Clint films vind ik ook wel goed altijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
Trouble with the Curve (2012) - IMDb
83 en dan gewoon nog acteren in films die ook nog aardig scoren, wat een baas
Deze vond ik matig qua verhaallijn maar Gran Torino welke ook op Netflix staat is prachtig die man is gewoon in 1955 begonnen met acteren en doet nog steeds mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Clint films vind ik ook wel goed altijd.
En is het wat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
Ben nu dezen aan het kijken, via NetjeFlix ook
King of New York (1990) - IMDb
Een van die films waar je gewoon lekker naar kan kijken, het is niet spectaculair maar ook niet slecht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
En is het wat?
Christopher Walken vind ik meestal niet zo.
Walkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
En is het wat?
Christopher Walken vind ik meestal niet zo.
quote:
dit vind ik nou een leuke postquote:
Pulp Fiction en Deer Hunter was uitzonderlijk maar verder kan ik me geen memorabele films waarin hij speelde herinneren. Wel een hoop flops zoals Hairspray en Gigli (quote:
Terwijl het stikt van de goeie lesbiennes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de eerste helft. Wat een zaadpot in Zweden zeg.
Nederland - Colombia zit meer in.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de eerste helft. Wat een zaadpot in Zweden zeg.
Matige film. Flinterdun en daardoor erg voorspelbaar verhaaltje. Hij speelt wel aardig inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
Trouble with the Curve (2012) - IMDb
83 en dan gewoon nog acteren in films die ook nog aardig scoren, wat een baas
Tsja die Colombiaantjes vreten die lijnen wel op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nederland - Colombia zit meer in.
Nog erger dan Kameroen man. Net mezelf ook na een avond goed doorhalen. Gewoon zo gaar zijn dat je gewoon op alles trapt wat beweegt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja die Colombiaantjes vreten die lijnen wel op.
Robbie Fowler snoof ze.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja die Colombiaantjes vreten die lijnen wel op.
Strootman was weer bazigquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke 2e helft van Zweden-Portugal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |