Dat bedoel ik .. zo meedenkendquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
ik zet alvast een emmertje neer voor de teruglezers
[ afbeelding ]
hij was het alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het ook wel weet.
Ja, 't is al bijna afgelopen. Volgende week laatste deel.quote:
Ik heb nu al genoeg gezien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, 't is al bijna afgelopen. Volgende week laatste deel.
Ik vind het soms ook tenenkrommend, maar ik was wel geīnteresseerd om te zien hoe het op Vlieland ging.quote:
Rondtochtje gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook tenenkrommend, maar ik was wel geīnteresseerd om te zien hoe het op Vlieland ging.
En Aant had ik ook wel eens ontmoet in zijn werk.
Met Aant aan't stuurquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje scheuren over het strand.
Oh leuk, in zo'n buggy!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje scheuren over het strand.
Spits!quote:
Vondig?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh leuk, in zo'n buggy!!![]()
Vandaag halverwege de dag maar eens fijn op huis aangegaan, want ik kom maar niet van mijn verkoudheid, met bijbehorende verschijnselen zoals extreme duizeligheid, af. Paar daagjes vanuit huis werken, dan kan ik het rustiger aan doen.
Koudwatervrees...?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet meer, gisteren de sleutels van m'n huis ingeleverd, maar ik wil TERUG!!!!
WROM?!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet meer, gisteren de sleutels van m'n huis ingeleverd, maar ik wil TERUG!!!!
En dat terwijl je er niet eens meer woondequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
och jeetjequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Einde van een tijdperk ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Ik heb er vanavond een uur in de auto voor de deur gezeten.....
Komt goed Leandraquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik heb twijfels of dat wel een verstandige keuze was....
Ik kan het zakje nergens vinden en ik heb het vanavond gekochtquote:
Heb je het niet al opgegeten ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het zakje nergens vinden en ik heb het vanavond gekocht
Waar twijfel je dan over? Want jij en N. wilden toch iets nieuwskopen of had je liever gezien dat B. er had blijven wonen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik heb twijfels of dat wel een verstandige keuze was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |