Dat bedoel ik .. zo meedenkendquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
ik zet alvast een emmertje neer voor de teruglezers
[ afbeelding ]
hij was het alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het ook wel weet.
Ja, 't is al bijna afgelopen. Volgende week laatste deel.quote:
Ik heb nu al genoeg gezien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, 't is al bijna afgelopen. Volgende week laatste deel.
Ik vind het soms ook tenenkrommend, maar ik was wel geïnteresseerd om te zien hoe het op Vlieland ging.quote:
Rondtochtje gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook tenenkrommend, maar ik was wel geïnteresseerd om te zien hoe het op Vlieland ging.
En Aant had ik ook wel eens ontmoet in zijn werk.
Met Aant aan't stuurquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje scheuren over het strand.
Oh leuk, in zo'n buggy!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje scheuren over het strand.
Spits!quote:
Vondig?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh leuk, in zo'n buggy!!![]()
Vandaag halverwege de dag maar eens fijn op huis aangegaan, want ik kom maar niet van mijn verkoudheid, met bijbehorende verschijnselen zoals extreme duizeligheid, af. Paar daagjes vanuit huis werken, dan kan ik het rustiger aan doen.
Koudwatervrees...?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet meer, gisteren de sleutels van m'n huis ingeleverd, maar ik wil TERUG!!!!
WROM?!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet meer, gisteren de sleutels van m'n huis ingeleverd, maar ik wil TERUG!!!!
En dat terwijl je er niet eens meer woondequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
och jeetjequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Einde van een tijdperk ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Ik heb er vanavond een uur in de auto voor de deur gezeten.....
Komt goed Leandraquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik heb twijfels of dat wel een verstandige keuze was....
Ik kan het zakje nergens vinden en ik heb het vanavond gekochtquote:
Heb je het niet al opgegeten ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het zakje nergens vinden en ik heb het vanavond gekocht
Waar twijfel je dan over? Want jij en N. wilden toch iets nieuwskopen of had je liever gezien dat B. er had blijven wonen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik heb twijfels of dat wel een verstandige keuze was....
Nee, ik had gewoon daar willen blijven wonen, en niet mijn halve leven naar de kringloop brengen, een kwart op de vuilstort plempen en het overgebleven kwart tussen zijn zooi proberen te proppen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar twijfel je dan over? Want jij en N. wilden toch iets nieuwskopen of had je liever gezien dat B. er had blijven wonen?
Dit klinkt niet als twijfel, dit klinkt als spijtquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon daar willen blijven wonen, en niet mijn halve leven naar de kringloop brengen, een kwart op de vuilstort plempen en het overgebleven kwart tussen zijn zooi proberen te proppen.
Als B er was blijven wonen dan was ik er vanavond gebleven, nu weet hij niet eens dat ik in de straat was.
oepsiequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon daar willen blijven wonen, en niet mijn halve leven naar de kringloop brengen, een kwart op de vuilstort plempen en het overgebleven kwart tussen zijn zooi proberen te proppen.
Als B er was blijven wonen dan was ik er vanavond gebleven, nu weet hij niet eens dat ik in de straat was.
quote:
Die vindt vooral dat hij niet het verkoopbriefje van zijn eerste auto weg kan gooien terwijl hij zonder spieken geen idee heeft wat het nummerbord was, ondertussen weet ik niet eens waar de babykleertjes van B gebleven zijn en ben ik bang dat ze op de vuilstort of bij de kringloop liggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Betekent dat ook dat je het niet naar je zin hebt in je nieuwe huis? Wat vindt N. ervan?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Leandra het volgende:
Ik denk niet dat ik bij hem in het ledikantje pas.....
Ik ben alleen nog maar lief voor Soneal...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Lea, dit klinkt niet best. Je hebt natuurlijk ook ontzettend hectische maanden achter de rug, niets veroorzaakt zoveel stress als een verhuizing en jij had alles minimaal in het kwadraat.
Probeer nu een beetje rustig aan te doen, wees lief voor jezelf en wie weet valt daarna van alles op zijn plek
Ga dan maar snel lief doen voor jezelfquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog maar lief voor Soneal...
Staat in de garage, ik moet het alleen nog schuren en beitsen, of in de olie zetten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien tijd om eens naar een groter bed voor hem te kijken
Nee, jij moet eerst ff tot rust komen.....quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat in de garage, ik moet het alleen nog schuren en beitsen, of in de olie zetten.
Maar als het er om gaat dat er een ander bed moet zijn, zodat een van twee ook in een ander bed kan slapen, dan is N welkom z'n eigen bed op zolder in elkaar te zetten....
Vast een kloon van een of andere user.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:17 schreef sacha het volgende:
goedemorgen allen! (wie is toch Allen, is het misschien een Fok-setje?)
klein beetje bijgekomen Leandra?
ingeschreven in de plaats waar je oude huis woont?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik heb me gisteravond weer ingeschreven als woningzoekende... ik kijk het nog even aan voor ik ga bellen om te vragen of ik toch als doorstromer geregistreerd kan worden ipv als starter.
Leandra, wat is er aan de hand? Staat je huwelijk nu al op springen?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik heb me gisteravond weer ingeschreven als woningzoekende... ik kijk het nog even aan voor ik ga bellen om te vragen of ik toch als doorstromer geregistreerd kan worden ipv als starter.
Dat is heftigquote:Op woensdag 20 november 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Neem geen overhaaste beslissingen. Ik kan me voorstellen dat het allemaal erg hectisch is geweest de laatste weken. Neem je rust.quote:
Ik heb niet gelezen wat je later hebt weggehaald.quote:
Dat! Nogmaals veel sterkte en wijsheid, Leandra.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wat je later hebt weggehaald.
Ik hoop dat je hier weer uitkomt, wat er ook aan de hand is.
Met jou altijd al een aardappeltje willen eten Deesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben vandaag nog wel even naar de Jumbo geweest voor de marsepeinen aardappeltjes en ben bereid te delen met iedereen die er behoefte aan heeft
oeh! ik hou van Dees!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben vandaag nog wel even naar de Jumbo geweest voor de marsepeinen aardappeltjes en ben bereid te delen met iedereen die er behoefte aan heeft
die van Dees welquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Marsepeinen aardappeltjes hebben helende krachten?
doe eens een review van je wonder apparaatquote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
En vandaag na lang uitstel eindelijk mijn balkonramen gedaan... Met zo'n Kärcher Vac window cleaner ... Perfect
Crystal clear .... Wel met de speciale raamcleaner van Kärcher.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef sacha het volgende:
[..]
doe eens een review van je wonder apparaat
In 1 x streeploos droog ... , maar dat lukt waarschijnlijk met ouderwetse methodes ook vast welquote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef drakin het volgende:
O ja dat zou ik ook nog eens moeten doen, ramen lappen. Erg lang geleden gedaan
Krantenproppen werken heel goedquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In 1 x streeploos droog ... , maar dat lukt waarschijnlijk met ouderwetse methodes ook vast wel
Oh Rien Dobbelsteen, wil je bij ook ramen komen lappen? Please??quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In 1 x streeploos droog ... , maar dat lukt waarschijnlijk met ouderwetse methodes ook vast wel
Jij hebt wel een heel groot huis .... Ook heel veel ramen vast .....quote:Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh Rien Dobbelsteen, wil je bij ook ramen komen lappen? Please??
Dat is dus een ja? Als je dan toch bezig bent Choef, ik heb ook een paar ramen in een huis.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heel groot huis .... Ook heel veel ramen vast .....
De glazenwasser vraagt hier Ī 25 per huis.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
Wow wat een enthousiasme al over...![]()
Heb ik zo maar opeens weer werk... Tarief moet ik nog wel ff bepalen (zwart prijsje) en ik zie graag aanvragen met oppervlaktes tegemoet ...
Zwart prijsje krijg je hier in de vorm van hele lekkere koffiequote:Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
Wow wat een enthousiasme al over...![]()
Heb ik zo maar opeens weer werk... Tarief moet ik nog wel ff bepalen (zwart prijsje) en ik zie graag aanvragen met oppervlaktes tegemoet ...
Ja maar ik heb ook nog mn reiskosten etc ....quote:Op woensdag 20 november 2013 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De glazenwasser vraagt hier Ī 25 per huis.
Ja, het zijn dan ook gelijk vrijwel alle huizen van het hofje.... dus een stuk of 10, ik weet alleen niet hoeveel hij er op een dag doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook nog mn reiskosten etc ....
Maar doet alleen de buitenkant toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het zijn dan ook gelijk vrijwel alle huizen van het hofje.... dus een stuk of 10, ik weet alleen niet hoeveel hij er op een dag doet.
De glazenwasser komt ook uit Amsterdam trouwens.
Ja, maar wel alle ramen aan de buitenkant.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar doet alleen de buitenkant toch?
Mooiquote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Grove schatting van mijn oppervlakte is 15 m2.
Zoenen is goedquote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Leandra het volgende:
Maar even een update qua frustratie:
Ik ga vrijdag een paar dagen met Soneal naar een hotelletje in Drenthe en dan gaat N het hele weekend ongestoord puinruimen.
En of ik even wilde melden dat er weer gezoend is
De ramen of je totale huis (wat wel heeel klein is dan)quote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Grove schatting van mijn oppervlakte is 15 m2.
Is hij wel lekker snel klaar met ramen zemenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
De ramen of je totale huis (wat wel heeel klein is dan)
Ramen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
De ramen of je totale huis (wat wel heeel klein is dan)
Dan heeft hij ook geen Choef meer nodigquote:Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hij wel lekker snel klaar met ramen zemen
Die zou wel heel snel klaar zijn met zij Vac Window Cleanerquote:Op woensdag 20 november 2013 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heeft hij ook geen Choef meer nodig
Ze zijn aangetast. Het waren kantel ramen dus nu kan ik het zelf wel. Maar ze zijn niet mooi te krijgen.quote:
Nou, over drama gesproken; mijn 2-jarige blijkt 5 dagen zelfstandig in een leegstaand huis te hebben gewoond.quote:
Lekker ben gek op marsepeinquote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een marsepeinen aardappeltje?
Geen Sensune verhaal dus ... Wees blijquote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, over drama gesproken; mijn 2-jarige blijkt 5 dagen zelfstandig in een leegstaand huis te hebben gewoond, de kraker![]()
De gemeente had hem niet meeverhuisd, en ik kwam er bij toeval vandaag al achter..... anders had dat nog maanden kunnen duren, zou de nieuwe bewoonster straks KB voor 3 kinderen krijgen
Oh, dat had ook nog gekund natuurlijk..... dat de oude gemeente hem wel uitgeschreven had, maar de nieuwe hem niet ingeschreven had.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Sensune verhaal dus ... Wees blij
Ik heb het eerste gedeelte 3 keer vol verbazing gelezen en toen las ik pas verderquote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, over drama gesproken; mijn 2-jarige blijkt 5 dagen zelfstandig in een leegstaand huis te hebben gewoond.
De kraker![]()
De gemeente had hem niet meeverhuisd, en ik kwam er bij toeval vandaag al achter..... anders had dat nog maanden kunnen duren, zou de nieuwe bewoonster straks KB voor 3 kinderen krijgen
Ik doe alleen glaswerk... Geen schilderwerk aan kozijnen en zo... Maar ik had kantel ramen en die zijn vervangen en nu kan ik bijna nergens meer fatsoenlijk bij....quote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn aangetast. Het waren kantel ramen dus nu kan ik het zelf wel. Maar ze zijn niet mooi te krijgen.
Kut als je op 4 hoog woont.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe alleen glaswerk... Geen schilderwerk aan kozijnen en zo... Maar ik had kantel ramen en die zijn vervangen en nu kan ik bijna nergens meer fatsoenlijk bij....
Is je glas aangetast of je kozijnen?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn aangetast. Het waren kantel ramen dus nu kan ik het zelf wel. Maar ze zijn niet mooi te krijgen.
LOLquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef Leandra het volgende:
Maar even een update qua frustratie:
Ik ga vrijdag een paar dagen met Soneal naar een hotelletje in Drenthe en dan gaat N het hele weekend ongestoord puinruimen.
En of ik even wilde melden dat er weer gezoend is
Je zou bijna denken dat het een voorteken is, maar misschien moeten we het voorlopig maar op toeval houdenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Wat wel grappig is trouwens; dit is al de tweede keer dat er een probleem is met een inschrijving van Soneal, toen hij na z'n geboorte bij N ingeschreven moest worden ging dat ook aan alle kanten mis....
Het gaat iedere keer fout als hij in een stad moet worden ingeschreven, in het durp is geen probleem.
Nee het glas omdat er jaren geen wasser meer kwam. Erosie noemen ze het. Ik heb wel mijn ramen aangepast (wat oorspronkelijk niet mag) maar ik kan ze weer open doen ipv kantellen. Ze blijven dof.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je glas aangetast of je kozijnen?
Maar wanneer heb je ze voor het laatst gewassen?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het glas omdat er jaren geen wasser meer kwam. Erosie noemen ze het. Ik heb wel mijn ramen aangepast (wat oorspronkelijk niet mag) maar ik kan ze weer open doen ipv kantellen. Ze blijven dof.
Ik had een glazenwasser in gedachte maar die heb ik helaas gemist
Ja, het is idd wel vreemd....quote:Op woensdag 20 november 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een voorteken is, maar misschien moeten we het voorlopig maar op toeval houden
Dat maakt niet uit Chuuf, ze zijn doffig en ik kan wassen wat ik wil. Speciale shit gekocht ect.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wanneer heb je ze voor het laatst gewassen?
Jammer van die glazenwasserquote:Op woensdag 20 november 2013 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het glas omdat er jaren geen wasser meer kwam. Erosie noemen ze het. Ik heb wel mijn ramen aangepast (wat oorspronkelijk niet mag) maar ik kan ze weer open doen ipv kantellen. Ze blijven dof.
Ik had een glazenwasser in gedachte maar die heb ik helaas gemist
Hij moet wel z'n ladder meenemen natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wil graag CHufi inhuren voor 25 euro hoor, dan betaal ik de reiskosten wel, Ryanair is spotgoedkoop met zonder bagage enzo!!
Ik heb maar 72 ramen. Pies of keek!!
Leandra:
Wat is nou het probleem?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is idd wel vreemd....
Dachten we vrijdag voor het eerst met z'n drieën op hetzelfde adres te wonen, was dat dus niet zo.
Als ze zelf een fout maken kunnen ze trouwens wel met terugwerkende kracht op een datum in het verleden inschrijven.
Dit zou anders ook wel heel vreemd zijn geweest, een kind van 2 dat alleen op een adres woont terwijl z'n beide ouders ergens anders wonen.
Ik mag vast niet ipvquote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wil graag CHufi inhuren voor 25 euro hoor, dan betaal ik de reiskosten wel, Ryanair is spotgoedkoop met zonder bagage enzo!!
Ik heb maar 72 ramen. Pies of keek!!
Leandra:
Dubbele op 4 hoog dan maar doffe ellendequote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer van die glazenwasser![]()
Volgens mij is er maar 1 ding aan glas erosie te doen en dat is vervangen
Gratiesquote:Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien als je onder de prijs gaat zitten
Van mij mag je 72 ramen voor 25 E doen geen probleem... Maar wie weet heeft ze nog wat afstoomwerk aan behang of zoquote:
Neem ik mee geen probleem. Wat een pracht en een pracht land.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je 72 ramen voor 25 E doen geen probleem... Maar wie weet heeft ze nog wat afstoomwerk aan behang of zo
Alleen voor de job zou ik niet gaanquote:Op woensdag 20 november 2013 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem ik mee geen probleem. Wat een pracht en een pracht land.
NEEE gek die Ieren natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen voor de job zou ik niet gaan
Soneal was niet ingeschreven op het nieuwe adres, die stond in z'n uppie nog op het oude adres ingeschrevenquote:
Oh dat is allesquote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal was niet ingeschreven op het nieuwe adres, die stond in z'n uppie nog op het oude adres ingeschreven
Maar het is opgelost.
Kan ie zn handtekening al zetten die kleinequote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal was niet ingeschreven op het nieuwe adres, die stond in z'n uppie nog op het oude adres ingeschreven
Maar het is opgelost.
Hij kan z'n naam net ongeveer uitspreken, en dan ook alleen maar omdat hij heel boos wordt als je zijn naam net zo uitspreekt als hij het doet, want dan doet hij beter z'n best om het goed te doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie zn handtekening al zetten die kleine
Zit je in de oud modus hier. Opzoutenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan z'n naam net ongeveer uitspreken, en dan ook alleen maar omdat hij heel boos wordt als je zijn naam net zo uitspreekt als hij het doet, want dan doet hij beter z'n best om het goed te doen.
Wel jammer dat hij zichzelf nu geen Floornijn meer noemt, dat was wel schattig![]()
De vriendin van B heet nog wel Rooie Wijn![]()
Nee, dat drinkt ze niet.
Dat is bijna net zo erg als Rosémaryquote:Op woensdag 20 november 2013 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan z'n naam net ongeveer uitspreken, en dan ook alleen maar omdat hij heel boos wordt als je zijn naam net zo uitspreekt als hij het doet, want dan doet hij beter z'n best om het goed te doen.
Wel jammer dat hij zichzelf nu geen Floornijn meer noemt, dat was wel schattig![]()
De vriendin van B heet nog wel Rooie Wijn![]()
Nee, dat drinkt ze niet.
Had jij daar last van dan ?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als Rosémary
Anders gespeld is het wel okquote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LOL.... zou die voorkomen in NL?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zo weleens genoemd, maar ik had er geen last vanquote:
Marietjequote:Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zo weleens genoemd, maar ik had er geen last van
Toen had je zeker rose blosjes op je wangenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I don't have a drinking problem. I drink, I get drunk, I fall down, no problem.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was je voorquote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen had je zeker rose blosjes op je wangen
Rosé blosjesquote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen had je zeker rose blosjes op je wangen
Niksquote:
Zelfs het plaatje is redelijk Deisquote:
Wat is dat. klinkt alsof ik er van op mijn bek gaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Maar nu zit ik netjes aan een glaasje Slimpie hoor
Jij waarschijnlijk welquote:Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat. klinkt alsof ik er van op mijn bek ga
Oh, die had ik pas per ongeluk ook gekocht.... met een combinatie van een stuk of 3 zoetstoffen geloof ikquote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij waarschijnlijk wel![]()
Het is siroop, ik hou namelijk niet van limonades met prik en de meeste sapjes staat bol van de suikers. In Slimpie zitten maar heel weinig suikers en vooral de smaak mixed fruit is heerlijk
Oh dat lust ik nietquote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij waarschijnlijk wel![]()
Het is siroop, ik hou namelijk niet van limonades met prik en de meeste sapjes staat bol van de suikers. In Slimpie zitten maar heel weinig suikers en vooral de smaak mixed fruit is heerlijk
Niet net zo lekker, maar wel een stuk gezonderquote:Op woensdag 20 november 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
Nou ok laat maar. Water en thee net zo lekker
Het klinkt al mierzoet. Ik hou daar niet zo vanquote:Op woensdag 20 november 2013 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet net zo lekker, maar wel een stuk gezonder![]()
Goffer, ik vond dat spul juist zo lekker
Zijn er geen locals die het voor 50E doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
Jammer Rien. Moet ik toch veel geld betalen aan een ramenlapper.
Uit de wikipagina over cyclamaat haal ik dit:quote:Alle in Slimpie gebruikte zoetstoffen zijn volledig goed gekeurd en veilig bevonden door de FDA en Europese wetten.
Nou is hun claim een beetje dubbel, want het is goed gekeurd (joh... ik keur ook altijd heel goed al ik iets keur) en veilig bevonden door de FDA (Food and Drug Administration), en Europese wetten.quote:Toch is de veiligheid van natriumcyclamaat niet geheel onbesproken; in de Verenigde Staten is het sinds 1969 niet meer toegestaan, in meer dan 50 andere landen wel.
Of korting als we samen gaan ramenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn er geen locals die het voor 50E doen?
Dat is het mooie met siroop, dat kan je zelf regelen, ik moet ik niet van dat zoetequote:Op woensdag 20 november 2013 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klinkt al mierzoet. Ik hou daar niet zo van
Ik zag het, het boeit met net zo nietsquote:
ja, die download naar die ingedientenlijst vond ik ook nogal vreemd.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
Ze liegen trouwens ook op de site:
Ten eerste geven ze zogenaamd een link naar een download van een ingrediëntenlijst, maar dan krijg je geen ingrediënten maar een voedingsstoffenlijst.
De zoetstoffen die in de limonades gebruikt worden zijn Cyclamaat, Aspartaam en Sacharine (was 1 niet genoeg?).
Verderop staat dit:
[..]
Uit de wikipagina over cyclamaat haal ik dit:
[..]
Nou is hun claim een beetje dubbel, want het is goed gekeurd (joh... ik keur ook altijd heel goed al ik iets keur) en veilig bevonden door de FDA (Food and Drug Administration), en Europese wetten.
De FDA heeft bij later onderzoek idd bevonden dat het niet kankerverwekkend zou zijn bij ratten en muizen, maar het is in de VS nog steeds niet toegestaan het te gebruiken.
Ook gezellig...quote:Op woensdag 20 november 2013 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Of korting als we samen gaan ramen
Dat valt wel mee, maar het is wel vreemd dat ze die FDA-claim gebruiken.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja, die download naar die ingedientenlijst vond ik ook nogal vreemd.
Toch wel vreemd dat dit zo verkocht wordt in Nederland.
Dat is waar. Welke shit kregen we als kind wel niet. Des te groener deste beter. En zie wat een monster er van gemaakt isquote:Op woensdag 20 november 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het mooie met siroop, dat kan je zelf regelen, ik moet ik niet van dat zoete
Nah, ik doe m'n best geen meuk met zoetstoffen in huis te halen, dat is moordend voor het eigen systeem van het lichaam, en daar hoef ik met zo'n kleintje niet zo vroeg mee te beginnen, nog liever suiker dan die zooi.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag het, het boeit met net zo niets
Ik kreeg alleen Karvan Cevitan ....quote:Op woensdag 20 november 2013 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar. Welke shit kregen we als kind wel niet. Des te groener deste beter. En zie wat een monster er van gemaakt is
En zie het resultaat .. Voilaquote:Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen Karvan Cevitan ....
Maar toen wisten onze ouders ook niet dat die felgekleurde snoepjes meestal niet zo gezond waren. Voor mezelf maakt dat aspartaam niet zoveel uit, maar ik zou het ook niet aan mijn kinderen geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar. Welke shit kregen we als kind wel niet. Des te groener deste beter. En zie wat een monster er van gemaakt is
Ik mocht nooit snoep ....quote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar toen wisten onze ouders ook niet dat die felgekleurde snoepjes meestal niet zo gezond waren. Voor mezelf maakt dat aspartaam niet zoveel uit, maar ik zou het ook niet aan mijn kinderen geven.
Het is niet serieus hoor, ik ben een geboren monsterquote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar toen wisten onze ouders ook niet dat die felgekleurde snoepjes meestal niet zo gezond waren. Voor mezelf maakt dat aspartaam niet zoveel uit, maar ik zou het ook niet aan mijn kinderen geven.
Op zaterdag ochtend vroeg stond er altijd gebak bij de supermarkt.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mocht nooit snoep ....Nou ja, af en toe dan ...
Nu nog steeds btwquote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zaterdag ochtend vroeg stond er altijd gebak bij de supermarkt.![]()
Voordat we dan gingen vissen was het eerst ff daar langs.quote:
Nou de cloue dan wat haalde je er ?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat we dan gingen vissen was het eerst ff daar langs.![]()
Jij bent ook ADHD zie je welquote:Op woensdag 20 november 2013 22:42 schreef drakin het volgende:
Wij hadden ook die groene limonade, en snor en raak en shandy en weet ik veel wat voor gekke drankennamen er waren
Kijk nu komen we er wel. Welkomquote:Op woensdag 20 november 2013 22:44 schreef sacha het volgende:
ik heb nog steeds een eet neurose door mijn opvoeding
Slagroomtaart en roomsoezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de cloue dan wat haalde je er ?
En dan vissen. Haha ik ben al misselijk voordat ik die boot opstapquote:Op woensdag 20 november 2013 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slagroomtaart en roomsoezen.
Domme vraag he?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
Zit hier eigenlijk wel een normaal iemand op dit forum ?
Jaar of 7-8 was ik toen, vissen ging nog in de vijver een stukje verder. Ook mooi want dat was verboden.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan vissen. Haha ik ben al misselijk voordat ik die boot opstap
Wat is normaal?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
Je valt wel af als debiel btw. Ik heb dat ook en vele met me. Gaar gekookte GROENTE. Een verbod eropquote:Op woensdag 20 november 2013 22:44 schreef sacha het volgende:
ik heb nog steeds een eet neurose door mijn opvoeding
'quote:Op woensdag 20 november 2013 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je valt wel af als debiel btw. Ik heb dat ook en vele met me.
Krijg wat aan je tandenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
'
Zit in de familie ... Niemand die zich er druk om maakt ...
Dan heb je die tas snoep opquote:Op woensdag 20 november 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lukt wel . volgende week weer ...
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
Dat is waarquote:
Nope, ik ben niet hyper, ik ben erop getestquote:
Fijnquote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet hyper, ik ben erop getest
meldquote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
Oh jij bent een bulllie loverquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef sacha het volgende:
ik ben overigens volstrekt normaal volgens mijn normen
Nicequote:
Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef sacha het volgende:
ik ben overigens volstrekt normaal volgens mijn normen
Cool ik mis haarquote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef Speedball het volgende:
We hadden er vroeger een die kon skateborden in de straat
Ja hoor die is toch al een tijdje doodquote:Op woensdag 20 november 2013 23:17 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik dat doe zegt Miep de neurotische adoptiekat ōōk mauw
is Miep dood?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor die is toch al een tijdje dood
Ik ga flippen nu hierquote:Op woensdag 20 november 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
is Miep dood?
jezus f*ck, wie ligt er dan in haar mandje?
ja duhhuhquote:Op woensdag 20 november 2013 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ken niemand die normaal is. Normale mensen bestaan niet, want iedereen is uniek.
Zo is dat alle miljoenen denken datquote:Op woensdag 20 november 2013 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ken niemand die normaal is. Normale mensen bestaan niet, want iedereen is uniek.
Wil hem je neukenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:27 schreef drakin het volgende:
Als iemand tegen je zegt dat je 1 uit een miljoen bent dan?
Nee dan ben je dus net zo uniek als ruim 7000 andere wereldbewonersquote:
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen heeft een dubbelganger.
Dat mocht je willenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dan ben je dus net zo uniek als ruim 7000 andere wereldbewoners
Ik ben er een uit 7 miljardquote:Op woensdag 20 november 2013 23:27 schreef drakin het volgende:
Als iemand tegen je zegt dat je 1 uit een miljoen bent dan?
ik ken Iedereen nietquote:Op woensdag 20 november 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen heeft een dubbelganger.
Godver dat is diep. Je bent de enige die dat denktquote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef Speedball het volgende:
maar maar als iedereen uniek is ben ik niet meer uniek omdat ik uniek ben
Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is. Dat zou pas saai zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef Speedball het volgende:
maar maar als iedereen uniek is ben ik niet meer uniek omdat ik uniek ben
Nee want nu denk jij dit ook omdat je vroeg aan mij of ik me dit wou bedenken en degene die dit leest nu ook en jij dan nog een keer dubbel omdat je het vraagt een leestquote:Op woensdag 20 november 2013 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver dat is diep. Je bent de enige die dat denkt
Denk daar maar over na
Ik ga een joint draaien, Dit is nooit gebeurdquote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
Nee want nu denk jij dit ook omdat je vroeg aan mij of ik me dit wou bedenken en degene die dit leest nu ook en jij dan nog een keer dubbel omdat je het vraagt een leest
ik leg m ff weg, lekker zeau op zn tijdquote:Op woensdag 20 november 2013 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga een joint draaien, Dit is nooit gebeurd
jamaar als ik nu denk dat jij denkt dat ik daar anders over denk dan denkt iedereen dat ik denk dat jij niet denktquote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
Nee want nu denk jij dit ook omdat je vroeg aan mij of ik me dit wou bedenken en degene die dit leest nu ook en jij dan nog een keer dubbel omdat je het vraagt een leest
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik leg m ff weg, lekker zeau op zn tijd
Dacht het ff nietquote:Op woensdag 20 november 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar als ik nu denk dat jij denkt dat ik daar anders over denk dan denkt iedereen dat ik denk dat jij niet denkt![]()
Je faalt wel ergquote:Op woensdag 20 november 2013 23:44 schreef drakin het volgende:
Dit is niet diep van speedball, dit was ooit een normale basisschoolconversatie voor me.
Jaja bamiehapquote:Op woensdag 20 november 2013 23:47 schreef Speedball het volgende:
De gedachte alleen al dat ik me zou kunnen bedenken wat jullie denken dat ik zou kunnen bedenken valt best te bedenken zolang het denken over het bedenken niet het denken over bedenken bedenkt maar het denken zelf
Hihiquote:Op woensdag 20 november 2013 23:48 schreef drakin het volgende:
Dat Fann er niet is betekent niet dat je nu met mij moet proberen ruzie te zoeken he?
Mijn anus denkt er net zo overquote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
het zal mij aan mijn anus oxideren wat anderen van mij denken
pics ore it didnt happenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
het zal mij aan mijn anus oxideren wat anderen van mij denken
Net toen ik je wel aardig vondquote:
In een split seconde verpestquote:
Die zijn echt nassiequote:Op woensdag 20 november 2013 23:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
het was de bami hap die mij das om deed
Zonder sambal is daar niet veel aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
het was de bami hap die mij das om deed
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
Ik ga pitten, het niveau is hier te sterk voor me
Dankje speedquote:
Nee geen truste topic hierquote:
Nee dat klopt als een bus, maar liever zonder sambal dan zonder mayoquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder sambal is daar niet veel aan.
Mayo door de bami?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef Speedball het volgende:
[..]
Nee dat klopt als een bus, maar liever zonder sambal dan zonder mayo
Oneensquote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef Speedball het volgende:
[..]
Nee dat klopt als een bus, maar liever zonder sambal dan zonder mayo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |