Las er pas toevallig een stukje over, iedereen hielp ons.quote:Op maandag 18 november 2013 23:20 schreef -0- het volgende:
In Nederland wisten ze in 1953 ook niet meer wat ze aan moesten met alle hulp die uit het buitenland aangeboden werd.
Hele huizen werden vanuit Scandinavie naar hier versleept.
Yep, erg mooiquote:Op maandag 18 november 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Las er pas toevallig een stukje over, iedereen hielp ons.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt nu al in 3 topics gezegd dat je weggaat maar je bent er nog steeds.
We wachten in spanning af.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had een heel leuk filmpje voor de Froger fans hier in het topic, maar youtube ligt er tijdelijk uit.
'"Ik hou het kort"quote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Je zou Erben maar aan de lijn krijgen.
Die filmpjes die ik heb geupload van Froger zijn al 300 miljard keer bekeken, dat kan Youtube niet aan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had een heel leuk filmpje voor de Froger fans hier in het topic, maar youtube ligt er tijdelijk uit.
Daar komt geen eind aan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Je zou Erben maar aan de lijn krijgen.
Lekker reclame maken en dalijk roepen dat ze het niet was.quote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef tralalala het volgende:
Trijntje heeft haar bericht al gewist of niet? Zag het niet meer staan
Als Bonnie dat doet dan is het gelijk het rijkste land ter wereld.quote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Patty heeft al haar lege flessen gedoneerd.
Ik doe het toch.quote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als youtube het deed had ik nu gelinkt naar
Patty vs Dijkshoorn
Ligt trouwens aan jouw kant hoor, Youtube werkt prima.quote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als youtube het deed had ik nu gelinkt naar
Patty vs Dijkshoorn
AFCNiels heeft het ook.quote:Op maandag 18 november 2013 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ligt trouwens aan jouw kant hoor, Youtube werkt prima.
AFCNiels?quote:Op maandag 18 november 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AFCNiels heeft het ook.
[ afbeelding ]
Dit. Is gewoon gesponsord door een achterliggende partij. Plaatenmaatschappij oid. 200.000 voor dergelijke pr is niets....quote:
OK. dacht al. Heb hetzelfde hier overigens....quote:Op maandag 18 november 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een andere user.
Ik wilde duidelijk maken dat ik niet de enige ben met het probleem.
YouTube is trending...quote:Op maandag 18 november 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een andere user.
Ik wilde duidelijk maken dat ik niet de enige ben met het probleem.
Maasland, a.u.b. zeg. Die kan helemaal niets. Leuke VJ, vroeger, maar daar hield het op. Heeft het nog geprobeerd bij NSE, maar zelfs dat kon ze niet. Geen achtergrond journalistiek en qua educatie.quote:Op maandag 18 november 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maasland en Tan zouden concurrent kunnen worden van Pauw en Witteman.
quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Froger
Nu moeten Mani en tralalala wachten op het filmpje.
Krijg nou watquote:500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, show them this information:
Oh, ik wist niet dat je over kwaliteiten moest beschikken om op de Nederlandse telelvisie te komen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maasland, a.u.b. zeg. Die kan helemaal niets. Leuke VJ, vroeger, maar daar hield het op. Heeft het nog geprobeerd bij NSE, maar zelfs dat kon ze niet. Geen achtergrond journalistiek en qua educatie.
Die achterladers, die darmtoeristen!quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Bekend Nederland? Al die homofielen zeker?
Ruggenkruipers, kanalenvegers.quote:Op maandag 18 november 2013 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die achterladers, die darmtoeristen!
Haha ik kan die spanning niet meer aan johannes.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Froger
Nu moeten Mani en tralalala wachten op het filmpje.
Jij Bent Zoquote:Op maandag 18 november 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Van der Boom.![]()
![]()
![]()
![]()
Die vroeger Aktie filmpjes bij SBS6 presenteerde.
Nah.. bij RTL-late night gaat het toch ook niet echt over journalistiek. De helft van de gasten lopen hun programma's te pluggen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maasland, a.u.b. zeg. Die kan helemaal niets. Leuke VJ, vroeger, maar daar hield het op. Heeft het nog geprobeerd bij NSE, maar zelfs dat kon ze niet. Geen achtergrond journalistiek en qua educatie.
Ik keek altijd naar Explosiefquote:Op maandag 18 november 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Van der Boom.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Van der Boom.![]()
![]()
![]()
![]()
We wachten in spanning op het youtube filmpje.quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kon 'Betekenis' op de piano
quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We wachten in spanning op het youtube filmpje.
youtubefilmpjes kijken avant la lettre.quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar Explosief
Ja, maar dat doet het niet.quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We wachten in spanning op het youtube filmpje.
Zeker als je actualiteiten bespreekt en een programma van enige niveau wil maken.quote:Op maandag 18 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je over kwaliteiten moest beschikken om op de Nederlandse telelvisie te komen.
Met al die importbruiden hier wel ja.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die gast van vermist heeft weer voor jaren werk
Froger? Die doneert zo 100 miljard.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet het niet.
Ik geef alvast een hint over wie het gaat: het is een hele gewone jongen gebleven.
Uit het hoofd, met wie presenteerde JvdB Explosief?quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
youtubefilmpjes kijken avant la lettre.
Ellemieke Vermolen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit het hoofd, met wie presenteerde JvdB Explosief?
Ja met zo'n chick, maar wie weet ik niet meer.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit het hoofd, met wie presenteerde JvdB Explosief?
Dat is geen kattenpisquote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Froger? Die doneert zo 100 miljard.
Klopt. Maar dat is dan ook de reden dat RTL Latenight niet aan PenW komt. Maasland + Tan is gewoon een zwakker team dan Pauw en Witteman, en dat verschil is niet klein, en dat komt in zijn geheel door de tekortkomingen van Maasland die ook Tan slechter zou maken.quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nah.. bij RTL-late night gaat het toch ook niet echt over journalistiek. De helft van de gasten lopen hun programma's te pluggen.
Ik wilde het net posten inderdaad, waarom weet ik dat nog?quote:Op maandag 18 november 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee.
Ariane Spier.
Dat ik dit weet
Froger heeft vanavond het rampgebied al opgeruimd in een uurtje. Deze show is dus helemaal niet meer nodig.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Froger? Die doneert zo 100 miljard.
Dat de mensen weten dat het niet van Harry van de SunWeb is.quote:Op maandag 18 november 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cheaptickets.nl die naam wilde ze even genoemd hebben
Die arrogante tepellikker!quote:Op maandag 18 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen Bassie Froger als compagnon overwoog
Paul van Vlietquote:Op maandag 18 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen Bassie Froger als compagnon overwoog
Daarna even naar Kuala Lumpur optreden voor 500.000 man.quote:Op maandag 18 november 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Froger heeft vanavond het rampgebied al opgeruimd in een uurtje. Deze show is dus helemaal niet meer nodig.
Ik kan het niet vinden op fb.quote:Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Van iemand anders gejat
Toen zei hij ook vanuit het niets allemaal Froger quotes.quote:
Of Salvatore.quote:
Waar heb je die gevonden. Ik wil ook even kijken op die websitequote:Op maandag 18 november 2013 23:45 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Van iemand anders gejat
Screentje via twitterquote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden. Ik wil ook even kijken op die website
Ja wat een lelijke kanalenveger was dat, met zijn olympisch diploma. Daar veeg je toch je reet mee af?quote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zei hij ook vanuit het niets allemaal Froger quotes.
[..]
Of Salvatore.
Ook wel bekend als Alan Villafuerte
Esmée de la Bretonièrequote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zei hij ook vanuit het niets allemaal Froger quotes.
[..]
Of Salvatore.
Ook wel bekend als Alan Villafuerte
Dan nog liever Esmee de la Bretonnière of die krentenbaard van een Nico Snikkelsquote:Op maandag 18 november 2013 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wat een lelijke kanalenveger was dat, met zijn olympisch diploma. Daar veeg je toch je reet mee af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had Esmee overwogen als compagnon.Schijnt wel een geil wijfie te zijn, Bassie had gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zus van Maxima schijnt ook een geil wijf te zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schijnt wel een geil wijfie te zijn, Bassie had gelijk
Bassie: Esmee de la Bretonièrequote:Op maandag 18 november 2013 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schijnt wel een geil wijfie te zijn, Bassie had gelijk
quote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bassie: Esmee de la Bretonière
Jensen: Wie?
Bassie: Al sla je me dood.
de nicht van Maxima was toch paaldanseres, die was nog te gast in de showquote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zus van Maxima schijnt ook een geil wijf te zijn.
Ik kan het ook niet vinden. Ik wil ook liken.quote:Op maandag 18 november 2013 23:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan dat Trijntje bericht niet vinden hoor. Heeft ze hem verwijderd?
Beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden. Ik wil ook liken.
Volgens mij heeft ze verwijderd jaquote:Op maandag 18 november 2013 23:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden. Ik wil ook liken.
Ik hoop op het zwoele van Aldith Hunkar.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan je Henny Stoel ook aan de lijn krijgen?
Of Harmen Siezen?
Gerri Eickhof?
Pier Taniaquote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Of Harmen Siezen?
Gerri Eickhof?
Voetballers zijn altijd heel gulquote:
Beetje bang dat ze mot betalenquote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze verwijderd ja
Is Thomas Berge ook goed?quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Of Harmen Siezen?
Gerri Eickhof?
Komt van de Becel he.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Karin afgevallen.
zo zo! 80 euro per speler.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Voetballers zijn altijd heel gulPSV selectie gaf tijdens Serious Request in Eindhoven 1500 euro.
![]()
![]()
Erg makkelijk inderdaad. Twee PSV-ers (en een Feyenoorder met een vreemde bril) gaan er gewoon zèlf zitten...quote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Speciale kaartjes, vervolgens niet zeggen waarom ze special zijn
Ik zou graag Willibrord aan de lijn krijgen, maar 50 euro? Voor die armzalige kinderen? Schoft die je daar bent he? Vuile hufter.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Of Harmen Siezen?
Gerri Eickhof?
Die mag nog niet in de schaduw staan van deze groothedenquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Voetballers zijn altijd heel gulPSV selectie gaf tijdens Serious Request in Eindhoven 1500 euro.
![]()
![]()
Ik heb vanavond zo ontzettend hard moeten lachen om Johans analyse van Louis van Gaal. Niet te geloven johquote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Zipportal het volgende:
De trainer van NL Eftal laat zijn broek zakken voor Giro 555. Een doodnormale jongen.
Die krijgen gewoon betaald.quote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Erg makkelijk inderdaad. Twee PSV-ers (en een Feyenoorder met een vreemde bril) gaan er gewoon zèlf zitten...[ afbeelding ]
Een of andere molquote:Op maandag 18 november 2013 23:58 schreef KingRoland het volgende:
Wat zijn dit voor nobody's Johannes?
Blessquote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Erg makkelijk inderdaad. Twee PSV-ers (en een Feyenoorder met een vreemde bril) gaan er gewoon zèlf zitten...[ afbeelding ]
Dat stukje parkeerplaats levert toch mooi 1500 euro op.quote:Op maandag 18 november 2013 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pure aids.quote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:00 schreef Momo... het volgende:
https://www.facebook.com/trijntje.oosterhuis/posts/680432328648134
Volgens mij gaat het om de likes van deze site toch?quote:
Ik ga het niet liken, vind dit zielig voor Trijntje. Binnenkort moeten we een Giro 555 voor Trijntje opzetten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:00 schreef Momo... het volgende:
https://www.facebook.com/trijntje.oosterhuis/posts/680432328648134
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om de likes van deze site toch?
http://solutd.com/trijntjeoosterhuis/view/6c753ece
Frank Masmeijer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
François Boulangé of Hans Schiffers ook.
Ik voel mij net tong nu
Sowieso op Facebook zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga het niet liken, vind dit zielig voor Trijntje. Binnenkort moeten we een Giro 555 voor Trijntje opzetten.
Hans van der Togtquote:
Ruud ter Zijdequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
François Boulangé of Hans Schiffers ook.
Ik voel mij net tong nu
Volgens haar eigen woorden telt die Facebook gewoon mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om de likes van deze site toch?
http://solutd.com/trijntjeoosterhuis/view/6c753ece
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jaaaa we hebben het wereldrecord domino steentjes omgooien!!!!![]()
Origineelquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Zipportal het volgende:
18.5!!!!!!!!!!!!!!!
Domino Day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jaaaa we hebben het wereldrecord domino steentjes omgooien!!!!![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:05 schreef Zipportal het volgende:
18.5!!!!!!!!!!!!!!!
Domino Day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
En dan nu het filmpje waar jullie de hele avond op gewacht hebben.quote:
En laten we daar nou niet lacherig over gaan doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
En dan nu het filmpje waar jullie de hele avond op gewacht hebben.
Het gaat er om welk universeel genie op de eerste plaats staat.
Dat is geen kattenpis.
Een illuster duo wat 9e staat, met die voornamen kunnen dat maar twee mensen zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En laten we daar nou niet lacherig over gaan doen.
Blijven gemiddeld altijd achter. Maar hoe kom je erbij dat er vandaag ook een TV-actie is daar? Ik hoorde Pauw net ook zoiets zeggen over de Engelsen, maar als ik kijk in de trending topics op twitter, zie ik daar niets van terug...quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
Weet iemand trouwens wat het rijkste land ter wereld (USA) heeft binnengehaald voor deze actie? Ben benieuwd.
Grote klasse dat ze er toch nog 2 achter zich hebben gehouden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een illuster duo wat 9e staat, met die voornamen kunnen dat maar twee mensen zijn.
Geen tv acties daar volgens mij. Is het te kostbaar voor. Maar toch wel 25x zoveel mensen, moet ook iets kunnen opleverenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:10 schreef Kenju het volgende:
[..]
Blijven gemiddeld altijd achter. Maar hoe kom je erbij dat er vandaag ook een TV-actie is daar? Ik hoorde Pauw net ook zoiets zeggen over de Engelsen, maar als ik kijk in de trending topics op twitter, zie ik daar niets van terug...
Jannes & Jack en Hein & Aron.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grote klasse dat ze er toch nog 2 achter zich hebben gehouden.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Dit wordt een aflevering voor Arjan123.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Femke heeft een soort van instagram filter over zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |