Hij was er op vakantie. Maar dat hij even een avondje ging buurten bij Bolle Jan, dat pikte Moeder Natuur niet.quote:Op maandag 18 november 2013 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Froger al in de Filipijnen zijn gearriveerd?
Of ze houden Sylvana achter de hand als troef.quote:
beloofdquote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
ze had een klein liedje belooft ik vind dit al lang
Nee, daar zitten slagroomtaartjes en hamburgers in.quote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Rickario het volgende:
Heeft zij haar wangen nu vol met Botox gespoten?
Dat heeft ze altijd al.quote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Rickario het volgende:
Nee johquote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Rickario het volgende:
Als ik beloofd bedoeld had had ik wel beloofd getyptquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh
Daar zitten nootjes in voor de winter.
Ghehe.quote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht laatst ergens opgevangen te hebben dat Claudia overleden was, maar dat was natuurlijk Bonfire.
waarom beledig je Bonfire nu ? wat heeft dat arme dier je ooit misdaan ?quote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht laatst ergens opgevangen te hebben dat Claudia overleden was, maar dat was natuurlijk Bonfire.
Dijenkletser.quote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Diepe vijanden dat ook.quote:
Die gozer mag haar hebben.quote:
Dat beest heeft Anky er nooit af gesteigerd.quote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef TLC het volgende:
[..]
waarom beledig je Bonfire nu ? wat heeft dat arme dier je ooit misdaan ?
ˆOˆquote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen Hilbrand Nawijn.quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Teveel singer/songwriter geneuzel, ik wil dorpsidioten zien.
Maar een hele CD is wat veel van het goede.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen Hilbrand Nawijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |