De versnellingsbak en koppeling vallen wel mee, maar die blokjes gaan uit elkaar rammelen. Ook standaard alquote:Op maandag 25 november 2013 23:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal best. Maar ik vraag me echt af hoe lang zo'n blokje die zo opgefokt wordt nou nog mee gaat, om het maar niet over de versnellingsbak, koppeling en dat soort fratsen te hebben. Hetzelfde voor die Ford Ecoboost 1.0 met 100pk. Drie cilinders, maar daar wordt een bult vermogen uitgeperst. Ding moet wel op zijn na 2 ton lease
Weet ik nog niet, met turbo's is veel mogelijk.. 125 pk per liter is helemaal geen supergekke waarde. Sommige motoren halen die waardes al zonder turbo...quote:Op maandag 25 november 2013 23:58 schreef S-RS het volgende:
De versnellingsbak en koppeling vallen wel mee, maar die blokjes gaan uit elkaar rammelen. Ook standaard al![]()
2-3 zaterdagen werk per maand opofferenquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:23 schreef Viezze het volgende:
Waar betalen jullie die auto's allemaal vanWil er wel een want ben helemaal klaar met het OV, maar financieel is het nog onhaalbaar. Hopelijk tijdens mijn stage wel een eigen auto.
onze overburen hebben een 135i.quote:Op maandag 25 november 2013 17:58 schreef bokkepoot het volgende:
Nee BMW maakt wat de markt wil, de markt wil zo'n schraper.. Ik heb nog nooit een 135i zien rijden, maar de 4 cilinders? Je stikt erin
Zit er toevallig een midden arm steun in? :-P. Die zoek ik nog voor m'n coupeetjequote:Op maandag 25 november 2013 23:29 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Een bureaustoel, heb je dan wel een beetje een gladde vloer in je kamer?
On topic: Ik heb een citroen xsara break uit 1997, in juli van mijn oom gekregen omdat hij een jaar in Nieuw-Zeeland is gaan wonen. De auto was(is) een wrak, heb hem met mijn pa wel wat opgeknapt maar is niet veel meer waard(268k km). Helaas ga ik er in december ook afscheid van nemen, nu ik een kamer heb wegen de kosten niet meer op tegen de baten en inmiddels is mijn kamer ook volledig ingericht dus als verhuiswagen is ie ook niet meer nodig.
Als je nog bij je ouders woont is het prima te betalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:23 schreef Viezze het volgende:
Waar betalen jullie die auto's allemaal vanWil er wel een want ben helemaal klaar met het OV, maar financieel is het nog onhaalbaar. Hopelijk tijdens mijn stage wel een eigen auto.
Jup, heb zelf al een vrij luxe versie, was destijds een optie die los besteld moest worden...quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:31 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je al op de sloop gekeken? Mijn Alto is een GA, maar ondertussen zit alles er in van een GLHoedenplank, klokje, spiegels, velgen en zelfs middenconsole uit een Swift van '88
Aanschaf was 1000 euro, mrb/verzekering 40 per maand en de benzine een rib uit m'n lijf. Nu rijd ik niet zo veel, woon in Eindhoven, dus valt dat ook wel mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:23 schreef Viezze het volgende:
Eigenlijk kan het niet betalen, maja het is zo verrekte handig. Ik ben KNVB Scheidsrecher, dus op de Zaterdag kar ik het halve land door. Met de auto van een ander of je ouders is dat gewoon niet handig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:23 schreef Viezze het volgende:
Heb je wel eens vaker voor diegene gereden? Er stond toen dat diegene een VW Touran zonder navi had en ik de rit heel goed moest voorbereiden. Toen maar na de rit even gebeld dat die gegevens niet meer kloppen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:28 schreef RTS91 het volgende:
Morgen Utrecht - Heerlen rit in een 5-serie. Primaaaa....
Dat wel, maar die vlieger gaat hier niet opquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je nog bij je ouders woont is het prima te betalen natuurlijk.
Hier ook niet, maar nog steeds is een goedkoop autootje zoals mijn Tigra absoluut handig. Kan wel een foto posten, ik vind het echt een geinig wagentje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:46 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat wel, maar die vlieger gaat hier niet op
Ja die regel staat er nog steeds. Kan wel verwijdert worden want er mag gewoon van de navi gebruikt worden gemaakt. Nog niet voor gereden, wel een collega. Maar de klant heeft een nieuwe 5-serie gekocht zeker?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Heb je wel eens vaker voor diegene gereden? Er stond toen dat diegene een VW Touran zonder navi had en ik de rit heel goed moest voorbereiden. Toen maar na de rit even gebeld dat die gegevens niet meer kloppen.
Hier ook niet. Maar zou op dit moment ook totaal geen reden voor een auto kunnen verzinnen. In de stad is dat nogal onpraktisch.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:46 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat wel, maar die vlieger gaat hier niet op
Ja verdorie, ik had ze een nette mail gestuurd dat zij geen Touran meer heeft maar een nieuwe 5-serie MET navigatie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:53 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ja die regel staat er nog steeds. Kan wel verwijdert worden want er mag gewoon van de navi gebruikt worden gemaakt. Nog niet voor gereden, wel een collega. Maar de klant heeft een nieuwe 5-serie gekocht zeker?
Ik zou 'm niet eens kunnen parkeren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hier ook niet. Maar zou op dit moment ook totaal geen reden voor een auto kunnen verzinnen. In de stad is dat nogal onpraktisch.
Ik moet betaald parkeren voor mijn deur en in Utrecht is de binnenstad een hel met de auto. Met de fiets ben ik in 5-10 mins in het centrum, afhankelijk van waar ik moet zijn. Dus nee, geen auto voor mij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zou 'm niet eens kunnen parkeren.
Same here. Ware het niet dat ik voor 150 euro per jaar een parkeervergunning kan krijgen. Kán inderdaad, want dat zou moeten kunnen maar de praktijk wijst anders uit. Mijn straat is vrij parkeren, maar de doorgaande straat waar die op uitkomt is betaald parkeren. Dus iedereen plempt die auto in mijn straat. Maar wat zegt de gemeente? Die ontkent dat allemaal en wijst op de mogelijkheid tot.... Dat die mogelijkheid in de praktijk zeer zelden voorkomt dat doet daar niets aan afquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik moet betaald parkeren voor mijn deur en in Utrecht is de binnenstad een hel met de auto. Met de fiets ben ik in 5-10 mins in het centrum, afhankelijk van waar ik moet zijn. Dus nee, geen auto voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |