Geen idee, zal wel prima zijn denk ik. Moet naar een 5 sterren hotel in Brusselquote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef Viezze het volgende:
Lekker welNog een beetje fijne auto?
Altijd fijn zulke ritjes!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:46 schreef RTS91 het volgende:
Mooie rit morgen en vrijdag! Klant ophalen in Nieuwegein, naar Brussel rijden. Auto mee terug naar huis en dan vrijdag weer ophalen om van Brussel naar Alkmaar te rijden
Wil nog vrij weinig zeggen, ik moest een keer 3 hooggeplaatste personen naar de Europese unie in Brussel brengen. Ik reed toen in een oudere Saab.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:10 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel prima zijn denk ik. Moet naar een 5 sterren hotel in Brussel
Ambtenaren hequote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Wil nog vrij weinig zeggen, ik moest een keer 3 hooggeplaatste personen naar de Europese unie in Brussel brengen. Ik reed toen in een oudere Saab.![]()
Overigens vond ik hem alsnog prima rijden, was mijn eerste 'Saab-ervaring'.
Jij zoekt ook altijd de klant op Google? Ik vind het altijd wel interessant wat voor een CV die personen hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ambtenaren he
Klopt, maar ik neem aan dat deze persoon wel wat een leuke auto rijdt als ik zijn naam zo google.
Zeker, ben toch graag benieuwd wat je achterin de auto hebt zitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Jij zoekt ook altijd de klant op Google? Ik vind het altijd wel interessant wat voor een CV die personen hebben.
Hee, zo'n wagen heb ik vorige week ook gereden! Misschien wel exact de zelfde, in ieder geval van het zelfde bedrijf. Maar ik had daar voor ook een hoogwerker van Nissan, die was nog erger dan die Sprinter.. Ik vond t nog wel mee vallen dus. Wel vervelend als er ineens iets los hangt, dan schrik je wel even.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:54 schreef Babananana het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag de langzaamste bus tot nu toe gereden: een Transit bakwagen. Topsnelheid was 110, met eco uit. Dat scheelde twee km/u![]()
Maar daarna kwam iets nog gekkers, een Sprinter als hoogwerker! Dat ding was afgeladen op 3400kg, en dat was te merken ook! Als je door de bocht ging voelde je het hele onderstel vechten tegen de krachten. En van de stugge koppeling die Sprinters altijd hebben was ook niet veel meer te merken.
[ afbeelding ]
Onderweg op de A2 hoorde ik ineens een harde bonk. Ik zag en hoorde niks, dus ging bij een tankstation kijken. Aan de rechterkant zat zo'n bedieningskast (een beetje zoals bakwagens met lift ook hebben) en die stond onder een hoek van 45 graden open. Je zou bij wijze van spreken een fietser mee kunnen onthoofden met die stalen plaat die 30cm uitstak.
Toen ik niks kon vinden van gereedschap waarmee ik het kon repareren of vastzetten, heb ik AR maar gebeld. Uiteindelijk bij het tankstation een stuk gaffatape gekregen (hij verkocht geen hele rollen) en toen kon ik na een dik half uur weer verder.
Gelukkig heb je een stukje tape gekregenquote:
Zo, jij weet dat wel precies! De bonk was idd later. Bij het tankstation aan de A2 had ik hem dichtgeduwd, maar even later was hij weer open. Toen bij Lexmond naast de snelweg plakband gekregen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:14 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een stukje tape gekregen
Wegen-Nerd modus: Hoe heb jij gereden, als je op de A2 een harde bonk hoorde, en je bij een tankstation richting de A2 op de A9 een foto maakt? Of was die bonk later pas?
Ik nomineer hierbij tevens de Peugeot 3008 1.6 benzine zonder turbo, zonder paarden voor de titel kutauto.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat is die Peugeot 5008 toch een kutauto zeg
Ik moest een keer een Avensis van Schiedam naar Wieuwerd brengen. Ik kom daar, zegt die CP dat ie daarheen ging voor reparatie. Hij zei dat de koppeling slipte en dat ik dus een beetje voorzichtig aan moest doen met gas geven. Hij zei ook dat er soms witte rook uit de auto kwam, maar dat zou vanzelf wel weer weggaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef Viezze het volgende:
Ik heb bij EW ook een hoop kutauto's meegekregen (de C4 met semi-automaat is daar een goed voorbeeld van Irritatie) maar het vervelendste vond ik nog wel toen ik tijdens mijn zomerbaantje met een Caddy langs de snelweg kwam te staan omdat de turboslang was losgeschoten. Goed, hij reed nog wel maar niet harder dan 100 en het was levensgevaarlijk om in te voegen want optrekken duurde een eeuwigheid. Moest toen vanaf Beilen nog naar Groningen rijden om hem daar bij een dealer te laten repareren, en er vervolgens nog de hele dag mee op pad
Nissan Qashqai vind ik ook een vreselijke auto. Zien er best goed uit nog, maar rijden dramatisch...quote:Op donderdag 21 november 2013 22:54 schreef Pizzabodem het volgende:
Wie maakt de poll?
Ik nomineer nog:
- Citroen C3 Picasso
- Renault Grand Scenic
- Nissan Juke
- Citroen Grand C4 Picasso - Flipperbak-Whiplash-Machine
- Opel Meriva 1.4
Inderdaad! Ik liet dat ding steeds afslaan, koppeling was verrot na 5 jaar en 33.000 kmquote:Op donderdag 21 november 2013 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nissan Qashqai vind ik ook een vreselijke auto. Zien er best goed uit nog, maar rijden dramatisch...
Vaak is met dat soort dingen het protocol dat een eventuele boete vergoed wordt. Maar ben je eigenlijk wel verzekerd met een verkopen APK?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef Markus2929 het volgende:
Moet morgen vanuit de grote in Breda een Peugeot Partner, naar Deventer brengen, alleen de APK is al 3 maandjes verlopen. Maakt dat iets uit?
ML320 ophalen ergens diep in Brabant, terug naar Almere. Ophalen bij centrum dat lijkkisten verkocht. Al die kisten stonden echt hoog opgestapeld en tentoongesteld. Midden tussen de kampers op het industrieterrein. Toen vroeg die medewerker of ik even kon meelopen voor een handtekening. Meneer vriendelijk verteld dat ik dat niet ging doen en dat hij mooi maar even naar de uitgang moest komen. Bizar sfeertje hing daar.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:05 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Weet iedereen eigenlijk nog wat zijn/haar eerste ritje was? Zo ja, vertel vertel
- Opel Movano met semi-automaat (kan niet kruipen)quote:Op donderdag 21 november 2013 22:54 schreef Pizzabodem het volgende:
Wie maakt de poll?
Ik nomineer nog:
- Citroen C3 Picasso
- Renault Grand Scenic
- Nissan Juke
- Citroen Grand C4 Picasso - Flipperbak-Whiplash-Machine
- Opel Meriva 1.4
Lief dagboek.... Dinsdag 6 December 2011. Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI uit 2008 van Wieuwerd naar Den Haag, weet zelfs het adres in Den Haag nog, nummer 120 en de straatnaam zou ik hier wel niet mogen noemen. En nee, ik hou de adressen niet bij, maar weet het gewoon nogquote:Op donderdag 21 november 2013 23:05 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Weet iedereen eigenlijk nog wat zijn/haar eerste ritje was? Zo ja, vertel vertel
Best - Breukelen in een Opel Astra. Gezapige rit, eindadres en beginadres lagen aan de oprit van de A2.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:05 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |