http://www.prorail.nl/nie(...)hilversum-media-parkquote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vingerverven deel 8.726.224.192.809.788:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vingerverven deel 8.726.224.192.809.788:
[ afbeelding ]
Je moet die Belgische cijfers inderdaad nog x2 doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe is dit geteld? is die 54k van Brussel-Zuid te vergelijken met de 150k van Amsterdam Centraal? Of moet er nog ergens iets verdubbeld of gehalveerd worden?
In België worden alleen de instappers geteld, en niet de uitstappers.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe is dit geteld? is die 54k van Brussel-Zuid te vergelijken met de 150k van Amsterdam Centraal? Of moet er nog ergens iets verdubbeld of gehalveerd worden?
Ah, oké. Oorspronkelijk had ik gepland staan via de Rheinstrecke (EuroCity vanaf Duisburg en dan onderweg een keer overstappen), maar dat traject heb ik al genoeg gedaan. Via Parijs ken ik alleen de Thalys.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef bork het volgende:
[..]
Ik vond station Stuttgart wel leuk in de toren van het station is er een grote tentoonstelling over Stuttgart 21. De route tussen Stutttgart en Ulm staat bekend als een fraaie route, en je bent mooi op tijd want over een tijdje ligt er een nieuwe spoorlijn tussen Stuttgart en Ulm.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat zoeen biels in één stuk te groot is voor in de kachel natuurlijk
Lees meerquote:Le premier TGV Paris-Montpellier-Perpignan-Barcelone prévu pour le 15 décembre
Le premier train à grande vitesse reliant Paris à Barcelone devrait circuler le 15 décembre, a annoncé, mercredi, la ministre espagnole des Transports, Ana Pastor, permettant de relier les deux villes en 6h20. Reste qu'entre Nîmes et Perpignan, le TGV circulera à 160km/h, sur une voie classique.
Als je niet in één dag in München hoeft te zijn kun je ook nog de klassieke EuroCity Bruxelles-Basel overwegen, nu dat ding nog bestaat.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Ah, oké. Oorspronkelijk had ik gepland staan via de Rheinstrecke (EuroCity vanaf Duisburg en dan onderweg een keer overstappen), maar dat traject heb ik al genoeg gedaan. Via Parijs ken ik alleen de Thalys.
Dan gaan wij voor deze route. Alleen jammer dat voor InterRail de Thalys nog ¤39 reserveringskosten vraagt. Kan dan beter vroegboeken voor ¤25 enkele reis. TGV Paris - Stuttgart is ¤13 reserveringstoeslag.
Ook echt 50 cm voor einde spoorstaafquote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Foto: Sander van Rossum
Tsja, ICMm'etje op het zelden gebruikte spoor 4 sturen in Gouda. Maar waarom?
Vandaag?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Foto: Sander van Rossum
Tsja, ICMm'etje op het zelden gebruikte spoor 4 sturen in Gouda. Maar waarom?
Ik denk dat ze gewoon gewend zijn geraakt aan het pesten van IenM, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de ANWB er voor de belangen van treinreizigers? Dat is alsof Driek Rijkswaterstaat wil aanpakken vanwege de staat van de rijkswegen.
Zozo, toch wel! Ik ben benieuwd naar wat een kaartje gaat kosten.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef greavy het volgende:
Hee James, de TGV naar Barcalona komt er hoor!
[..]
Lees meer
Ja, OOIT hebben ze dat voorelkaar gekregen. Heeft even geduurd, maar dan hebbie ook wat. Gelukkig gold hier niet "van uitstel komt afstel"
Shit, niet gezien, maar ik kwam dan ook van de andere richting.quote:
Hema had hem afgelopen zaterdag, weet niet wanneer die afliep.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Zijn er op dit moment nog acties met afgeprijsde dagkaartjes? Van HEMA of Kruidvat of iets dergelijks? Ik zit te zoeken, maar kan niks vinden. Misschien weten jullie nog iets?
Gebeurt om 10:33quote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Shit, niet gezien, maar ik kwam dan ook van de andere richting.
Lijkt erop dat die nog actief isquote:Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Hema had hem afgelopen zaterdag, weet niet wanneer die afliep.
Zie anders hier: http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties
roep ik ook al een hele tijd. Zeker omdat het nu wel mogelijk moet zijn om ook uit te rekenen wat het afhandelen van de treinvolgorde verderop op het spoor betekent voor de treinenloop. Kan nog heel veel winst mee geboekt wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
Upgraded EARS for better performance
Soort ARI maar dan van Network Rail. Heeft interessante updates gehad die wmb ook wel naar ARI mogen komen.
Dat spoor werd voorheen alleen gebruikt voor de laatste IC Gouda - Rotterdam. Geen idee of dat nog zo is. Maar een goed roestig spoor in combinatie met het weer vanmorgen, kan gezorgd hebben voor lekker glad spoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |