfiguur dan Cruella
Wanneer hebben we die gehad?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jackyl en Hide ja, is dat Frankenstein?![]()
Klopt inderdaad. Magie is niet de norm, daar zat ik met wat anderen, fout. Maar 101 Dalmatiërs is geen sprookje en speelt zich af in de echte wereld.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef Vlindur het volgende:
Er zijn ook maar vijf die dat wel hebbende rest is maar gewoon een sprookjesfiguur
Repelsteeltje
Regina
Snowqueen
Elsa
Emma
En nu dan Maleficent en Ursula. Weet niet if Cruella wel iets kan.
Ik dacht dat hij jackyl en Hide wasquote:Op donderdag 18 december 2014 12:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Wanneer hebben we die gehad?Ik vergeet echt zoveel
![]()
Ik doelde op dr Whale, die Frankenstein was in the Enchanted Forest;
Ja, op die fiets. Ik snap je nuquote:Op donderdag 18 december 2014 13:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Magie is niet de norm, daar zat ik met wat anderen, fout. Maar 101 Dalmatiërs is geen sprookje en speelt zich af in de echte wereld.
Trouwens, wat is er met die dalmatiër gebeurt waar Belle achteraan zat? Die moet door Cruella gegrepen zijn, toch?
Toen ik die hond zag dacht ik aan 101 dalmatiërs, maar ook iets van 'nee, dat moet toeval zijn, of gewoon een kleine knipoog, past immers niet...'. Maar daar denken de schrijvers dus anders over.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:42 schreef Vlindur het volgende:
Geen idee. Maar snap nu pas waarom het een dalmatiër was
Ik heb die helemaal niet gezien.....quote:Op maandag 15 december 2014 07:02 schreef CrashO het volgende:
Hmmm. Net de mid-season finale gezien. Dat er toch aardig naast met mijn voorspelling
Alleen een beetje gaar dat Cruella de Vil nu ineens ook magie heeft(of heeft ze dat nou niet? Wat is haar "kracht" dan?
)
Een liefdesbaby van Emma en Hook ❤️quote:Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef Meke het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook best prima vinden als het nog één seizoen doorgaat, en dan mooi eindigtDe rek is er wel een beetje uit ofzo.
Ja en dat ze dan samen vertrekken naar New York. Een dan over een paar jaar een nieuwe serie waarin dat kind ontdekt dat hij anders is en op deze manier SB ontdekt. En dan ontmoeten ze elkaar allemaal weer...quote:Op zondag 15 februari 2015 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een liefdesbaby van Emma en Hook ❤️
En dat repelsteeltje er dan ook isquote:Op zondag 15 februari 2015 18:38 schreef Unites het volgende:
[..]
Ja en dat ze dan samen vertrekken naar New York. Een dan over een paar jaar een nieuwe serie waarin dat kind ontdekt dat hij anders is en op deze manier SB ontdekt. En dan ontmoeten ze elkaar allemaal weer...
vast iets gemeenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Oeh Oeh Oeh![]()
Zien we eindelijk wat rumple van plan is![]()
Hij is rumple! Hij kan accounts hacken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:47 schreef Beach het volgende:
Sloeg nergens op dat Rumple die mail kreeg gericht aan de Oxford universiteit
Trein?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:03 schreef amaranta het volgende:
Ik zit even terug te kijken, maar waar komt die trein ineens vandaan?
Vorige episode (15), Cruella parkeerde die pooierbak van haar op het spoor om te kijken of Regina ballen hadquote:Op zondag 29 maart 2015 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Trein?
Ik zit echt met m'n ogen in mijn achterhoofd te kijken soms, vergeet af en toe echt wat er gebeurd is
Ja, dat zei ik ookquote:Op zondag 29 maart 2015 13:03 schreef amaranta het volgende:
Ik zit even terug te kijken, maar waar komt die trein ineens vandaan?
Tjah, waar halen ze ook al hun eten vandaan? No one knows!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ookwaar gaat zo'n trein heen als 't hele dorp is afgesloten van de buitenwereld?
Zou heel goed wel eens kunnen! Zij was toch ook een wees!quote:Op maandag 30 maart 2015 17:29 schreef Meke het volgende:
Heeeeeeee even hè, heette die vriendin van Emma bij dat gastgezin van de snowqueen met die sterren tattoo niet Lily/Lillith? Zou dat de dochter van Maleficent zijn?![]()
Is dat kind dan geboren?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:29 schreef Meke het volgende:
Heeeeeeee even hè, heette die vriendin van Emma bij dat gastgezin van de snowqueen met die sterren tattoo niet Lily/Lillith? Zou dat de dochter van Maleficent zijn?![]()
Het zou natuurlijk kunnen dat het een gewone trein was. Die door het dorp komt. Zij zien de trein wel. Maar de mensen in de trein zien niksquote:Op maandag 30 maart 2015 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ookwaar gaat zo'n trein heen als 't hele dorp is afgesloten van de buitenwereld?
Je zag het ei "breken" en je zag de baby's hand en het huilde. Toen werd het naar de echte wereld getransporteerd!quote:Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat kind dan geboren?
Ik dacht dat het een miskraam was.
Goede vraag! Ik vraag me af of net 5 ermee doorgaat. Seizoen 3 is ook nooit uitgezonden toch? Die heb ik namelijk een tijdje geleden op Netflix gekeken. Ik hoop dat seizoen 4 daar ook op komt zodat ik alles achter elkaar kan kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef Ireth het volgende:
Zonder spoilers te willen lezen scroll ik heel snal door dit topic naar benee om mijn vraag te stellen:
Weet 1 van jullie misschien wanneer ze hier in NL weer gaan beginnen met uitzenden?? Wij zitten met smart te wachten op het volgende seizoen!!
Oké, ik heb die afl nog niet gezien.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Je zag het ei "breken" en je zag de baby's hand en het huilde. Toen werd het naar de echte wereld getransporteerd!Net als die andere twee
Downloaden en dan op een bureaustoel voor je computerkast naar een klein kutschermpje gaan kijken is ook niet allesquote:Op maandag 30 maart 2015 22:53 schreef Beach het volgende:
Wachten totdat het hier wordt uitgezonden wanneer je kan downloaden
Overigens begint die piraat wel irritant te worden elke keer met z'n eyeliner.
Juist ja want dat is de enige manier om iets gedownload te kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Downloaden en dan op een bureaustoel voor je computerkast naar een klein kutschermpje gaan kijken is ook niet alles
Eehhmm.. in Huize Ireth wel, bij gebrek aan andere technische hoogstandjes....quote:Op maandag 30 maart 2015 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Juist ja want dat is de enige manier om iets gedownload te kijken.
Oh whoops. Ik dacht dat je naar aanleiding van wat je typte het al wel gezien hadquote:Op maandag 30 maart 2015 22:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oké, ik heb die afl nog niet gezien.
HDMI kabeltje tussen je pc/laptop en tv en klaar ben jequote:Op maandag 30 maart 2015 23:00 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm.. in Huize Ireth wel, bij gebrek aan andere technische hoogstandjes....
Wait, what?! Is het alweer begonnen? Woei! Morgen gauw kijkenquote:
Dan heb je wat in te halenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wait, what?! Is het alweer begonnen? Woei! Morgen gauw kijken
Denk niet dat ik er overdag aan toe kom met een rondlopend kindquote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan heb je wat in te halen![]()
Mini-marathon van 5 afleveringen in 1 rits, jij geluksbeest
Vind het niet echt geweldig om te volgen. De laatste paar afleveringen zat er regelmatig een saaie tussen. Eéntje per week is wel genoeg. Voor mij dan...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan heb je wat in te halen![]()
Mini-marathon van 5 afleveringen in 1 rits, jij geluksbeest
Ik zat ook voor een paar minuten met een WTF gezicht naar me scherm te staren jaquote:Op maandag 13 april 2015 13:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat was een plottwist die ik niet zag aankomen!
Blijf vooral uit dit topic weg tot vanavond danquote:Op maandag 13 april 2015 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Argh, nu wil ik ook de plotwending weten!!
Zelina...? Is dat niet vorig seizoen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:35 schreef Djoetma het volgende:
Waarom kon Robin niet gewoon Regina's nummer hebben omdat het handig zou kunnen zijn? Hij had ook het nummer van Emma en Will erin staan immers? Alleen maar omdat ze wat gehad hebben?
Verder snap ik dat Zelina verhaal niet helemaal. Ok, zij zegt tegen Rumpel dat ze Mariam vermoord heeft, etc. etc. Helemaal duidelijk.
Vervolgens zien we een scene waarin Robin aan Mariam dat ding laat zien waarmee je van gedaante kan veranderen. Op dat moment dacht ik dat er dus tegen Rumpel gelogen was, en dat het Mariam was die deed alsof ze Zelina was. Mooi stukje schrijfwerk dacht ik op dat moment.
Maar aan het einde blijkt het toch Zelina te zijn en dat originele verhaal te kloppen. Waarom liet Robin dan aan Mariam dat blauwe ding zien? Dat is toch niet logisch? Mariam moet toen niets van dat ding afweten? En als Robin het heeft om een niet bekende reden, waarom heeft Zelina het dan later? Zijn er twee van die dingen?
Het komt wellicht wat chaotisch over wat ik hier type, maar hopelijk begrijpt iemand me...
Vooral hier lezen als je nog niet bij bent!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
Of is dit de laatste aflevering?
Die heb ik nog niet gezien.
Heb je de laatste aflevering niet gezien? Blijf dan sowieso weg uit dit topic jôh...quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zelina...? Is dat niet vorig seizoen?
Eens!quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:35 schreef Djoetma het volgende:
Waarom kon Robin niet gewoon Regina's nummer hebben omdat het handig zou kunnen zijn? Hij had ook het nummer van Emma en Will erin staan immers? Alleen maar omdat ze wat gehad hebben?
Verder snap ik dat Zelina verhaal niet helemaal. Ok, zij zegt tegen Rumpel dat ze Mariam vermoord heeft, etc. etc. Helemaal duidelijk.
Vervolgens zien we een scene waarin Robin aan Mariam dat ding laat zien waarmee je van gedaante kan veranderen. Op dat moment dacht ik dat er dus tegen Rumpel gelogen was, en dat het Mariam was die deed alsof ze Zelina was. Mooi stukje schrijfwerk dacht ik op dat moment.
Maar aan het einde blijkt het toch Zelina te zijn en dat originele verhaal te kloppen. Waarom liet Robin dan aan Mariam dat blauwe ding zien? Dat is toch niet logisch? Mariam moet toen niets van dat ding afweten? En als Robin het heeft om een niet bekende reden, waarom heeft Zelina het dan later? Zijn er twee van die dingen?
Het komt wellicht wat chaotisch over wat ik hier type, maar hopelijk begrijpt iemand me...
Van die kettingen zijn er twee.. zelina heeft uiteindelijk ook de time travel gemaakt en dus al van te voren zich verwisseld omdat ze dus wist vanuit de toekomst dat Emma haar zou redden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:35 schreef Djoetma het volgende:
Oh, hoorde dat bij het verhaal?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Snap alleen niet waarom Emma er zo ziek uit moest zien.
Nuuh, aan zijn reacties op de fp te zien gewoon een persoon zonder moreel kader...quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Ik denk dat het meer een kwestie is van make up verwijderen dan een echte keus voor opmaken... Plus een wat leeg gezicht trekken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke aflevering. Ik snapte de keuze voor de huidige make-up van Emma wel. Om extra aan te tonen dat een goed personage langzaam darker aan het worden is.
Het is een eerste stap natuurlijk. Het idee van dat zwarte hart en het eerste zwarte plekje.quote:Vind het ook wel raar dat ze de logica gebruiken dat als je je kind wil beschermen en daardoor iemand dood je meteen slecht bent.
Eens. Met terugwerkende kracht vond ik haar best wat hebben. Ook jammer dat alleen Rumple nu over blijft als bad guy, plus Zelina, aangezien Maleficent in essentie ook niet slecht is; al weet je niet in hoeverre ze de Disney-karaktereigenschappen overnemen. Het uiterlijk hebben ze wel zo veel mogelijk gekopieerd....quote:Cruella was wel een toffe villain eigenlijk. Ga dr missen eigenlijk
Ik kijk op Film1 première. Daar gaat ie toch wel vrij snel. Zonet heeft Emma de deur geopend en popte de schrijver eruit. Die Walt ja.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:11 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering niet gezien? Blijf dan sowieso weg uit dit topic jôh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |