Dat was de jaren negentig dan komen er nostalgische gevoelens op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
He wat?
Trouwens, heb je vroeger nooit naar muziek geluisterd, horny horny zegt je niks meer?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
He wat?
Trouwens, heb je vroeger nooit naar muziek geluisterd, horny horny zegt je niks meer?
Is toch hetzelfde. En wat dacht je van Vanity Six?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was de jaren negentig dan komen er nostalgische gevoelens op.
Mousse T natuurlijk.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat weer over jouw dagboek ging.
Nou nog niet eens alleen datquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is vanaf mei tot en met augustus over bekkenstoten gegaan kwam elk topic terug
Ik zag van de week nog een topic daarover, niet van jou overigens.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies
[..]
Nou nog niet eens alleen dat. Maar als je het nu sherlockt kom je wel allemaal berichten van hier tegen
Dat dacht ik ook,quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook,
Maar Karina bedoelt deze
Toen was GGMM nog user ook in die periode. Leuke tijden waren datquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies
[..]
Nou nog niet eens alleen dat. Maar als je het nu sherlockt kom je wel allemaal berichten van hier tegen
Of deze:quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook,
Maar Karina bedoelt deze
Is die alweer zo oudquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef TwenteFC het volgende:
Youtube linked die shit ook meteen goed
Die hadden we gekickt ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog een topic daarover, niet van jou overigens.
Hij was echt een maand weer een normale user. Veel is er niet veranderd hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen was GGMM nog user ook in die periode. Leuke tijden waren dat.
Oh ja dat was hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hadden we gekickt ja.![]()
LR dan met een geniaal gedicht
Nu doe je de zomer van '32 toch wel ernstig tekort. Vraag maar aan Karinaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |