Dat bedoel ik .. zo meedenkendquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:09 schreef sacha het volgende:
ik zet alvast een emmertje neer voor de teruglezers
[ afbeelding ]
hij was het alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het ook wel weet.
Ja, 't is al bijna afgelopen. Volgende week laatste deel.quote:
Ik heb nu al genoeg gezien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, 't is al bijna afgelopen. Volgende week laatste deel.
Ik vind het soms ook tenenkrommend, maar ik was wel geïnteresseerd om te zien hoe het op Vlieland ging.quote:
Rondtochtje gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook tenenkrommend, maar ik was wel geïnteresseerd om te zien hoe het op Vlieland ging.
En Aant had ik ook wel eens ontmoet in zijn werk.
Met Aant aan't stuurquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje scheuren over het strand.
Oh leuk, in zo'n buggy!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje scheuren over het strand.
Spits!quote:
Vondig?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh leuk, in zo'n buggy!!![]()
Vandaag halverwege de dag maar eens fijn op huis aangegaan, want ik kom maar niet van mijn verkoudheid, met bijbehorende verschijnselen zoals extreme duizeligheid, af. Paar daagjes vanuit huis werken, dan kan ik het rustiger aan doen.
Koudwatervrees...?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet meer, gisteren de sleutels van m'n huis ingeleverd, maar ik wil TERUG!!!!
WROM?!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet meer, gisteren de sleutels van m'n huis ingeleverd, maar ik wil TERUG!!!!
En dat terwijl je er niet eens meer woondequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
och jeetjequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Einde van een tijdperk ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Ik heb er vanavond een uur in de auto voor de deur gezeten.....
Komt goed Leandraquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik heb twijfels of dat wel een verstandige keuze was....
Ik kan het zakje nergens vinden en ik heb het vanavond gekochtquote:
Heb je het niet al opgegeten ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het zakje nergens vinden en ik heb het vanavond gekocht
Waar twijfel je dan over? Want jij en N. wilden toch iets nieuwskopen of had je liever gezien dat B. er had blijven wonen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik heb twijfels of dat wel een verstandige keuze was....
Nee, ik had gewoon daar willen blijven wonen, en niet mijn halve leven naar de kringloop brengen, een kwart op de vuilstort plempen en het overgebleven kwart tussen zijn zooi proberen te proppen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar twijfel je dan over? Want jij en N. wilden toch iets nieuwskopen of had je liever gezien dat B. er had blijven wonen?
Dit klinkt niet als twijfel, dit klinkt als spijtquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon daar willen blijven wonen, en niet mijn halve leven naar de kringloop brengen, een kwart op de vuilstort plempen en het overgebleven kwart tussen zijn zooi proberen te proppen.
Als B er was blijven wonen dan was ik er vanavond gebleven, nu weet hij niet eens dat ik in de straat was.
oepsiequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon daar willen blijven wonen, en niet mijn halve leven naar de kringloop brengen, een kwart op de vuilstort plempen en het overgebleven kwart tussen zijn zooi proberen te proppen.
Als B er was blijven wonen dan was ik er vanavond gebleven, nu weet hij niet eens dat ik in de straat was.
quote:
Die vindt vooral dat hij niet het verkoopbriefje van zijn eerste auto weg kan gooien terwijl hij zonder spieken geen idee heeft wat het nummerbord was, ondertussen weet ik niet eens waar de babykleertjes van B gebleven zijn en ben ik bang dat ze op de vuilstort of bij de kringloop liggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Betekent dat ook dat je het niet naar je zin hebt in je nieuwe huis? Wat vindt N. ervan?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Leandra het volgende:
Ik denk niet dat ik bij hem in het ledikantje pas.....
Ik ben alleen nog maar lief voor Soneal...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Lea, dit klinkt niet best. Je hebt natuurlijk ook ontzettend hectische maanden achter de rug, niets veroorzaakt zoveel stress als een verhuizing en jij had alles minimaal in het kwadraat.
Probeer nu een beetje rustig aan te doen, wees lief voor jezelf en wie weet valt daarna van alles op zijn plek
Ga dan maar snel lief doen voor jezelfquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog maar lief voor Soneal...
Staat in de garage, ik moet het alleen nog schuren en beitsen, of in de olie zetten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien tijd om eens naar een groter bed voor hem te kijken
Nee, jij moet eerst ff tot rust komen.....quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat in de garage, ik moet het alleen nog schuren en beitsen, of in de olie zetten.
Maar als het er om gaat dat er een ander bed moet zijn, zodat een van twee ook in een ander bed kan slapen, dan is N welkom z'n eigen bed op zolder in elkaar te zetten....
Vast een kloon van een of andere user.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:17 schreef sacha het volgende:
goedemorgen allen! (wie is toch Allen, is het misschien een Fok-setje?)
klein beetje bijgekomen Leandra?
ingeschreven in de plaats waar je oude huis woont?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik heb me gisteravond weer ingeschreven als woningzoekende... ik kijk het nog even aan voor ik ga bellen om te vragen of ik toch als doorstromer geregistreerd kan worden ipv als starter.
Leandra, wat is er aan de hand? Staat je huwelijk nu al op springen?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik heb me gisteravond weer ingeschreven als woningzoekende... ik kijk het nog even aan voor ik ga bellen om te vragen of ik toch als doorstromer geregistreerd kan worden ipv als starter.
Dat is heftigquote:Op woensdag 20 november 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Neem geen overhaaste beslissingen. Ik kan me voorstellen dat het allemaal erg hectisch is geweest de laatste weken. Neem je rust.quote:
Ik heb niet gelezen wat je later hebt weggehaald.quote:
Dat! Nogmaals veel sterkte en wijsheid, Leandra.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wat je later hebt weggehaald.
Ik hoop dat je hier weer uitkomt, wat er ook aan de hand is.
Met jou altijd al een aardappeltje willen eten Deesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben vandaag nog wel even naar de Jumbo geweest voor de marsepeinen aardappeltjes en ben bereid te delen met iedereen die er behoefte aan heeft
oeh! ik hou van Dees!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben vandaag nog wel even naar de Jumbo geweest voor de marsepeinen aardappeltjes en ben bereid te delen met iedereen die er behoefte aan heeft
die van Dees welquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Marsepeinen aardappeltjes hebben helende krachten?
doe eens een review van je wonder apparaatquote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
En vandaag na lang uitstel eindelijk mijn balkonramen gedaan... Met zo'n Kärcher Vac window cleaner ... Perfect
Crystal clear .... Wel met de speciale raamcleaner van Kärcher.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef sacha het volgende:
[..]
doe eens een review van je wonder apparaat
In 1 x streeploos droog ... , maar dat lukt waarschijnlijk met ouderwetse methodes ook vast welquote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef drakin het volgende:
O ja dat zou ik ook nog eens moeten doen, ramen lappen. Erg lang geleden gedaan
Krantenproppen werken heel goedquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In 1 x streeploos droog ... , maar dat lukt waarschijnlijk met ouderwetse methodes ook vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |