Jij gaat niet lekker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef gekkeabt het volgende:
Ik had ook een keer dat we een opdracht hadden gekregen met een groepje van 3. Ik heb besproken met degene die wel wat heeft gedaan wat we zouden doen en zijn tot de conclusie gekomen om het gelijk aan de leraar te vertellen en hij heeft toen een extra opdracht gekregen en wij hoefden zijn naam er niet bij te zetten. Hij onvoldoende, wij dikke voldoende
quote:
Ben je 12 ofzo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef gekkeabt het volgende:
om het gelijk aan de leraar te vertellen [...] Hij onvoldoende, wij dikke voldoende
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef gekkeabt het volgende:
[..]
Nee, 16
Waarom?
Omdat ik een klikspaan ben?
Oooh zo. Nee we hadden vaak genoeg verteld dat die eruit ging als die niets zou doen. Hij zei mij boeit et niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Of misschien omdat je het niet in diens gezicht durfde te vertellen.
Juist. Je initiële bericht doet in ieder geval anders vermoeden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:13 schreef gekkeabt het volgende:
[..]
Oooh zo. Nee we hadden vaak genoeg verteld dat die eruit ging als die niets zou doen. Hij zei mij boeit et niet.
Beetje matig omdat dan achteraf aan te kaarten. Erg opportunistisch als je eerst je cijfer afwacht en als dat op welke manier dan ook tegenvalt, ineens gaan zeuren bij de docent. Als je je werk inlevert en je laat die ander zijn/haar naam eronder zetten dan ben je beide verantwoordelijk voor het document en is dus gezamenlijk jullie werk, ook als de één 99% heeft gedaan en de ander 1%. Als je het niet eens was met die werkverdeling had je diens naam er niet onder moeten zetten en het eerder met de docent moeten bespreken.quote:Op woensdag 20 november 2013 05:05 schreef JohnSpek het volgende:
Het ligt er aan.
Zou je een hoger cijfer krijgen als je het alleen had gedaan? Zo ja: vertellen.
Eensquote:Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beetje matig omdat dan achteraf aan te kaarten. Erg opportunistisch als je eerst je cijfer afwacht en als dat op welke manier dan ook tegenvalt, ineens gaan zeuren bij de docent. Als je je werk inlevert en je laat die ander zijn/haar naam eronder zetten dan ben je beide verantwoordelijk voor het document en is dus gezamenlijk jullie werk, ook als de één 99% heeft gedaan en de ander 1%. Als je het niet eens was met die werkverdeling had je diens naam er niet onder moeten zetten en het eerder met de docent moeten bespreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |