abonnement Unibet Coolblue
pi_133413560
Dus ik heb een soort probleem, en ik wil vragen of er misschien iemand is die me 'advies' kan geven.

Laatst moesten we een werkstuk maken voor geschiedenis, dit mocht met z'n tweeën of alleen. Ik vroeg aan een vriendin: ''Hé, zullen wij het samen maken?'' waarop zij antwoordde: ''Ja, is goed!''. We hadden rond de 3 weken de tijd om het te maken, maar we zaten eerst een beetje te kloten en deden niks :P We besloten het weekend voor de week dat we het moesten inleveren te maken (een beetje laat, maar als we doorwerkten zou het wel lukken). We zouden zaterdagochtend even mailen hoelaat, waar wanneer enzovoort. Ik heb haar rond 10 uur s' ochtend gemaild, maar ik kreeg de hele dag geen antwoord. Ik kon haar ook niet bellen want ik had haar telefoonnummer niet (ze had de mijne wel, maar ze belde niet), dus begon ik maar vast het werkstuk te maken. De volgende dag (zondag) mailde ze me rond 11 uur met een berichtje wanneer ik kon. Ik zag haar mailtje pas om 2 uur maar reageerde gelijk toen ik het mailtje zag. Ik kreeg geen reactie en besloot het werkstuk maar af te maken, aangezien we hem dinsdag moesten inleveren en ik maandagmiddag geen tijd had (ivm keyboard/pianoles). Om 8 uur s' avonds belde ze me op of ik maandagmiddag kon, waarop ik antwoordde dat ik niet kon omdat ik keyboardles had. Ik vroeg haar waarom ze zaterdag niet reageerde en ze antwoordde dat ze het vergeten was of iets in die richting, ze deed er nogal vaag over. Ik had ondertussen het werkstuk al helemaal af, terwijl zij nog maar 1/2 hoofdstukken af had (misschien klinkt dit een beetje arrogant, maar ik vond haar stukjes er niet echt geweldig uitzien, ze had de interpunctie en hoofdletters nogal raar en het was vreemd ingedeeld). We besloten mijn werkstuk in te leveren met haar naam erbij. Vandaag hebben we het cijfer gekregen, het was een 8,2. Zij was helemaal blij, maar ik niet. Normaal zou ik natuurlijk ook blij zijn, maar zoals jullie misschien wel begrijpen voel(de) ik me nu best wel klote omdat ik eigenlijk een werkstuk heb gemaakt en zij een cijfer krijgt zonder iets te doen.

Mijn vraag is nu, zal ik het aan mijn docent geschiedenis vertellen, of is dat weer lullig tegenover haar? Of ben ik nu best wel laf omdat ik het niet aan mijn docent wil vertellen.. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Liefs!
Sometimes we don't realize how much we care about someone until they stop caring about us.
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:57:51 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_133413649
Ik denk in elk geval dat je zelf ook in de problemen gaat komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:58:56 #3
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133413682
Ik zou er nu niets mee doen. Ik snap dat je er hard aan hebt gewerkt enzo.
Laat dit een les zijn voor de toekomst ;)
pi_133413683
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:57 schreef Megumi het volgende:
Ik denk in elk geval dat je zelf ook in de problemen gaat komen.
Welnee hoezo? :')

Ik zou zeggen wees trots op jezelf dat het jouw cijfer is.
Dat die "vriendin" blij is, tja die komt zichzelf wel tegen als ze straks het zelf moet doen in de vervolgopleiding.. als ze uberhaupt zover zal komen.
  Forum Admin dinsdag 19 november 2013 @ 15:59:39 #5
35723 crew  GGMM
pi_133413708
Je had voor het inleveren moeten zeggen tegen haar het niet samen te willen doen, niet nu opeens nog achteraf lopen zeuren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133413729
_O-

Dit soort gejank. :')
pi_133413736
Ik had haar nooit laten meeliften.

Mijn werkstuk inleveren onder mijn naam, en laten weten dat ze hetzelfde kon doen met haar 2 hoofdstukken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133413743
Volgende keer duidelijke afspraken maken. 'We mailen zaterdagochtend wel' is dat natuurlijk niet. Zeker niet als je haar nummer niet hebt.
Nu heb je gewoon pech, had je je zaakjes maar beter moeten regelen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:01:12 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_133413749
Als de TS het verteld aan de leraar komt hij denk ik zelf ook in de problemen. Of de TS het gaat vertellen is zijn keuze om te maken. Dat vindt ik ook het rare aan dit soort topics.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_133413820
Welnee hoezo? :')

Ik zou zeggen wees trots op jezelf dat het jouw cijfer is.
Dat die "vriendin" blij is, tja die komt zichzelf wel tegen als ze straks het zelf moet doen in de vervolgopleiding.. als ze uberhaupt zover zal komen.
[/quote]

Tja, dat is zo..
Sometimes we don't realize how much we care about someone until they stop caring about us.
pi_133413842
Aan de leraar vertellen lijkt me in ieder geval geen optie. Gewoon accepteren dat het deze keer zo gegaan is en niet weer met haar samenwerken. En volgende keer eerder beginnen zodat je meer tijd hebt om te overleggen en zorgen dat je in ieder geval een telefoonnummer hebt van je groepsgenoten
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:06:07 #12
415936 Autumn-89
Cook with Love
pi_133413901
Ja laat het een les zijn voor de volgende keer...
het nu aan de leraar gaan vertellen lijkt me niet bepaald handig.
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:06:12 #13
381517 Zapata
held op sokken
pi_133413903
niet vertellen, volgende keer niet weer met haar samen werken.
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:07:00 #14
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_133413927
Hoe zie je het aan de leraar vertellen voor je? Jij vertelt het, de leraar geeft je gelijk en zij schikt zich naar haar lot? Ik kan je nu al vertellen dat het zo zéker niet zal gaan.

Hoe wrang het ook is, je kunt het er in dit geval het beste bij laten en haar voortaan vermijden bij het vormen van groepjes.
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:07:30 #15
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_133413938
Niks mee doen en de volgende keer met iemand anders samenwerken.
pi_133413973
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:03 schreef HENK het volgende:
Hoelapoepen is leuk!
Vriendin er ff op aanspreken en van de positieve kant bekijken: jij hebt geleerd over meeliftgedrag en over inhoud v/h werkstuk *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door superpark op 19-11-2013 16:17:59 ]
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_133414004
Laat die vriendin haar deel in natura aan jou betalen.
pi_133414020
Dat is héél erg afhankelijk van je situatie, ik zou het voor nu laten bij wat het is en er je les uit trekken omdat het een vriendin is. Was het een onbekende had ik haar wel genaaid. Tenzij ze knap is.
pi_133414072
quote:
We besloten mijn werkstuk in te leveren met haar naam erbij.
Mooie les: dat had je nooit moeten doen, en dat zal je nu waarschijnlijk ook nooit meer doen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:15:15 #20
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133414150
TS is geplayd als een teefje _O-
Ok stelletje hokboeren
pi_133414692
Jij had dat hele werkstuk niet eens af hoeven te maken.
Je zegt dat je zaterdag er aan had gewerkt, dan had je het daarna toch naar haar kunnen mailen zodat zij de rest maakt? En dan had je maandag op school nog even kunnen overleggen of alles zo goed is.
pi_133414758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:31 schreef Naoko het volgende:
Jij had dat hele werkstuk niet eens af hoeven te maken.
Je zegt dat je zaterdag er aan had gewerkt, dan had je het daarna toch naar haar kunnen mailen zodat zij de rest maakt? En dan had je maandag op school nog even kunnen overleggen of alles zo goed is.
En er dan achter komen dat haar deel bagger is :')
pi_133414791
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:33 schreef EJ403 het volgende:

[..]

En er dan achter komen dat haar deel bagger is :')
Ja, maar hoe dan ook moet zij toch een deel doen? Dus hoe dan ook wordt haar deel bagger, tenzij de TS alles verbetert, maar dan is het nog zijn werk.
pi_133415667
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:09 schreef Chai het volgende:
Laat die vriendin haar deel in natura aan jou betalen.
Die had ik al veel eerder verwacht in dit topic *)
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_133416042
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef animeaddicted het volgende:
blabla geen tijd had (ivm keyboard/pianoles). blabla
:')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')